бого колкото и да се мьчиш да проумееш нещата явно ти е трудно
нещата изписьни от теб са напьлно безпочвени обвинения на изпаднал в забвение тунер неспособен да се развива
нещата които се опитваш да разбереш с години на мен са ми достатьчни няколко дни
погледни софта и си помисли кога и за кого си го правил
аз не говоря празни приказки като теб да се издигам в очите на слепите
ето ти една снимка на много кьдьрното ти тунинговане
не си ми интересен винаги сьм ти го казвал
нямам нищо против теб но когато неразбираш не се бьркаи
п.п помисли колко си обсебен и сьмовлюбен за да се криеш под чужда самоличност с нови никове и да задаваш некомпетентни вьпроси
тук вьв форума колко ника имаш маи някои трябва да провери
показания турбокомпресор
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: показания турбокомпресор
Да беше нашисал поне ОФФСЕТ за да отдалече да се личи че ги разбираш Картата за тубото ше я кръстиш DOS а картата за оувъбууста може да я наречеш HTML
абе смешник първо на първo никога не си подхващал мой чип. всеки може да направи секви снимkи и да пише "чипа на иван". а е нормално да знаеш коя е картата на напрежението защото аз съм ти я обяснил в тази темичка както и много други карти.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=16211&start=180
и понеже се унасяш в глупостите си ще si позволя да ти напомня че на недоволен клиент който си мапвал си му обяснил че турбината му неможе да надуе достатъчно защото разбираш ли стелката му била много дебела и неможел да натисне педала докрай. Ти верваш ли си. И оправи на жена си JTDто да не гасне по светофарите, па може и дебиромера да му пребаеш да не стига исканите стойности щот така трябвало.
факта че на ден по няколко човека във форума (все различни) пишат добро за моята работа както и просто ми благодарят се дължи на качество и знания. Неща които при теб липсват. Разбирам завистта ти но неможеш да се мериш с лъвовете а да те е страх от мишки
абе смешник първо на първo никога не си подхващал мой чип. всеки може да направи секви снимkи и да пише "чипа на иван". а е нормално да знаеш коя е картата на напрежението защото аз съм ти я обяснил в тази темичка както и много други карти.
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=48&t=16211&start=180
и понеже се унасяш в глупостите си ще si позволя да ти напомня че на недоволен клиент който си мапвал си му обяснил че турбината му неможе да надуе достатъчно защото разбираш ли стелката му била много дебела и неможел да натисне педала докрай. Ти верваш ли си. И оправи на жена си JTDто да не гасне по светофарите, па може и дебиромера да му пребаеш да не стига исканите стойности щот така трябвало.
факта че на ден по няколко човека във форума (все различни) пишат добро за моята работа както и просто ми благодарят се дължи на качество и знания. Неща които при теб липсват. Разбирам завистта ти но неможеш да се мериш с лъвовете а да те е страх от мишки
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: показания турбокомпресор
засега брезел води с 3:2 срещу комбито няма нищо толкова интересно във форума като дебата между двамата а съм сигурен че ако седнат на маса ще станат приятели
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: показания турбокомпресор
никой с нищо не води. С комбито бехме "приятели" (по скоро познати) докато не го видех що за мизерник е. Впрочем е подобна история като всеки негов познат, Ventoman, Dani94 , Zinoto и още 1000 човека които го познават. Затова не съм нито първия нито последния който ще има конфликт с него. Това си е наша работа и е жалко че се налага по форумите да се изписва но колегата и тая тема съсипа.
1. Говори неверни неща (направо глупости за човек наричащ себе си сецялист по всичко)
2. Противоречи си
3. За да не се види колко е необразован отклонява темата пуска ненужни безмислени ЛОГове и говори несвързано за да в "суматохата да не се разбере кой се е изпърдял" .
4. когато вече види че неразирането му на прост ЛОГ файл е излязло наяве започва с лични, безпочвени и директни убиди към човека който го е поправил
5. Темата се съсипва и накрая някой вземе та сложи един катинар
Този сценарии не е само в тази тема а във всяка една в която е писал. не пощади и тази тема и понеже нема кво смислено да каже реши просто да си се ... тук.
1. Говори неверни неща (направо глупости за човек наричащ себе си сецялист по всичко)
2. Противоречи си
3. За да не се види колко е необразован отклонява темата пуска ненужни безмислени ЛОГове и говори несвързано за да в "суматохата да не се разбере кой се е изпърдял" .
4. когато вече види че неразирането му на прост ЛОГ файл е излязло наяве започва с лични, безпочвени и директни убиди към човека който го е поправил
5. Темата се съсипва и накрая някой вземе та сложи един катинар
Този сценарии не е само в тази тема а във всяка една в която е писал. не пощади и тази тема и понеже нема кво смислено да каже реши просто да си се ... тук.
-
- Мнения: 1874
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: показания турбокомпресор
Понеже си видях истинското име в поредната осрана тема от осиращия всичко до което се докосне. Благодаря на Богомил, че не е изял първата буква Сигурно много колеги от форума са забелязали, че не се изявявам напоследък. Причината е, че е безмислено докато има един такъв да съсипва всичко и да пречи на колегите да си решават проблемите. Истинските майстори отдавна си личат. Аз отдавна съм казал, че нямам сервиз и не мисля да отварям нито си вадя хляба с това, но понеже съм патил навремето искам да съм от полза на форума. Има доста хора, които могат да потвърдят, че съм си "оцапал" ръцете с колите им и са доволни, както и от съветите ми тук и на живо. Веднъж предложих мистър "майстор" да бъде с вечен БАН, което едва ли ще реши проблема за дълго /ще си направи нова регистрация с ново IP/, но моля да се вземат някой мерки, защото дългогодишния труд и богатство на този форум ще отидат по дяволите. Алтернативните форуми са вече едни гърди пред този!
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: показания турбокомпресор
продьлжавам да твьрдя че брезелчо е неграмотен тунер
и не разбира от автомобили
не познава детаилно автомобилите и тяхното устроиство
фаиловете са му пьлно дьрво
позна ли колата за която си правил горния софт
човека ми се оплака че забиват на 4000об
верно е че фаила е от преди повече от 6 месеца но дано се научи да ги правиш тея кошници
имам фаил които си дал на колега на които едва ли си наясно за какво става на вьпрос
ако беше поне малко грамотен а не само да копираш чужди мнения и да ги превеждаш на бьлгарски за да изглеждаш умно парче и да се издигаш в очите на слепите
и ако си беше направил труда да видиш и да проумееш софта на един тьп пасат сас софт от преди 10години щеше да се обедиш че сьм прав
но дори и това доказва че не ти е ясен софта а си прекупвач на ибеиски фаилове
прав си че фиата гасне
но само в гаража когато го прибирам
това че си от по-рано на пазара незначи че си кадьрен
..аиното си е сьсел
ДЕБИТОМЕРА Е ЧИТАВ
"при едно по-внимателно наблюдение ще видите че дебитомера на 1900об е на 925 единици "
дори и това неможеш да проумееш
и не разбира от автомобили
не познава детаилно автомобилите и тяхното устроиство
фаиловете са му пьлно дьрво
позна ли колата за която си правил горния софт
човека ми се оплака че забиват на 4000об
верно е че фаила е от преди повече от 6 месеца но дано се научи да ги правиш тея кошници
имам фаил които си дал на колега на които едва ли си наясно за какво става на вьпрос
ако беше поне малко грамотен а не само да копираш чужди мнения и да ги превеждаш на бьлгарски за да изглеждаш умно парче и да се издигаш в очите на слепите
и ако си беше направил труда да видиш и да проумееш софта на един тьп пасат сас софт от преди 10години щеше да се обедиш че сьм прав
но дори и това доказва че не ти е ясен софта а си прекупвач на ибеиски фаилове
прав си че фиата гасне
но само в гаража когато го прибирам
това че си от по-рано на пазара незначи че си кадьрен
..аиното си е сьсел
ДЕБИТОМЕРА Е ЧИТАВ
"при едно по-внимателно наблюдение ще видите че дебитомера на 1900об е на 925 единици "
дори и това неможеш да проумееш
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: показания турбокомпресор
Ще помоля участниците в редовните дизелови разпри да се ограничат до приличния език и техническата терминология. Благодаря.
П.П: Редактирайте си мненията по темата, като изключите от тях квалификации, епитети и наставнически изказвания. В противен случай, ще бъда принуден да ги изтрия, а темата да заключа.
П.П: Редактирайте си мненията по темата, като изключите от тях квалификации, епитети и наставнически изказвания. В противен случай, ще бъда принуден да ги изтрия, а темата да заключа.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: показания турбокомпресор
mhihi сеч
Последна промяна от dobrin на Вто 26 май 2009 23:15, променено общо 1 път.
Причина: Спам!
Причина: Спам!
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: показания турбокомпресор
айде бе Добри, изтривай мненията или темата, че на всички ни писва!Комбито ми е приятел,но Брезел направи АЛХ-ми 170коня,на "Кире тди"голфа Брезел го направи 200коня.Давам си изискванията за настройките на чипа и Брезел ги прави.Къде в ебей го има това? четири чипа имам за моята кола,за киро имам 14 и всеки е след хардуерна промяна.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: показания турбокомпресор
Да, и други неща е направил Брезел, но това е без значение. Да си водят споровете с технически аргументи и без квалификации, в противен случай отново ще има наказания.
- Brezel
- Мнения: 1117
- Регистриран на: Нед 29 яну 2006 17:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Годеч / Берлин
- Контакти:
Re: показания турбокомпресор
kombito-tdi написа:ДЕБИТОМЕРА Е ЧИТАВ
"при едно по-внимателно наблюдение ще видите че дебитомера на 1900об е на 925 единици "
дори и това неможеш да проумееш
Добри слагай ключа направо . не ми се трие. След време ше е добре тия неща да ги четат бъдещите зайчета прецакани от нашия спецялист.
Сега по темата последното ми мнение в тая тема :
Това че на едно място дебитомера е показал 925 единици (вероятно при пиково налягане) незначи че той е здрав. неможе с нарастване на оборотите и нарастваща консумация на въздух от мотора стойсностите да падат на 735 и на това да казваш че е вред. понеже сам показа че незнаеш какво е дебитомер ше ти обясня. Дебитомера мери количеството въздух постъпващ към мотора. От него се определя количеството гориво което да се впръска а от него и мощноста. колкото повече въздух преминава през дебитомера толкова по големи стойности дава дебитомера. В нашия случай обаче колкото повече въздух се консумира от мотора толкова повече падат единиците дебитомера като при 4000 са вече 735. Това намираш за ПРАВИЛНО! Един поклон имаш от мен за смелото изказване.
На колегата пуснал темата искам да обясня че Комбито-тди му е пределно ясно че дебитомера не ти е вред, но е нужно да те убеди в противното за да при евентуалния ремонт който ще ти предложи ще смени редица здрави части ше напръска дебитомера с разни контакт спреиове (за да се оправи леко и след 2 седмици да се прецака пак) и така да ти олекнат джобовете.
-
- Мнения: 434
- Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Русе
Re: показания турбокомпресор
абе един дебитомер не аргасва ли 1000единици не е дебитомер.а пък при чипосан кенеф ако не ги стига.......пфуууууу.мойта дори пиково прави 1200 единици.лошото е че имам два дебитомера.оригинален бош и си купих нов пиербург.и с двата при мръсна газ на ваг-ком минава и задминава 1000-1100 единици.незнам--неразбирам толкова но....при добро турбо-налягане трябва да има и добри единици на дебитомера.затова отначало в темата писах на пича да бутне лостчето но...като се замисля мойта дори при 1бар налягане пак поддържа между 900-1000 единици.така че..........
Re: показания турбокомпресор
Абе Комби..... ти имаш ли софтуер да прочетеш на Брезел чиповете ? Кое те кара да мислиш, че пиратската ти програмка от интеренет е в състояние да направи това и то правилно?
К'ви са тези ДОС-овски прозорци дето си ги показал тука.......
К'ви са тези ДОС-овски прозорци дето си ги показал тука.......
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: показания турбокомпресор
Колеги Brezel i kombito - запазете час в зала 2 на НДК за дебат !
Ясно е че всеки си държи на свойто, но Аз и други колеги, ползващи форума от доста време, мисля сме си направили сами изводите кой колко може и знае.
Новите посетители, ако имат желание, ще се образоват и ще направят правилния избор за вдигане на мощтността на колите си, така че няма смисъл от повече "реклами" !
Ясно е че всеки си държи на свойто, но Аз и други колеги, ползващи форума от доста време, мисля сме си направили сами изводите кой колко може и знае.
Новите посетители, ако имат желание, ще се образоват и ще направят правилния избор за вдигане на мощтността на колите си, така че няма смисъл от повече "реклами" !
- valerius
- Мнения: 348
- Регистриран на: Пет 01 фев 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Монтана
- Контакти:
Re: показания турбокомпресор
радвам се, че моята тема ви хвърли в такива бурни дебати, размисли и страсти, но при мене все така проблема си седи в бокса. Като му дойде време ще кажа кой бил прав кой крив. И все пак в спора се раждат истини и само този дето знае какво търси може да ги прозре, затова темата в никакъв случай не е спам. Благодаря на всички Ви. Засега колата е в бокса и търпи модификации...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Zinoto и 43 госта