Колеги проблема е следния колата влизаше в авариен режим и светваше чека,след което турбината не се включваше или в движение изключваше като оборотите не надхвърляха 2000 .Като отидох на майстор и закачихме колата на VAG COM се установи проблем с егр клапана,майстора веднага го погледна и видя ,че е затапен със съчма!за да не го сменям го изолирах софтуерно!След около две седмици същия проблем с турбото с малката разлика ,че вече оборотите надхвърлят 2000 и колата си ускорява като чист дизел но турбото не се включва .При рестарт на колата всичко си е ок.няма помен от проблема докато не почна да го прави всеки ден на студен и топъл двигател в движение или от старт.....отново я закачихме на компа и всичко е наред никакви грешки всичко по двигател е ок .До колкото можах проверих всички вакуумни маркучи - наред са въпросния клапан Н 75 и той но всеки път като отида на майстор няма помен от проблема и ми предлагат да разглобят турбината да я почистят да видят да ли не е от нея.Вече не знам какво да гледам не знам кога да изпреваря да не забие турбото а няма признаци по които да се ориентирам кога ще го направи случвало ми се е при над 140 да спре турбината и все едно съм в авариен режим ускорява постепенно
и няма ряз като оборотите едвам едвам се вдигат но стигат и до 4000 дайте идея?????????????
Passat B 5.5 автомат tdi двигател avf 2003 година неизвестен проблем с турбото
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 02 юни 2011 17:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
- vanesto
- Мнения: 6176
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: неизвестен проблем с турбото на passat B 5.5 автомат tdi двигател avf 2003 година
Потърси някой от форумните сервизи, препоръчително тези двата в Сф:
viewtopic.php?f=13&t=7096
viewtopic.php?f=13&t=6022
Правихте ли диагностика в движение, за да видите как надува и разтоварва турбината, ако не сте, а само е гледал за грешки майстора, значи по-добре го смени. Възможно е да е зацапана геометрията, но трябва да се види това първо.
viewtopic.php?f=13&t=7096
viewtopic.php?f=13&t=6022
Правихте ли диагностика в движение, за да видите как надува и разтоварва турбината, ако не сте, а само е гледал за грешки майстора, значи по-добре го смени. Възможно е да е зацапана геометрията, но трябва да се види това първо.
- joritoto
- Мнения: 89
- Регистриран на: Съб 07 авг 2010 14:37
- Автомобил: VW PASSAT 5.5
- Двигател: AVF 2001
- Местоположение: sofia
Re: неизвестен проблем с турбото на passat B 5.5 автомат tdi двигател avf 2003 година
viewtopic.php?f=13&t=69085
При мен се оказа маншона пред акумулатора по който идва вакуум от сервото.
Този е човекът!!
При мен се оказа маншона пред акумулатора по който идва вакуум от сервото.
Този е човекът!!
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 02 юни 2011 17:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: неизвестен проблем с турбото на passat B 5.5 автомат tdi двигател avf 2003 година
да направихме диагностика в движение и пак вс си е наред ,и в момента в който си тръгнах от сервиза натискайки педала на газта смени предавка на близо 4000 оборота и връщайки гаста в последствие заби и се нуждаеше от рестарт.!Но почна да ми прави впечатление не сменили предавка до 3000 оборота забива,остана ми варианта да си запиша часът в колкото изключи турбото и без да гася да търся майстор да се закачи но е малко несериозно тъй като не всеки път го прави
- krasi_68rz
- Мнения: 56
- Регистриран на: Съб 20 ное 2010 19:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Razgrad
Re: Passat B 5.5 автомат tdi двигател avf 2003 година неизвестен проблем с турбото
Да не би да е скоростна кутия ,а ти да си мислиш турбо,редува ли всички предавки,много високи обороти вдигаш за да превключи,търси още мнения от така наречените майстори .Успех!
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: Чет 02 юни 2011 17:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Passat B 5.5 автомат tdi двигател avf 2003 година неизвестен проблем с турбото
Колега редуваги,вече 10 дни не го е правила!Такаче чакам момента в който го направи да я закачим на на компа
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 58 госта