1з питане за налягане на турбото
- ej0
- Мнения: 143
- Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: Шумен,Шумния град
1з питане за налягане на турбото
Здравейте колеги.Искам да направя едно питане ,че вече не мога да си го обесня.Както казах в заглавието коолата ми е 1з мотор с малкко подобрения и т.н...Обаче преди един ден забелязах,че бууст метъра ми не показва нищиичко нито налягане нито вакуум.По едно време си казах айде турбото си замиина... ...но колата си вървеше още повече.Днес реших най накрая да видя какво става под капака.Какво да видя маркуча за налагането към бууст се е скъсал,и си виикам ей сега си еЖало мамата.Обаче сега колата върви по доволно.Махнах скъсания маркуч и сега оттам губи налязане към мап сензора обаче колата не влиза нито в авариен абе върви си многооо добре.Не знам ,но имам чуството,че колата сега върви по-добре.Обаче аз исках само да ва попитам проблем ли е ако карам тей да го запуша ли или да си "Фиркам" тей ?
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1з питане за налягане
Брадчед ако буустметъра ти покаже вакуум на тази кола ше ти дам 5 лева.
- ej0
- Мнения: 143
- Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: Шумен,Шумния град
Re: 1з питане за налягане
Мисълта ми беше друга.Исках да кажа,че бууста си бачкаше и съм го проверил дали всичко си е наред.
И моля ти се недей да трупаш мнения,че тука си пълен офф...
П.П
Не съм ти "Брадчед".
Поне при моя бууст метър като превключа скорост надолу си имам вакуум за поне 1 сек. към порядъка на -0,2 0,3.
Ае сега по въпроса някой ще ми помогне ли???
И моля ти се недей да трупаш мнения,че тука си пълен офф...
П.П
Не съм ти "Брадчед".
Поне при моя бууст метър като превключа скорост надолу си имам вакуум за поне 1 сек. към порядъка на -0,2 0,3.
Ае сега по въпроса някой ще ми помогне ли???
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1з питане за налягане на турбото
Щом МАП сензора не участва то турбото надува колкото може.В авариен ще влезе ако задържи налягане над исканото повече от 4-5 сек май беше но като върнеш газта започва наново и така до следващо пренадуване.
Опс ама ти нямаш МАП какви ги пиша и аз.Как искаш да влезе в авариен като компа не знае че пренадуваш.Риска е че турбото в тоя режим може да се строши доста скоропостижно.Къде си закачил буустметъра,на извода на колектора към МАП сензора ли .
Опс ама ти нямаш МАП какви ги пиша и аз.Как искаш да влезе в авариен като компа не знае че пренадуваш.Риска е че турбото в тоя режим може да се строши доста скоропостижно.Къде си закачил буустметъра,на извода на колектора към МАП сензора ли .
- mastersound
- Мнения: 331
- Регистриран на: Чет 26 юни 2008 11:00
- Автомобил: Vw Golf 3
- Двигател: 1.9 TDI 1Z
- Местоположение: Шумен
Re: 1з питане за налягане на турбото
Един потенциомер и диод за дебитомера не са подобрения по колата
Имаш нещо спукано по някой маркуч ако турбото надува а пък не отчита буустметъра логично е.Вече ако не надува турбото/да го усещаш по колата като не върви / там вече проблема може да е по-сериозен
Имаш нещо спукано по някой маркуч ако турбото надува а пък не отчита буустметъра логично е.Вече ако не надува турбото/да го усещаш по колата като не върви / там вече проблема може да е по-сериозен
- ej0
- Мнения: 143
- Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: Шумен,Шумния град
Re: 1з питане за налягане на турбото
fox_vt написа:Щом МАП сензора не участва то турбото надува колкото може.В авариен ще влезе ако задържи налягане над исканото повече от 4-5 сек май беше но като върнеш газта започва наново и така до следващо пренадуване.
Опс ама ти нямаш МАП какви ги пиша и аз.Как искаш да влезе в авариен като компа не знае че пренадуваш.Риска е че турбото в тоя режим може да се строши доста скоропостижно.Къде си закачил буустметъра,на извода на колектора към МАП сензора ли .
Да Колега .. Там съм го свързвал
- ej0
- Мнения: 143
- Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: Шумен,Шумния град
Re: 1з питане за налягане на турбото
mastersound написа:Един потенциомер и диод за дебитомера не са подобрения по колата
Имаш нещо спукано по някой маркуч ако турбото надува а пък не отчита буустметъра логично е.Вече ако не надува турбото/да го усещаш по колата като не върви / там вече проблема може да е по-сериозен
Тези работи нали беха скришни сега кфо?На всеки ли го покажеш ем ако искаш пусни тема поне да го знаят хората.
П.п
От къде си сигурен,че колата ми няма други подобрения освен тези работи ?
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1з питане за налягане на турбото
Пробвай да надуеш с уста в маркучето на буустметъра и някой да гледа мърда ли.Слагал ли си дросел на маркучето на буустметъра против трептене на стрелката-ако да провери да не е запушен.Карал съм по аналогичен на твоя начин но със изключен Н75 турбото надува до 1,2-1,3 бара колата върви повече но понеже МАПА също е включен и влиза в авариен.Защо не направиш чип тунинг доста по безопасно е.
- ej0
- Мнения: 143
- Регистриран на: Съб 02 фев 2013 22:19
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BMR
- Местоположение: Шумен,Шумния град
Re: 1з питане за налягане на турбото
Колега бууст метъра си ми бачка,но проблема е там че ми изгоря маркуча към бууст метъра.И сега от самия мущук си изтърва налягане към мапа.Сега фактически мапа не получава това налягане което турбото надува,но не мога да видя колко бара прави поради това ,че бууста няма маркуч,обаче не влиза в авариен режим и тей ми се струва ,че сега на високите малко по-добре набира.
За чипа да искам да си сложа чип,но аз вече трябва да ходя за пренастройка искам да кажа,че цената няма да е 300 лв ами повече.Сега малко да посабера пари и ще ходя да видя ифидик кфо може да направи.
Абе това без Н75 как става номера аз видях някъде ама бая налягане си вдигаше и не ми се рискуваше да ти кажа честно ако можеш да ми го обесниш на лс ...
За чипа да искам да си сложа чип,но аз вече трябва да ходя за пренастройка искам да кажа,че цената няма да е 300 лв ами повече.Сега малко да посабера пари и ще ходя да видя ифидик кфо може да направи.
Абе това без Н75 как става номера аз видях някъде ама бая налягане си вдигаше и не ми се рискуваше да ти кажа честно ако можеш да ми го обесниш на лс ...
- Dani16v
- Мнения: 151
- Регистриран на: Вто 27 юли 2010 21:50
- Автомобил: Golf 3 GT TDI
- Двигател: 1z +
- Местоположение: Радомир
Re: 1з питане за налягане на турбото
Смени си маркуча,да не каже турбото "мяуууу"
- fox_vt
- Мнения: 2788
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 18:22
- Автомобил: Seat Toledo
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1з питане за налягане на турбото
При мен имаше проблем със изпускане на изгорели газове от турбината през байпасния клапан извън турбото.Тия газове (пушек)влизат през парното в купето и е много кофти.С откачането на Н75 байпасния клапан спира да се отваря и пушека изчезна,но това беше само за проба не съм карал постоянно така.Тогава видях на бууста налягането което прави турбото.В твоя случай ако маркуча към мапа е само пробит то може да не влезе в авариен тъй като налягане постъпва макар и малко към мапа.Ще влезе в авариен когато задържиш колата на максимално налягане за няколко секунди но това зависи от самата дупка на маркучето към мапа.
- hip-hopotam
- Мнения: 270
- Регистриран на: Нед 30 юни 2013 22:36
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1з питане за налягане
Брадчед не бъди лош,покажи как се вакумира ТДИ-то.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: vandu и 72 госта