Прекъсва ми мотора /1,6 Д/ на средни обороти /~1300~1600 об.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Прекъсва ми мотора /1,6 Д/ на средни обороти /~1300~1600 об.

Мнениеот gicho76 » Съб 25 ное 2006 14:08


Прекъсва ми мотора /1,6 D/ Golf II - 1991г. на средни обороти /~1200~1600 об./мин/, а то все там се кара нормално. Ходих да ми видят зацепването на ангр. ремък - всичко е ОК. Дюзите - ОК. Не пуши изобщо, дори сутрин. Нищо не влияе на прекъсването - дърпам обогатителя, все си е тая. На студено, на топло пак си го има. Имат някакви съмнения за регулатора в помпата, но немогат да го хванат. Ако знаете някой добър сервиз в Пловдив ми пишете или ако имате разрешение на въпроса.




Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот dobrin » Съб 25 ное 2006 16:19


Виж някое от маркучетата за нафтата да няма някъде дупчица и да дърпа въздух, може от това да е. Също така на горивния филтър има едно маркуче за обратната нафта /да не беше само при тройките :gruebel / там прави мизерии от време на време. За Пловдив да казват колегите, Васе айде дай съвет къде водиш Пасатора :wink:


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 25 ное 2006 19:07


До Карлово разкарва ли ти се в делничен ден?


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Съб 25 ное 2006 19:44


Rabbit_TDI написа:До Карлово разкарва ли ти се в делничен ден?

Дай GSM за контакт, и за какво става въпрос - сервиз ли? мислиш ли че ще решиш проблема?


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Мнениеот Rabbit_TDI » Съб 25 ное 2006 22:35


99% ще го оправи.Пиши да кажеш какво е било.
P.S.Много добре си решил да не даваш да ти пипат колата на ляво и на дясно.


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Чет 07 дек 2006 12:51


в сервиза Бош на бившата Лиляна Димитрова се събраха всички майстори и само викаха "Егати работата!" - резултат никакъв.
в сервиза по новото околовръстно от ВСИ към Митницата, на 50м. по десния диагонал на третата отбивка в дясно /в посока автогара Родопи/ доста небрежно се отнесоха, дори и не чуха за какво става въпрос, а направо ми казаха да я оставя след 2 дни и те щели да я видят.
В Сервиза срещу "бирената", на гърба на магазин ДЕКОМ ми обърнаха внимание, като заключението беше да си търся повреда в газоразпределителния механизъм /клапани, водачи и т.н./
ходих в БОШ срещу Mr. Bricolage. Там както и в другите сервизи се събраха всичките монтьори и упорито и безуспешно се бориха. Дадоха и предварение на помпата, но отново без резултатно. Предложиха да свалят помпата /50 лв./; диагностика на стенд /60 лв./; смяна на гарнитури, уплътнения и втулки на ГНП-то /120 лв. за труд + 50-80лв. за частите/ - с две думи около 300лв. и не дават гаранция че ще се реши проблема. И това е само един Голф2, ако идете с Пасат3 1.9TDI ще трябва да теглите кредит за ремонт в БОШ за едно прекъсване на мотора.
ходих и при Косьо в с.Марково, той пък ми вика смени си филтъра със стария модел без клапан отгоре и си готов. Да ама не. Каза ми и да си видя тампоните на двигателя. Незнаех че от тях може да прекъсва мотора.
След подмятане между 10 сервиза смених 4 разпръсквача /Полски по 25 лв./ - наистина бяха за смяна - старите правиха черта вместо мъгла. Компресия 32-30-30-30. Маркучи и филтър за гориво - нови. Центровка на разпределителен вал и зацепване на ГНП - ОК.
И ТОВА ПРЕКЪСВАНЕ В СРЕДНИТЕ ОБОРОТИ ПАК СИ ГО ИМА.
Дизелджиите викат "Това не е за нас , иди да ти видят клапаните и повдигачите на главата", а двигателджиите викат "Абсурд, иди да ти видят ГНП-то" !!!!!????!!!!!

ПОМАГАЙТЕ!

Последна промяна от gicho76 на Пет 08 дек 2006 18:35, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
don hose
Мнения: 568
Регистриран на: Сря 28 юни 2006 15:14
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Мнениеот don hose » Чет 07 дек 2006 14:26


На помпа ми мирише :(


Потребителски аватар
gicho76
Мнения: 235
Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
Автомобил: VW Golf VI Variant
Двигател: 1600 tdi CAYC
Местоположение: Асеновград

Мнениеот gicho76 » Вто 12 дек 2006 18:15


В момента е в сервиз в Асеновград за профилактика и регулиране на помпата /ГНП/ и ще пиша в четвъртък дали е решен проблема.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 61 госта