Здравейте колеги.
При мен като застудя се появи следният проблем.
Миналата зима колата беше ОК, но...
Имаше за смяна разпръсквачи - смених ги. Майстора ми пипа и дебита на гориво от винта с контрата намиращ се на ГНП-то и дългият винт с пружинка намиращ се зад ГНП-то. По този начин ми направи оборотите и ми каза, че ми е направил да гори по-малко. Дотук добре, но...
Ускорението на колата намаля, а когато захванаха студовете при първоначално палене при средни обороти се получава едно прекъсване ( като при неработещ цилиндър ) и като натисна педала на гаста оборотите се вдигат мн. бавно. Като позагрее всичко си идва на местото.
Предполагам, че проблема е в количеството нафта ( дебита) регулиращ се от винта на ГНП-то.
Дали това е истинската причина и ако увелича дебита на горивото, ще се качи ли много разхода на гориво.
Благодаря ви предварително.
п.п. Подгряването е ОК.
Проблем с паленето сутрин. Голф 1.6 д.
- BODZOO
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 05 май 2006 9:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
недеи да бараш помпата е моя сувет аз тая грешка я направих и си еба мамата по добре ходи на някои маистор ама не от тея измислените а някои които се занимава само с дизели да ти направи хубава центровка да ти направи предварението дебита сичко дори и колко да ти харчи спрямо колко искаш да ти върви шото ако не разбираш от тая работа ше стане както стана с мене и ше съжаляваш това е моя съвет и оспех
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта