Изпарителя ми е старгаз и в последно време почна да пуска прекалено много газ на празен ход. Това не се случва за пръв път, понеже след като запаля веднага минавам на газ и гумичките с времето се втвърдяват. Днес реших да ги сменя, но вместо да си реша проблема стана по-зле. Сега пуска още повече газ и ако оборотите са под 3000 гасне. Също така мембраната на високото налягане изпуска около болтовете, въпреки че съм ги стегнал доста здраво. Като натисна лостчето което трябва да спира газта с пръст- спира без особенно усилие. Явно мембраната не може да гоо дръпне достатъчно.
Дали просто е дошло времето да сменя и мембраните или има някакъв друг проблем?
Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
- К.Одаджийски
- VW експерт
- Мнения: 11922
- Регистриран на: Пон 11 сеп 2006 20:11
- Автомобил: Saab 9-3 SS ARC+ VW Passat 35i
- Двигател: B207L + PF 1989
- Местоположение: София / Берковица
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Аз сменявах мембрани, гумички, последния път дадох 40 лв за комплект за БРЦ. Изкара точно 21 хил и се проби мембраната за високото. Вече се отказах. Слагам едно Ферони, изкарва около 30 хил и го изхвърлям, слагам ново. Цената на обикновено електрическо ферони е 40-45 лв
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Моя изпарител е на 120 000км, като веднъж съм сменял мембрани и май два пъти гумички. Мембраните струват 20лв и вършат работа. Като цяло е доста безпроблемен от към настройка, работа, поддръжка. Предполагам че в мембраната ще е проблема ама ако някой има други идеи да каже. С турските изпарители съм имал доста дертове, на този етап предпочитам да ремонтирам моя.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
За какъв изпарител става въпрос?
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Старгаз е изпарителя, електрически. Модела не го знам точно.
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Помислих, че става реч за Ловато. Моето даяни вече 17 години. Само обслужване и смяна на мембрани като се наложи пак газ.
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Моя проблем с изпарителя си остава. Пробвах с друга мембрана, за високото налягане, пробвах с по-дебела гумичка - не става. Пуска изключително много газ и ако оборотите са под 3500 мотора се дави и направо изгасва. Дайте някакви идеи къде може да бъркам или какво може да се е счупило.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
СтарГаз са махнати изпарители!Най-вероятно проблема е че си монтирал Български мембрани които не винаги са като оригиналните.По-добре сложи един нов пък бил той и Турски!
Възможно е и да не си го изчистил добре и някой боклук да е заседнал на клапанчето за низко налягане!
Възможно е и да не си го изчистил добре и някой боклук да е заседнал на клапанчето за низко налягане!
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Варианта с мембраните отпада, понеже пробвах с оригиналната мембрана която бях сменил въпреки че беше в добро състояние. Може би грешката е че не проверих дали всичко е наред с клапанчето за ниско налягане. Ще прегледам какво става и там и ако не се оправи - слагам направо един нов.
- ivan_pop
- Мнения: 809
- Регистриран на: Сря 16 апр 2014 17:51
- Автомобил: OVB
- Двигател: X18XE1
- Местоположение: Плевен
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Като казах мембраните имах в пред вид целия комплект и точно клапанчетата.Ако пазиш старите клапанчета сравни ги с новите.Предполагам че новите не отговорят по размер на старите,дебелината!
- Winner25
- Мнения: 7339
- Регистриран на: Пон 14 мар 2005 15:33
- Автомобил: VW Passat B4 B6
- Двигател: ABS BKC
- Местоположение: Казанлък
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Прав се оказа колега. Клапанчето на ниското налягане беше различно. Вече всичко е наред.
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Къде в Младост има читав майстор за изпарители ?
Днес върви утре не, и не мога да разбера какво и е. Набедил съм софтуера или самия изпарител. Като има изкачване с много завои и колата се дави(придръпва) много. Изпарителя е турски, а софтуера унгарски (утре ще видя точната марка).
Имам и съмнение че ми губи антифриз през изпарителя но не съм 100% сигурен. Около 30-40 градуса има яко давене и като загрее няма проблем, а на бензин не го прави. От 2 години постоянно доливам антрифриз, а теч няма.
Днес върви утре не, и не мога да разбера какво и е. Набедил съм софтуера или самия изпарител. Като има изкачване с много завои и колата се дави(придръпва) много. Изпарителя е турски, а софтуера унгарски (утре ще видя точната марка).
Имам и съмнение че ми губи антифриз през изпарителя но не съм 100% сигурен. Около 30-40 градуса има яко давене и като загрее няма проблем, а на бензин не го прави. От 2 години постоянно доливам антрифриз, а теч няма.
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Аз направо си взех един нов турски Атикер и го монтирах. Иначе стария беше Заволи на 82 000км и 5год. Течеше антифриз от колената на антифриза.
Добре че не се заех да сменям мембрани. Винтовете за колената така бяха затегнати че не може да се развият да им сменя уплътненията. И голямата пружина на първична камера беше раждясала. Нагрявах ги болчетата, но не се развиха. А маркучите за антифриза бяха станали на кокал. Всичко ми легна към 70лв.
Добре че не се заех да сменям мембрани. Винтовете за колената така бяха затегнати че не може да се развият да им сменя уплътненията. И голямата пружина на първична камера беше раждясала. Нагрявах ги болчетата, но не се развиха. А маркучите за антифриза бяха станали на кокал. Всичко ми легна към 70лв.
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Изпарителят ми е BRC AT 90E
Пружинката, която регулита оборотите омеква и ако не се смени няма палене. А резервна няма. Трябва да търсиш нещо друго.
Със сменени мембрани и почистен изпарител, колата няма мощ, дави се и вдига макс 90 км в час. Къде е проблема?
Изпарителя е на около 20 г, няколко пъти съм сменял мембрани. Има ли срок, когато трябва да се смени целия изпарител?
И ако купя нов проблемът ще се реши ли?
Пружинката, която регулита оборотите омеква и ако не се смени няма палене. А резервна няма. Трябва да търсиш нещо друго.
Със сменени мембрани и почистен изпарител, колата няма мощ, дави се и вдига макс 90 км в час. Къде е проблема?
Изпарителя е на около 20 г, няколко пъти съм сменял мембрани. Има ли срок, когато трябва да се смени целия изпарител?
И ако купя нов проблемът ще се реши ли?
- stefan4o
- Мнения: 19163
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Как да си рециклираме изпарителя. (HOW-TO със снимков мат.)
Дали проблемът е от изпарителя?
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 29 госта