Баси....пак ли отворихте тая тема? Тези две неща ги чета за десети път сигурно през последните две години:
1. Ще забранят трабантите и вартбурзите
2. Ще забранят колите на газ
Почти винаги са писание на журналисти за да е интересна статията. Надали някое от двете ще стане. По-вероятно е да затегнат режима - да няма такива неща като газова без пълнител в багажника, инжекцион с обикновена газова и т.н.
Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС
-
- Мнения: 2139
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС
Нищо няма да забраняват! Стига вече с тази тема.
- kickd0wn
- Мнения: 508
- Регистриран на: Вто 18 дек 2007 15:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС
Просто да я заключи някой.
- kossel
- Мнения: 1759
- Регистриран на: Нед 10 апр 2005 3:39
- Автомобил: Fiat Doblo Natural Power
- Двигател: 103 коня 1600 16V
- Местоположение: София
Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС
kickd0wn написа:Просто да я заключи някой.
В Италия дават $3000 ако колата ти е на Метан или Пропан-бутан ...
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС
Колеги темата може да е малко стара, но аз не разбрах какво се случи с тази евродиректива, скоро ще сме 2011 и аз не виждам ограничения за момента?
-
- Мнения: 2139
- Регистриран на: Вто 06 ное 2007 20:20
- Автомобил: Passat B7
- Двигател: CFFB
- Местоположение: София
Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС
Нищо. Масова мода е като някой има странна идея още в зародиш, тя да се обяви за почти сигурна новина.
- dangi_
- Мнения: 326
- Регистриран на: Вто 01 дек 2009 10:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС
няяяяя СЕ ПРИТЕСНЯВАТЕ КОЛЕГИ:))))
ще зареждаме ГОТВАРСКИТЕ бутилки уж че ще готвим и ще ги праскаме в колите:)))
аахахахаа
като на МОТОКАРИТЕ БРЕ НЕ СТЕ ЛИ ВИЖДАЛИ ?!.
а стига вече дивотии ще поживеем и видим:)
Със здраве !!!
ще зареждаме ГОТВАРСКИТЕ бутилки уж че ще готвим и ще ги праскаме в колите:)))
аахахахаа
като на МОТОКАРИТЕ БРЕ НЕ СТЕ ЛИ ВИЖДАЛИ ?!.
а стига вече дивотии ще поживеем и видим:)
Със здраве !!!
- nikolai_an
- Мнения: 1224
- Регистриран на: Нед 09 мар 2008 20:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС
няма да стане това скоро
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС
Бих казал че трабва да се притесняваме че наближава 2012г. Това е по-важно какво ще стане тогава! А относно газовите, никой неможе да ги забрани от както наложиха закона за тея сонди в бутилките така че карайте смело!
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС
2012 Ще ми гръмне газовата и всички ще умрем!
Re:
Tinko написа:Това няма да стане според мен. По скоро ще има по-строг контрол за АГУ-тата. Това гориво е най незамарсяващо околната среда, както и метан.
Пък и някаде бях писал, че ще си купя валве колело, ако ли не ще си направя....
Сигурен ли си че газта е по- вредна от бензина? Защото аз не , колега вземи прочети че.......... Тъй като цената на газта е значително по-ниска от тази на бензина, на практика се движите с много по-малко пари (при LPG приблизително 50% от разходите за бензин или дизел, съотношение нарушено към конкретния момент поради началото на отоплителния сезон). Експлоатационния пробег между смяната на маслото се удължава с 50% т.е. над 15 000км., като детайлите в двигателя остават гарантирано чисти. Изгарянето на горивото при работа на газ е 100% , поради което замърсяването на околната среда е снижено да 60% под задължителните екологични параметри, наложени от Европейския Съюз. Автомобилите движещи се на газ могат да влизат свободно в сините градски зони, изискване за цяла Европа.
От 60 до 80 % от замърсяването на въздуха в градовете се дължи на изгорелите газове от автомобилите. Това е основание екологични фондове да финансират изцяло или частично проекти за редуциране на вредните емисии от транспорта. В ЕС са предвидени 650 млн. евро за проекти по газифициране на транспорта.
Основните европейски проекти в това направление са: “Син коридор”- за създаване на условия автомобили на природен газ да пътуват по цяла Европа и “Цел 2020” за газификация на 10 % от автомобилния парк на стария континент.
Отработените автомобилни газове съдържат освен въглероден диоксид и водни пари, въглероден оксид, азотни и серни оксиди, както и различни количества алдехиди, метан, неметанови въглеводороди, полициклични органични съединения, олово, сажди и др. Количеството на замърсителите зависи главно от начина на протичане на горенето в ДВГ, от свойствата и състава на използваните горива.
За разлика от течните горива (бензин, дизел), природният газ изгаря по-пълно. Това зависи, както от неговите физикохимични свойства така и от условията на процеса на горене. Еднаквото агрегатно състояние на природния газ и въздуха е причина за по-доброто им смесване, а от там и за по-пълното изгаряне на горивото.
Природният газ не съдържа или съдържа много малки количества серни съединения. В димните газове от изгарянето му не се съдържа серен диоксид, който е една от причините за киселинните дъждове. Емисиите на CO и NO са сравнително по малко в сравнение с другите горива.
Re: Забрана за газови уредби от 01.01 2010г в ЕС
Тая тема от заглавието е пълна глупост, както и въпроса "какво ще стане като свърши нафтата".
- Tinko
- Мнения: 3262
- Регистриран на: Пет 08 сеп 2006 10:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Re:
nikson85 написа:Tinko написа:Това няма да стане според мен. По скоро ще има по-строг контрол за АГУ-тата. Това гориво е най незамарсяващо околната среда, както и метан.
Пък и някаде бях писал, че ще си купя валве колело, ако ли не ще си направя....
Сигурен ли си че газта е по- вредна от бензина? Защото аз не , колега вземи прочети че.......... Тъй като цената на газта е значително по-ниска от тази на бензина, на практика се движите с много по-малко пари (при LPG приблизително 50% от разходите за бензин или дизел, съотношение нарушено към конкретния момент поради началото на отоплителния сезон). Експлоатационния пробег между смяната на маслото се удължава с 50% т.е. над 15 000км., като детайлите в двигателя остават гарантирано чисти. Изгарянето на горивото при работа на газ е 100% , поради което замърсяването на околната среда е снижено да 60% под задължителните екологични параметри, наложени от Европейския Съюз. Автомобилите движещи се на газ могат да влизат свободно в сините градски зони, изискване за цяла Европа.
От 60 до 80 % от замърсяването на въздуха в градовете се дължи на изгорелите газове от автомобилите. Това е основание екологични фондове да финансират изцяло или частично проекти за редуциране на вредните емисии от транспорта. В ЕС са предвидени 650 млн. евро за проекти по газифициране на транспорта.
Основните европейски проекти в това направление са: “Син коридор”- за създаване на условия автомобили на природен газ да пътуват по цяла Европа и “Цел 2020” за газификация на 10 % от автомобилния парк на стария континент.
Отработените автомобилни газове съдържат освен въглероден диоксид и водни пари, въглероден оксид, азотни и серни оксиди, както и различни количества алдехиди, метан, неметанови въглеводороди, полициклични органични съединения, олово, сажди и др. Количеството на замърсителите зависи главно от начина на протичане на горенето в ДВГ, от свойствата и състава на използваните горива.
За разлика от течните горива (бензин, дизел), природният газ изгаря по-пълно. Това зависи, както от неговите физикохимични свойства така и от условията на процеса на горене. Еднаквото агрегатно състояние на природния газ и въздуха е причина за по-доброто им смесване, а от там и за по-пълното изгаряне на горивото.
Природният газ не съдържа или съдържа много малки количества серни съединения. В димните газове от изгарянето му не се съдържа серен диоксид, който е една от причините за киселинните дъждове. Емисиите на CO и NO са сравнително по малко в сравнение с другите горива.
Абре ти пък къде видя да съм писал, че е по вредна??? Ако имаш проблем с очите не пренебрегвай проблема, че е сериозен... Имам чувството, че строго намесваш природен газ с пропан бутан... Двете са две коренно различни неща...
velinsl написа:Тая тема от заглавието е пълна глупост, както и въпроса "какво ще стане като свърши нафтата".
Точно така колега!!!
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 184 госта