Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3102
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: защо не мога да запаля мотора - помощ

Мнениеот georgebonev » Сря 11 май 2016 20:54


Кико, ще позная ли ? - заради болтовете на стойката на помпата, сте свалили ремъците, както и сте свалили зъбното колело на вала, заедно със шайбите за клиновия/пистовия ремък...
Мисля, че не имало нужда от свалянето на зъбното колело и шайбата, ремъците се освобождават и без свалянето им.
После при събирането ще ти се наложи да нагласиш помпата отново на 0.80мм, да нагласиш дупката за центроване на з.колело на помпата, разпределителния вал на белег и коляновия вал на белег. Закачаш ангренажния ремък и на ръка въртиш от зъбното колело на коляновия вал поне 2-3 оборота, като внимаваш много!!! да не усетиш затягане/допир на клапаните. Ако пробата е добре, ще се моля и кръстя много при първото палене.
Потърси доверен майстор най-добре.




Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8447
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора

Мнениеот samo_pechka » Сря 11 май 2016 22:05


Жоре ами от описанието аз не виждам да е развивал килър болта. Но не ми стана ясно как са се скапали болтовете/гайките за закрепването на ГНП ?! То там.....не знам. Аз досега там не съм виждал скапани гайки и винтове точно там увредени. Предполагам са ги пренатягали доста.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: защо не мога да запаля мотора - помощ

Мнениеот kiko946 » Сря 11 май 2016 23:35


georgebonev написа:Кико, ще позная ли ? - заради болтовете на стойката на помпата, сте свалили ремъците, както и сте свалили зъбното колело на вала, заедно със шайбите за клиновия/пистовия ремък...
Мисля, че не имало нужда от свалянето на зъбното колело и шайбата, ремъците се освобождават и без свалянето им.
После при събирането ще ти се наложи да нагласиш помпата отново на 0.80мм, да нагласиш дупката за центроване на з.колело на помпата, разпределителния вал на белег и коляновия вал на белег. Закачаш ангренажния ремък и на ръка въртиш от зъбното колело на коляновия вал поне 2-3 оборота, като внимаваш много!!! да не усетиш затягане/допир на клапаните. Ако пробата е добре, ще се моля и кръстя много при първото палене.
Потърси доверен майстор най-добре.



...absолютно не, колата изведднъж без никакви признаци /до последдния момент работеше перфектно / се скапа и ине и скаше да запали......кво установих;
не пръскаше нафта от тръбите въртейки нА ЕЛ



На линия
Потребителски аватар

Регистриран на: Съб апр 26, 2008 12:37
Мнения: 628
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

при даване на контакт клапана на гнп работи.
центровката на предварението = 0.80 мм е окей
завъртам ключа и завъртам с мн. добре зареден акумулатор но не и не пали
дръпва ме сина ми с неговата кола и запалва от четвърт и работи перфектно
гася мотора и опитвам да запаля с електромотора ...върти безкрайно дълго и не пали
моторае ААЗ
и едно мн.важно уточнение /бях забравил за него/ като отвия тръбичката къзм некоя дюза и завъртя за да запаля със стаертера НЕ ПРЪСКАШЕ НАФТА

Последна промяна от kiko946 на Пон 13 фев 2017 13:11, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора

Мнениеот kiko946 » Чет 12 май 2016 1:49


samo_pechka написа:Жоре ами от описанието аз не виждам да е развивал килър болта. Но не ми стана ясно как са се скапали болтовете/гайките за закрепването на ГНП ?! То там.....не знам. Аз досега там не съм виждал скапани гайки и винтове точно там увредени. Предполагам са ги пренатягали доста.

Завих нови гайки в началото лесно се завиха после трудно...същиа диаметър но др.стъпка по ситна помислих си от пластмаса та е.. знаете по добре от мен новите по модерни и по скъпи отвътре са с пластмаса ЗА да се законтрят .мога да ги снмимам за да се уверите.
и сега най–най


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: защо не мога да запаля мотора - помощ

Мнениеот kiko946 » Чет 12 май 2016 4:07


Водния дух1 написа:Пусни един кабел от плюса на акумулатора към ел.клапана и пробвай-ако запали значи клемореда.Не забравяй ,че ако искаш да изгасиш трябва да го махнеш.[/b].Айде и напиши кво стана.




духчето ме подсети преди ден два , той за спомена за някакъв клеморед
само,че тази проверка не съм правил, защото всичко при мен е разглобено и ще стане страшно
но съм вече сигурен , че е същата история; хем клапана като дам на контакт отваря и дори без да го раглобяваш се чува тракането му
а после елмотора почне да варти клапана спира притока на нафтата
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА СЪУЧАСТИЕТО И СЪВЕТИТЕ
все пак ще ви пиша какъв е финала на цялата заблуждаваща история..


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: защо не мога да запаля мотора - помощ

Мнениеот kiko946 » Чет 12 май 2016 4:44


georgebonev написа:Кико, ще позная ли ? - заради болтовете на стойката на помпата, сте свалили ремъците, както и сте свалили зъбното колело на вала, заедно със шайбите за клиновия/пистовия ремък...
Мисля, че не имало нужда от свалянето на зъбното колело и шайбата, ремъците се освобождават и без свалянето им.
После при събирането ще ти се наложи да нагласиш помпата отново на 0.80мм, да нагласиш дупката за центроване на з.колело на помпата, разпределителния вал на белег и коляновия вал на белег. Закачаш ангренажния ремък и на ръка въртиш от зъбното колело на коляновия вал поне 2-3 оборота, като внимаваш много!!! да не усетиш затягане/допир на клапаните. Ако пробата е добре, ще се моля и кръстя много при първото палене.
Потърси доверен майстор най-добре.


само, чеаз него правя така; махам колелото от разпределителния вал избиваам го и последно го затягам след като се уверя , че всички бележки са точни


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19576
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Sharan 7M
Двигател: AFN
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора

Мнениеот radotom » Чет 12 май 2016 7:11


Кико, над всяко твое мнение има бутонче 'Промени'
Ако толкова не можеш да формулираш мисълта си от веднъж, използвай този бутон, за да си допълваш мнението, а не да пускаш по 20 едно след друго.
При следващите последователни твои мнения, темата ще бъде заключена


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора

Мнениеот kiko946 » Чет 12 май 2016 15:40


[quote="radotom"]Кико, над всяко твое мнение има бутонче 'Промени'
Ако толкова не можеш да формулираш мисълта си от веднъж, използвай този бутон, за да си допълваш мнението, а не да пускаш по 20 едно след друго.
[vbox][vbox][b]При следващите последователни твои мнения, темата ще бъде заключен


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора

Мнениеот Водния дух1 » Чет 12 май 2016 17:34


Оставете човека да спомене какъв е финала,па после заключвайте-то човек пък да не направи и една грешка и веднага -заключване...


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора

Мнениеот kiko946 » Пон 16 май 2016 1:52


Водния дух1 написа:

Айде ще почерпиш.Напиши във форума кво си направил. :th_up

DUH , EVALA TI REDIM BRATO, TI SI VELIK !
същото както и при теб. кой може да предположи , че като дадеш на контакт и клАПана работи и продължиш да въртиш ключа към стартиране точно в този момент тока изчезва клапана затваря и палене нема, НО когато те теглят с др.кола даваш на контакт клпана отваря и пали от четвърт. ..... ето това е одисеята докато се стигне до тази истина...утре купувам новата джаджа която се свързва с ключалката ... а сега като искам да карам дигам капака съединяв жичката с плюса и си карам, като трябва да загася дв. дигам пак капака и откачам жицата.


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора

Мнениеот Водния дух1 » Пон 16 май 2016 5:25


Сега,отваряш пак форума и четеш как се сменя клеморед ,щото и там пак може да ядеш дървото -има едно педе......ко винтче...


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора

Мнениеот kiko946 » Пон 16 май 2016 7:05


Водния дух1 написа:Сега,отваряш пак форума и четеш как се сменя клеморед ,щото и там пак може да ядеш дървото -има едно педе......ко винтче...

.
Дай линк .


Потребителски аватар
georgebonev
Мнения: 3102
Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
Автомобил: Golf 3 Variant
Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
Местоположение: Търговище
Контакти:

Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора

Мнениеот georgebonev » Пон 16 май 2016 7:53


:arrow Смяна на клеморед-става много лесно!

Най-лесно става, като развиеш болта на кардана на волана, долу при педалите.
Има една пружина там, внимавай с нея като сглобяваш накрая.
Изображение


Потребителски аватар
Водния дух1
Мнения: 3481
Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
Автомобил: Golf 3 variant
Двигател: 1Z
Местоположение: Русе

Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора

Мнениеот Водния дух1 » Пон 16 май 2016 20:36


Колегата,Бонев е дал достатъчно-сега си ти.Айде сменяй и си карай ДРЪНГЕЛА безаварийно.И помни,че AAZката има 1 болест-шпонката на кол. вал и това е .Ако е наред ще бръмне и ще те закара от т. А до т. Б.(макар с малко повечко гориво и по-бавничко),но за сметка на това няма да те занимава с разни електроники,дебитомери,клапани,умни дюзи и т.н.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: chriss, владислав и 48 госта