Polo 9n3 1.4tdi 2007 - защо го плюете този двигател?
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Polo 9n3 1.4tdi 2007 - защо го плюете този двигател?
Еми колега кангото сигурно е било 65 коня,а полото ти е сигурно 80 коня, не е по-стария мотор 75.Отделно е с ужасно въздушно съпротивление,все пак е баничарка.Иначе и аз с голфа на 120 съм на 3000оборота и катеря баири на 5та с 1.6 бензинов мотор.
Абе супер че те кефи колата,дано те слуша и със здраве хиляди километри.Готина тема стана малко офтопик.
Поздрави на всички
Абе супер че те кефи колата,дано те слуша и със здраве хиляди километри.Готина тема стана малко офтопик.
Поздрави на всички
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Polo 9n3 1.4tdi 2007 - защо го плюете този двигател?
Най ме кефи като карам емблемата на VW по средата на волана как се върти ....това поло дето го карам сега е 1вата кола с която изпитвам КЕФ ОТ ШОФИРАНЕТО.... просто колата ме кара да се усмихвам когато я карам. не е бегачка не е спортна натура, ама много ме радва въпреки малкия мотор... тя ми е 7мата кола откак имам книжка и ми е 1вия дизел- мой- имах 2 служебни- пълна скръб... рено и ситроен.....
Последна промяна от polovera_9n3 на Съб 28 фев 2015 6:56, променено общо 1 път.
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Polo 9n3 1.4tdi 2007 - защо го плюете този двигател?
по отношение на мощността - вече не гледам конете на мотора ами въртящия момент....на полото е 165 нм при 1800 оборота, на един колега хюндая е 1.4 90 коня и с 105 нм при 5500 оборота.... а на голямото изкачване на изхода на кж го издухвам все едно кара на ръчна.... просто Полото нагоре върви все едно върви по надолнище....утре като стана ще я целуна по капака :)
-
- Мнения: 294
- Регистриран на: Нед 07 окт 2012 9:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: sofia
Re: Polo 9n3 1.4tdi 2007 - защо го плюете този двигател?
Колега само ще споделя нещо, не се заяждам да не си помислиш нещо такова.
Хюндай не се сещам точно 1.4 90 коня със 105нм при 5500 оборота.Гледам примерно accent 1.4 97 коня с 125/4700 Нм.Конете са му при 6000 оборота.Примерно сега това няма голямо значение.Твойте коне бяха при 4000 оборота.
Та какво искам да кажа.Най -вероятно тия 5500 оборота за които говориш са за коненте не за въртящия момент.Това не е толкова важно.Един мотор като има едни коне той няма как да не върви.
Примерно ти катериш на пета нещо заради турбото, а тоя с хюндая твоя човек ако метне една две предавки надолу пак ще катери той мощност си има просто му трябват обороти.
В града е обратното за да си първи с печката трбява да я държиш в един диапазон от 2000 до 3000 оборота,което е свързано с много повече смяна на предавки от един бензин който като тръгне и върви до края на оборотомера.На извънградско обаче е обратното печката си иска пета и 2000оборота и си набира, докато бензина иска ръчкане на предавки.Просто единия мотор е по приятен за градско,другия за изнвънградско и това е.
Хюндай не се сещам точно 1.4 90 коня със 105нм при 5500 оборота.Гледам примерно accent 1.4 97 коня с 125/4700 Нм.Конете са му при 6000 оборота.Примерно сега това няма голямо значение.Твойте коне бяха при 4000 оборота.
Та какво искам да кажа.Най -вероятно тия 5500 оборота за които говориш са за коненте не за въртящия момент.Това не е толкова важно.Един мотор като има едни коне той няма как да не върви.
Примерно ти катериш на пета нещо заради турбото, а тоя с хюндая твоя човек ако метне една две предавки надолу пак ще катери той мощност си има просто му трябват обороти.
В града е обратното за да си първи с печката трбява да я държиш в един диапазон от 2000 до 3000 оборота,което е свързано с много повече смяна на предавки от един бензин който като тръгне и върви до края на оборотомера.На извънградско обаче е обратното печката си иска пета и 2000оборота и си набира, докато бензина иска ръчкане на предавки.Просто единия мотор е по приятен за градско,другия за изнвънградско и това е.
- samo_pechka
- Мнения: 8433
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Polo 9n3 1.4tdi 2007 - защо го плюете този двигател?
polovera_9n3 написа:по отношение на мощността - вече не гледам конете на мотора ами въртящия момент....на полото е 165 нм при 1800 оборота, на един колега хюндая е 1.4 90 коня и с 105 нм при 5500 оборота.... а на голямото изкачване на изхода на кж го издухвам все едно кара на ръчна.... просто Полото нагоре върви все едно върви по надолнище....утре като стана ще я целуна по капака :)
либофф
- stefko1992
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 17 сеп 2013 12:56
- Автомобил: vw polo 9n
- Двигател: SDI 64 hp
- Местоположение: стара загора
Re: Polo 9n3 1.4tdi 2007 - защо го плюете този двигател?
А според вас кой е най добрия мотор м/у 1.4 d4d на toyota,1,4 tdci,hdi (слагат го на ford,peugeot,mini и до колкото знам и mazda но за нея не съм сигурен) и въпросния 1.4 на vw.
Този на toyota не е с демпферен маховик, не е помпа дюза а комън рейл (макар че не знам каква е точно разликата м/у двете технологии),има ангренажна верига и турбина с променлива геометрия.
1,4 tdci,hdi за него незнам кой знае колко освен ,че е малко по-маломощен 68 hp.Сравнително безпроблемен също и също е комън рейл.По муден след около 100 км/ч.
1.4 на vw.Може би по-шумен от другите два.Според информацията по форумите,която съм прочел може би най-икономичен от 3 те,повече вибрации,помпа дюза,турбина с променлива геометрия,демпферен маховик, не лоша динамика като за кубатурата.Въпросната верига в картера която също е консуматив.
Не съм карал автомобил с нито 1 от тези двигатели но понеже скоро ще си купувам автомобил и общо взето това са моторите към които съм се ореантирал. Всичко което съм написал за тях съм го чел по форуми и е възможно и да съм написал нещо невярно.Първо много се бях засилил към 1,4 на vw но се случи да чуя няколко как работят ии.. и точно че г/д мнението за тях е 50/50 позитивно негативно и започвам да се замислям за примерно един ярис от 2002 до 2005 но пък при тях дизайна не ми харесва особено но това както и да е,или фиеста/пежо 206 от 2002 до 2006 но пък съм малко предубеден за тези 2 марки.
Интересува ме имате ли лични впечатление за някой от тези мотори , какви са, или ако някой е имал възможност да покара няколко от изброените модели да изкаже някакво сравнение и изобщо всякакви впечатления
Този на toyota не е с демпферен маховик, не е помпа дюза а комън рейл (макар че не знам каква е точно разликата м/у двете технологии),има ангренажна верига и турбина с променлива геометрия.
1,4 tdci,hdi за него незнам кой знае колко освен ,че е малко по-маломощен 68 hp.Сравнително безпроблемен също и също е комън рейл.По муден след около 100 км/ч.
1.4 на vw.Може би по-шумен от другите два.Според информацията по форумите,която съм прочел може би най-икономичен от 3 те,повече вибрации,помпа дюза,турбина с променлива геометрия,демпферен маховик, не лоша динамика като за кубатурата.Въпросната верига в картера която също е консуматив.
Не съм карал автомобил с нито 1 от тези двигатели но понеже скоро ще си купувам автомобил и общо взето това са моторите към които съм се ореантирал. Всичко което съм написал за тях съм го чел по форуми и е възможно и да съм написал нещо невярно.Първо много се бях засилил към 1,4 на vw но се случи да чуя няколко как работят ии.. и точно че г/д мнението за тях е 50/50 позитивно негативно и започвам да се замислям за примерно един ярис от 2002 до 2005 но пък при тях дизайна не ми харесва особено но това както и да е,или фиеста/пежо 206 от 2002 до 2006 но пък съм малко предубеден за тези 2 марки.
Интересува ме имате ли лични впечатление за някой от тези мотори , какви са, или ако някой е имал възможност да покара няколко от изброените модели да изкаже някакво сравнение и изобщо всякакви впечатления
- 10 Cent
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 30 мар 2013 16:51
- Автомобил: Polo 9N 1.4 TDI
- Двигател: AMF 75hp
- Местоположение: Стара Загора
Re: Polo 9n3 1.4tdi 2007 - защо го плюете този двигател?
Шумен или не какво толкова .Нека си трака нали е дизел. На който му пречи нека не си копува тъкъв и готово. С оглед на скачащите данъци от догонина по автокъщите ще се търсят повече по-малките икономични мотори на VW според мен. Който е решил да си взема VW де
- 10 Cent
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 30 мар 2013 16:51
- Автомобил: Polo 9N 1.4 TDI
- Двигател: AMF 75hp
- Местоположение: Стара Загора
Re: Polo 9n3 1.4tdi 2007 - защо го плюете този двигател?
stefko1992 написа:А според вас кой е най добрия мотор м/у 1.4 d4d на toyota,1,4 tdci,hdi (слагат го на ford,peugeot,mini и до колкото знам и mazda но за нея не съм сигурен) и въпросния 1.4 на vw.
Този на toyota не е с демпферен маховик, не е помпа дюза а комън рейл (макар че не знам каква е точно разликата м/у двете технологии),има ангренажна верига и турбина с променлива геометрия.
1,4 tdci,hdi за него незнам кой знае колко освен ,че е малко по-маломощен 68 hp.Сравнително безпроблемен също и също е комън рейл.По муден след около 100 км/ч.
1.4 на vw.Може би по-шумен от другите два.Според информацията по форумите,която съм прочел може би най-икономичен от 3 те,повече вибрации,помпа дюза,турбина с променлива геометрия,демпферен маховик, не лоша динамика като за кубатурата.Въпросната верига в картера която също е консуматив.
Не съм карал автомобил с нито 1 от тези двигатели но понеже скоро ще си купувам автомобил и общо взето това са моторите към които съм се ореантирал. Всичко което съм написал за тях съм го чел по форуми и е възможно и да съм написал нещо невярно.Първо много се бях засилил към 1,4 на vw но се случи да чуя няколко как работят ии.. и точно че г/д мнението за тях е 50/50 позитивно негативно и започвам да се замислям за примерно един ярис от 2002 до 2005 но пък при тях дизайна не ми харесва особено но това както и да е,или фиеста/пежо 206 от 2002 до 2006 но пък съм малко предубеден за тези 2 марки.
Интересува ме имате ли лични впечатление за някой от тези мотори , какви са, или ако някой е имал възможност да покара няколко от изброените модели да изкаже някакво сравнение и изобщо всякакви впечатления
Ако това ще ти е първата кола незнам дали дизел е най-подходящ вариянт, ти си знаеш колега. Казвам го защото първата кола в повечето случаи се пада да е учебна и шансът да я строшиш механично за 1-2 годинки е голям. На каквото и да се спреш успех с избора :)
- stefko1992
- Мнения: 38
- Регистриран на: Вто 17 сеп 2013 12:56
- Автомобил: vw polo 9n
- Двигател: SDI 64 hp
- Местоположение: стара загора
Re: Polo 9n3 1.4tdi 2007 - защо го плюете този двигател?
Ами ще е първата лично моя,иначе като взех книжката около година карах бензиново сузуки витара и астра комби дизел сега най често движа с една фиеста бензин 1,25 но колите са на семейството ми а ми се иска да имам моя
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Polo 9n3 1.4tdi 2007 - защо го плюете този двигател?
Ай да опресня малко темата. 1.4 тди - най - калпавия мотор.... всеки път като искам да повозя някоя "катеричка" - винаги се разваля на някой горски път -срам ме е от двигателя . последния път и обяснявам на спътничката че Тди - то спря щото делкото не качва вода в карбуратора и тва спира ремъка да върти свещта около буталото и така рейката пренадува и дава грешка на компютъра, които спира мотора да не се пукне балона на маслото .... и тряя да чакаме 2 часа там да изстине колектора и да се оправи
- drago_tr
- Мнения: 2528
- Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
- Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
- Двигател: AFN AVB
- Местоположение: Пловдив, Враца
Re: Polo 9n3 1.4tdi 2007 - защо го плюете този двигател?
Абе, аз съм ви казвал че дизела не става за градско какъвто и да е той. Първия път като се качих на дизел и останах тотално разочарован. Трябва да го ръчкаш, къси скорости, тромава работа, зимата парно няма и т.н. Но...извънградско си е друга бира....там вече удоволствието е несравнимо с бензинките...дърпа като змей . И понеже повече карам извънградско и извънселско, е така я заобичах тая кола много и сега на бензин неща да се кача и да помисля.
Всяка кола си е направена за своите условия, затов има и различни модели...а ние искаме да е универсална...е не става тая работа така, соца отдавна отмина.
Половера си е малка, компактна градска кола с къса база, да можеш да паркираш и в града сила не ти трябва, нито чак пък толкова лукс, обаче стъпиш ли на магистралата, там си трябва нещо по сериозно и комфортно.
Всяка кола си е направена за своите условия, затов има и различни модели...а ние искаме да е универсална...е не става тая работа така, соца отдавна отмина.
Половера си е малка, компактна градска кола с къса база, да можеш да паркираш и в града сила не ти трябва, нито чак пък толкова лукс, обаче стъпиш ли на магистралата, там си трябва нещо по сериозно и комфортно.
-
- Мнения: 5553
- Регистриран на: Вто 05 апр 2005 6:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Polo 9n3 1.4tdi 2007 - защо го плюете този двигател?
В темата за 1.4TDI да наплюеш генерално всички дизели, че не стават за градско с доводите, че нямат парно и са им къси скоростите ... Нужен е истински талант за да го направиш.
- 10 Cent
- Мнения: 116
- Регистриран на: Съб 30 мар 2013 16:51
- Автомобил: Polo 9N 1.4 TDI
- Двигател: AMF 75hp
- Местоположение: Стара Загора
Re: Polo 9n3 1.4tdi 2007 - защо го плюете този двигател?
polovera_9n3 написа:Ай да опресня малко темата. 1.4 тди - най - калпавия мотор.... всеки път като искам да повозя някоя "катеричка" - винаги се разваля на някой горски път -срам ме е от двигателя . последния път и обяснявам на спътничката че Тди - то спря щото делкото не качва вода в карбуратора и тва спира ремъка да върти свещта около буталото и така рейката пренадува и дава грешка на компютъра, които спира мотора да не се пукне балона на маслото .... и тряя да чакаме 2 часа там да изстине колектора и да се оправи
Еми ще трябва да си намерите нещо за правене докато го чакате да поизстине тди-то .Да ти имаме и проблемите
- polovera_9n3
- Мнения: 1916
- Регистриран на: Съб 17 авг 2013 22:39
- Автомобил: VW POLO TDI
- Двигател: BNM 2007
- Местоположение: Кърджали
Re: Polo 9n3 1.4tdi 2007 - защо го плюете този двигател?
До ден днешен съм навил 15 000 км с полото от последния пост ... не го спирам по цял ден и никви грижи. даже го дадох на един колега от завода да ходи на сватба с полото в пловдив , че неговата една кочина френска .много се изкефи на колата - сега и той иска да си купи поло или шкода със същия мотор той пък сипал за 40 кинта нафта и остана и за мене доста само дето вързал едни балони с хелий на антената и пръчката на антената се развила и отлетяла към стратосферата с балоните и за 3 кинта от една морга намерих "нова"
- muns61
- Мнения: 7965
- Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pleven
Re: Polo 9n3 1.4tdi 2007 - защо го плюете този двигател?
Много весела тема, връща ме далеко, в младите години! Имах един колега, който караше Шкода 120L и голямо хвалене я хвалеше. Докато я продаде и си купи Лада, та разбра какво е кола, не спираше да плюе Шкодилака.
Та такива асоциации с 3-цилиндровата помпа-дюза...
Та такива асоциации с 3-цилиндровата помпа-дюза...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 56 госта