Кико, ще позная ли ? - заради болтовете на стойката на помпата, сте свалили ремъците, както и сте свалили зъбното колело на вала, заедно със шайбите за клиновия/пистовия ремък...
Мисля, че не имало нужда от свалянето на зъбното колело и шайбата, ремъците се освобождават и без свалянето им.
После при събирането ще ти се наложи да нагласиш помпата отново на 0.80мм, да нагласиш дупката за центроване на з.колело на помпата, разпределителния вал на белег и коляновия вал на белег. Закачаш ангренажния ремък и на ръка въртиш от зъбното колело на коляновия вал поне 2-3 оборота, като внимаваш много!!! да не усетиш затягане/допир на клапаните. Ако пробата е добре, ще се моля и кръстя много при първото палене.
Потърси доверен майстор най-добре.
Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора
- georgebonev
- Мнения: 3102
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
- samo_pechka
- Мнения: 8447
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора
Жоре ами от описанието аз не виждам да е развивал килър болта. Но не ми стана ясно как са се скапали болтовете/гайките за закрепването на ГНП ?! То там.....не знам. Аз досега там не съм виждал скапани гайки и винтове точно там увредени. Предполагам са ги пренатягали доста.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: защо не мога да запаля мотора - помощ
georgebonev написа:Кико, ще позная ли ? - заради болтовете на стойката на помпата, сте свалили ремъците, както и сте свалили зъбното колело на вала, заедно със шайбите за клиновия/пистовия ремък...
Мисля, че не имало нужда от свалянето на зъбното колело и шайбата, ремъците се освобождават и без свалянето им.
После при събирането ще ти се наложи да нагласиш помпата отново на 0.80мм, да нагласиш дупката за центроване на з.колело на помпата, разпределителния вал на белег и коляновия вал на белег. Закачаш ангренажния ремък и на ръка въртиш от зъбното колело на коляновия вал поне 2-3 оборота, като внимаваш много!!! да не усетиш затягане/допир на клапаните. Ако пробата е добре, ще се моля и кръстя много при първото палене.
Потърси доверен майстор най-добре.
...absолютно не, колата изведднъж без никакви признаци /до последдния момент работеше перфектно / се скапа и ине и скаше да запали......кво установих;
не пръскаше нафта от тръбите въртейки нА ЕЛ
На линия
Потребителски аватар
Регистриран на: Съб апр 26, 2008 12:37
Мнения: 628
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София
при даване на контакт клапана на гнп работи.
центровката на предварението = 0.80 мм е окей
завъртам ключа и завъртам с мн. добре зареден акумулатор но не и не пали
дръпва ме сина ми с неговата кола и запалва от четвърт и работи перфектно
гася мотора и опитвам да запаля с електромотора ...върти безкрайно дълго и не пали
моторае ААЗ
и едно мн.важно уточнение /бях забравил за него/ като отвия тръбичката къзм некоя дюза и завъртя за да запаля със стаертера НЕ ПРЪСКАШЕ НАФТА
Последна промяна от kiko946 на Пон 13 фев 2017 13:11, променено общо 1 път.
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора
samo_pechka написа:Жоре ами от описанието аз не виждам да е развивал килър болта. Но не ми стана ясно как са се скапали болтовете/гайките за закрепването на ГНП ?! То там.....не знам. Аз досега там не съм виждал скапани гайки и винтове точно там увредени. Предполагам са ги пренатягали доста.
Завих нови гайки в началото лесно се завиха после трудно...същиа диаметър но др.стъпка по ситна помислих си от пластмаса та е.. знаете по добре от мен новите по модерни и по скъпи отвътре са с пластмаса ЗА да се законтрят .мога да ги снмимам за да се уверите.
и сега най–най
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: защо не мога да запаля мотора - помощ
Водния дух1 написа:Пусни един кабел от плюса на акумулатора към ел.клапана и пробвай-ако запали значи клемореда.Не забравяй ,че ако искаш да изгасиш трябва да го махнеш.[/b].Айде и напиши кво стана.
духчето ме подсети преди ден два , той за спомена за някакъв клеморед
само,че тази проверка не съм правил, защото всичко при мен е разглобено и ще стане страшно
но съм вече сигурен , че е същата история; хем клапана като дам на контакт отваря и дори без да го раглобяваш се чува тракането му
а после елмотора почне да варти клапана спира притока на нафтата
БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ ЗА СЪУЧАСТИЕТО И СЪВЕТИТЕ
все пак ще ви пиша какъв е финала на цялата заблуждаваща история..
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: защо не мога да запаля мотора - помощ
georgebonev написа:Кико, ще позная ли ? - заради болтовете на стойката на помпата, сте свалили ремъците, както и сте свалили зъбното колело на вала, заедно със шайбите за клиновия/пистовия ремък...
Мисля, че не имало нужда от свалянето на зъбното колело и шайбата, ремъците се освобождават и без свалянето им.
После при събирането ще ти се наложи да нагласиш помпата отново на 0.80мм, да нагласиш дупката за центроване на з.колело на помпата, разпределителния вал на белег и коляновия вал на белег. Закачаш ангренажния ремък и на ръка въртиш от зъбното колело на коляновия вал поне 2-3 оборота, като внимаваш много!!! да не усетиш затягане/допир на клапаните. Ако пробата е добре, ще се моля и кръстя много при първото палене.
Потърси доверен майстор най-добре.
само, чеаз него правя така; махам колелото от разпределителния вал избиваам го и последно го затягам след като се уверя , че всички бележки са точни
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19576
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Sharan 7M
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора
Кико, над всяко твое мнение има бутонче 'Промени'
Ако толкова не можеш да формулираш мисълта си от веднъж, използвай този бутон, за да си допълваш мнението, а не да пускаш по 20 едно след друго.
При следващите последователни твои мнения, темата ще бъде заключена
Ако толкова не можеш да формулираш мисълта си от веднъж, използвай този бутон, за да си допълваш мнението, а не да пускаш по 20 едно след друго.
При следващите последователни твои мнения, темата ще бъде заключена
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора
[quote="radotom"]Кико, над всяко твое мнение има бутонче 'Промени'
Ако толкова не можеш да формулираш мисълта си от веднъж, използвай този бутон, за да си допълваш мнението, а не да пускаш по 20 едно след друго.
[vbox][vbox][b]При следващите последователни твои мнения, темата ще бъде заключен
Ако толкова не можеш да формулираш мисълта си от веднъж, използвай този бутон, за да си допълваш мнението, а не да пускаш по 20 едно след друго.
[vbox][vbox][b]При следващите последователни твои мнения, темата ще бъде заключен
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора
Оставете човека да спомене какъв е финала,па после заключвайте-то човек пък да не направи и една грешка и веднага -заключване...
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора
Водния дух1 написа:
Айде ще почерпиш.Напиши във форума кво си направил.
DUH , EVALA TI REDIM BRATO, TI SI VELIK !
същото както и при теб. кой може да предположи , че като дадеш на контакт и клАПана работи и продължиш да въртиш ключа към стартиране точно в този момент тока изчезва клапана затваря и палене нема, НО когато те теглят с др.кола даваш на контакт клпана отваря и пали от четвърт. ..... ето това е одисеята докато се стигне до тази истина...утре купувам новата джаджа която се свързва с ключалката ... а сега като искам да карам дигам капака съединяв жичката с плюса и си карам, като трябва да загася дв. дигам пак капака и откачам жицата.
Айде ще почерпиш.Напиши във форума кво си направил.
DUH , EVALA TI REDIM BRATO, TI SI VELIK !
същото както и при теб. кой може да предположи , че като дадеш на контакт и клАПана работи и продължиш да въртиш ключа към стартиране точно в този момент тока изчезва клапана затваря и палене нема, НО когато те теглят с др.кола даваш на контакт клпана отваря и пали от четвърт. ..... ето това е одисеята докато се стигне до тази истина...утре купувам новата джаджа която се свързва с ключалката ... а сега като искам да карам дигам капака съединяв жичката с плюса и си карам, като трябва да загася дв. дигам пак капака и откачам жицата.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора
Сега,отваряш пак форума и четеш как се сменя клеморед ,щото и там пак може да ядеш дървото -има едно педе......ко винтче...
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора
Водния дух1 написа:Сега,отваряш пак форума и четеш как се сменя клеморед ,щото и там пак може да ядеш дървото -има едно педе......ко винтче...
.
Дай линк .
- georgebonev
- Мнения: 3102
- Регистриран на: Пет 10 май 2013 10:04
- Автомобил: Golf 3 Variant
- Двигател: 1.9 TD AAZ 1994
- Местоположение: Търговище
- Контакти:
Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора
Смяна на клеморед-става много лесно!
Най-лесно става, като развиеш болта на кардана на волана, долу при педалите.
Има една пружина там, внимавай с нея като сглобяваш накрая.
Най-лесно става, като развиеш болта на кардана на волана, долу при педалите.
Има една пружина там, внимавай с нея като сглобяваш накрая.
- Водния дух1
- Мнения: 3481
- Регистриран на: Вто 21 май 2013 21:17
- Автомобил: Golf 3 variant
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Русе
Re: Голф 3 1992 г. 1,9 75 к.с. AAZ - защо не мога да запаля мотора
Колегата,Бонев е дал достатъчно-сега си ти.Айде сменяй и си карай ДРЪНГЕЛА безаварийно.И помни,че AAZката има 1 болест-шпонката на кол. вал и това е .Ако е наред ще бръмне и ще те закара от т. А до т. Б.(макар с малко повечко гориво и по-бавничко),но за сметка на това няма да те занимава с разни електроники,дебитомери,клапани,умни дюзи и т.н.