Помпа-дюза vs Комънрейл

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Traytor
Мнения: 1657
Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
Двигател: AKE 2004
Местоположение: София

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот Traytor » Съб 04 юли 2015 13:47


Ами да ти го преведа освен? Колегата малко по-разтеглено ти каза че в поста ти няма абсолютно никакъв смисъл. И даде да се разбере, че според него суеверността ти е глупава(споделям мнението). За малко да забравя... Отбеляза че си писал като ром(отново съм съгласен).




Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот hvp800 » Съб 04 юли 2015 21:22


За не знам кой път ще напиша във форума, Шкода Октавия 2.0 тди ( БКД мотор, много проблемен според повечето "спецове" ) 370 хил без особено скъпи ремонти и въпреки Еуратек, карана е само в Бг и на абсолютно реални км, понеже е купувана нова. Явно след този пробег ПД-моторите си показват "фабричните дефекти" , "детските болести" и не знам какво още :screwy
И за да не съм оф ще кажа, що се отнася до VW, KR е по-добрия избор но САМО защото са по-нови от ПД


Потребителски аватар
polovera_9n3
Мнения: 1916
Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
Автомобил: VW POLO TDI
Двигател: BNM 2007
Местоположение: Кърджали

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот polovera_9n3 » Съб 04 юли 2015 21:27


кон12 написа:
polovera_9n3 написа:
stefan4o написа:Всички така викаме, ама гледаме LED-овете на стената вкъщи :mhihi
По-скоро важи правилото - нашето е най-убавото.

Най-точно казано. Нашето е най-хубаво до момента, в който се прецака, тогава вече е гадно и почваме да го плюем :mhihi
Да си кажа честно, когато си купих полото не бях се зачитал в тоя форум. Дори не знаех помпа-дюза ли е, КР ли е - не ме интересуваше. Важното беше, че колата вървеше супер, както е и до днес. После разбрах, от тука, че съм купил най-проблемния двигател, ама незнам защо той си работи идеално десетки хиляди км откак е в мен. Така, че тук въпроса е не помпа или КР, а на какво ще попаднеш
Колега тебе та гледам че тука в 2-3 твой поста дърпаш зверски дявола за опашката та според мене недей говори много че да не земе след няколко стотин километра да платиш polo-то още един път в сервиза

И да спре, ще го кача на репатрака и ще го оправя. Какъв е проблема- машина е, нормално е да се развали. А колко пари ще дам да го оправя, дори и да го платя пак колата си ми е екстра и ще дам колкото трябва за да е ок.
пп. не знаех, че има хора толкова загрижени за моите финанси :mhihi


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8385
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот samo_pechka » Съб 04 юли 2015 21:40


hvp800 написа:За не знам кой път ще напиша във форума, Шкода Октавия 2.0 тди ( БКД мотор, много проблемен според повечето "спецове" ) 370 хил без особено скъпи ремонти...

:th_up Явно си е до конкретният автомобил. Не е казано, че нещо склонно към дефект, ще се повреди на 110%. В крайна сметка, каквото и да говорим, става въпрос за тенекии, чупят се, правят се, да сме здрави пък...другото се купува.


Yuriy yordanov
Мнения: 10
Регистриран на: Нед 22 сеп 2013 11:59
Автомобил:
Двигател:

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот Yuriy yordanov » Нед 05 юли 2015 17:03


Здравейте и от мен,не знам кой е по добрия мотор,но аз съм с помпа дюза.колата я купих от немец на 181000 км. Сега е на 250000 и не ми е правила проблеми за 2 години ,а и разхода и е добър.на няколко пъти пътувах Париж - Есен,среден разход по компютър 4.8.но карах с110 км/ч мотора е 2tdi,170 коня.така че ,всичко е до късмет и поддръжка


Потребителски аватар
qm_parket
Мнения: 406
Регистриран на: Пет 04 фев 2011 17:42
Автомобил: Nissan Navara 2.5Dci
Двигател: D40
Местоположение: Варна

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот qm_parket » Сря 08 юли 2015 19:53


Насочил съм се към 2.0 помпа-дюза с код на двигателя BMM (четох че те май били най-корави). Като цяло и на мен не ми се иска да е помпа-дюза, но искам по-млада от 10 години кола за около 10 000 лв. В този бюджет така като гледам или трябва да си взема кола с предно и помпа-дюза (немски коли, разбира се), или кола със задно и комънрейл.


tonilom1
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 31 окт 2011 22:12
Автомобил: Passat B7 2.0TDI DSG
Двигател: CFFB 2012
Местоположение: Cervia,Italia;Lom,Bulgaria

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот tonilom1 » Съб 18 юли 2015 22:57


Незнам за какво е целия този спор.Щом не произвеждат вече помпа-дюза значи комънрейла е по-добро като цяло.Не може да се гледа само колко е минал без ремонт.Рейла е технология с по-голям потенциал.След време ще има друго по-добро.Как вече никой не коментира двигателите с роторни помпи.За някои високото грозде си остава кисело.


Потребителски аватар
110afn
Мнения: 1894
Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
Автомобил: Audi A6
Двигател: AFN
Местоположение: Враца

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот 110afn » Съб 18 юли 2015 23:29


Колега, и си прав и не си
Карам служебен чисто нов комън-рейл вече на 60 000км. За работа на мотора няма какво да сравняваме, няма студен няма топъл, комън-рейла работи като бензинов двигател. ПД го спряха заради евро-нормите. За 10 години преди това доста километри навъртях с помпа-дюза юнашко каране. Бих казал, че ПД мотора доста повече ми допада
Много ще ми е интересно комън-рейла като стане на 300-350 000км как ще работи и върви при положение, че и сега ми е муден
За роторните помпи няма смисъл да говорим, те отдавна са милионери. Всеки да го разбира както си иска


Потребителски аватар
hvp800
Мнения: 4614
Регистриран на: Вто 29 яну 2013 19:46
Автомобил: VW Bora
Двигател: ASZ

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот hvp800 » Нед 19 юли 2015 8:59


tonilom1 написа:.След време ще има друго по-добро.

Въобще няма да се учудя ако това по-доброто след време се окаже именно помпа-дюза.......


Потребителски аватар
betaserk
Мнения: 1261
Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
Автомобил: Renault Zoe
Двигател: electric 2014
Контакти:

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот betaserk » Нед 19 юли 2015 12:21


Ще има нещо по ново някой ден, това е сигурно! Вярно е, че КР е по нова технология, но дали ще се окаже по добра от ПД само времето ще покаже! Могат да измислят всичко, но за съжаление само войните карат човечеството да мисли технологии и то бързо, сега работите стават по бавно, вярно че бавно и славно са казали хората, но определено се мотаят. Има електрически които направо летят, но няма масово производство за да поевтинеят, живот и здраве като поевтинеят ще си взема такава. Няма масла, няма нафти, няма скорости, тишина, само гумите чуваш и това е :smile Като станем на по 60, 70 може и да има и електрически и тогава ще има тема "комънрейл vs електрически коли" но тогава найстина ще е по добре да е електрическа, не че и те си нямат минуси, сигурно имат, но къде къде е по добре отколкото тези петролни пушачки с 1000 въртящи се чарколяци! Та нито ПД нито КР е добре, но за сега това има! Аз за сега съм доволен, пък времето ще покаже!


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8385
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот samo_pechka » Нед 19 юли 2015 14:25


110afn написа:Много ще ми е интересно комън-рейла като стане на 300-350 000км как ще работи и върви
hvp800 написа:Въобще няма да се учудя ако това по-доброто след време се окаже именно помпа-дюза.....
От много години е "внедрена" технологията планирано остаряване, за всякакви стоки . От 98-ма до 2001-ва усилено бе вкарана и при производството на автомобили. Всички коли след 2001-ва, без изключения ( всъщност- с много малки ) са с "планиран" живот . Със сигурност може да се произведе КР ( или ПД, или каквато и да е ) технология да издържа на половин милион км без сериозни ремонти, но самите производители нямат интерес да е така.


Потребителски аватар
fermer 10
Мнения: 83
Регистриран на: Нед 05 авг 2012 16:03
Автомобил:
Двигател: AFN ABU
Местоположение: РАЗГРАД

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот fermer 10 » Пон 20 юли 2015 16:46


:th_up :th_up А дано те разберат кво и казваш ама надали , :beer Радо

Последна промяна от gr_kanev на Пон 20 юли 2015 18:51, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !


tonilom1
Мнения: 54
Регистриран на: Пон 31 окт 2011 22:12
Автомобил: Passat B7 2.0TDI DSG
Двигател: CFFB 2012
Местоположение: Cervia,Italia;Lom,Bulgaria

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот tonilom1 » Нед 26 юли 2015 15:12


От много години е "внедрена" технологията планирано остаряване


И в това има някакъв смисъл.Кой днес би карал с кеф един МБ 300д от 88 година с 109 кс и харчещ 10/100.Без ЕСП,навигация и куп други екстри и с касетофон и маткап за прозорците.


Потребителски аватар
relaxxx
Мнения: 1279
Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
Автомобил: 4x4
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот relaxxx » Пон 27 юли 2015 22:18


110afn написа:Много ще ми е интересно комън-рейла като стане на 300-350 000км как ще работи и върви при положение, че и сега ми е муден
За роторните помпи няма смисъл да говорим, те отдавна са милионери. Всеки да го разбира както си иска


Ами колега, ще върви като на 60к.. по същия начин. CR е по-добрия мотор според мен, обаче PD e по-забавния. В момента съм с PD и съм много доволен от него. Пестелив е, добра динамика има, звука е приятен. CR и той - пестелив е, добра динамика има, но звука е безличен, липсва характерния дизелов звук. В гаража като запаля и след двата мирише еднакво, и двара попушват леко.. CR за 100к не направи нито 1 дефект. Сега искам да видя PD дали ще изкара толкова без дефект, за сега врътна 20к безпроблемни. Интерестното е че на CR съм му наливал от -всякакви бензиностанции и никога, ама никога не направи разлика между гориво, нито намек.. обаче PD-то се влияеее и то яко. Веднага се усеща ако са кръщавали горивото.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: Помпа-дюза vs Комънрейл

Мнениеот lz2aii » Вто 28 юли 2015 7:35


relaxxx написа: ... Интерестното е че на CR съм му наливал от -всякакви бензиностанции и никога, ама никога не направи разлика между гориво, нито намек.. обаче PD-то се влияеее и то яко. Веднага се усеща ако са кръщавали горивото.

Има нещо вярно. Никога несъм карал друг дизел освен ПД, но определено виждам разлика при различните бензиностанции. Казват, че ПД била по-капризна към качеството на горивото и вероятно е така.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 222 госта