Софтуерно изключване на EGR (1.9 TDI 101 - ATD)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Bojidar Todorov
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 27 яну 2023 21:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Софтуерно изключване на EGR (1.9 TDI 101 - ATD)

Мнениеот Bojidar Todorov » Пон 13 фев 2023 15:07


Момчета, гаси що годе поносимо по-добре с натиснат съединител. Надявам се в бъдеще да не окаже голямо влияние на демпферния маховик, че я няма връзката за мекото гасене. :beer
Хванах се на хорото с тези неща, ще си го играя. :icon_lol




Потребителски аватар
Bojidar Todorov
Мнения: 34
Регистриран на: Пет 27 яну 2023 21:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Софтуерно изключване на EGR (1.9 TDI 101 - ATD)

Мнениеот Bojidar Todorov » Вто 14 фев 2023 19:27


Хора, пиша тези неща сега, за да може, ако някой реши да прави всички тежи гаражни упражнения които направих аз, може да си спести доста мислене, четене и труд.
Така. За механичното махане на ЕГР са нужно само три неща. Да си вземете 2 броя ламаринки + гарнитури, един продукт за почистване на ЕГР клапана и комплект инструменти.
Сваляте всичко, слагате ламаринка с гарнитура на колектора, слагате ламаринка и гарнитура под ЕГР клапана, чистите всичко и слагате в колата, като вакум маркуча които влиза на върха на ЕГР му слагате едно болче в него и го връзвате някъде за другите кабели със свинска опашка. Не забравяйте, че е задължително софтуерното изключване, иначе ще ви светне check engine след известно време. Плюса на всичко това е, че мекото гасене си остава на колата и се забавлявате на макс при гасене, моята не я усещам при изключване и като натисна съединителя. Направо брутален кеф! :) Казвам всички тези неща да не си давате парите за рейс пайп, от него няма ефект. Консултирах се с доста хора и взех мнения от различни експерти от VAG групата. Мекото гасене е изключително важно за дизелите с демпферен маховик, защото дори и с натиснат съединител, това тресене на колата всеки път при изключване на мотора му скъсява живота, а никак не е евтин. Хубава марка sachs или luk е над 600лв. Отделено от всички тези вибрации скъсяване живота и на тампоните на двигателя. Нещата са наредени едно след друго.
Този клапан в ЕГР (хоризонтално/вертикалния) не е сложен просто е така вътре.
Най-хубавото от всичко това и което ми беше цел е да знам със сигурност, че изгори газове не се връщат обратно в мотора ми!
Единственият минус е, че сега като е студено с една идея колата загрява по-бавно и бъдете внимателни с високите обороти сутрин. За лятото ще бъде топа! :)
Дано бъда полезен на хората които искат да направят тези доработки по колата си. Моят в момента мърка от кеф! :)
Бъдете здрави и благодаря на всички хора които се отзоваха на всичките ми въпроси относно този агрегат. Успех на всички! :beer



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 37 госта