Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС

При тази цена на горивата, все повече от нас се "газифицират". Проблеми и решенията им тук
theultimate
Мнения: 2139
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС

Мнениеот theultimate » Пет 06 фев 2009 16:45


Баси....пак ли отворихте тая тема? Тези две неща ги чета за десети път сигурно през последните две години:

1. Ще забранят трабантите и вартбурзите

2. Ще забранят колите на газ

Почти винаги са писание на журналисти за да е интересна статията. Надали някое от двете ще стане. По-вероятно е да затегнат режима - да няма такива неща като газова без пълнител в багажника, инжекцион с обикновена газова и т.н.




Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС

Мнениеот Tinko » Съб 07 фев 2009 13:32


Нищо няма да забраняват! Стига вече с тази тема. :shock


Потребителски аватар
kickd0wn
Мнения: 508
Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС

Мнениеот kickd0wn » Нед 08 фев 2009 13:24


Просто да я заключи някой.


Потребителски аватар
kossel
Мнения: 1759
Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
Двигател: 103 коня 1600 16V
Местоположение: София

Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС

Мнениеот kossel » Пон 09 фев 2009 17:24


kickd0wn написа:Просто да я заключи някой.


В Италия дават $3000 ако колата ти е на Метан или Пропан-бутан ... :drunk


Потребителски аватар
StS
Мнения: 2394
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
Автомобил: Golf VI
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС

Мнениеот StS » Вто 17 авг 2010 12:43


Колеги темата може да е малко стара, но аз не разбрах какво се случи с тази евродиректива, скоро ще сме 2011 и аз не виждам ограничения за момента?


theultimate
Мнения: 2139
Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
Автомобил: Passat B7
Двигател: CFFB
Местоположение: София

Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС

Мнениеот theultimate » Вто 17 авг 2010 13:42


Нищо. Масова мода е като някой има странна идея още в зародиш, тя да се обяви за почти сигурна новина.


Потребителски аватар
dangi_
Мнения: 326
Регистриран на: Вто 01 дек 2009 10:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС

Мнениеот dangi_ » Вто 17 авг 2010 14:14


няяяяя СЕ ПРИТЕСНЯВАТЕ КОЛЕГИ:))))
ще зареждаме ГОТВАРСКИТЕ бутилки уж че ще готвим и ще ги праскаме в колите:)))
аахахахаа
като на МОТОКАРИТЕ БРЕ НЕ СТЕ ЛИ ВИЖДАЛИ ?!.

а стига вече дивотии ще поживеем и видим:)
Със здраве !!!
:Mr Green Fun


Потребителски аватар
nikolai_an
Мнения: 1224
Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Карлово

Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС

Мнениеот nikolai_an » Сря 25 авг 2010 20:24


няма да стане това скоро


Потребителски аватар
my heart iS iCe
Мнения: 5418
Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
Автомобил:
Двигател:

Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС

Мнениеот my heart iS iCe » Сря 25 авг 2010 20:46


Бих казал че трабва да се притесняваме че наближава 2012г. Това е по-важно какво ще стане тогава! А относно газовите, никой неможе да ги забрани от както наложиха закона за тея сонди в бутилките така че карайте смело!


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС

Мнениеот Tinko » Пет 27 авг 2010 10:07


2012 Ще ми гръмне газовата и всички ще умрем! :да: :lock: :Mr Green Fun


Потребителски аватар
nikson85
Мнения: 1721
Регистриран на: Пет 07 май 2010 20:02
Автомобил:
Двигател:

Re:

Мнениеот nikson85 » Пет 27 авг 2010 10:23


Tinko написа:Това няма да стане според мен. По скоро ще има по-строг контрол за АГУ-тата. Това гориво е най незамарсяващо околната среда, както и метан. :roll:

Пък и някаде бях писал, че ще си купя валве колело, ако ли не ще си направя.... :lol:

Сигурен ли си че газта е по- вредна от бензина? Защото аз не :deal, колега вземи прочети че.......... :063:Тъй като цената на газта е значително по-ниска от тази на бензина, на практика се движите с много по-малко пари (при LPG приблизително 50% от разходите за бензин или дизел, съотношение нарушено към конкретния момент поради началото на отоплителния сезон). Експлоатационния пробег между смяната на маслото се удължава с 50% т.е. над 15 000км., като детайлите в двигателя остават гарантирано чисти. Изгарянето на горивото при работа на газ е 100% , поради което замърсяването на околната среда е снижено да 60% под задължителните екологични параметри, наложени от Европейския Съюз. Автомобилите движещи се на газ могат да влизат свободно в сините градски зони, изискване за цяла Европа.

От 60 до 80 % от замърсяването на въздуха в градовете се дължи на изгорелите газове от автомобилите. Това е основание екологични фондове да финансират изцяло или частично проекти за редуциране на вредните емисии от транспорта. В ЕС са предвидени 650 млн. евро за проекти по газифициране на транспорта.

Основните европейски проекти в това направление са: “Син коридор”- за създаване на условия автомобили на природен газ да пътуват по цяла Европа и “Цел 2020” за газификация на 10 % от автомобилния парк на стария континент.

Отработените автомобилни газове съдържат освен въглероден диоксид и водни пари, въглероден оксид, азотни и серни оксиди, както и различни количества алдехиди, метан, неметанови въглеводороди, полициклични органични съединения, олово, сажди и др. Количеството на замърсителите зависи главно от начина на протичане на горенето в ДВГ, от свойствата и състава на използваните горива.

За разлика от течните горива (бензин, дизел), природният газ изгаря по-пълно. Това зависи, както от неговите физикохимични свойства така и от условията на процеса на горене. Еднаквото агрегатно състояние на природния газ и въздуха е причина за по-доброто им смесване, а от там и за по-пълното изгаряне на горивото.

Природният газ не съдържа или съдържа много малки количества серни съединения. В димните газове от изгарянето му не се съдържа серен диоксид, който е една от причините за киселинните дъждове. Емисиите на CO и NO са сравнително по малко в сравнение с другите горива.


Потребителски аватар
velinsl
Мнения: 4208
Регистриран на: Нед 11 май 2008 12:59
Автомобил: B3 ---B4
Двигател: ABS --- 1Z

Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС

Мнениеот velinsl » Пет 27 авг 2010 14:56


Тая тема от заглавието е пълна глупост, както и въпроса "какво ще стане като свърши нафтата".


Потребителски аватар
Tinko
Мнения: 3262
Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Re:

Мнениеот Tinko » Съб 28 авг 2010 10:29


nikson85 написа:
Tinko написа:Това няма да стане според мен. По скоро ще има по-строг контрол за АГУ-тата. Това гориво е най незамарсяващо околната среда, както и метан. :roll:

Пък и някаде бях писал, че ще си купя валве колело, ако ли не ще си направя.... :lol:

Сигурен ли си че газта е по- вредна от бензина? Защото аз не :deal, колега вземи прочети че.......... :063:Тъй като цената на газта е значително по-ниска от тази на бензина, на практика се движите с много по-малко пари (при LPG приблизително 50% от разходите за бензин или дизел, съотношение нарушено към конкретния момент поради началото на отоплителния сезон). Експлоатационния пробег между смяната на маслото се удължава с 50% т.е. над 15 000км., като детайлите в двигателя остават гарантирано чисти. Изгарянето на горивото при работа на газ е 100% , поради което замърсяването на околната среда е снижено да 60% под задължителните екологични параметри, наложени от Европейския Съюз. Автомобилите движещи се на газ могат да влизат свободно в сините градски зони, изискване за цяла Европа.

От 60 до 80 % от замърсяването на въздуха в градовете се дължи на изгорелите газове от автомобилите. Това е основание екологични фондове да финансират изцяло или частично проекти за редуциране на вредните емисии от транспорта. В ЕС са предвидени 650 млн. евро за проекти по газифициране на транспорта.

Основните европейски проекти в това направление са: “Син коридор”- за създаване на условия автомобили на природен газ да пътуват по цяла Европа и “Цел 2020” за газификация на 10 % от автомобилния парк на стария континент.

Отработените автомобилни газове съдържат освен въглероден диоксид и водни пари, въглероден оксид, азотни и серни оксиди, както и различни количества алдехиди, метан, неметанови въглеводороди, полициклични органични съединения, олово, сажди и др. Количеството на замърсителите зависи главно от начина на протичане на горенето в ДВГ, от свойствата и състава на използваните горива.

За разлика от течните горива (бензин, дизел), природният газ изгаря по-пълно. Това зависи, както от неговите физикохимични свойства така и от условията на процеса на горене. Еднаквото агрегатно състояние на природния газ и въздуха е причина за по-доброто им смесване, а от там и за по-пълното изгаряне на горивото.

Природният газ не съдържа или съдържа много малки количества серни съединения. В димните газове от изгарянето му не се съдържа серен диоксид, който е една от причините за киселинните дъждове. Емисиите на CO и NO са сравнително по малко в сравнение с другите горива.


Абре ти пък къде видя да съм писал, че е по вредна??? :shock :shock :shock Ако имаш проблем с очите не пренебрегвай проблема, че е сериозен... Имам чувството, че строго намесваш природен газ с пропан бутан... Двете са две коренно различни неща...


velinsl написа:Тая тема от заглавието е пълна глупост, както и въпроса "какво ще стане като свърши нафтата".


Точно така колега!!!



Върни се в “Автогазови уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 120 госта