1з питане за налягане на турбото

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

1з питане за налягане на турбото

Мнениеот ej0 » Сря 01 юли 2015 16:40


Здравейте колеги.Искам да направя едно питане ,че вече не мога да си го обесня.Както казах в заглавието коолата ми е 1з мотор с малкко подобрения и т.н...Обаче преди един ден забелязах,че бууст метъра ми не показва нищиичко нито налягане нито вакуум.По едно време си казах айде турбото си замиина... :scare3 :bishop :bishop ...но колата си вървеше още повече.Днес реших най накрая да видя какво става под капака.Какво да видя маркуча за налагането към бууст се е скъсал,и си виикам ей сега си еЖало мамата.Обаче сега колата върви по доволно.Махнах скъсания маркуч и сега оттам губи налязане към мап сензора обаче колата не влиза нито в авариен абе върви си многооо добре.Не знам ,но имам чуството,че колата сега върви по-добре.Обаче аз исках само да ва попитам проблем ли е ако карам тей да го запуша ли или да си "Фиркам" тей ? :icon_lol :redface :redface




Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: 1з питане за налягане

Мнениеот hip-hopotam » Сря 01 юли 2015 23:50


Брадчед ако буустметъра ти покаже вакуум на тази кола ше ти дам 5 лева.


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: 1з питане за налягане

Мнениеот ej0 » Чет 02 юли 2015 7:18


Мисълта ми беше друга.Исках да кажа,че бууста си бачкаше и съм го проверил дали всичко си е наред.
И моля ти се недей да трупаш мнения,че тука си пълен офф... :a045 :a045
П.П
Не съм ти "Брадчед".
Поне при моя бууст метър като превключа скорост надолу си имам вакуум за поне 1 сек. към порядъка на -0,2 0,3.
Ае сега по въпроса някой ще ми помогне ли???


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: 1з питане за налягане на турбото

Мнениеот fox_vt » Чет 02 юли 2015 11:45


Щом МАП сензора не участва то турбото надува колкото може.В авариен ще влезе ако задържи налягане над исканото повече от 4-5 сек май беше но като върнеш газта започва наново и така до следващо пренадуване.

Опс ама ти нямаш МАП :screwy какви ги пиша и аз.Как искаш да влезе в авариен като компа не знае че пренадуваш.Риска е че турбото в тоя режим може да се строши доста скоропостижно.Къде си закачил буустметъра,на извода на колектора към МАП сензора ли .


Потребителски аватар
mastersound
Мнения: 331
Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
Автомобил: Vw Golf 3
Двигател: 1.9 TDI 1Z
Местоположение: Шумен

Re: 1з питане за налягане на турбото

Мнениеот mastersound » Чет 02 юли 2015 11:52


Един потенциомер и диод за дебитомера не са подобрения по колата :mhihi

Имаш нещо спукано по някой маркуч ако турбото надува а пък не отчита буустметъра логично е.Вече ако не надува турбото/да го усещаш по колата като не върви / там вече проблема може да е по-сериозен :th_up


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: 1з питане за налягане на турбото

Мнениеот ej0 » Чет 02 юли 2015 18:31


fox_vt написа:Щом МАП сензора не участва то турбото надува колкото може.В авариен ще влезе ако задържи налягане над исканото повече от 4-5 сек май беше но като върнеш газта започва наново и така до следващо пренадуване.

Опс ама ти нямаш МАП :screwy какви ги пиша и аз.Как искаш да влезе в авариен като компа не знае че пренадуваш.Риска е че турбото в тоя режим може да се строши доста скоропостижно.Къде си закачил буустметъра,на извода на колектора към МАП сензора ли .

Да Колега .. Там съм го свързвал


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: 1з питане за налягане на турбото

Мнениеот ej0 » Чет 02 юли 2015 18:35


mastersound написа:Един потенциомер и диод за дебитомера не са подобрения по колата :mhihi

Имаш нещо спукано по някой маркуч ако турбото надува а пък не отчита буустметъра логично е.Вече ако не надува турбото/да го усещаш по колата като не върви / там вече проблема може да е по-сериозен :th_up

Тези работи нали беха скришни сега кфо?На всеки ли го покажеш ем ако искаш пусни тема поне да го знаят хората.

П.п

От къде си сигурен,че колата ми няма други подобрения освен тези работи ?


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: 1з питане за налягане на турбото

Мнениеот fox_vt » Чет 02 юли 2015 18:44


Пробвай да надуеш с уста в маркучето на буустметъра и някой да гледа мърда ли.Слагал ли си дросел на маркучето на буустметъра против трептене на стрелката-ако да провери да не е запушен.Карал съм по аналогичен на твоя начин но със изключен Н75 турбото надува до 1,2-1,3 бара колата върви повече но понеже МАПА също е включен и влиза в авариен.Защо не направиш чип тунинг доста по безопасно е.


Потребителски аватар
ej0
Мнения: 143
Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
Автомобил: Passat B6
Двигател: BMR
Местоположение: Шумен,Шумния град

Re: 1з питане за налягане на турбото

Мнениеот ej0 » Чет 02 юли 2015 19:18


Колега бууст метъра си ми бачка,но проблема е там че ми изгоря маркуча към бууст метъра.И сега от самия мущук си изтърва налягане към мапа.Сега фактически мапа не получава това налягане което турбото надува,но не мога да видя колко бара прави поради това ,че бууста няма маркуч,обаче не влиза в авариен режим и тей ми се струва ,че сега на високите малко по-добре набира.
За чипа да искам да си сложа чип,но аз вече трябва да ходя за пренастройка искам да кажа,че цената няма да е 300 лв :mhihi :mhihi ами повече.Сега малко да посабера пари и ще ходя да видя ифидик кфо може да направи.
Абе това без Н75 как става номера аз видях някъде ама бая налягане си вдигаше и не ми се рискуваше да ти кажа честно ако можеш да ми го обесниш на лс ... :beer :beer


Потребителски аватар
Dani16v
Мнения: 151
Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
Автомобил: Golf 3 GT TDI
Двигател: 1z +
Местоположение: Радомир

Re: 1з питане за налягане на турбото

Мнениеот Dani16v » Чет 02 юли 2015 20:17


Смени си маркуча,да не каже турбото "мяуууу" :exclaim


Потребителски аватар
fox_vt
Мнения: 2788
Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
Автомобил: Seat Toledo
Двигател: AHU 97
Местоположение: Велико Търново

Re: 1з питане за налягане на турбото

Мнениеот fox_vt » Пет 03 юли 2015 11:50


При мен имаше проблем със изпускане на изгорели газове от турбината през байпасния клапан извън турбото.Тия газове (пушек)влизат през парното в купето и е много кофти.С откачането на Н75 байпасния клапан спира да се отваря и пушека изчезна,но това беше само за проба не съм карал постоянно така.Тогава видях на бууста налягането което прави турбото.В твоя случай ако маркуча към мапа е само пробит то може да не влезе в авариен тъй като налягане постъпва макар и малко към мапа.Ще влезе в авариен когато задържиш колата на максимално налягане за няколко секунди но това зависи от самата дупка на маркучето към мапа.


Потребителски аватар
hip-hopotam
Мнения: 270
Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
Автомобил:
Двигател:

Re: 1з питане за налягане

Мнениеот hip-hopotam » Съб 04 юли 2015 23:32


Брадчед не бъди лош,покажи как се вакумира ТДИ-то.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: vandu и 72 госта