електрическо ловато-смяна на мембрани или нов изпарител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 14 мар 2007 11:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
електрическо ловато-смяна на мембрани или нов изпарител
здравейте колеги.колебая се с решението и затова пускам тая тема.карам джета 1.8 карборатор.че мембраните са на подметка ми е ясно.купих я с газовата и не съм я пипал-само източвам глечта от изпарителя.минал съм над 90 000 така-а преди мен-не знам.та мисълта ми е -едни мембрани или нов волтран-гледам има добри отзвуци?
- The_Machine
- Мнения: 3558
- Регистриран на: Нед 17 дек 2006 20:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Bobko81
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
- Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
- Двигател: AUB
- Местоположение: Видин
Re: електрическо ловато-смяна на мембрани или нов изпарител
За да не пускам нова тема реших да пиша тук защото и аз съм изправен пред тази дилема да сменя мембраните на Ловатото или нов турски изпарител за 60лв.В интернет видях комплект мембрани за 30лв.Днес смених филтърчето в газовия клапан беше се напълнил до половината с боклук.
Re: електрическо ловато-смяна на мембрани или нов изпарител
Колега Bobko81, аз не бих сменил Ловато с Волтран. Сменяй мембраните на Ловатото и си карай колата. Като купих Пасата В3 беше с Волтран-нов, гореше 15-16л. Смених го веднага с оригинално Ловато-използвано на старата ми кола и разхода е 10-11л. Успех.
- Bobko81
- Мнения: 96
- Регистриран на: Вто 29 юли 2008 17:11
- Автомобил: Skoda Fabia I 1 4 16V
- Двигател: AUB
- Местоположение: Видин
Re: електрическо ловато-смяна на мембрани или нов изпарител
Най вероятно така и ще направя но засега проблемите се изразяват в това,че докъм 50 градуса на водата след като я изфорсирам държи около 1500 об.мин. но като загрее се оправя предполагам,че мембраните са станали на картон защото са на около 80хил.км.
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта