Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2528
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот drago_tr » Пон 30 юни 2014 5:53


Ако ги миеш само отпред или отзад в сглобено състояние нищо няма да стане. Трябва малко да се поразглоби предницата за да имаш достъп до 2-та радиатора. Трябва да се разтворят двете пити и да се промие между тях. Там е разковничето. Между двете пити се събира всичката мърсотия и се затлачват, което намалява охлаждането особено на фреона на климатика, когато се ползва в градски условия.
Ето ти една тема за четене:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=138560&hilit=%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80

Изображение




Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Пет 04 юли 2014 19:06


Колеги, ето това е дясната позиция на стрелката. Все още не съм сменил термостата... Какво ще кажете, той ли е евентуалното разковниче? ...
Прикачени файлове
image.jpg


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Чет 10 юли 2014 19:43


Колеги, с нов Бер и пак същата тъпня... Спирам за кафе от машина, паля и застава в дясното положение при положение, че преди да спра беше вляво. Минах 20метра, изгасих и буквално преброих до 15, дадох кантакт, запалих и стоеше вляво както си трябва... Предложения?


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4248
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот tdi fen » Чет 10 юли 2014 20:28


и при мен е така според мен е нормално в жегата термостат е сменян марка behr а датчика за темпетурата е нов оригинален струваше почти 70 лв винаги като се кара и загрее стрелката седи в дясно ако я оставя на място за 5 минути включва перкта,ако времето е по-хладно сутрин рано или вечер късно си седи в средата


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Пет 11 юли 2014 10:01


Добре де, другото ми ТДИ не прави така... :screwy Преди мисля, че не правеше така, преди да ремонтирам главата. Много ме дразни особено като съм виждал стрелката към 100 градуса и постоянно едното око ми е там... Да не би да се ебава пък датчикът за перките, знам ли? Иначе си пък работят, пускат се на момента с климатика.


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот hvp800 » Пет 11 юли 2014 12:53


Замери реалната температура с VAG-KOM и тогава прави каквото ще правиш. Така като гледам снимката, и при мен е същата работа, леко вляво- леко вдясно, ама като не ми прави проблеми и аз не му обръщам внимание :smile


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Пет 11 юли 2014 16:35


По-горе бях написал - по ВагКом дясното положение е на 97 градуса, лявото на 87. :screwy :screwy


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот ventotdi » Пет 11 юли 2014 17:09


streetracer1 написа:По-горе бях написал - по ВагКом дясното положение е на 97 градуса, лявото на 87. :screwy :screwy

Ти обаче не пробва с нов температурен датчик :) .Като смениш него и то друго не остава ... проблем с таблото освен да има ,така че действай :)


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV

Мнениеот streetracer1 » Пон 20 окт 2014 11:03


Вдигам старата тема защото този проблем ме побърква... Та има ли смисъл да сменям датчика при положение, че всеки ми казва, че новите са един до един боклуци? Проблемът се проявява в два случая:
1) когато съм давал яко газ за да загрее по-бързо(не винаги го прави)
2) когато я изгася оптимално загряля и след 10 секунди пак я запаля(не винаги го прави)


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата

Мнениеот streetracer1 » Чет 23 окт 2014 19:40


Вдигам старата тема защото този проблем ме побърква... Та има ли смисъл да сменям датчика при положение, че всеки ми казва, че новите са един до един боклуци? Проблемът се проявява в два случая:
1) когато съм давал яко газ за да загрее по-бързо(не винаги го прави)
2) когато я изгася оптимално загряля и след 10 секунди пак я запаля(не винаги го прави)

Хайде предложете нещо :( Плаши ме основно фактът, че като иде в дясното положение са 95-96 градуса и не знам защо. Нали само термостатът отговаря за температурата... :dummy

zfa159 написа:-следва проверка на изправността на датчика за перките на радиатора -> както си работи колата гледате показанията на мултицета за температурата и чакате....по някое време тръгват перките на радиатора на 1-ва скорост - това трябва да е в границите 90-95 градуса според мултицета (заводски датчика е на 95 ама при мен лично тръгва на 91-2)


Цитирал съм колегата zfa159 като питането ми е дали и при мен на ТДИ-то трябва да се включват перките при 90-95 градуса, защото когато съм виждал тези градуси на ваг-ком перките не са ми работели, но когато пусна климатика веднага тръгват и двете.


Потребителски аватар
ПАЧО-80
Мнения: 116
Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 18:05
Автомобил: VW PASSAT B5
Двигател: AVG TDI 2000
Местоположение: Добрич Passat B5 AVG

Re: Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата

Мнениеот ПАЧО-80 » Пон 27 окт 2014 19:21


fac_73258.jpg
fac_73258.jpg (20.4 KиБ) Видяна 1024 пъти
Смени си температурния датчик,и моята правеше така след смяната на датчика стрелката не мърда.Колата е пасат 1,9тди AVG


Потребителски аватар
sto4o
Мнения: 221
Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
Автомобил: Leon
Двигател: ARL
Местоположение: София

Re: Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата

Мнениеот sto4o » Пон 27 окт 2014 21:06


Пусни един тест с Vag com на таблото да видиш как е положението със стрелките. Трябва да застава точно на 90 градуса при теста това го направи с цел да изключиш проблем в таблото какъвто имах аз.


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата

Мнениеот Vag_activator » Пон 27 окт 2014 21:19


+1


Потребителски аватар
streetracer1
Мнения: 460
Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
Автомобил: Seat Ibiza
Двигател: BMT 2008г
Местоположение: Враца/София

Re: Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата

Мнениеот streetracer1 » Вто 28 окт 2014 10:57


Теста го правих няколко пъти! Стрелката при тест стои на "лявото положение" всеки път. Ще сменя датчика, видяло се е. А като марка какъв да търся? :screwy


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата

Мнениеот Vag_activator » Вто 28 окт 2014 13:10


Кое е това ляво положение бе колега?
На теста стрелката трябва да кове средата,ако не е така сваляш предпазното стъкло и нагласяш стрелката докато стане да показва точно 90 градуса на водата!
Ако пък на теста ти покавза в средата,тогава го сменяш температурендатчик,термостат и каквото сетиш още...



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта