След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
carbonara
Мнения: 51
Регистриран на: Чет 19 окт 2006 19:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот carbonara » Нед 15 фев 2009 12:14


Колеги, след 180 km/h турбото влиза в авариен режим,после скоростта пада до 90km/h и повече неможе да ускори. Спирам угасям мотора, паля и всичко се оправя. На какво може да се дължи това?
Колата е пасат 1.9 TDI 131к.с. 2003г.
Благодаря предварително.
Жоро




Потребителски аватар
bobiwer
Мнения: 328
Регистриран на: Нед 05 авг 2007 2:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот bobiwer » Нед 15 фев 2009 12:18


На един познат му правеше същия номер и отиде само да му прочистят турбото и ми каза ,че се било оправило :)
И на мен ми го е правило , но само 2-3 пъти .


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот gomez » Нед 15 фев 2009 14:11


Направи диагностика, за да се види каква грешка изписва! Няколко са възможностите.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот Andonov » Нед 15 фев 2009 21:11


При ПД130 коня съм наблюдавал 2 такива.
Винаги след 180км/ч и то само на 6 предавка минава в авариен.
Единия на равно не го прави само при лек наклон (изкачване).
Турбото започва да катери малко преди тази скорост при напълно разтоварен Н75.
Аз също мисля че е от зацапана геометрия, но в лек стадий.


Потребителски аватар
igrata1
Мнения: 27
Регистриран на: Пон 20 окт 2008 20:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот igrata1 » Нед 15 фев 2009 21:40


Колега ако искаш напиши на търсачката `забиване` има много писано по темата.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот Andonov » Нед 15 фев 2009 22:20


igrata1 написа:Колега ако искаш напиши на търсачката `забиване` има много писано по темата.


Това няма да го намериш колега.
Тук говорим за авариен режим след 180 км/ч и то при пд130.


Потребителски аватар
produxan
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 15 юли 2007 15:10
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот produxan » Нед 15 фев 2009 22:21


Чистене на турбина или променлива геометрия и си ток :)


Потребителски аватар
Madj0
Мнения: 1104
Регистриран на: Пон 10 апр 2006 13:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот Madj0 » Пон 16 фев 2009 14:55


Моята се оправи ... на магистралата 100-200 и така доста пъти .. сега е пушка ... Като я карам само градско дълго време ( примерно месец ) и почва да изключва турбото...


Потребителски аватар
didi7777
Мнения: 96
Регистриран на: Чет 25 дек 2008 15:22
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот didi7777 » Пон 16 фев 2009 22:08


Madj0 написа:Моята се оправи ... на магистралата 100-200 и така доста пъти .. сега е пушка ... Като я карам само градско дълго време ( примерно месец ) и почва да изключва турбото...

:да:


Потребителски аватар
rocky
Мнения: 276
Регистриран на: Съб 02 авг 2008 14:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Благоевград

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот rocky » Сря 03 юни 2009 19:44


и аз го имах тоя проблем след 150км/ч... бях на диагностика в VW сервиз, оказа вентил дето регулира налягането на въздуха, бил се запушил :screwy срещу 100 кинта за нов и 25лв да го сменят нямам проблеми... даже преди пропушваше черен дим при форсиране, сега я няма чернилката и обортомера полудява, като я настъпвам и полита :applause:

Последна промяна от rocky на Чет 04 юни 2009 0:16, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kombito-tdi
Мнения: 889
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 20:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: КАРЛОВО ЧИП++
Контакти:

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот kombito-tdi » Сря 03 юни 2009 21:16


80% клапьн
погледни пиковете на турбото и всичко ще си каже
успех


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот Andonov » Чет 04 юни 2009 6:55


kombito-tdi написа:80% клапьн
погледни пиковете на турбото и всичко ще си каже
успех


Ами другите 20% какво ще ги правим? :D


Потребителски аватар
Luciano
Мнения: 8472
Регистриран на: Чет 31 авг 2006 22:16
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9TDI AHF
Местоположение: София
Контакти:

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот Luciano » Вто 04 авг 2009 15:48


Комшията ми днес се прибирал от Ст. Загора и колата му забила два пъти на 180км/ч. Колата е Голф 4, 116кс PD. Турбото му е чистено и е със сменени лопатки преди 20000/22000км. Колата се кара предимно извънградско - София - Ст. Загора и заради това си мисля, че проблем със турбото не би трябвало да има! Възможно ли е от прецакан дебитомер да прави магарий? Последо като я качвахме на ВАГ си спомням, че стойностите на дебитомера му бяха доста ниски - между 600 и 700.
Някакви идеи?


Потребителски аватар
Dorian
Мнения: 1344
Регистриран на: Нед 18 мар 2007 19:57
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот Dorian » Вто 04 авг 2009 19:53


Аз до колкото знам стойностите на дебитомера паднат ли под 850-800 значи дебитомера е за смяна,но едва ли това е причината за забиването :roll:


bdemona
Мнения: 98
Регистриран на: Нед 26 ное 2006 12:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: След 180 km/h турбото влиза в авариен режим

Мнениеот bdemona » Пет 07 авг 2009 13:51


Е като влезне в авариен режим турбото е разтоварено и съответно няма кой да прави дебит :)
Направи лог на 11 канал с ваг ком от 2000 до 4500 с газ до дупка на колкото е възможно по висока предавка за да видим как се държи турбото според изканото от компа налягане.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: al.markov234 и 57 госта