1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
- IVELINN
- Мнения: 122
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Какво трябва да сменя зада не тресе ,и пак да е направя на 3млг
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Не знам какво си се заловил за тия мг на празен ход. Трябва се докара да не тресе и въпреки всичко под 3.5 не е много удачно. Всяка кола си е индивидуална . Виж там някой да ти види центровка, процентите на авансатора на напълно загряла кола и гориво ( променя се в определени граници ) . Да ти види дали клапана за корпусното налягане не е изскочил . Послушай или направо виж Зиното примерно или някой запознат . Да ти я нагласи. Накрая един лог да се види всичко как е .
Аз имам две коли с напълно еднакви мотори. Нагласял съм ги напълно еднакво и пак има разлики в поведението м/у тях. Не всичко опира до цифри по компа.
Виждал съм на 2.6 мгл не тресе, виждал съм на 3.5 -тресе. Това на различни коли с еднакви мотори. Моите и двете са над 4 ( АФН )
Аз имам две коли с напълно еднакви мотори. Нагласял съм ги напълно еднакво и пак има разлики в поведението м/у тях. Не всичко опира до цифри по компа.
Виждал съм на 2.6 мгл не тресе, виждал съм на 3.5 -тресе. Това на различни коли с еднакви мотори. Моите и двете са над 4 ( АФН )
- IVELINN
- Мнения: 122
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Защото е sdi 64кс и на 3млг върви по добре , клапана не е излязъл смених му о-пръстените .
- IVELINN
- Мнения: 122
- Регистриран на: Нед 21 окт 2007 10:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Колко трябва да показва, във втората и третата колона, на четвърти канал за 1.9SDI
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте, каква може да е причината колата да изгуби центровка. Светна ESP -то в резултат на грешката в двигателния модул. Центровка беше избягала много на предварение, коригирах я, качвам снимки на какво положение я оставям. И след няколко километра пак изгубва центровка. Трита болта 13мм на помпата ги стягам на 25 Nm с динамометричен ключ, на толкова ги стягах и преди. Не ми се виждат да са разхлабени. А и имам спомен, че толкова трябва да са стегнати, да не греша? Има ли друг фактор освен трита болта, които могат да доведат до този ефект?
Извинявам се за снимките, но са голям размер и ги качвам като скрийн шот
Извинявам се за снимките, но са голям размер и ги качвам като скрийн шот
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7677
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Направи лог в движение на канал 4!
На графиката изглежда добре. Но в 4ти канал дава голямо предварение. Възможно е да е затлачена мрежичката на авансаторния клапан или да е задрало буталото на авансатора.
Може да направиш и тест на авансатора с vcds. Отиваш в output tests и даваш start на първия тест. Започва през 2 -3 секунди да сменя аванса от максимум до минимум. И така продължава около 30 секунди. За това бързо излизаш от тестовете и отиваш на канал 4 да гледаш как се изменя аванса. Трябва да се движи между 0 и 17 градуса
На графиката изглежда добре. Но в 4ти канал дава голямо предварение. Възможно е да е затлачена мрежичката на авансаторния клапан или да е задрало буталото на авансатора.
Може да направиш и тест на авансатора с vcds. Отиваш в output tests и даваш start на първия тест. Започва през 2 -3 секунди да сменя аванса от максимум до минимум. И така продължава около 30 секунди. За това бързо излизаш от тестовете и отиваш на канал 4 да гледаш как се изменя аванса. Трябва да се движи между 0 и 17 градуса
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравей,
Днес успях да направя лог на 4 канал. С няколко минутна продължителност е. Запалих колата студена, и след няколко минути из квартала наби грешката за ЕСП и спрях лога.
Отделно като затопли на около 70 градуса пуснах теста за авансатора и градусите се движиха от 0 до 15-16. Рестартирах двигателя и го пуснах втори път, като се вдигнаха на няколко пъти до 18.5.
Качвам снимки как изглежда центровка след като загря на 80 градуса - направо си супер, но след като излезнах от графиката и се върна пак на каналите градусите бяха пак избягали и на графиката тайминга бягаше отново на предварение 80-90 и шаваше.
Помпата я свалях преди около 10на хил.км. понеже протече силно. Сменени бяха всички уплътнения и беше стендована.
Едит - нещо не ми разрешава да кача файл. Ще пробвам по-късно да ги добавя.
Едит 2 - качиха се файловете.
Днес успях да направя лог на 4 канал. С няколко минутна продължителност е. Запалих колата студена, и след няколко минути из квартала наби грешката за ЕСП и спрях лога.
Отделно като затопли на около 70 градуса пуснах теста за авансатора и градусите се движиха от 0 до 15-16. Рестартирах двигателя и го пуснах втори път, като се вдигнаха на няколко пъти до 18.5.
Качвам снимки как изглежда центровка след като загря на 80 градуса - направо си супер, но след като излезнах от графиката и се върна пак на каналите градусите бяха пак избягали и на графиката тайминга бягаше отново на предварение 80-90 и шаваше.
Помпата я свалях преди около 10на хил.км. понеже протече силно. Сменени бяха всички уплътнения и беше стендована.
Едит - нещо не ми разрешава да кача файл. Ще пробвам по-късно да ги добавя.
Едит 2 - качиха се файловете.
- Прикачени файлове
-
- LOG-01-004-_011220.xls
- (92.5 KиБ) Свален 76 пъти
-
- pic1_011043.jpg (97.43 KиБ) Видяна 2158 пъти
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7677
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Не се следват искано и реално предварение. Предполагам, че има замърсяване в помпата в резултат на което или е задръстена цедката на електроклапана или задържа буталото на авансатора.
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
На място май нямам много варианти и трябва да се сваля и носи на Дизел сервиз ?
След 10хил км. от ревизия да е на това положение, да не стане да е тотал щета и да търся друга помпа
След 10хил км. от ревизия да е на това положение, да не стане да е тотал щета и да търся друга помпа
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7677
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
За съжаление задирането на авансатора почти винаги идва след ревизия.
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте колеги, можете ли да дадете мнение как е моята центровка на помпата ASV мотор. Колата върви долу горе добре и не забива но ми е мудна спрямо други 110-ки.
- Прикачени файлове
-
- received_324178726380882.jpeg (54.33 KиБ) Видяна 1629 пъти
-
- received_1072594709964079.jpeg (75.05 KиБ) Видяна 1629 пъти
-
- Мнения: 1874
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Много е напред, дай на синята линия или една идея над нея. Провери дебитомера и турбопътищата, а също и дали не е разбутана настройката на турбината. Може да провериш и вакуума как е, дали изтегля лостчето на геометрията докрай.
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
След няколко опита успях да докарам центровката в това положение, според вас да я оставям ли в това положение? а също така горивото е в много ниски стойности по това, което чета в темата.Какво трябва да направя в моя случай да ги вдигна mg.
- Прикачени файлове
-
- received_469499861375387.jpeg (45.71 KиБ) Видяна 1429 пъти
-
- received_2013521702154476.jpeg (54.49 KиБ) Видяна 1429 пъти
- abfinfrontofme
- Мнения: 70
- Регистриран на: Съб 27 окт 2018 15:04
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
Здравейте, преди 2 дни си купих едно 1.9tdi в A3, не мисля, че има значение модела на автомобила. Предварително се извинявам, но съм нов около около тия тди-ки, и на хората който им е омръзнало да обясняват
Колата ми се струва мудна за 110 коня(AHF мотор-а,99г). Предгледах темата и разбрах долу-горе какво да снимам за помощ
Та, моля хората да си дадат мнението какво да правя.
Снимка на measuring blocks:
1,4 и 11 канал съм снимал.
Това е от tdi timing.
И съответно получавам тези две грешки.
Моля, за съвети и напътствия.
Колата ми се струва мудна за 110 коня(AHF мотор-а,99г). Предгледах темата и разбрах долу-горе какво да снимам за помощ
Та, моля хората да си дадат мнението какво да правя.
Снимка на measuring blocks:
1,4 и 11 канал съм снимал.
Това е от tdi timing.
И съответно получавам тези две грешки.
Моля, за съвети и напътствия.
- tdi fen
- Мнения: 4309
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI AHF проблем с центровка на ГНП
трябва да я върнеш малко между зелената и синята черта
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: simo7 и 55 госта