Здравейте!
Проблема е ясен от името на темата, сега ще опиша какво съм правил и какво съм проверил.
Колата започна да пали трудно при студен двигател (при топъл двигател пали много леко) още есента, продължи зимата и така до лятото. Започва да върти и като че ли оборотите падат докато върти и след 1-2 секунди запалва. Сменихме маслото и всички филтри на пролет. Преди 2 месеца проверихме свещите за подгрев и сменихме всичките, тъй като имаше две изгорели. При смяната бяхме изключили G62 (сензора за температура на антифриза). Проблема продължи и мога да кажа че се задълбочи, паленето стана по-трудно с времето. Проверихме да не би новите свещи да са проблемни - всички са здрави. Вчера закачих ВАГ-КОМ и даваше грешка от сензора за темп. на антифриза. Изчистих я и днес пак я подкарах - същото трудно палене. Няма грешка от този сензор. Гледах real time data и всичко беше в зелено, нормални данни.
Много майстори различни неща ми казват. Един заминал съединител, друг че губя гориво (проверено, никъде не мирише и не е мокро на нафта), свещите за подгрев (проверено), запушени дюзи (колата дърпа достатъчно като за чипосана 90 коня и харчи нормално), проблемен стартер (няма как да е от това според мен, защото като е топла пали от раз), друго не се сещам сега.
Според вас какъв може да е проблема? Или къде да отида във Варна, за да ми оправят проблема, но без да ми сменят всичко възможно, преди да отстранят проблема, а да ми кажат това ти е проблема? Благодаря ви много!
Passat B5 1998 АHU - трудно палене при студен двигател
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Passat B5 1998 АHU - трудно палене при студен двигател
Последна промяна от elektronchika на Чет 25 сеп 2014 9:43, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 2205
- Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
- Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
- Двигател: avf+m47
- Местоположение: shabla
Re: Пасат б5 90 коня трудно палене при студен двигател
Е във Вaрнa aко не знaеш при кого дa отидеш...Ивaйло (ifidik) .ползвaй търсaчкaтa колегa
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат б5 90 коня трудно палене при студен двигател
Направи профилактика на стартера. За да запали и трябват поне 200 оборота и да пусне гориво от еку-то. След смяна на четки и втулки сега паля от раз. Преди като застудееше едвам въртеше и паленето се влошаваше.
Поздрави.
Поздрави.
- tdi fen
- Мнения: 4248
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пасат б5 90 коня трудно палене при студен двигател
провери дали не е калпав или незареден акумулатор
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Пасат б5 90 коня трудно палене при студен двигател
Пич и при 100 майстора да отидеш проблемите са точно 2 стартер или слаб акомулатор !!!!!!!!!В по лошия случей и двете !
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: Вто 08 юли 2014 11:38
- Автомобил: Audi A4 B5
- Двигател: AFN 97g
- Местоположение: с.Генерал Тодоров общ.Петрич
Re: Пасат б5 90 коня трудно палене при студен двигател
Подкрепям мнението на колегата хххмен за акумулатор или стартер.Пробвай с друг акумулатор ако е същото,профилактика на стартера.
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Пасат б5 90 коня трудно палене при студен двигател
Категорично стартер директно върви и настоявай за пълна профилактика.Като ти е скапан акумулатора няма как следващите ти паления да са ок.На 100 % имаш втулки или четки за смяна може и двете.Точно днес колегата оправи същия проблем първото въртене направо се чува как падат оборотите все едно затяга.Втория път пали от раз.Ако ти е мил акумулатора и нервите и джоба най вече действай по експедитивно.
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Пасат б5 90 коня трудно палене при студен двигател
Благодаря за помощта!
Точно по същия начин е и при нас. Стартера трудно ли се сваля? Някакви по специфични инструменти трябват ли? Без канал че стане ли? Само да мога да го сваля, втулки и четки ще сменя сам.
Точно по същия начин е и при нас. Стартера трудно ли се сваля? Някакви по специфични инструменти трябват ли? Без канал че стане ли? Само да мога да го сваля, втулки и четки ще сменя сам.
Последна промяна от gr_kanev на Сря 17 дек 2014 14:32, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение. Освен бутон "цитат", има и бутон "нов отговор" - използвай го !
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: Passat B5 1998 АHU - трудно палене при студен двигател
Нямам идея на пасата как е на толедото е лесно два пъти го смъквах пред блока но за долния болт трябва да имаш гедоре с удължение.Сигурен ли си че втулките можеш да ги смениш сам?На колегата ми излезе към 60 лв смяна на втулки и четки.Четките принципно вървят със целия четкодържател към 20 кинта е по спомен.КАто някои имат апарат за точковане и сменят само четките.А други се правят на тарикати и ги запояват с калай,моите старите бяха така.
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Пет 25 дек 2009 16:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Passat B5 1998 АHU - трудно палене при студен двигател
СМЕНЯШ ТЕРМО ДАТЧИКА /ДАТЧИКА ЗА ТОПЛИНА / И СИ ОТНОВО В ИГРАТА......
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 1998 АHU - трудно палене при студен двигател
Здравейте,
проблема продължава, като установих че след 2-3 дена престой на място, нивото на нафтата във горивния филтър намалява. Предполагам че помпата остава суха и затова не запалва бързо. Сложих клапан да не се връща горивото във резервоара. Нафтата във филтъра пак намалява. Смених и филтъра, стегнат е добре, за да не засмуква въздух от оплътнението.
Остана само бялото плапанче, което е като тройник на капачката на филтъра. До колкото разбрах то се използва за да връща топла нафта в резервоара след като загрее колата. Някакви други насоки и идеи имате ли?
Искам да попитам и нещо друго - колата ми трябва ли да има помпа във резервоара?
проблема продължава, като установих че след 2-3 дена престой на място, нивото на нафтата във горивния филтър намалява. Предполагам че помпата остава суха и затова не запалва бързо. Сложих клапан да не се връща горивото във резервоара. Нафтата във филтъра пак намалява. Смених и филтъра, стегнат е добре, за да не засмуква въздух от оплътнението.
Остана само бялото плапанче, което е като тройник на капачката на филтъра. До колкото разбрах то се използва за да връща топла нафта в резервоара след като загрее колата. Някакви други насоки и идеи имате ли?
Искам да попитам и нещо друго - колата ми трябва ли да има помпа във резервоара?
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 1998 АHU - трудно палене при студен двигател
Разкарай този филтър!Вземи си едни за Г2 без клапан,слагаш права тръба за обратното гориво и вече не би трябвало да ти връща нафтата!
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: Нед 06 мар 2011 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 1998 АHU - трудно палене при студен двигател
Какво ще рече Г2 без клапан? Един филтър, който е със два метални щуцера ли? Тоест трябва да махна моята капачка и маркучетата директно към филтъра да отиват?
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
- Автомобил: GOLF IV
- Двигател: AHF
- Местоположение: Варна
Re: Passat B5 1998 АHU - трудно палене при студен двигател
Филтъра за голф 2 1.6 е без клапан и ообратната нафта отива директно към резервоара,ако смениш твоя с такъв няма да ти дърпа от този клапън, който явно е проблемен !