Привет.
Предвапително се извинявам ако темата е изчерпана, но ровя от около час и не намерих почти нищо.
Мотора е AFN ( който пали и при -20 с една работеща свещ), и при смяна им естествено се изпочупиха въпросните лунички. И сега не правят стабилен контакт. Нови такива кабелчета ми казаха 37лв на БРОЙКА
Моля, кажете как сте решили този проблем ( предполагам че е проблем).
AFN лулички на подгревните свещи
Re: Луличките на подгревните свещи.
И аз имам същия проблем ,а тези кабелчета къде си ги гледал ти ,то и да се намерят ще трябва да се реже и да се запоява и т.н. Аз имам едно решение,начупва се цялата горна обвивка на луличките и вътре остават едни малки пластмасови лулички(в момента моите са така увити с изолирбанд за да не изгорят),идеята ми е отгоре на тези малките да се сложат някакви силиконови или гумени лулички(трябва да са меки за да може да се нанижат) колкото да се държат на свеща и да предпазват от топлината,но не мога да намеря такива работи никъде.
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Луличките на подгревните свещи.
Дали не става едно "побългаряване" И аз имам АФН , но луличките ми са още в ред.Мислил съм си , ако се прее...цакат след време ,да им направя резба на свещите отгоре, след това шайби и гайки , май бяха 4 мм или...и после два варианта ,единия да е шина медна или пък кабелчета със запоени каб.обувки и ги навързвам една за друга .Това си мисля , че има ресурс като идея .Въпроса е само ако ще е шина да не вземе да опре някъде и... се е.а май..та на колата те (свещите) си имат един як предпазител , ма да не изгаря зорлем сега, трябва хубаво да се огледа и така да се направи- нагъне шината и евнтуално изолира в участъците ,дето не контактува със свещите,че да не опира никъде по метал по мотора Това решение го има при старите мотори и е мн добро и надеждно ! Никога вече няма да има нагоряване и слаб контакт !
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: Нед 12 сеп 2004 19:02
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Луличките на подгревните свещи.
Да, на старият ми голф 83-та е точно така, със шина и няма грешка вече 29 години.
На Ботев има един магазин, аутохит май се казваше та там ми обявиха цената. Иначе идеята за навиване на резба ми допада ( то така си е реализарано на свещите за антифриза, що и на тези не са го направили така ела ме светни). Все си мислех, че има някакво ел. проводимо мазили, с което може да се уплатни контакта. Май не е зле да се провери в 3M.
На Ботев има един магазин, аутохит май се казваше та там ми обявиха цената. Иначе идеята за навиване на резба ми допада ( то така си е реализарано на свещите за антифриза, що и на тези не са го направили така ела ме светни). Все си мислех, че има някакво ел. проводимо мазили, с което може да се уплатни контакта. Май не е зле да се провери в 3M.
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Луличките на подгревните свещи.
Ами те оригинално и на свещите за антифриза, са като на мотора- с лулички :) просто самите собственици , при смяна на изгоряла , са взели два пъти по-евтините за Голф 2 8) и са преправили буксите . Казвам го щото имам два такива фланеца с подгревни свещи за антифриз с идеята да си правя подгрев на двете си коли и самите свещи са от модела с лулички :)
Последна промяна от samo_pechka на Пет 07 фев 2014 13:23, променено общо 1 път.
-
- VW експерт
- Мнения: 1056
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Луличките на подгревните свещи.
И моите са счупени и стоят доста хлабаво. Не изпадат, но се опасявам, че не правят добър контакт и може да се влошава подгряването.
Затова пъхнах във всяка лула по малко многожичен меден проводник да смали отвора и ги нахлузих с доста зор. Предполагам, че сега ще контактуват добре.
Затова пъхнах във всяка лула по малко многожичен меден проводник да смали отвора и ги нахлузих с доста зор. Предполагам, че сега ще контактуват добре.
- okti_1
- Мнения: 891
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
Re: AFN лулички на подгревните свещи
Тези дни ще правя интервенция на свещите поради същата причина,но без резба.Хрумна ми друг по лесен начин,че не ми се свалят свещите.Ако стане,а то стане ще го споделя
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 25 дек 2009 16:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: AFN лулички на подгревните свещи
ПРИВЕТ КОЛЕГИ И ЧЕСТИТА НОВА ГОДИНА И МН.БЕЗАВАРИИНИ КИЛОМЕТРИ
ОТНОСНО СЧУПЕНИТЕ ЛУЛИЧКИ, ВЗИМАТЕ ПАРЧЕТА ОТ ВАКУМ МАРКУЧ С МАЛКО ПО МАЛКО ФИ ОТ СВЕЩИТЕ, ДЪЛЖИНАТА НА ТЕЗИ МАЛКИ /ПРЕХОДНИЦИ ЦЪЛГИ ОКОЛО 2 СМ / НАМАЗВАТЕ С КАНОКОЛИТ САМАТА ЛУЛА В ДОЛНИЯ КРАЙ/ КЪДЕТО ВЛИЗА В СВЕЩА ОТ КЪМ ВНЩНИЯ ФИ И ВКАРВАТЕ ЛУЛИЧКАТА В МАРКУЧЕТО С ДЪЛЖИНА ОКОЛО 2 СМ,ВЕДНАГА ГО ГО СЛАГАТЕ НА СВЕЩА С НАТИСК ЗА ДА МОЖЕ ЛУЛИЧКАТА ДА СИ ОПРЕДЕЛИ САМА НУЖНАТА ДЪЛЖИНА И ----------------ГОТОВО
МНОГО ЗРАВЕ И УСПЕХИ НА ВСИЧКИ ПРЕЗ ГОДИНАТА
ОТНОСНО СЧУПЕНИТЕ ЛУЛИЧКИ, ВЗИМАТЕ ПАРЧЕТА ОТ ВАКУМ МАРКУЧ С МАЛКО ПО МАЛКО ФИ ОТ СВЕЩИТЕ, ДЪЛЖИНАТА НА ТЕЗИ МАЛКИ /ПРЕХОДНИЦИ ЦЪЛГИ ОКОЛО 2 СМ / НАМАЗВАТЕ С КАНОКОЛИТ САМАТА ЛУЛА В ДОЛНИЯ КРАЙ/ КЪДЕТО ВЛИЗА В СВЕЩА ОТ КЪМ ВНЩНИЯ ФИ И ВКАРВАТЕ ЛУЛИЧКАТА В МАРКУЧЕТО С ДЪЛЖИНА ОКОЛО 2 СМ,ВЕДНАГА ГО ГО СЛАГАТЕ НА СВЕЩА С НАТИСК ЗА ДА МОЖЕ ЛУЛИЧКАТА ДА СИ ОПРЕДЕЛИ САМА НУЖНАТА ДЪЛЖИНА И ----------------ГОТОВО
МНОГО ЗРАВЕ И УСПЕХИ НА ВСИЧКИ ПРЕЗ ГОДИНАТА
- =TDI=
- Мнения: 64
- Регистриран на: Чет 23 авг 2007 16:17
- Автомобил: Passat 1.9 TDI
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Хасково
Re: AFN лулички на подгревните свещи
...моите ги ,,побългарих" с това
огъната част на кабелната обувка пасва по ,,Ф" на свеща, а на мястото с дупката запоих мощни кабели. За излолация - шлаловка.Никъв проблем вече 2 години.
огъната част на кабелната обувка пасва по ,,Ф" на свеща, а на мястото с дупката запоих мощни кабели. За излолация - шлаловка.Никъв проблем вече 2 години.
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: AFN лулички на подгревните свещи
=TDI= написа:...моите ги ,,побългарих" с това
огъната част на кабелната обувка пасва по ,,Ф" на свеща, а на мястото с дупката запоих мощни кабели. За излолация - шлаловка.Никъв проблем вече 2 години.
Тарикатско не се ли "измъкват" от вибрациите
- 6669
- Мнения: 3133
- Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
- Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
- Двигател: AHF 1999
- Местоположение: Асеновград
Re: AFN лулички на подгревните свещи
Пъпките на свещите отгоре са на резба. Следите ли ми мисълта ?
Нужни са 2 устърклеми, 4 кабелни обувки 5мм и около метър кабел - ще кача снимки тези дни да видите как става и проблеми с вибрации, клатения, измушвания и чупения няма
Нужни са 2 устърклеми, 4 кабелни обувки 5мм и около метър кабел - ще кача снимки тези дни да видите как става и проблеми с вибрации, клатения, измушвания и чупения няма
- na4o4o
- Мнения: 187
- Регистриран на: Пон 11 юли 2011 21:52
- Автомобил: PASSAT B5 1998
- Двигател: AFN
- Местоположение: кюстендил
Re: AFN лулички на подгревните свещи
колеги и аз имам същия проблем с луличките на афн,от четирите са счупени три
-
- Мнения: 2145
- Регистриран на: Нед 20 юни 2010 21:58
- Автомобил: Golf 4 1.9 TDI
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: AFN лулички на подгревните свещи
Може и с лустър клема 6мм, маха се пласмасовата част и се стяга с болчета.
Колкото до шината, цялата беше малко над 100лева нова, но смяната е малко кофти, понеже кабела минава под акумулатора, сваля се тавата и кутията на въздушния филтър, а буксата е зад кутията на филтъра в едно пласмасово като тунелче.
Колкото до шината, цялата беше малко над 100лева нова, но смяната е малко кофти, понеже кабела минава под акумулатора, сваля се тавата и кутията на въздушния филтър, а буксата е зад кутията на филтъра в едно пласмасово като тунелче.
- apchih
- Мнения: 542
- Регистриран на: Сря 07 фев 2007 22:12
- Автомобил: Ford Mondeo MK4 TDCi
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: AFN лулички на подгревните свещи
Варианта с резба и кабелни обувки:
Мен малко ме притесняваше здравината на метала, където се навива резба, но щом е правено, значи става.
Мен малко ме притесняваше здравината на метала, където се навива резба, но щом е правено, значи става.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 22 госта