Прекъсва ми мотора /1,6 Д/ на средни обороти /~1300~1600 об.
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Прекъсва ми мотора /1,6 Д/ на средни обороти /~1300~1600 об.
Прекъсва ми мотора /1,6 D/ Golf II - 1991г. на средни обороти /~1200~1600 об./мин/, а то все там се кара нормално. Ходих да ми видят зацепването на ангр. ремък - всичко е ОК. Дюзите - ОК. Не пуши изобщо, дори сутрин. Нищо не влияе на прекъсването - дърпам обогатителя, все си е тая. На студено, на топло пак си го има. Имат някакви съмнения за регулатора в помпата, но немогат да го хванат. Ако знаете някой добър сервиз в Пловдив ми пишете или ако имате разрешение на въпроса.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Виж някое от маркучетата за нафтата да няма някъде дупчица и да дърпа въздух, може от това да е. Също така на горивния филтър има едно маркуче за обратната нафта /да не беше само при тройките / там прави мизерии от време на време. За Пловдив да казват колегите, Васе айде дай съвет къде водиш Пасатора
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
в сервиза Бош на бившата Лиляна Димитрова се събраха всички майстори и само викаха "Егати работата!" - резултат никакъв.
в сервиза по новото околовръстно от ВСИ към Митницата, на 50м. по десния диагонал на третата отбивка в дясно /в посока автогара Родопи/ доста небрежно се отнесоха, дори и не чуха за какво става въпрос, а направо ми казаха да я оставя след 2 дни и те щели да я видят.
В Сервиза срещу "бирената", на гърба на магазин ДЕКОМ ми обърнаха внимание, като заключението беше да си търся повреда в газоразпределителния механизъм /клапани, водачи и т.н./
ходих в БОШ срещу Mr. Bricolage. Там както и в другите сервизи се събраха всичките монтьори и упорито и безуспешно се бориха. Дадоха и предварение на помпата, но отново без резултатно. Предложиха да свалят помпата /50 лв./; диагностика на стенд /60 лв./; смяна на гарнитури, уплътнения и втулки на ГНП-то /120 лв. за труд + 50-80лв. за частите/ - с две думи около 300лв. и не дават гаранция че ще се реши проблема. И това е само един Голф2, ако идете с Пасат3 1.9TDI ще трябва да теглите кредит за ремонт в БОШ за едно прекъсване на мотора.
ходих и при Косьо в с.Марково, той пък ми вика смени си филтъра със стария модел без клапан отгоре и си готов. Да ама не. Каза ми и да си видя тампоните на двигателя. Незнаех че от тях може да прекъсва мотора.
След подмятане между 10 сервиза смених 4 разпръсквача /Полски по 25 лв./ - наистина бяха за смяна - старите правиха черта вместо мъгла. Компресия 32-30-30-30. Маркучи и филтър за гориво - нови. Центровка на разпределителен вал и зацепване на ГНП - ОК.
И ТОВА ПРЕКЪСВАНЕ В СРЕДНИТЕ ОБОРОТИ ПАК СИ ГО ИМА.
Дизелджиите викат "Това не е за нас , иди да ти видят клапаните и повдигачите на главата", а двигателджиите викат "Абсурд, иди да ти видят ГНП-то" !!!!!????!!!!!
ПОМАГАЙТЕ!
в сервиза по новото околовръстно от ВСИ към Митницата, на 50м. по десния диагонал на третата отбивка в дясно /в посока автогара Родопи/ доста небрежно се отнесоха, дори и не чуха за какво става въпрос, а направо ми казаха да я оставя след 2 дни и те щели да я видят.
В Сервиза срещу "бирената", на гърба на магазин ДЕКОМ ми обърнаха внимание, като заключението беше да си търся повреда в газоразпределителния механизъм /клапани, водачи и т.н./
ходих в БОШ срещу Mr. Bricolage. Там както и в другите сервизи се събраха всичките монтьори и упорито и безуспешно се бориха. Дадоха и предварение на помпата, но отново без резултатно. Предложиха да свалят помпата /50 лв./; диагностика на стенд /60 лв./; смяна на гарнитури, уплътнения и втулки на ГНП-то /120 лв. за труд + 50-80лв. за частите/ - с две думи около 300лв. и не дават гаранция че ще се реши проблема. И това е само един Голф2, ако идете с Пасат3 1.9TDI ще трябва да теглите кредит за ремонт в БОШ за едно прекъсване на мотора.
ходих и при Косьо в с.Марково, той пък ми вика смени си филтъра със стария модел без клапан отгоре и си готов. Да ама не. Каза ми и да си видя тампоните на двигателя. Незнаех че от тях може да прекъсва мотора.
След подмятане между 10 сервиза смених 4 разпръсквача /Полски по 25 лв./ - наистина бяха за смяна - старите правиха черта вместо мъгла. Компресия 32-30-30-30. Маркучи и филтър за гориво - нови. Центровка на разпределителен вал и зацепване на ГНП - ОК.
И ТОВА ПРЕКЪСВАНЕ В СРЕДНИТЕ ОБОРОТИ ПАК СИ ГО ИМА.
Дизелджиите викат "Това не е за нас , иди да ти видят клапаните и повдигачите на главата", а двигателджиите викат "Абсурд, иди да ти видят ГНП-то" !!!!!????!!!!!
ПОМАГАЙТЕ!
Последна промяна от gicho76 на Пет 08 дек 2006 18:35, променено общо 1 път.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 61 госта