Г4 1.9тди AGR центровка

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Г4 1.9тди AGR центровка

Мнениеот blade84 » Нед 16 дек 2012 14:47


Zinoto написа:
okti_1 написа:Ако е смъкнеш до 1.1-1.3 BTDC колата ще пали една идея малко по-трудно при тези минусови температури ,като също зависи с какво масло е колата,а за мл. колана си е добре,но може още малко до 2,6мл.
А 13 канал ти е супер :да:

Значи това, което съм казал не е точно така ли? Ти сигурен ли си в това, което казваш, от опита ти с колко направени центровки и регулировки го казваш или от четене по форумите? В момента на колегата не му харесва как пали и съм му казал какво да направи ако иска да има подобрение, то наистина като нямаш нужния опит е по-добре да не пипаш, но и ти го излъга.


Малко е отклонение от темата, наскоро правих диагностика на 110 коня АХФ мотора на сеат само че и центровката беше 2.6°BTDC а на графата ми даде че въобще не може да го покаже шот колата е на закъснение. Според теб какво може да е това?




Zinoto
Мнения: 1874
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Г4 1.9тди AGR центровка

Мнениеот Zinoto » Нед 16 дек 2012 17:47


Колата беше ли загряла? Авансатора компенсира до известна степен дори и да е на закъснение исканото от ЕКУ, но в момента на палене няма как да "види", че е на зъкъснение и авансатора е на положение както при правилна центровка - примерно 10 BTDC, но като не е правилна центровката реално в момента на палене ще получи 7.5 BTDC. Впръскването няма да започне на най-доброто място преди горна мъртва точка и кажи речи половината порция ще се впръска прекалено късно, горивото не може да се запали, а само се изпарява и затова няма как да запали нормално.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Г4 1.9тди AGR центровка

Мнениеот okti_1 » Нед 16 дек 2012 17:55


Zinoto написа:
okti_1 написа:Ако е смъкнеш до 1.1-1.3 BTDC колата ще пали една идея малко по-трудно при тези минусови температури ,като също зависи с какво масло е колата,а за мл. колана си е добре,но може още малко до 2,6мл.
А 13 канал ти е супер :да:

Значи това, което съм казал не е точно така ли? Ти сигурен ли си в това, което казваш, от опита ти с колко направени центровки и регулировки го казваш или от четене по форумите? В момента на колегата не му харесва как пали и съм му казал какво да направи ако иска да има подобрение, то наистина като нямаш нужния опит е по-добре да не пипаш, но и ти го излъга.

Не,колега не съм го излъгал и не си пиша ей така.Казвъм и споделям от опит.Колкото е към предварение колата пали по-добре и рабати по-стегнато.
И колега 2,6мл. е минимума на мл.,така че ти си направи сметка кой от двамата си пише ей така :да:


Zinoto
Мнения: 1874
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Г4 1.9тди AGR центровка

Мнениеот Zinoto » Нед 16 дек 2012 18:26


okti_1 написа:
Zinoto написа:
okti_1 написа:Ако е смъкнеш до 1.1-1.3 BTDC колата ще пали една идея малко по-трудно при тези минусови температури ,като също зависи с какво масло е колата,а за мл. колана си е добре,но може още малко до 2,6мл.
А 13 канал ти е супер :да:

Значи това, което съм казал не е точно така ли? Ти сигурен ли си в това, което казваш, от опита ти с колко направени центровки и регулировки го казваш или от четене по форумите? В момента на колегата не му харесва как пали и съм му казал какво да направи ако иска да има подобрение, то наистина като нямаш нужния опит е по-добре да не пипаш, но и ти го излъга.

Не,колега не съм го излъгал и не си пиша ей така.Казвъм и споделям от опит.Колкото е към предварение колата пали по-добре и рабати по-стегнато.
И колега 2,6мл. е минимума на мл.,така че ти си направи сметка кой от двамата си пише ей така :да:

Продължавай да се образоваш тогава, даже си вземи няколко коли с различни мотори, AGR, ALH, AHF, AFN, AHU...
експерементирай цяла зима и после очакваме да напишеш изводите ти. "Колкото е към предварение" е много относително, дали говорим за динамична или за статична центровка, дали говорим за тия мотори или без електронно управление, а 2.6 мг. никъде не е дадено като минимум, на 2.4 какво става? Сигурно блокира мотора? mhihi, а на 1.8? Само оспами темата да ти кажа за едни 0.2 мг. и само теоретичните ти познания за статичната центровка, но без следа от практически опит. Определено този мотор AGR на 2.6 BTDC пали по-зле и работи като трактор сравнение с ако е на 1.1 BTDC.


Потребителски аватар
blade84
Мнения: 694
Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
Автомобил: Vento
Двигател: AAZ
Местоположение: Lom

Re: Г4 1.9тди AGR центровка

Мнениеот blade84 » Нед 16 дек 2012 19:17


Zinoto написа:Колата беше ли загряла? Авансатора компенсира до известна степен дори и да е на закъснение исканото от ЕКУ, но в момента на палене няма как да "види", че е на зъкъснение и авансатора е на положение както при правилна центровка - примерно 10 BTDC, но като не е правилна центровката реално в момента на палене ще получи 7.5 BTDC. Впръскването няма да започне на най-доброто място преди горна мъртва точка и кажи речи половината порция ще се впръска прекалено късно, горивото не може да се запали, а само се изпарява и затова няма как да запали нормално.


По уред показваше 90 градуса доколкото си спомням, а на вага беше към 80 доколко помня. Исканото от компа беше към 1,2°, реалното 2.6 и когато исках да видя ТДИ графата изписа- is too retared. Закачвал съм и други коли примерно голф 3 90 коня, и той беше студен на макс 50 градуса и примерно при него беше центровката под средната линия, демек това е на закъснение ако не се лъжа и като загре се дигна .


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: Г4 1.9тди AGR центровка

Мнениеот Jonkata_v » Нед 16 дек 2012 20:13


Zinoto написа:
okti_1 написа:
Zinoto написа:
okti_1 написа:Ако е смъкнеш до 1.1-1.3 BTDC колата ще пали една идея малко по-трудно при тези минусови температури ,като също зависи с какво масло е колата,а за мл. колана си е добре,но може още малко до 2,6мл.
А 13 канал ти е супер :да:

Значи това, което съм казал не е точно така ли? Ти сигурен ли си в това, което казваш, от опита ти с колко направени центровки и регулировки го казваш или от четене по форумите? В момента на колегата не му харесва как пали и съм му казал какво да направи ако иска да има подобрение, то наистина като нямаш нужния опит е по-добре да не пипаш, но и ти го излъга.

Не,колега не съм го излъгал и не си пиша ей така.Казвъм и споделям от опит.Колкото е към предварение колата пали по-добре и рабати по-стегнато.
И колега 2,6мл. е минимума на мл.,така че ти си направи сметка кой от двамата си пише ей така :да:

Продължавай да се образоваш тогава, даже си вземи няколко коли с различни мотори, AGR, ALH, AHF, AFN, AHU...
експерементирай цяла зима и после очакваме да напишеш изводите ти. "Колкото е към предварение" е много относително, дали говорим за динамична или за статична центровка, дали говорим за тия мотори или без електронно управление, а 2.6 мг. никъде не е дадено като минимум, на 2.4 какво става? Сигурно блокира мотора? mhihi, а на 1.8? Само оспами темата да ти кажа за едни 0.2 мг. и само теоретичните ти познания за статичната центровка, но без следа от практически опит. Определено този мотор AGR на 2.6 BTDC пали по-зле и работи като трактор сравнение с ако е на 1.1 BTDC.

Да това е и причината да пусна тази тема,защото откакто започнаха температурите да падат под нулата,сутрешното първо палене е малко зле,но не чак толкова,че да предприема спешни мерки но ме дразни - защото обичам всичко да ми е както трябва.
Акумулатора ми е нов,стартера ми е обслужен със нови втулки,свещите също са нови,нафта само ромпетрол+добавка тда,маслото е 5W40.
Знаех,че центровката ми е малко към предварение,и отдавна съм и се наканил да я пробвам на закъснение как ще е на минусови температури,но все ме разубеждават като казват,че на предварение щяла да пали по добре,други казват обратното,и затова реших да пусна тази тема за да изкажете и вашето мнение.

Последна промяна от Jonkata_v на Съб 22 дек 2012 21:05, променено общо 1 път.


Zinoto
Мнения: 1874
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Г4 1.9тди AGR центровка

Мнениеот Zinoto » Нед 16 дек 2012 20:37


1.1-1.3 BTDC не е закъснение, когато обаче е прекалено голямо предварението започва да вреди на студения старт по няколко причини, това е характерна черта на електронно управляваните дизели с директно впръскване и роторна помпа.


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: Г4 1.9тди AGR центровка

Мнениеот Jonkata_v » Нед 16 дек 2012 20:51


Добре,какво точно трябва да се направи за да стане 1.1BTDC - 1.3BTDC ?
Защото в една подобна тема пишеше,че за да стане 1.3BTDC трябва да се направи малко на закъснение :|


Zinoto
Мнения: 1874
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Г4 1.9тди AGR центровка

Мнениеот Zinoto » Нед 16 дек 2012 21:48


Jonkata_v написа:Добре,какво точно трябва да се направи за да стане 1.1BTDC - 1.3BTDC ?
Защото в една подобна тема пишеше,че за да стане 1.3BTDC трябва да се направи малко на закъснение :|

В смисъл да се мръдне в посока към закъснение, а не да се направи на закъснение.


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: Г4 1.9тди AGR центровка

Мнениеот Jonkata_v » Нед 16 дек 2012 21:56


Да да,правилно съм разбрал значи.....само че неправилно съм се изразил :)


Zinoto
Мнения: 1874
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Г4 1.9тди AGR центровка

Мнениеот Zinoto » Пет 21 дек 2012 1:20


Колеги как е първия старт сега, тия температури са много показателни за проблема "студен старт"? При лош старт на температура от 0 до - 3 градуса проблема не е от свещи! На тия температури ако пали добре, а на по-ниски, примерно -10 зле, тогава се проверяват задължително свещите.


Потребителски аватар
Jonkata_v
Мнения: 266
Регистриран на: Вто 24 яну 2006 10:55
Автомобил: VW GOLF MK4 Variant+MK4 HatchBac
Двигател: 1.9TDI-90 AGR + 1.9TDI-90 AGR
Местоположение: София

Re: Г4 1.9тди AGR центровка

Мнениеот Jonkata_v » Чет 10 апр 2014 9:47


Ето я центровката след смяна на ангренажен ремък,но сега авансатора не знам защо след като мина 80 градуса на мотора не седи на 2.8% ,а постоянно си мени стойностите ,трябваше добре да загрее мотора на 90 градуса и тогава застана неподвижен на 2.8%.....някакви идеи защо се е получава така,нещо друго трябва ли да се донастройва?
Компютъра си иска 1.3BTDC и е направена на 1.1 - 1.3BTDC .
Прикачени файлове
IMG_3210.jpg
IMG_3217.jpg
IMG_3219.jpg
IMG_3213.jpg
IMG_3200.jpg



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: val4ana и 32 госта