Колеги, след 180 km/h турбото влиза в авариен режим,после скоростта пада до 90km/h и повече неможе да ускори. Спирам угасям мотора, паля и всичко се оправя. На какво може да се дължи това?
Колата е пасат 1.9 TDI 131к.с. 2003г.
Благодаря предварително.
Жоро
След 180 km/h турбото влиза в авариен режим
Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим
На един познат му правеше същия номер и отиде само да му прочистят турбото и ми каза ,че се било оправило
И на мен ми го е правило , но само 2-3 пъти .
И на мен ми го е правило , но само 2-3 пъти .
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим
Направи диагностика, за да се види каква грешка изписва! Няколко са възможностите.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим
При ПД130 коня съм наблюдавал 2 такива.
Винаги след 180км/ч и то само на 6 предавка минава в авариен.
Единия на равно не го прави само при лек наклон (изкачване).
Турбото започва да катери малко преди тази скорост при напълно разтоварен Н75.
Аз също мисля че е от зацапана геометрия, но в лек стадий.
Винаги след 180км/ч и то само на 6 предавка минава в авариен.
Единия на равно не го прави само при лек наклон (изкачване).
Турбото започва да катери малко преди тази скорост при напълно разтоварен Н75.
Аз също мисля че е от зацапана геометрия, но в лек стадий.
Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим
Колега ако искаш напиши на търсачката `забиване` има много писано по темата.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим
igrata1 написа:Колега ако искаш напиши на търсачката `забиване` има много писано по темата.
Това няма да го намериш колега.
Тук говорим за авариен режим след 180 км/ч и то при пд130.
- produxan
- Мнения: 765
- Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим
Чистене на турбина или променлива геометрия и си ток
- Madj0
- Мнения: 1104
- Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим
Моята се оправи ... на магистралата 100-200 и така доста пъти .. сега е пушка ... Като я карам само градско дълго време ( примерно месец ) и почва да изключва турбото...
Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим
Madj0 написа:Моята се оправи ... на магистралата 100-200 и така доста пъти .. сега е пушка ... Като я карам само градско дълго време ( примерно месец ) и почва да изключва турбото...
- rocky
- Мнения: 276
- Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Благоевград
Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим
и аз го имах тоя проблем след 150км/ч... бях на диагностика в VW сервиз, оказа вентил дето регулира налягането на въздуха, бил се запушил срещу 100 кинта за нов и 25лв да го сменят нямам проблеми... даже преди пропушваше черен дим при форсиране, сега я няма чернилката и обортомера полудява, като я настъпвам и полита
Последна промяна от rocky на Чет 04 юни 2009 0:16, променено общо 1 път.
- kombito-tdi
- Мнения: 889
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
- Контакти:
Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим
80% клапьн
погледни пиковете на турбото и всичко ще си каже
успех
погледни пиковете на турбото и всичко ще си каже
успех
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим
kombito-tdi написа:80% клапьн
погледни пиковете на турбото и всичко ще си каже
успех
Ами другите 20% какво ще ги правим?
- Luciano
- Мнения: 8472
- Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
- Автомобил: Golf IV
- Двигател: 1.9TDI AHF
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим
Комшията ми днес се прибирал от Ст. Загора и колата му забила два пъти на 180км/ч. Колата е Голф 4, 116кс PD. Турбото му е чистено и е със сменени лопатки преди 20000/22000км. Колата се кара предимно извънградско - София - Ст. Загора и заради това си мисля, че проблем със турбото не би трябвало да има! Възможно ли е от прецакан дебитомер да прави магарий? Последо като я качвахме на ВАГ си спомням, че стойностите на дебитомера му бяха доста ниски - между 600 и 700.
Някакви идеи?
Някакви идеи?
- Dorian
- Мнения: 1344
- Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
- Автомобил: Golf 4 TDI
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим
Аз до колкото знам стойностите на дебитомера паднат ли под 850-800 значи дебитомера е за смяна,но едва ли това е причината за забиването
Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим
Е като влезне в авариен режим турбото е разтоварено и съответно няма кой да прави дебит
Направи лог на 11 канал с ваг ком от 2000 до 4500 с газ до дупка на колкото е възможно по висока предавка за да видим как се държи турбото според изканото от компа налягане.
Направи лог на 11 канал с ваг ком от 2000 до 4500 с газ до дупка на колкото е възможно по висока предавка за да видим как се държи турбото според изканото от компа налягане.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: al.markov234 и 57 госта