Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV
Ако ги миеш само отпред или отзад в сглобено състояние нищо няма да стане. Трябва малко да се поразглоби предницата за да имаш достъп до 2-та радиатора. Трябва да се разтворят двете пити и да се промие между тях. Там е разковничето. Между двете пити се събира всичката мърсотия и се затлачват, което намалява охлаждането особено на фреона на климатика, когато се ползва в градски условия.
Ето ти една тема за четене:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=138560&hilit=%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
Ето ти една тема за четене:
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=11&t=138560&hilit=%D0%BF%D0%BE%D1%87%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5+%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV
Колеги, ето това е дясната позиция на стрелката. Все още не съм сменил термостата... Какво ще кажете, той ли е евентуалното разковниче? ...
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV
Колеги, с нов Бер и пак същата тъпня... Спирам за кафе от машина, паля и застава в дясното положение при положение, че преди да спра беше вляво. Минах 20метра, изгасих и буквално преброих до 15, дадох кантакт, запалих и стоеше вляво както си трябва... Предложения?
- tdi fen
- Мнения: 4248
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV
и при мен е така според мен е нормално в жегата термостат е сменян марка behr а датчика за темпетурата е нов оригинален струваше почти 70 лв винаги като се кара и загрее стрелката седи в дясно ако я оставя на място за 5 минути включва перкта,ако времето е по-хладно сутрин рано или вечер късно си седи в средата
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV
Добре де, другото ми ТДИ не прави така... Преди мисля, че не правеше така, преди да ремонтирам главата. Много ме дразни особено като съм виждал стрелката към 100 градуса и постоянно едното око ми е там... Да не би да се ебава пък датчикът за перките, знам ли? Иначе си пък работят, пускат се на момента с климатика.
Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV
Замери реалната температура с VAG-KOM и тогава прави каквото ще правиш. Така като гледам снимката, и при мен е същата работа, леко вляво- леко вдясно, ама като не ми прави проблеми и аз не му обръщам внимание
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV
По-горе бях написал - по ВагКом дясното положение е на 97 градуса, лявото на 87.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV
streetracer1 написа:По-горе бях написал - по ВагКом дясното положение е на 97 градуса, лявото на 87.
Ти обаче не пробва с нов температурен датчик :) .Като смениш него и то друго не остава ... проблем с таблото освен да има ,така че действай :)
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Поведение на стрелката на температурата Г4 1.9 ТДИ ASV
Вдигам старата тема защото този проблем ме побърква... Та има ли смисъл да сменям датчика при положение, че всеки ми казва, че новите са един до един боклуци? Проблемът се проявява в два случая:
1) когато съм давал яко газ за да загрее по-бързо(не винаги го прави)
2) когато я изгася оптимално загряля и след 10 секунди пак я запаля(не винаги го прави)
1) когато съм давал яко газ за да загрее по-бързо(не винаги го прави)
2) когато я изгася оптимално загряля и след 10 секунди пак я запаля(не винаги го прави)
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата
Вдигам старата тема защото този проблем ме побърква... Та има ли смисъл да сменям датчика при положение, че всеки ми казва, че новите са един до един боклуци? Проблемът се проявява в два случая:
1) когато съм давал яко газ за да загрее по-бързо(не винаги го прави)
2) когато я изгася оптимално загряля и след 10 секунди пак я запаля(не винаги го прави)
Хайде предложете нещо :( Плаши ме основно фактът, че като иде в дясното положение са 95-96 градуса и не знам защо. Нали само термостатът отговаря за температурата...
Цитирал съм колегата zfa159 като питането ми е дали и при мен на ТДИ-то трябва да се включват перките при 90-95 градуса, защото когато съм виждал тези градуси на ваг-ком перките не са ми работели, но когато пусна климатика веднага тръгват и двете.
1) когато съм давал яко газ за да загрее по-бързо(не винаги го прави)
2) когато я изгася оптимално загряля и след 10 секунди пак я запаля(не винаги го прави)
Хайде предложете нещо :( Плаши ме основно фактът, че като иде в дясното положение са 95-96 градуса и не знам защо. Нали само термостатът отговаря за температурата...
zfa159 написа:-следва проверка на изправността на датчика за перките на радиатора -> както си работи колата гледате показанията на мултицета за температурата и чакате....по някое време тръгват перките на радиатора на 1-ва скорост - това трябва да е в границите 90-95 градуса според мултицета (заводски датчика е на 95 ама при мен лично тръгва на 91-2)
Цитирал съм колегата zfa159 като питането ми е дали и при мен на ТДИ-то трябва да се включват перките при 90-95 градуса, защото когато съм виждал тези градуси на ваг-ком перките не са ми работели, но когато пусна климатика веднага тръгват и двете.
- ПАЧО-80
- Мнения: 116
- Регистриран на: Вто 02 сеп 2008 18:05
- Автомобил: VW PASSAT B5
- Двигател: AVG TDI 2000
- Местоположение: Добрич Passat B5 AVG
Re: Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата
Смени си температурния датчик,и моята правеше така след смяната на датчика стрелката не мърда.Колата е пасат 1,9тди AVG
- sto4o
- Мнения: 221
- Регистриран на: Нед 15 мар 2009 11:37
- Автомобил: Leon
- Двигател: ARL
- Местоположение: София
Re: Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата
Пусни един тест с Vag com на таблото да видиш как е положението със стрелките. Трябва да застава точно на 90 градуса при теста това го направи с цел да изключиш проблем в таблото какъвто имах аз.
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
- streetracer1
- Мнения: 460
- Регистриран на: Вто 05 ное 2013 19:15
- Автомобил: Seat Ibiza
- Двигател: BMT 2008г
- Местоположение: Враца/София
Re: Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата
Теста го правих няколко пъти! Стрелката при тест стои на "лявото положение" всеки път. Ще сменя датчика, видяло се е. А като марка какъв да търся?
- Vag_activator
- Мнения: 941
- Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ruse
Re: Г4 1.9 ТДИ ASV поведение на стрелката на температурата
Кое е това ляво положение бе колега?
На теста стрелката трябва да кове средата,ако не е така сваляш предпазното стъкло и нагласяш стрелката докато стане да показва точно 90 градуса на водата!
Ако пък на теста ти покавза в средата,тогава го сменяш температурендатчик,термостат и каквото сетиш още...
На теста стрелката трябва да кове средата,ако не е така сваляш предпазното стъкло и нагласяш стрелката докато стане да показва точно 90 градуса на водата!
Ако пък на теста ти покавза в средата,тогава го сменяш температурендатчик,термостат и каквото сетиш още...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 164 госта