Метан за GTI?
- lio.
- Мнения: 118
- Регистриран на: Пет 01 юли 2005 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Метан за GTI?
Golf 3 GTI 8V 2.0. проблемът ми е че го карам много, и ми излиза през носа Не искам да си сменям колата На този двигател може ли да се сложи такава уредба и ако може колко ще струва и как ще го възприеме колата (конете). Порпочетох малко за метана, големи бутилки - малко изминати километри. Това значи ли че не мога да излезна от София? И ако е така мога ли да имам и бензин и метан?
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Естествено, че можеш да имаш и метан и бензин, дори и такситата на които им махат резервоара, за да сложат бутилки, пак си оставят малък съд за бензин. На бензин палиш все пак, а и караш от време на време, ако не искаш да ти заминат дюзите.
Колата ти ще понесе метана по същия начин както и пропан-бутана, т.е. хубава и добре монтирана уредба - няма проблеми, при всички останали комбинации - много проблеми.
Лошото при метана както си забелязал са тежките и обемни бутилки, които на малка кола като голфа се отразяват почти пагубно. 100% трябва да забравиш за багажника и да мислиш за подсилване на окачването, ако слагаш повече от една бутилка, а ако искаш да излезеш от София на метан ще ти трябва. Иначе се губи смисъла (и най-вече икономията), ако ще тръгнеш на метан и на половината от пътя ще прехвърлиш на бензин, защото газта е свършила.
Колата ти ще понесе метана по същия начин както и пропан-бутана, т.е. хубава и добре монтирана уредба - няма проблеми, при всички останали комбинации - много проблеми.
Лошото при метана както си забелязал са тежките и обемни бутилки, които на малка кола като голфа се отразяват почти пагубно. 100% трябва да забравиш за багажника и да мислиш за подсилване на окачването, ако слагаш повече от една бутилка, а ако искаш да излезеш от София на метан ще ти трябва. Иначе се губи смисъла (и най-вече икономията), ако ще тръгнеш на метан и на половината от пътя ще прехвърлиш на бензин, защото газта е свършила.
- kris11
- VW експерт
- Мнения: 13446
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
musura написа:за автомобил с такива габарити определено LPG е по-добре, по ред причини, посочени и от колегата от горният пост.
Допълнително, на този етап няма много метан-станции и ще береш ядове с дозареждането, а то задължително ще ти се налага през 100-150 км.
А където има станции няма налягане и зареждането става бавно.За опашките няма да говорим.
- Ice___Cool
- Мнения: 398
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
За да не се преповтарям виж какво съм писал тук
Голфът ми беше пълен инжекцион и на метан и бях много доволен ор разхода
Голфът ми беше пълен инжекцион и на метан и бях много доволен ор разхода
- lio.
- Мнения: 118
- Регистриран на: Пет 01 юли 2005 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ахам
говорих с един пич бакшиш вчера и той каза че масово махали метана защото неможе ли да си позволят на 150 км да чакат по 1 час за гориво
Eгати, къде е далаверата тогава? То по добре да си заменя 2-литровата кола с 1-литрова Тоя метан не стига че е скъп като инсталиране, а и не мажеш да се докопаш до него (за зареждане) А и ако сложа 2 или 3 бутилки коета маи ще е много 3, пак ще ходя през седмица да се редя на опашка Къде има сервиз за метанови уредби да им закарам колата и да ми кажат какво могат да направят? Имам впредвид някой знае ли сериозен сервиз а не от ония дето те правят на маймуна и ти взимат парите само за Добър ден
говорих с един пич бакшиш вчера и той каза че масово махали метана защото неможе ли да си позволят на 150 км да чакат по 1 час за гориво
Eгати, къде е далаверата тогава? То по добре да си заменя 2-литровата кола с 1-литрова Тоя метан не стига че е скъп като инсталиране, а и не мажеш да се докопаш до него (за зареждане) А и ако сложа 2 или 3 бутилки коета маи ще е много 3, пак ще ходя през седмица да се редя на опашка Къде има сервиз за метанови уредби да им закарам колата и да ми кажат какво могат да направят? Имам впредвид някой знае ли сериозен сервиз а не от ония дето те правят на маймуна и ти взимат парите само за Добър ден
- Ice___Cool
- Мнения: 398
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 17:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
lio. написа:......
За жалост в София е така
съвсем др. е положението във Варна, Пловдив, Севлиево и Русе - там колонки има доста и зареждането става за не повече от 15мин.
В София последно докато бях имаше само 1 колонка с 2 шланга за зареждане, за сревнение и в Севлиево има толкова - сам си направи съпоставката. В Пловдив пък са няколко станциите с по няколко колонки.
- Andrey
- Мнения: 280
- Регистриран на: Вто 28 сеп 2004 17:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Наистина няма достатъчно метан-станции. И си мисля, че скоро няма и да има по технически причини - не могат да се зареждат с камиони а трябва да са близо до газопровод а тази инфраструктура още не е развита достатъчно.
Иначе е много ефтинко ама е все едно ГСМ-а ти да има покритие само в града като едно време
Иначе е много ефтинко ама е все едно ГСМ-а ти да има покритие само в града като едно време
- lio.
- Мнения: 118
- Регистриран на: Пет 01 юли 2005 22:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ОК. Така като разбирам, е по на далавера по слаба и евтина кола. То три бутилки ще излезнат към 1200 и чакане по час да ги напълня, а да не говорим че и пружините трябва да сменя, за да не ми се влачи задницата по пътя. Алтернативно гориво има ли? Газта или пропан бутанар какви са им плюсовете и минусите за мойта кола. Всъщност тя става по бавна само когато е на алтернативното гориво, а като е на бензин си е пак 115 коня? Или му разказвам играта за постоянно
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта