Здравейте!Имам пасат 5 ,98г. двигател АФН от около 2г.Започнах да имам проблем с паленето на колата лятото тази година,който ще опиша хронологично:
Месец юни,сутрин,около 10-15 градуса по Целзии на вън,колата е в гараж,пали от раз,изминава 500метра,гася.До тук всичко е нормално.След 3 мин. се качвам и искам да запаля,давам контакт,изчаквам да изгаснат лампите по таблото и завъртам стартера,стартера си върти,но колата не пали.Направих достатъчно опити за запалване на колата,че да изтощя акумолатора и я зарязах.Консултирах се с "разбирач",който ми каза да я дръпна и ще запали.Това не ми допадна,тъй като за случката най-вероятно си има причина и аз исках да я открия.Последва отваряне на капачките на резервоара,изваждане на помпата от резервоара и почистване,продухване на горивопроводите,смяна на горивен филтър,поставяне на прозрачни маркучи на отиващата и връщащата нафта към филтъра и поставянето им в съд с нафта,зареждане на акумолатора и въртене до изтощаване-не иска да запали.Пак зареждане на акумолатора,но този път развих гайките на гривопроводите захранващи дюзите ,за да обезвъздуши от там и като изпръска гориво ги завих и запали.Поработи на място,позагря изгасих я и пробвах да запаля.Колата си палеше без проблеми.Откарах я в сервиз и я закачиха на компютър и казаха ,че всочко си е добре.Реших че всичко е наред и я подкарах.По принцип през деня карам от60 до100км. и колата си влиза в нормален работен режим около 90гр.Целзии.Като я изгася при тези условия да стои и няколко дена си пали от раз.В следващите дни номера го направи пак, даже при по студено започна да гасне в движение незагряла.Започнах да се съмнявам за въздух в горивото и започнах да слагам възвратни клапани преди и след филтъра и едновременно, но проблема си остана.Смених и термоклапана на филтъра. С падането на температурите проблема се засили.Миналата седмица реших пак да я откарам на компютър но друг.Аз се съмнявах в датчика за температурата на антифриза -казаха че е добре.Обясних на човека симптомите, и тъй като не беше още загряла му ги демонстрирах.Мерехме оборотите на развъртане на стартера-до300,като човека помагаше със стартерно, но на дюзите показваше че отива гориво нула. пак я запалихме чрез развиване гайките на гривопроводите захранващи дюзите,за да обезвъздуши,и човека каза че проблема не е електрически а в самото ГНП.Онзи ден при около-2 -3гр.Целзии и колата е твън, дадах на контакт,свещите подгряха за 4-5сек. завъртях и запали.Поработи около 100сек. и загасна.Когато е по-студено прави така на място,но аз тръгвам веднага и като почне да гасне т.е. като минат 100сек.съм по надолнище и като я държа над 3000 оборота няма мощност,но не гасне и така докато вдигне около 70гр.Ц. и се оправя.Има още неща,но за сега толкова и без това стана дълго. Моля за някакви съвети.
Пасат 98г. АФН проблем с паленето
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 25 дек 2009 16:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Пасат 98г. АФН проблем с паленето
твоят човек е Виктор ,обади му се 0898470629
- tdi fen
- Мнения: 4307
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пасат 98г. АФН проблем с паленето
на контакт светва ли лампата за подгревните свещи когато върти а не иска пали
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 98г. АФН проблем с паленето
tdi fen написа:на контакт светва ли лампата за подгревните свещи когато върти а не иска пали
Колега как подозирам че отговора ще е не и чак болно ще ми стане за целия този труд хвърлен заради 1 разпоено реле .
- shotoman
- Мнения: 456
- Регистриран на: Съб 20 яну 2007 10:31
- Автомобил: VW Polo 6N1
- Двигател: AEE 1997
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат 98г. АФН проблем с паленето
Имобилайзер?
- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Пасат 98г. АФН проблем с паленето
Radoslav Radev написа:твоят човек е Виктор ,обади му се 0898470629
Още в една тема да пишеш за Виктор.Да не си му рекламно лице.
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Нед 20 ное 2011 10:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Пасат 98г. АФН проблем с паленето
Като дам контакт, лампата за подгревните свещи свети и слд това изгасва,т.е. като въртя на стартер и не иска да запали нищо не свети по таблото.Като не иска да запали я дърпам и винаги за 10-20метра запалва.Мисля че проблема има някаква температурна зависимост.За имобилайзера мисля че гаси за секунда и светва лампата с ключа на таблото,което при мен не се случва.На Виктор евентуално ще се обадя.Днес на връщане от работа при температура на въздуха 2 градуса и 8 часа престой си запали от раз и като минаха около100-те секунди и бях в движение по наклон изключих от предавка и отнех газта и загасна.Като вдигна 60-70 градуса на таблото вече не гасне.Изминавам 30км ,изгасвам я, след половин час паля пмого трудно, като на таблото показво около40-50градуса. Карам 1 минута и гася. След 2минути престой пали от раз.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта