Момчета, гаси що годе поносимо по-добре с натиснат съединител. Надявам се в бъдеще да не окаже голямо влияние на демпферния маховик, че я няма връзката за мекото гасене.
Хванах се на хорото с тези неща, ще си го играя.
Софтуерно изключване на EGR (1.9 TDI 101 - ATD)
- Bojidar Todorov
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 27 яну 2023 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Bojidar Todorov
- Мнения: 34
- Регистриран на: Пет 27 яну 2023 21:53
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Софтуерно изключване на EGR (1.9 TDI 101 - ATD)
Хора, пиша тези неща сега, за да може, ако някой реши да прави всички тежи гаражни упражнения които направих аз, може да си спести доста мислене, четене и труд.
Така. За механичното махане на ЕГР са нужно само три неща. Да си вземете 2 броя ламаринки + гарнитури, един продукт за почистване на ЕГР клапана и комплект инструменти.
Сваляте всичко, слагате ламаринка с гарнитура на колектора, слагате ламаринка и гарнитура под ЕГР клапана, чистите всичко и слагате в колата, като вакум маркуча които влиза на върха на ЕГР му слагате едно болче в него и го връзвате някъде за другите кабели със свинска опашка. Не забравяйте, че е задължително софтуерното изключване, иначе ще ви светне check engine след известно време. Плюса на всичко това е, че мекото гасене си остава на колата и се забавлявате на макс при гасене, моята не я усещам при изключване и като натисна съединителя. Направо брутален кеф! :) Казвам всички тези неща да не си давате парите за рейс пайп, от него няма ефект. Консултирах се с доста хора и взех мнения от различни експерти от VAG групата. Мекото гасене е изключително важно за дизелите с демпферен маховик, защото дори и с натиснат съединител, това тресене на колата всеки път при изключване на мотора му скъсява живота, а никак не е евтин. Хубава марка sachs или luk е над 600лв. Отделено от всички тези вибрации скъсяване живота и на тампоните на двигателя. Нещата са наредени едно след друго.
Този клапан в ЕГР (хоризонтално/вертикалния) не е сложен просто е така вътре.
Най-хубавото от всичко това и което ми беше цел е да знам със сигурност, че изгори газове не се връщат обратно в мотора ми!
Единственият минус е, че сега като е студено с една идея колата загрява по-бавно и бъдете внимателни с високите обороти сутрин. За лятото ще бъде топа! :)
Дано бъда полезен на хората които искат да направят тези доработки по колата си. Моят в момента мърка от кеф! :)
Бъдете здрави и благодаря на всички хора които се отзоваха на всичките ми въпроси относно този агрегат. Успех на всички!
Така. За механичното махане на ЕГР са нужно само три неща. Да си вземете 2 броя ламаринки + гарнитури, един продукт за почистване на ЕГР клапана и комплект инструменти.
Сваляте всичко, слагате ламаринка с гарнитура на колектора, слагате ламаринка и гарнитура под ЕГР клапана, чистите всичко и слагате в колата, като вакум маркуча които влиза на върха на ЕГР му слагате едно болче в него и го връзвате някъде за другите кабели със свинска опашка. Не забравяйте, че е задължително софтуерното изключване, иначе ще ви светне check engine след известно време. Плюса на всичко това е, че мекото гасене си остава на колата и се забавлявате на макс при гасене, моята не я усещам при изключване и като натисна съединителя. Направо брутален кеф! :) Казвам всички тези неща да не си давате парите за рейс пайп, от него няма ефект. Консултирах се с доста хора и взех мнения от различни експерти от VAG групата. Мекото гасене е изключително важно за дизелите с демпферен маховик, защото дори и с натиснат съединител, това тресене на колата всеки път при изключване на мотора му скъсява живота, а никак не е евтин. Хубава марка sachs или luk е над 600лв. Отделено от всички тези вибрации скъсяване живота и на тампоните на двигателя. Нещата са наредени едно след друго.
Този клапан в ЕГР (хоризонтално/вертикалния) не е сложен просто е така вътре.
Най-хубавото от всичко това и което ми беше цел е да знам със сигурност, че изгори газове не се връщат обратно в мотора ми!
Единственият минус е, че сега като е студено с една идея колата загрява по-бавно и бъдете внимателни с високите обороти сутрин. За лятото ще бъде топа! :)
Дано бъда полезен на хората които искат да направят тези доработки по колата си. Моят в момента мърка от кеф! :)
Бъдете здрави и благодаря на всички хора които се отзоваха на всичките ми въпроси относно този агрегат. Успех на всички!
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 37 госта