Така, върпосът ми мисля е ясен!
Има ли смисъл да се разрежда от това чудо, цената не я взимаме под внимание тъй като с отстъпката която ползвам ми идва пак на 1,08!!!Въпроса е дали има разлика и каква е тя от газ-та която сега слагам на ОМВ???
Говорих си с един бакшиш който е с газов инж. и ми каза,че blue force много добре чистила изпарителя на ГИ и за това е хубаво поне на 3 зареждания едното да е с въпросната газ!!!
Има ли предимства BLUE FORCE GAS или не????
- Printmaster
- Мнения: 537
- Регистриран на: Вто 20 фев 2007 20:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: село Марково / Пловдив
- Контакти:
- joker
- Мнения: 5889
- Регистриран на: Вто 21 ное 2006 10:38
- Автомобил: Golf 3 Variant _Golf4 Variant
- Двигател: 1800 ABS _1900 TDI AHF
- Местоположение: Варна
Printmaster написа:Дали чисти не знам, но на мен ми харесва как върви пасата с нея. Определено има разлика.
Върви ако в газта има от присадката.....за съжаление не винаги е така...а да не говорим,че така удрят в количествата,че излиза бая по-скъпо...истината е ,че най-добре се усеща на иззвънградско когато можеш да "разгърнеш" всички възможности на ДВГ(динамика,мощност...)...тогава се усеща...
Оня ден моят скапан Голфчо с 90 к.с ДВГ и с такава газ изяде на нафора едно Пежо 307 HDI по големия Девненски баир...тръгнахме долу и двамата на 80 км/ч и естествено Пежото изфуча напред като преял айгър...да ама на средата на баир си остана на 140 км/ч,а Голфчо продължи да си ускорява до 160(на 5-та!) и сигурно още можеше,ама не обичам високите скорости с коли непригодени за такова каране и отнех от газта...Не знам..може и Пежото да е било нещо повредено.....
но за градско каране няма никаква разлика с другата газ и не дава икономии....
-
- Мнения: 1118
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 13:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
а може човека в Пежото да е видял че набира повече и да е спрял да натиска над 140... аз поне не виждам голям смисъл да се натиска от един момент нататък... един път след такова импровизирано "състезание" за малко да ми се случи случка и ми е за обица на ухото
А блуфорса - наистина няколко пъти зареждах в Петрола под моста Чавдар и всеки път излизаше че разходът ми се е дигнал , явно удрят в кантара... на Литекса на Подуене пред 23-та гимназия може да се купи от добавката май към 1.50 е 1 опаковка, но не съм пробвал.
А блуфорса - наистина няколко пъти зареждах в Петрола под моста Чавдар и всеки път излизаше че разходът ми се е дигнал , явно удрят в кантара... на Литекса на Подуене пред 23-та гимназия може да се купи от добавката май към 1.50 е 1 опаковка, но не съм пробвал.
- bugster
- Мнения: 572
- Регистриран на: Сря 05 сеп 2007 19:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Eдин път съм зареждал BLUE FORCE и като че ли колата ми мина повече км градско, а мотора беше по щастлив 1 идея на еднакъв тип каране. Може и да е било самовнушение но .... Следващия път когато зареждам газ определено ще пробвам BLUE FORCE-а отново пък да видим ....
Заредиха ми не повече от нормалното, което събира бутилката от напълно празна бутилка, така че явно съм случил на честна бензино колонка. Това от новата бензиностанция на ПЕТРОЛ до ПЖИ-то в Слатина
Заредиха ми не повече от нормалното, което събира бутилката от напълно празна бутилка, така че явно съм случил на честна бензино колонка. Това от новата бензиностанция на ПЕТРОЛ до ПЖИ-то в Слатина
Последна промяна от bugster на Чет 12 юни 2008 13:27, променено общо 2 пъти.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
И как точно я слагаш добавката ... ? Отваряш бутилката слагаш я и после пак я затваряш може би ?!restless написа:а може човека в Пежото да е видял че набира повече и да е спрял да натиска над 140... аз поне не виждам голям смисъл да се натиска от един момент нататък... един път след такова импровизирано "състезание" за малко да ми се случи случка и ми е за обица на ухото
А блуфорса - наистина няколко пъти зареждах в Петрола под моста Чавдар и всеки път излизаше че разходът ми се е дигнал , явно удрят в кантара... на Литекса на Подуене пред 23-та гимназия може да се купи от добавката май към 1.50 е 1 опаковка, но не съм пробвал.
restless написа:... всеки път излизаше че разходът ми се е дигнал ...
И при мен така... Градско винаги ми гори повече. Затова и продължавам да си слагам на ОМВ. Не, че и там не лъжат, но поне засега съм доволен. А и ми е на път към офиса и ми е по-лесно там да заредя.
webdude добавката наистина се продава. На бензиностанциите Лукойл имаха някаква приставка която ползваха и ти пълнят добавката. Иначе ти зареждат обикновенна газ.
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
jims написа:restless написа:... всеки път излизаше че разходът ми се е дигнал ...
И при мен така... Градско винаги ми гори повече. Затова и продължавам да си слагам на ОМВ. Не, че и там не лъжат, но поне засега съм доволен. А и ми е на път към офиса и ми е по-лесно там да заредя.
webdude добавката наистина се продава. На бензиностанциите Лукойл имаха някаква приставка която ползваха и ти пълнят добавката. Иначе ти зареждат обикновенна газ.
Така може ... има ли файда от тая добавка ?
- Dpop
- Мнения: 3400
- Регистриран на: Сря 25 окт 2006 15:57
- Автомобил: VW
- Двигател:
- Местоположение: София
Има малко история по въпроса:
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... blue+force
http://vwclub.bg/forum/viewtopic.php?t= ... blue+force
joker написа:...Оня ден моят скапан Голфчо с 90 к.с ДВГ и с такава газ изяде на нафора едно Пежо 307 HDI по големия Девненски баир...тръгнахме долу и двамата на 80 км/ч и естествено Пежото изфуча напред като преял айгър...да ама на средата на баир си остана на 140 км/ч,а Голфчо продължи да си ускорява до 160(на 5-та!)...
И аз в Румъния надминах едно Порше Карера, но това не означаваше, че мойта кола бяга повече.
Всеизвестно е, че дизеловите двигатели имат по-голям въртящ момент от бензините, от където идва и по-голяма динамика на дизеловия двигател пред бензиновия в по-големите обороти. За справка можеш да потърсиш в нета клипчета на TopGear. Наскоро гледах тяхно сравняване на два автомобила от един клас. Единия автомобил беше дизелов а другия е бензинов, но и двата бяха с еднакви конски сили. При старт от място бензиновата кола беше по-бърза, но при ускорение със скорот от 80 км/ч дизеловият автомобил беше по-бърз.
По отношение на газта "блуфорс" на Петрол смятам, че нейните качества могат да си проличат единствено на дълъг път. По мои наблюдения тази газ е по-хубава от на останалите газстанции, стига обаче в съответната бензиностанция да са си сложили присадките ( защото понякога правят икономии и забравят да ги сложат).
- webdude
- Мнения: 999
- Регистриран на: Пон 17 дек 2007 18:49
- Автомобил: Ford Mondeo MK3
- Двигател:
- Местоположение: София
DAXC написа:joker написа:...Оня ден моят скапан Голфчо с 90 к.с ДВГ и с такава газ изяде на нафора едно Пежо 307 HDI по големия Девненски баир...тръгнахме долу и двамата на 80 км/ч и естествено Пежото изфуча напред като преял айгър...да ама на средата на баир си остана на 140 км/ч,а Голфчо продължи да си ускорява до 160(на 5-та!)...
И аз в Румъния надминах едно Порше Карера, но това не означаваше, че мойта кола бяга повече.
Всеизвестно е, че дизеловите двигатели имат по-голям въртящ момент от бензините, от където идва и по-голяма динамика на дизеловия двигател пред бензиновия в по-големите обороти. За справка можеш да потърсиш в нета клипчета на TopGear. Наскоро гледах тяхно сравняване на два автомобила от един клас. Единия автомобил беше дизелов а другия е бензинов, но и двата бяха с еднакви конски сили. При старт от място бензиновата кола беше по-бърза, но при ускорение със скорот от 80 км/ч дизеловият автомобил беше по-бърз.
По отношение на газта "блуфорс" на Петрол смятам, че нейните качества могат да си проличат единствено на дълъг път. По мои наблюдения тази газ е по-хубава от на останалите газстанции, стига обаче в съответната бензиностанция да са си сложили присадките ( защото понякога правят икономии и забравят да ги сложат).
Та не почваме вечният спор ама дизеловата кола беше по бърза щото се движехас 80 и двете бяха на 5-та и дадоха газ ...
Та в такива случаи дизела винаги се изтегля по бързо щото на него силата му е ниските обороти, а бензина тряя слезе примерно до 3-та и тогава не се знае кой кого ...
Автомобилът за който говориш беше VW LUPO ...
- quattro^^
- Мнения: 1662
- Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
- Автомобил: audi a6 c5
- Двигател: AJL
- Местоположение: Пловдив
DAXC написа:Всеизвестно е, че дизеловите двигатели имат по-голям въртящ момент от бензините, от където идва и по-голяма динамика на дизеловия двигател пред бензиновия в по-големите обороти. За справка можеш да потърсиш в нета клипчета на TopGear. Наскоро гледах тяхно сравняване на два автомобила от един клас. Единия автомобил беше дизелов а другия е бензинов, но и двата бяха с еднакви конски сили. При старт от място бензиновата кола беше по-бърза, но при ускорение със скорот от 80 км/ч дизеловият автомобил беше по-бърз.
Ем колега тука си противоречиш-дизела никога не може да развие обороти като на бензина,прав си че има по-голяма сила в ниските,ама във високите бензина се развърта,а дизела плаче да бутнеш една скорост отгоре за да тръгне да набира.Просто дизела не е за спортно каране камоли във високи обороти.И със своето изказване потвърждаваш думите ми-при една и съща предавка-5 и равни скорости-80 км/ч дизела има дооста по-голям въртящ момент като точно за тоя пример повечето бенз коли ще са на около 2500 оборота...
- IVD
- Мнения: 352
- Регистриран на: Съб 12 мар 2005 16:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
sick_fuck написа:DAXC написа:Всеизвестно е, че дизеловите двигатели имат по-голям въртящ момент от бензините, от където идва и по-голяма динамика на дизеловия двигател пред бензиновия в по-големите обороти. За справка можеш да потърсиш в нета клипчета на TopGear. Наскоро гледах тяхно сравняване на два автомобила от един клас. Единия автомобил беше дизелов а другия е бензинов, но и двата бяха с еднакви конски сили. При старт от място бензиновата кола беше по-бърза, но при ускорение със скорот от 80 км/ч дизеловият автомобил беше по-бърз.
Ем колега тука си противоречиш-дизела никога не може да развие обороти като на бензина,прав си че има по-голяма сила в ниските,ама във високите бензина се развърта,а дизела плаче да бутнеш една скорост отгоре за да тръгне да набира.Просто дизела не е за спортно каране камоли във високи обороти.И със своето изказване потвърждаваш думите ми-при една и съща предавка-5 и равни скорости-80 км/ч дизела има дооста по-голям въртящ момент като точно за тоя пример повечето бенз коли ще са на около 2500 оборота...
Карах 18 месеца Г3 1.8 АБС, а сега Ауди А4 1.9ТДИ и мога да кажа че няма нищо общо между 2-те коли в до-ускорението/80-120-140/. Не може да сравняваш въздушен с турбо двигател, било то бензин или дизел,разликата е огромна. Друг е въпроса че за поредна година V10 TDI спечели ЛюМан . А сега по темата: има смисъл от BlueForce само ако си с газ инж. или ламбда контрол.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта