ОК четох четох, реших, ще ходя да търся тези пичове от Княжево та няколко въпроса какво ми се ще:
-Бутилка в резервната гума
-Ключе дето само да се оправя да си превключва от газ на бензин като палиш сутрин и т.н.
-ако ключето показва нивото на газта и не е много по-скъпо в рамките на 20 лв ОК.
-Явно марката ще е Ланди лорензо
-Най-важното!!! -> в момента колата харчи 6.5 градско 95, та идеята е да не се пипа АМА нищо по мотора /центровки, предварения боклуци/ така че ако има някакви проблеми просто да карам на бензин. Подочувам някакви думи за някакво у-во дето електронно контролирало оборотите за около 60 лв.
-Тръбичките които ще пренасят газта от бутилката до клапаните ще настоявам да са в PVC шлаух.
-И също така ще настоявам да не се пробиват големи дупки на ламарината. Мисля на бронята да качна клапана за зареждане.
Въпроси :
-Колко горе долу би следвало да излезне нещо такова в левчета:
-Възможно ли е изискването с мотора което имам да не пипат нищо./като изключим евентуално пробиване на колектори или там каквото решат./
-По принцип имам катализатора ако не се лъжа и ламбда сонда.. необходим ли ми е ламбда сонда емулатор /така и не знам как да си чета грешките на ЕКУ то/.
-Къде по принцип режат охл. система за да свържат изпарителя. И къде би било най-добре /предполагам парното но да попитам/?
Двигател AAU - /Polo/ каква АГУ ?
- Miki
- Мнения: 1031
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Преди Пасата имах Кадет "капка", карах го почти 5 години на газ. Беше с кръгла бутилка, та да ти кажа плюсовете и минусите. Най-големия - беше, че в багажника ми кондензираше влага и всичко се стичаше на дъното при бутилката, от което тя естествено ръждяса, та се наложи да я боядисвам на два пъти. Втория - е, че се чудиш къде да си денеш резервната гума. Плюса е, че ако ти се наложи да пренасяш нещо по-дълго или обемисто бутилката не ти пречи, та ти си прецени дали често я товариш колата или не.
- За ключето - твърдо трябва да е автоматично. Това с показанията е неоправдано по-скъпо при положение, че първо не показва много вярно и второ, и българското си върши перфектно работата.
- Правилно си се насочил към Ланди Ренцо
- Щом не искаш няма да ти пипат по центровките на бензин. Не знам за какво устройство говориш, може би за Джет Спарк - ами според мен е излишно.
- Тръбите от бутилката са си облицовани с някаква пластмаса, каква точно е не съм питал.
- Никакви големи дупки няма да ти правят, момчетата работят много качествено. Освен това оригиналния зареждащ клапан на Ланди Ренцо е предвиден за монтаж вътре в багажника, та няма да се наложи да ти дупчат никъде освен, ако сам не поискаш друго.
- Аз съм без ламбда емулатор и двигателя си работи идеално. За грешките не се притеснявай - ресетваш си компютъра един път месечно и си ОК.
- Охладителната я режат където си трябва, те момчетата си знаят и няма да ти съсипят колата.
И последно - за цената - ами това вече не знам, чух че леко са скочили газовите по обясними причини.
Та най-добре е да звъннеш да си питаш, а и да провериш дали могат да те вместят в графика.
Успех и безаварийно каране.
- За ключето - твърдо трябва да е автоматично. Това с показанията е неоправдано по-скъпо при положение, че първо не показва много вярно и второ, и българското си върши перфектно работата.
- Правилно си се насочил към Ланди Ренцо
- Щом не искаш няма да ти пипат по центровките на бензин. Не знам за какво устройство говориш, може би за Джет Спарк - ами според мен е излишно.
- Тръбите от бутилката са си облицовани с някаква пластмаса, каква точно е не съм питал.
- Никакви големи дупки няма да ти правят, момчетата работят много качествено. Освен това оригиналния зареждащ клапан на Ланди Ренцо е предвиден за монтаж вътре в багажника, та няма да се наложи да ти дупчат никъде освен, ако сам не поискаш друго.
- Аз съм без ламбда емулатор и двигателя си работи идеално. За грешките не се притеснявай - ресетваш си компютъра един път месечно и си ОК.
- Охладителната я режат където си трябва, те момчетата си знаят и няма да ти съсипят колата.
И последно - за цената - ами това вече не знам, чух че леко са скочили газовите по обясними причини.
Та най-добре е да звъннеш да си питаш, а и да провериш дали могат да те вместят в графика.
Успех и безаварийно каране.
- Miki
- Мнения: 1031
- Регистриран на: Сря 19 яну 2005 16:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
CellNet ™ написа: А този ресет къде го правиш и колко пари струва?
А на теб не ти ли сложиха реле за рестартиране на компютъра?
На мен да, но възникна малък проблем - при ресетването двигателя започва да работи на високи обороти /около 1500-2000 на слух/ и така 5-10 минути докато се стабилизира - вероятно докато си избере нужния режим на работа. Та се наложи да шунтирам релето и да го включвам по-рядко. Павката каза, че обикновено го няма тоя момент - нещо май компютъра ми е по-особен, уж е Бош пък знам ли. Ако не си го забелязал, сигурно твоя си се рестартира с всяко палене - човека ми каза, че слага такова реле на всички коли на които номера става.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
На тоя мотор компютъра е такъв. Така че всичко е нормално и аз в началото преди години се шашках. Поради тази причина си сложих ламбда емулатор щото при всяко ресетване и каране на бензин ще ми гори майка си баща си докато си намери настройките. Ламбда емулатора и емулатора на дюзата ми струваха 20лв. Не знам дали е хубав или калпав но за 3месеца не ми се е налагало да рестартирам компютъра. И мотора ми на бензин работи нормално както преди без забележки.Miki написа:CellNet ™ написа: А този ресет къде го правиш и колко пари струва?
А на теб не ти ли сложиха реле за рестартиране на компютъра?
На мен да, но възникна малък проблем - при ресетването двигателя започва да работи на високи обороти /около 1500-2000 на слух/ и така 5-10 минути докато се стабилизира - вероятно докато си избере нужния режим на работа. Та се наложи да шунтирам релето и да го включвам по-рядко. Павката каза, че обикновено го няма тоя момент - нещо май компютъра ми е по-особен, уж е Бош пък знам ли. Ако не си го забелязал, сигурно твоя си се рестартира с всяко палене - човека ми каза, че слага такова реле на всички коли на които номера става.
Ще се допълня само че в един от уж най-реномираните сервизи упорито се опитваха да ме убедят че на моя мотор въобще не му трябва емулатор и че няма да ми сложи и че на всяко палене ще ми ресетва компа и няма проблеми. И когато им казах че компютъра ми след това сума ти време ми държи обороти намества и наглася и че е кофти работа и не е това решението майсторът едно младо момче каза че ми е пребан празния ход то щото е без това колите ни са толкова стари че е нормално. След тоя коментар избягах с писъци и си сложих АГУ то на друго място така както казах че искам. Междувпрочем Мономотроника има поне две модификации така че може някои мономотроници да не са така но при мен явно и при тебе е така.
Последна промяна от silent на Чет 08 сеп 2005 18:34, променено общо 1 път.
- silent
- Мнения: 2618
- Регистриран на: Вто 15 юни 2004 22:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
CellNet ™ написа:silent написа: Ламбда емулатора и емулатора на дюзата ми струваха 20лв. Не знам дали е хубав или калпав но за 3месеца не ми се е налагало да рестартирам компютъра. И мотора ми на бензин работи нормално както преди без забележки.
Нещо марка на този ламбда емулатор и къде ти го слагаха???
Честно казано не знам каква е марката. Ако държиш ще отворя капака да видя какво пише на него. Спомням си че на инструкцията беше написано че е за Мономотроник какъвто е моя компютър. Сложиха ми го в единият от сервизите на Ланди Ренцо в София........Този в Хаджи Димитър. Не знам и дали по принцип струва толкова но когато слагах газова и ме попитаха как искам да я направят с реле без или със емулатор ми казаха че ще доплатя още 20лв за това че искам емулатор.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Значи ще бухаме и ламбда сонда емулатор/симулатор :)
Мисля цхе и аз съм с мономотонанохипермодитропитроник /бахти немците с тез сложни заглавия/ та въпроса ми е. аз нямам никъде дисплей, на който да се прави нещо да прочета грешките на ЕКУ то..
Как се четат на този мои мотор...
Или ако е сряда и вали ще си покаже
Та явно ще слагам емулатор...
А ако компютъра трябваше да се рестартира на някакъв перид от време те немците щяха да го сложат на бутон, така че квото и да ми го говорят не ми се струва рационално
Как се четат на този мои мотор...
Или ако е сряда и вали ще си покаже
Та явно ще слагам емулатор...
А ако компютъра трябваше да се рестартира на някакъв перид от време те немците щяха да го сложат на бутон, така че квото и да ми го говорят не ми се струва рационално
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
колата ми е VW POLO 1.1 AAU мотор 1992г., сложих си газова преди 5 мес. изпарителя е BRC електронен , бутилката е 15лтр. най-малката от стандартните сложил съм я до лявата задна колонка в багажника, в много редки случаи ми пречи на багажа! Ако си със мономотр. със сигурност ще имаш проблеми, дължащи се на ламбда сондата, аз си ги решавам като откачам + на акомулатора периодично, в противен случай ефекта е че колата няма мощност на бензин пали нормално но няма никаква мощност, не може да откъне от място, махам + на аком. и готово 1 мес. няма проблеми. Разхода се движи 9-12л. зависи как я карам градско, извън градско пада до 6.9 л.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
polo_fan написа:колатжа ми е VW POLO 1.1 AAU мотор 1992г., сложих си газова преди 5 мес. изпарителя е BRC електронен , бутилката е 15лтр. най-малката от стандартните сложил съм я до лявата задна колонка в багажника, в много редки случаи ми пречи на багажа! Ако си със мономотр. със сигурност ще имаш проблеми, дължащи се на ламбда сондата, аз си ги решавам като откачам + на акомулатора периодично, в противен случай ефекта е че колата няма мощност на бензин пали нормално но няма никаква мощност, не може да откъне от място, махам + на аком. и готово 1 мес. няма проблеми. Разхода се движи 9-12л. зависи как я карам градско, извън градско пада до 6.9 л.
А на бензин колко е харчела преди това, за да си направя сметка в разликата, щото моята жена докарва разхода в града точно на 6.5 с 95, т ако ще литне на 8.5 -9 на газ особенно зимата не си струва да се набутвам..
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
wili98 написа:А на бензин колко е харчела преди това, за да си направя сметка в разликата, щото моята жена докарва разхода в града точно на 6.5 с 95, т ако ще литне на 8.5 -9 на газ особенно зимата не си струва да се набутвам..
Колята я купих около 5 януари 2005г. така че е карана на бензин предимно в зимни условия, тогава ми харчеше около 5.5-6.5л. на дълго каране. В града си гореше повече, честно казано не съм я пресмятал точно на око около 7.5-8 отиваше, аз затова сложиш и газовата щото карам предимно градско. Откровено казано колата ми върви по-добре на газ от колкото на бензин сега! Сложиш ли газовата веднага се променя поне с малко настройката на бензин! На бензин пък развива по-големи скорости извън града, така че ти си прецени добре дали да слагаш АГУ!!!
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Пон 12 сеп 2005 15:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Maks написа:Моята въшка без да се ръгам в голями задръствания ми даваше на бензин 6/100 а на газ 7/100 на дълаг път незнам.На газ определено си заслужава
Как ги правите тези разходи бре хора ,
бутилката ми е 15л. побира 12,40л. газ, винаги карам докато угасне двигателя и тогава зареждам, на различните газ станции ми зареждат различно количество! Един дори ми напълни 14л., друг 11л. сега зареждам от една газ станция в Ст.Загора където всеки път ми слагат точно 12,40л. ± 0.1л. този разход който съм дал в предишният пост е засичан с газ от тази станция.
- wili98
- Щраусолог
- Мнения: 7566
- Регистриран на: Вто 07 дек 2004 12:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
polo_fan написа:Maks написа:Моята въшка без да се ръгам в голями задръствания ми даваше на бензин 6/100 а на газ 7/100 на дълаг път незнам.На газ определено си заслужава
Как ги правите тези разходи бре хора ,
бутилката ми е 15л. побира 12,40л. газ, винаги карам докато угасне двигателя и тогава зареждам, на различните газ станции ми зареждат различно количество! Един дори ми напълни 14л., друг 11л. сега зареждам от една газ станция в Ст.Загора където всеки път ми слагат точно 12,40л. ± 0.1л. този разход който съм дал в предишният пост е засичан с газ от тази станция.
AAA не ме питай как ги правя тези разходи
Не ги правя аз... а Жената както казах
Аз пипна ли я колата под 8.5 едва ли ще я смъкна на бензин градско..
Имах един голф, под 10.5 не можех на газ да му смъкна, сега го кара на Жената брат и и каза че му гори точно 8 в града...
Та до стил на каране си е...
Аз затова карам дизел, и там съм на 5.5 както и да си карам из града
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта