Проблем при запалзване без подгр. свещи ?

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
leavon
Мнения: 923
Регистриран на: Съб 29 яну 2005 15:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Мнениеот leavon » Сря 16 мар 2005 0:01


С предварителна уговорка, че не познавам 1,9 TD: Моят е 1.6 Д Г-2 и на помпата има един кабел и са ми казвали, че е някакъв ел. клапан за притока на нафта към помпата. Възможно ли е на 1.9 TD да има нещо такова и то да се влияе от промяната на температурата на мотора? Аз мисля, че не е от филтъра, макар че той явно е за смяна!




Потребителски аватар
Lorinser
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 13:09
Автомобил: GOLF VI
Двигател: CAYC 2012
Местоположение: Германия

Мнениеот Lorinser » Сря 16 мар 2005 8:52


Ахам.. явно няма да се справя сам .. някой знае ли добър дизелджия...
или къде да отида да го погледнат , защото риска да попаднеш в днешно време на "баш майстор" е доста голям ....


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Сря 16 мар 2005 9:46


Ако можеш да си смениш филтъра сам, почни от това.
Защото :
1. му е време
2. няма да навреди
3. възможно е проблема да не е в това, че "не пали когато е топла", а не пали защото като покараш и се разбъркат мърсотиите във филтъра и се запушва (макар, че ме съмнява).

Пък после мисли за майстори.

Освен това нещо друго :
Ако загрееш колата и не я гасиш а си я караш топла и си качи 90 градуса има ли проблеми ?


Потребителски аватар
Lorinser
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 13:09
Автомобил: GOLF VI
Двигател: CAYC 2012
Местоположение: Германия

Мнениеот Lorinser » Сря 16 мар 2005 10:45


Ами мисля че има , защото когато загрее колата и дигне 90 градуса усещам ,че оборотите са по - ниски от нормалните и ми тресе волана .. не казвам ,че става винаги така.. но доста често го прави дори на светофар няколко пъти ми изгасва.. и после не мога да запаля ,, защото знаеш вече не пали когато е топла.. :(((

П.С казаха ми ,че тресе и падат оборотите , когато съм прегрял колата някъде , но това не мисля че е така.. не знам какво да правя вече.. но филтъра ще го сменя.. крайно време е ...


Потребителски аватар
Lorinser
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 13:09
Автомобил: GOLF VI
Двигател: CAYC 2012
Местоположение: Германия

Мнениеот Lorinser » Чет 17 мар 2005 16:10


Можете ли да ми препоръчате някои добър дизелджия .. къде да отида.. но да работят качествено момчетата и да не взимат много пари.. :))

П.С Филтъра го смених сложих някакъв италиянски не е от него пак същия проблем...


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Чет 17 мар 2005 17:30


Гледах, че има сервиз за дизели като тръгнеш от кръстовището на хладилника по Сребърна. Пада се преди първата бензиностанция в ляво. Не съм го посещавал и не ги знам какви са. До сега на сервиз съм ходил само Юнитрейд 1 път и съм крайно недоволен :(


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Чет 17 мар 2005 18:22


Опитай все пак и в Супердизел, въпреки недоволството от тях. Васко ми каза един път за някакви от Лукас, които поддържат разни таксита. Пусни му ЛС и той ще ти обясни.


Потребителски аватар
Lorinser
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 13:09
Автомобил: GOLF VI
Двигател: CAYC 2012
Местоположение: Германия

Мнениеот Lorinser » Пет 18 мар 2005 16:17


Отидох в "СуперДизел" сервиза ,който е на околовръстното до Драгалевци погледнаха колата и ми казаха ,че нагнетателната помпа е износена има три варианта да си купя нова струва около 3000 лв за Голф 3 1.9ТД , да си намеря втора употреба ,но риска дали е качествена и дали няма да се развали след известно време е много голям.. и третия ,предложиха ми да ми я отремонтират и да сменят материала искат около 800 лв за това начинание.. Не знам кажете как Ви се струва.. изгодно ли е посъветвайте ме какво да правя.??

Благодаря.. :shock: :shock:


Потребителски аватар
rmk
Мнения: 740
Регистриран на: Чет 10 юни 2004 19:37
Автомобил: KIA Sportage 3
Двигател: 1.6 GDI
Местоположение: София

Мнениеот rmk » Пет 18 мар 2005 16:55


Lorinser написа:... погледнаха колата и ми казаха ,че нагнетателната помпа е износена ...

Как така я погледнаха, помпа се сваля и се закача на стенд.
На какви километри е тази кола, че помпата е износена ?
Най-добрия вариант е да се подмени износената част.
Мога да ти дам координатите на един човек който се занимава с помпи и дюзи, но е чак в Лозен. Не знам дали ще ти се ходи до там. Той има гараж с доста помпи при него и е възможно да подмени само износената част (или поне така си мисля) и ще излезне доста пода 3000 лв. :shock: Лошото е, че ще иска най-вероятно да му занесеш само помпата !


Потребителски аватар
golfer
The Мaster of PERNIK TUNING performancе
Мнения: 7369
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 9:55
Автомобил: Gandalf the Grey
Двигател: 368kw LPG
Местоположение: oberbayern
Контакти:

Мнениеот golfer » Пет 18 мар 2005 16:57


Lorinser написа:.... посъветвайте ме какво да правя.??

1.отиди в друг сервиз за да се потвърди/отхвърли диагнозата.


Toledo
Мнения: 424
Регистриран на: Съб 11 сеп 2004 8:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Toledo » Пет 18 мар 2005 17:05


Това е от Мерцедес-форума :
"Та миналата година ми се наложи да потърся сервиз за дизела .Имах теч на гориво от дифтунките и /О/пръстените на помпата.Търсейки такъв майстор ми препоръчаха едно момче зад зоологическата градина на прекия път от Симеоновско за към Хладилника през "Кока кала".Отидох записах си час и след около два дни мисля , че беше закарах автомобила.Човека точен и е на земята , а
и е в час пипа внимателно и има нужният инструмент смени посочените по горе части.И ми предложи да ми направи и диагностика на системата.Като започна се оказа,че имам нужда и от смяна на разпръсквачи.Така и така беше почнал ,/викам давай/,та човека си работи с "Авто плюс",обади се в магазина , след около 10 мин. Доиде чавек донесе необходимите части майстора ги регулира на стенда и ми ги постави на колата,направи центровка /искам да уточня,че работи с нужните каталози/не кара на изуст.Запалих и за мое учудване направо не си познах колата.Та ако някой го интересува телефона на човека е 0888/615-007 , Свилен Христов.За информация с частите и работата ми взе 200 лева.Каза ми след около седмица пак да мина за да види как е мотора и да се информира дали не са възникнали някъкви проблеми и да му кажа какъв е разхода на гориво.От тогава много приятели и колеги съм водил които също са доволни"


Потребителски аватар
Passat_vr6
Мнения: 33
Регистриран на: Чет 17 фев 2005 20:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив
Контакти:

Мнениеот Passat_vr6 » Пет 18 мар 2005 17:45


виж кво давам ти 100% гаранция че не е от трансверната помпа. ако е тя и студена няма да пали. не сам точно дизелджия но от три месеца бачкам в бош дизел помп в пловдив. Ще питам и ще ти кайа от какво може да е.


Потребителски аватар
HF
Мнения: 496
Регистриран на: Сря 02 фев 2005 0:26
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот HF » Пет 18 мар 2005 17:52


http://www.eprom-tuning.com/
да не те плаши думата tuning тука. за тоя пич само добри неща чувам от приятели (нямам преки впечатления), иди да ти направи диагностика и да видиме какъв е резултата.


Потребителски аватар
Lorinser
Мнения: 189
Регистриран на: Сря 15 сеп 2004 13:09
Автомобил: GOLF VI
Двигател: CAYC 2012
Местоположение: Германия

Мнениеот Lorinser » Пет 18 мар 2005 23:43


Passat_vr6 написа:виж кво давам ти 100% гаранция че не е от трансверната помпа. ако е тя и студена няма да пали. не сам точно дизелджия но от три месеца бачкам в бош дизел помп в пловдив. Ще питам и ще ти кайа от какво може да е.


Значи прав си така е , но човека каза че колата , когато е студене на самата помпа имало нещо електронно ,което спомагало паленото , т.е НЕ е напълно механична помпата..и затова пали когато е студена...

Колата е на 211 000 км , закарах колата качиха .. погледнаха не видях да свалят нагнатателната помпа.. целия преглед по колата протече около 30 мин .. а свалянето на помпата по принцип е около 4-5 часа работа.. и така дойде и ми каза ,че е износена , може да сменят само износената част некъв материал .. там и ще ми излезе около 800 лв.. това беше..но мисля да отида и в друг сервиз и там да погледнат.. да се уверя дали наистина е от това..

П.С да кажа нещо и за поведението на колата.. губи обороти, мощност едвам се кара.. трябва да дигна до 2000 обората за да не ми загасне.... не е центровката ,защото казаха ,че е добре.. и не е от това...


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Съб 19 мар 2005 18:28


електрониката по помпата според мене е автоматичен авансатор и е свързан с датчика на температурата на мотора.
демек като е студена-бъзга малко центровката и пообогатява сместа повечко.
добре ама като загрее ако показанията на датчика не се променят-си остава проблем и почва да пуши, да не върви и да се бъзика всячески... :wink:
датчика може да е като на симос-сдвоен и едната половина показва на помпата а другата на таблото...тая за таблото си бачка а другата???
това си е чисто спекулативна теория-провери и ако е така един датчик и си пушка! 8)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта