Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Оправих се някакси. Смених маркучето, старото беше много гъвкаво и се гънеше много лесно, намерих друго, като дори го насочвах с пръст към отвора за турбото. Но това което казваш, че при първоначалното бъркане маркучето трябва да потъне 5см и да спре, при мен с първото не се получи, влезе още бая и дори ми се струваше, че тръгна в друга посока.
- samo_pechka
- Мнения: 8433
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Да, другата посока е била към изпускателните портове на главата ( най-вероятно трети или четвърти цил. ) . Затова яко е "потънал" маркуча.
- NathaN
- Мнения: 250
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Един въпрос имам, а с мегльо няма ли да стане ? То пак е за мазнини нагар и и такива неща ?
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Не няма да стане защото мегльо е течно,а на теб ти трябва обемист препарат който да покрие всички лопатки и гривната
- goppa
- VW експерт
- Мнения: 7665
- Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 19:25
- Автомобил: Sharan
- Двигател: AFN 1997
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
А и меглио е обезмаслител. Геометрията се задръства от сажди а не от мазнини.
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
От известно време колата се усещаше, че набира бавно. Лостчето на геометрията се движеше трудно, като на средата задържаше. Днес пробвах метода със спрея и след 40мин престой лостчето се движи все едно сега е почистена геометрията и колата върви както преди.
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Така е Артьом с тази тема колегата Владо Тонев откри топлата вода в България с тези геометрии.Хиляди хора вече спестихме много хиляди левове в национален мащаб с това домашно почистване.Моите адмирации за тази тема.Ако имаше гласуване в форума за най полезна тема то несъмнено тази ще е първа.
- NathaN
- Мнения: 250
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Направих чистене с HeitMan от кауфланд такива кадилки бяха при палене, чу се и даже как отлепя геометрията сега няма забиване и доста по - добре!
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Какъв точно е принципа на пръскане на пяната за печки в турбото на колата ? Кой въздуховод се откача и къде точно се пръска за да не стане беля ?
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Прочети темата на бързо прехвърли страниците и ще ти стане ясно
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Само да попитам, при нормални условия и изгасен двигател, геометрията (заедно с актуатора) трябва ли да може да се движат свободно на ръка - при опит за натиск или изтегляне ?
-
- Мнения: 1052
- Регистриран на: Нед 19 сеп 2010 19:33
- Автомобил: Seat Toledo 2 1M2
- Двигател: AHF 2000
- Местоположение: Sofia
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Ако откачиш лостчето от вакуумния клапан, който го управлява, трябва да се движи свободно. Как е закачено няма да можеш да го мръднеш много, мембраната не е от най-меките и не може да се натисне много (поне аз не успях моята, а турбото работи идеално според мен след почистването)
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Това имах предвид, при неразкачен актуатор дали трябва да се движи леко геометрията, защото при мен (ASV) не успявам да я мръдна, а нямам проблемш с пренадуване и т.н., просто е малко по-мудна до 2300об.
-
- Мнения: 889
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Откачваш вакуум маркуча при актуатора слагаш си твое маркуча и дърпаш с уста а с едната ръка пъпаш листчето и установяваш колко се вдига https://youtu.be/2sZZ1bdGjX4 виж тоя клип и ще ти стане ясно
- mafiota
- Мнения: 1544
- Регистриран на: Вто 26 дек 2006 18:06
- Автомобил: Audi A6 C5
- Двигател: APU
- Местоположение: Козлодуй
Re: Почистване на геометрия турбина със спрей за фурни-мнения
Благодаря, ще опитам, наскоро се сдобих с ръчна вакуум помпа.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 67 госта