Помпа-дюза vs Комънрейл
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Ами да ти го преведа освен? Колегата малко по-разтеглено ти каза че в поста ти няма абсолютно никакъв смисъл. И даде да се разбере, че според него суеверността ти е глупава(споделям мнението). За малко да забравя... Отбеляза че си писал като ром(отново съм съгласен).
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
За не знам кой път ще напиша във форума, Шкода Октавия 2.0 тди ( БКД мотор, много проблемен според повечето "спецове" ) 370 хил без особено скъпи ремонти и въпреки Еуратек, карана е само в Бг и на абсолютно реални км, понеже е купувана нова. Явно след този пробег ПД-моторите си показват "фабричните дефекти" , "детските болести" и не знам какво още
И за да не съм оф ще кажа, що се отнася до VW, KR е по-добрия избор но САМО защото са по-нови от ПД
И за да не съм оф ще кажа, що се отнася до VW, KR е по-добрия избор но САМО защото са по-нови от ПД
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
кон12 написа:Колега тебе та гледам че тука в 2-3 твой поста дърпаш зверски дявола за опашката та според мене недей говори много че да не земе след няколко стотин километра да платиш polo-то още един път в сервизаpolovera_9n3 написа:stefan4o написа:Всички така викаме, ама гледаме LED-овете на стената вкъщи
По-скоро важи правилото - нашето е най-убавото.
Най-точно казано. Нашето е най-хубаво до момента, в който се прецака, тогава вече е гадно и почваме да го плюем
Да си кажа честно, когато си купих полото не бях се зачитал в тоя форум. Дори не знаех помпа-дюза ли е, КР ли е - не ме интересуваше. Важното беше, че колата вървеше супер, както е и до днес. После разбрах, от тука, че съм купил най-проблемния двигател, ама незнам защо той си работи идеално десетки хиляди км откак е в мен. Така, че тук въпроса е не помпа или КР, а на какво ще попаднеш
И да спре, ще го кача на репатрака и ще го оправя. Какъв е проблема- машина е, нормално е да се развали. А колко пари ще дам да го оправя, дори и да го платя пак колата си ми е екстра и ще дам колкото трябва за да е ок.
пп. не знаех, че има хора толкова загрижени за моите финанси
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
hvp800 написа:За не знам кой път ще напиша във форума, Шкода Октавия 2.0 тди ( БКД мотор, много проблемен според повечето "спецове" ) 370 хил без особено скъпи ремонти...
Явно си е до конкретният автомобил. Не е казано, че нещо склонно към дефект, ще се повреди на 110%. В крайна сметка, каквото и да говорим, става въпрос за тенекии, чупят се, правят се, да сме здрави пък...другото се купува.
-
- Мнения: 10
- Регистриран на: Нед 22 сеп 2013 11:59
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Здравейте и от мен,не знам кой е по добрия мотор,но аз съм с помпа дюза.колата я купих от немец на 181000 км. Сега е на 250000 и не ми е правила проблеми за 2 години ,а и разхода и е добър.на няколко пъти пътувах Париж - Есен,среден разход по компютър 4.8.но карах с110 км/ч мотора е 2tdi,170 коня.така че ,всичко е до късмет и поддръжка
- qm_parket
- Мнения: 406
- Регистриран на: Пет 04 фев 2011 17:42
- Автомобил: Nissan Navara 2.5Dci
- Двигател: D40
- Местоположение: Варна
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Насочил съм се към 2.0 помпа-дюза с код на двигателя BMM (четох че те май били най-корави). Като цяло и на мен не ми се иска да е помпа-дюза, но искам по-млада от 10 години кола за около 10 000 лв. В този бюджет така като гледам или трябва да си взема кола с предно и помпа-дюза (немски коли, разбира се), или кола със задно и комънрейл.
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 31 окт 2011 22:12
- Автомобил: Passat B7 2.0TDI DSG
- Двигател: CFFB 2012
- Местоположение: Cervia,Italia;Lom,Bulgaria
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Незнам за какво е целия този спор.Щом не произвеждат вече помпа-дюза значи комънрейла е по-добро като цяло.Не може да се гледа само колко е минал без ремонт.Рейла е технология с по-голям потенциал.След време ще има друго по-добро.Как вече никой не коментира двигателите с роторни помпи.За някои високото грозде си остава кисело.
- 110afn
- Мнения: 1894
- Регистриран на: Нед 25 окт 2009 13:55
- Автомобил: Audi A6
- Двигател: AFN
- Местоположение: Враца
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Колега, и си прав и не си
Карам служебен чисто нов комън-рейл вече на 60 000км. За работа на мотора няма какво да сравняваме, няма студен няма топъл, комън-рейла работи като бензинов двигател. ПД го спряха заради евро-нормите. За 10 години преди това доста километри навъртях с помпа-дюза юнашко каране. Бих казал, че ПД мотора доста повече ми допада
Много ще ми е интересно комън-рейла като стане на 300-350 000км как ще работи и върви при положение, че и сега ми е муден
За роторните помпи няма смисъл да говорим, те отдавна са милионери. Всеки да го разбира както си иска
Карам служебен чисто нов комън-рейл вече на 60 000км. За работа на мотора няма какво да сравняваме, няма студен няма топъл, комън-рейла работи като бензинов двигател. ПД го спряха заради евро-нормите. За 10 години преди това доста километри навъртях с помпа-дюза юнашко каране. Бих казал, че ПД мотора доста повече ми допада
Много ще ми е интересно комън-рейла като стане на 300-350 000км как ще работи и върви при положение, че и сега ми е муден
За роторните помпи няма смисъл да говорим, те отдавна са милионери. Всеки да го разбира както си иска
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
tonilom1 написа:.След време ще има друго по-добро.
Въобще няма да се учудя ако това по-доброто след време се окаже именно помпа-дюза.......
- betaserk
- Мнения: 1261
- Регистриран на: Нед 09 мар 2014 9:57
- Автомобил: Renault Zoe
- Двигател: electric 2014
- Контакти:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
Ще има нещо по ново някой ден, това е сигурно! Вярно е, че КР е по нова технология, но дали ще се окаже по добра от ПД само времето ще покаже! Могат да измислят всичко, но за съжаление само войните карат човечеството да мисли технологии и то бързо, сега работите стават по бавно, вярно че бавно и славно са казали хората, но определено се мотаят. Има електрически които направо летят, но няма масово производство за да поевтинеят, живот и здраве като поевтинеят ще си взема такава. Няма масла, няма нафти, няма скорости, тишина, само гумите чуваш и това е Като станем на по 60, 70 може и да има и електрически и тогава ще има тема "комънрейл vs електрически коли" но тогава найстина ще е по добре да е електрическа, не че и те си нямат минуси, сигурно имат, но къде къде е по добре отколкото тези петролни пушачки с 1000 въртящи се чарколяци! Та нито ПД нито КР е добре, но за сега това има! Аз за сега съм доволен, пък времето ще покаже!
- samo_pechka
- Мнения: 8385
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
110afn написа:Много ще ми е интересно комън-рейла като стане на 300-350 000км как ще работи и върви
От много години е "внедрена" технологията планирано остаряване, за всякакви стоки . От 98-ма до 2001-ва усилено бе вкарана и при производството на автомобили. Всички коли след 2001-ва, без изключения ( всъщност- с много малки ) са с "планиран" живот . Със сигурност може да се произведе КР ( или ПД, или каквато и да е ) технология да издържа на половин милион км без сериозни ремонти, но самите производители нямат интерес да е така.hvp800 написа:Въобще няма да се учудя ако това по-доброто след време се окаже именно помпа-дюза.....
- fermer 10
- Мнения: 83
- Регистриран на: Нед 05 авг 2012 16:03
- Автомобил:
- Двигател: AFN ABU
- Местоположение: РАЗГРАД
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
А дано те разберат кво и казваш ама надали , Радо
Последна промяна от gr_kanev на Пон 20 юли 2015 18:51, променено общо 1 път.
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
Причина: Не е нужно да цитираш изцяло предходното мнение - освен бутон "Цитирай", има и бутон "Нов отговор" - използвай го !
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: Пон 31 окт 2011 22:12
- Автомобил: Passat B7 2.0TDI DSG
- Двигател: CFFB 2012
- Местоположение: Cervia,Italia;Lom,Bulgaria
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
От много години е "внедрена" технологията планирано остаряване
И в това има някакъв смисъл.Кой днес би карал с кеф един МБ 300д от 88 година с 109 кс и харчещ 10/100.Без ЕСП,навигация и куп други екстри и с касетофон и маткап за прозорците.
- relaxxx
- Мнения: 1279
- Регистриран на: Съб 19 юни 2004 11:28
- Автомобил: 4x4
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
110afn написа:Много ще ми е интересно комън-рейла като стане на 300-350 000км как ще работи и върви при положение, че и сега ми е муден
За роторните помпи няма смисъл да говорим, те отдавна са милионери. Всеки да го разбира както си иска
Ами колега, ще върви като на 60к.. по същия начин. CR е по-добрия мотор според мен, обаче PD e по-забавния. В момента съм с PD и съм много доволен от него. Пестелив е, добра динамика има, звука е приятен. CR и той - пестелив е, добра динамика има, но звука е безличен, липсва характерния дизелов звук. В гаража като запаля и след двата мирише еднакво, и двара попушват леко.. CR за 100к не направи нито 1 дефект. Сега искам да видя PD дали ще изкара толкова без дефект, за сега врътна 20к безпроблемни. Интерестното е че на CR съм му наливал от -всякакви бензиностанции и никога, ама никога не направи разлика между гориво, нито намек.. обаче PD-то се влияеее и то яко. Веднага се усеща ако са кръщавали горивото.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: Помпа-дюза vs Комънрейл
relaxxx написа: ... Интерестното е че на CR съм му наливал от -всякакви бензиностанции и никога, ама никога не направи разлика между гориво, нито намек.. обаче PD-то се влияеее и то яко. Веднага се усеща ако са кръщавали горивото.
Има нещо вярно. Никога несъм карал друг дизел освен ПД, но определено виждам разлика при различните бензиностанции. Казват, че ПД била по-капризна към качеството на горивото и вероятно е така.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 222 госта