Rumen написа:- при поставянето на тръба задължително ще играе заварка. Ти сам се сещай какво ще се случи на местата дето е "играл огъня" след година - максимум две;
- със сигурност тръбата, която ще ти заварят, няма да е с антикорозионните качества като оригиналната цвагенска;
- няма никаква разлика дали ще поставиш тръба или ще изтърбушиш катализатора;
.. Развиха го хората от фланците (е вярно скъса се един болт, но чудо голямо - болтове и гайки дал бог), сменихме гарнитурата; чудесно изчистиха катализиращия елемент (даже ми предложиха да си го взема, но аз прецених че нито ми трябва, нито има к'во да го правя, пък добре работиха момчетата - ако има как да си изкарат нещо от него - техен е), монтираха и ... ускорявам като изстребител (турбинката подсвирва много сладко).
Добре де, ами ако отворя катализатора като консервна кутия (с цел изтърбушване) и после заваря отрязаната част, то няма ли да се получи същия ефект с заварката и минималната й издържливост заради липсата на антикорозионни качества. То тогава дали ще заваря катализатора или ще го сменя с тръба не е ли едно и също-пак ще издържи година, две?