голф 4 1,9 tdi ALH 90 Турбината изключва на около 120км/ч

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

голф 4 1,9 tdi ALH 90 Турбината изключва на около 120км/ч

Мнениеот vankata__098 » Нед 20 апр 2014 9:48


Честит празник :-) ! Имам голф 4 1,9 tdi ALH 90 к.с. и ми заби турбото и записа грешка 17958, та въпроса ми е как да направя лог файла за да видя колко е пренадуването и дали изобщо пренадува. Карам я от около 70 000 км и преди около 30 000 км правих турбина и до момента не е забивала, а забелязъх ,че от известно време почна да пуши доста черно и да има едно замисляне преди да включи турбината. Прегледах доста теми за възможните причини, но искам да направя този лог за да се видят точно стойностите. Имам програмата vcds, но не е регистрирана и дали е възможно да я използвсм? Работя с нея до толкова до колкото да установя грешка и да я изтрия и оправя повредата.




Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Турбината изключва на около 120км/ч

Мнениеот nasko1978 » Нед 20 апр 2014 10:29


Логваш 8,10,11 канал едновременно ,на 3-та или 4-та скородт от 1500об. до 4000 с газ на 100% ! :th_up


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: голф 4 1,9 tdi ALH 90 Турбината изключва на около 120км/

Мнениеот vankata__098 » Вто 22 апр 2014 20:21


Момчета вчера направих лог на 8, 10 и 11 канал, но след първия лог колата все едно се оправи, спря да забива, да пуши, да върви доста много и ми стана интересно какво стана и отворих капака и какво да видя, развила се беше контрагайката на вилката на актуатора и частта със ябълката дето е (дето се навива на оста на актуатора) я нямаше :banghead - изпаднала и съм я изгубил :scare3 , тъй като там нямаше зегерката. При втория и третия лог е без да работи клапана и лостчето на променливата геометрия беше и си е все още в долно положение при монтирана турбина (не знам отворена ли се пада или затворена , но знам че ако работи актуатора правилно при палене дърпа лостчето в положението в което е сега-долно ).

ето и логовете:

Log 1 и Log 1a са с актуатор, а Log 2 и Log 3 без.
Прикачени файлове
log 1.jpg
log 1a.jpg
log 2.jpg
log 3.jpg

Последна промяна от vankata__098 на Вто 22 апр 2014 20:32, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: голф 4 1,9 tdi ALH 90 Турбината изключва на около 120км/

Мнениеот nasko1978 » Вто 22 апр 2014 20:24


Без актуатор няма да работи коректно,а пък и ще се задръсти бързо.
Така,че възстанови ги нещата както трябва.


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: голф 4 1,9 tdi ALH 90 Турбината изключва на около 120км/

Мнениеот vankata__098 » Вто 22 апр 2014 20:25


Нека който има представа да каже има ли нещо нередно, а утре като монтирам вилката на актуатора ще направя нов лог и ще го пусна


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: голф 4 1,9 tdi ALH 90 Турбината изключва на около 120км/

Мнениеот vankata__098 » Вто 22 апр 2014 20:30


nasko1978 написа:Без актуатор няма да работи коректно,а пък и ще се задръсти бързо.
Така,че възстанови ги нещата както трябва.

да знам и утре трябва да пристигнат клапаните и ги слагам, а забелязах, че като изгася колата не затваря клапата на ЕГР-а и при запалване не мърда актуатора, и черно-бялото клапанче за вакуума пропуска въздух и на двете страни


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: голф 4 1,9 tdi ALH 90 Турбината изключва на около 120км/

Мнениеот nasko1978 » Вто 22 апр 2014 20:33


Черно-бялото клапанче не го мисли.
След като наредиш всичко ,премери вакуума - има нещо нередно или разкачено. :th_up


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: голф 4 1,9 tdi ALH 90 Турбината изключва на около 120км/

Мнениеот vankata__098 » Сря 23 апр 2014 15:02


монтирах вилката и направо се разцепих от логове и с 300-та зора изкарах последния лог да е с около 56% в последната графа. Сега актуатора се движи около 0.6-0,7мм . Ако го оставя да се движи около 1см процентите стават не по-високи от 35-40%, Ще кача до 15 мин. лог-а, за да кажат момчетата който разбират добре ли е или не. Моля за отзиви! Сега си върви доста прилично в ниските - добре се изстрелва, но незнам как ще е при по-големи километри.

мислех че е с чип, поне така ми беше казал предишния собственик, но колегата ventotdi като видя лога каза че е без - може и така да е, но за кола без чип доста лепи за седалките, като сработи турбината

Последна промяна от vankata__098 на Сря 23 апр 2014 20:32, променено общо 3 пъти.


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: голф 4 1,9 tdi ALH 90 Турбината изключва на около 120км/

Мнениеот vankata__098 » Сря 23 апр 2014 16:46


ето го лога
Прикачени файлове
23_April_2014   18_51_28.jpg


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: голф 4 1,9 tdi ALH 90 Турбината изключва на около 120км/

Мнениеот okti_1 » Чет 24 апр 2014 19:18


Колата е с чип колега.
Виж си добре турбината.Стой ти отворена.Губиш вакум или тирбината е запецнала по средата.Като е запалиш виж дали лоста отива до доло.


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: голф 4 1,9 tdi ALH 90 Турбината изключва на около 120км/

Мнениеот ventotdi » Чет 24 апр 2014 19:52


okti_1 написа:Колата е с чип колега.
Виж си добре турбината.Стой ти отворена.Губиш вакум или тирбината е запецнала по средата.Като е запалиш виж дали лоста отива до доло.

По исканото и доставеното на 11 канал (турбото) си личи ,че е сток софтуера . Как разбра ,че има чип . Прав си обаче ,че налягането закъснява и най - вероятно не дърпа геометрията до ограничителя .


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: голф 4 1,9 tdi ALH 90 Турбината изключва на около 120км/

Мнениеот vankata__098 » Пет 25 апр 2014 7:57


Значи момчета или няма достатъчно вакуум или актуатора се движи доста тегаво и не може да го издърпа достатъчно вакуума. Движи се в диапазон около 6-7мм, а трябва да е около 10-12мм. Иначе опира на ограничитела. Проверил съм го лично


Потребителски аватар
vankata__098
Мнения: 619
Регистриран на: Вто 15 май 2007 17:42
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: ALH 1999g.
Местоположение: Самоков, с.Говедарци

Re: голф 4 1,9 tdi ALH 90 Турбината изключва на около 120км/

Мнениеот vankata__098 » Пет 25 апр 2014 16:02


днес имах възможност да тествам на дълъг и прав участък. Та резултата е до 150км/ч набира добре, след което почва по-бавно да набира до 170км/ч. Преди до 170км/ч набираше доста по-бързо. Няма грешки никъде и не изключва турбината. Възможно ли е да е от това че е малък хода на актуатора, дето съм писал по-горе в мнението?

Направих и Log на 1-ви,3-ти и 11-ти канал
Прикачени файлове
25 April 2014  16_09_18 LOG.jpg


Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: голф 4 1,9 tdi ALH 90 Турбината изключва на около 120км/

Мнениеот Supawiza » Сря 29 апр 2015 7:01


И според мен тази кола няма софтуер,за това говори налягането на турбото и милиграмите гориво.
Освен актуатора може да провериш и клапана който го управлява защото има вероятност и да е от него.
Може да пробваш като ги размениш с клапана на EGR-а.


Последно избутана от vankata__098 на Сря 29 апр 2015 7:01.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo, tih и 88 госта