Вала и повдигачите ти са най-белия кахър, на този мотор.
Шестограма на маслената помпа, създава далеч по-големи главоболия изразени в парични знаци. Пропуск няма между 2005-07, всичко е въпрос на време и километри. След тва го ъпгрейдват и уж проблема се решава. Шестограма като нова оригинална част струва около 10лв. но пък създава ядове за 4-ри цифрени суми. 2500лв. за балансиращи валове с маслена помпа, обикновено се сдробява и турбото докато се усети човек, че помпата е спряла да качва масло - ново турбо 1850лв. Има вариант и с рециклиран балансиращ вал за 500лв. и рециклирано турбо за 500лв.
Дюзите ако са Сименс, струват една торба пари и умират изведнъж.
Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продавам?
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: Пет 20 яну 2012 21:53
- Автомобил: Фв туран
- Двигател: BMN 2007 г
- Местоположение: бургас
Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продава
Само дето за дюзите имаше сервизна акция - безплатна, и който не беше заспал си ги смени, за да си ги кара по живо, по здраво.
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 16:14
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: Велинград
Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продава
Доволен съм от автомобила, имам го от 2 месеца, много ми харесва, вътре е в перфектно състояние, няма истъркано а бе няма забележки. Двигателя е BMP. След последните няколко поста се чудя кво да правя дори и след ремонта, VW са кучета като цяло, колата е вкарана от Италия, купих я от мой човек, който си купи чисто нова кола.
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продава
dj-milen написа:Доволен съм от автомобила, имам го от 2 месеца, много ми харесва, вътре е в перфектно състояние, няма истъркано а бе няма забележки. Двигателя е BMP. След последните няколко поста се чудя кво да правя дори и след ремонта, VW са кучета като цяло, колата е вкарана от Италия, купих я от мой човек, който си купи чисто нова кола.
Особено много трябва да се замислиш твоят човек доколко наистина е твой. Тая кола е гласена, пределно ясно е. Не може след смяна на масло да зачукат повдигачите, освен ако това, дето си го сложил Волф, не е прекалено голям ментак.
morfei1 написа:Вала и повдигачите ти са най-белия кахър, на този мотор.
Шестограма на маслената помпа, създава далеч по-големи главоболия изразени в парични знаци. Пропуск няма между 2005-07, всичко е въпрос на време и километри. След тва го ъпгрейдват и уж проблема се решава. Шестограма като нова оригинална част струва около 10лв. но пък създава ядове за 4-ри цифрени суми. 2500лв. за балансиращи валове с маслена помпа, обикновено се сдробява и турбото докато се усети човек, че помпата е спряла да качва масло - ново турбо 1850лв. Има вариант и с рециклиран балансиращ вал за 500лв. и рециклирано турбо за 500лв.
Дюзите ако са Сименс, струват една торба пари и умират изведнъж.
Шестрограмът се сменя, бе, колега. Тва и майсторите го знаят. Моят беше оригиналния кух, майсторът ми обясни, че ако е тръгнал вала, няма много файда от смяна на шестограма така или иначе. В моят случай го сменихме и не трябвало да го пипам до следваща смяна на ремъка. Макар че и това е относително - ще го сменя вероятно на 30 000 км (шестограма, не ангренажа :)). За лично успокоение.
Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продава
Към автора, щом колата ти харесва карай си я със здраве и не го мисли.
-
- Мнения: 1320
- Регистриран на: Пет 03 мар 2006 22:14
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България, 2006 VW Touran 1.9 TDI DSG
Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продава
А убеден ли си, че колата е за точно този ремонт, или пак "майстори" ще "ремонтират" и ще си приберат парите? Смени маслото с точното за твоя двигател 507.00, всички филтри от Шкода, и тогава сподели пак.
- malin.angelov
- Мнения: 322
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 23:33
- Автомобил: vw passat
- Двигател: BMP 07
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продава
Kalin72 написа:А убеден ли си, че колата е за точно този ремонт, или пак "майстори" ще "ремонтират" и ще си приберат парите? Смени маслото с точното за твоя двигател 507.00, всички филтри от Шкода, и тогава сподели пак.
+1
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 16:14
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: Велинград
Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продава
След ремонта:
Перфектен звук след сменени разпределителен вал, кобилици и повдигачи.............
Перфектен звук след сменени разпределителен вал, кобилици и повдигачи.............
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продава
Все пак - ти видя ли си старите, дадоха ли ти ги?
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 16:14
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: Велинград
Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продава
Да, щото все пак се познаваме доста добре и няма да е добре да ида за същото.
- Pagemakerboy
- Мнения: 475
- Регистриран на: Пон 02 юли 2007 14:22
- Автомобил: Arteon BiTdi
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продава
Ами чудесно, а е и хубаво щом се познавате. Радвам се, че колата сега е кукла. Да си я караш със здраве!
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: Пон 15 дек 2008 16:14
- Автомобил: VW PASSAT
- Двигател: 2.0 TDI
- Местоположение: Велинград
Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продава
Не мисля ;) егати и кефа , дайте да си направим една сбирка в Пловдив примерно за тези който са от този регион
-
- Мнения: 297
- Регистриран на: Пон 16 май 2011 18:55
- Автомобил: PASSAT B 6 Variant
- Двигател: BMR 11.2006 DSG
Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продава
Рециклирано турбо за 500 лв,но мотор 140 к.с.
А 170 к.с. там при смяна на всички елементи и ползване само на външния корпус,цената е окло 700 лв +
А 170 к.с. там при смяна на всички елементи и ползване само на външния корпус,цената е окло 700 лв +
- TUISTERa
- Мнения: 82
- Регистриран на: Съб 26 сеп 2009 9:19
- Автомобил: Passat B5.5
- Двигател: AZM 2001
- Местоположение: Асеновград
Re: Passat B6 Заслужава ли си да ги сменям или да го продава
skromnia1970 написа:Рециклирано турбо за 500 лв,но мотор 140 к.с.
А 170 к.с. там при смяна на всички елементи и ползване само на външния корпус,цената е окло 700 лв +
Грешна тема или нещо съм изпуснал?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: DanZki и 49 госта