мнения за голф 3 1.9 TD

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

мнения за голф 3 1.9 TD

Мнениеот krasio00o » Чет 25 дек 2008 19:24


Здр колеги,скоро си продадох стария голф 1.4 и тръгнах да си търся малко по мощен.Харесах си един турбо дизел 75 к.с. искам да си споделите мненията за този двигател кои са най честите дефекти които дават и ремонтите излизат ли скъпо.Благодаря предварително на всички отзовалисе.


Поздрави!




Потребителски аватар
quattro^^
Мнения: 1662
Регистриран на: Пет 05 окт 2007 20:52
Автомобил: audi a6 c5
Двигател: AJL
Местоположение: Пловдив

Мнениеот quattro^^ » Чет 25 дек 2008 19:32


кода на тоя двигател е AAZ, напиши го в търсачката и глей кво стаа...


Потребителски аватар
LiRiX
Мнения: 523
Регистриран на: Пет 02 май 2008 21:10
Автомобил: SEAT LEON
Двигател: AUS 2001
Местоположение: Търговище

Мнениеот LiRiX » Чет 25 дек 2008 21:17


Ако е същия като моя 93та година, ще ти кажа само, че седалките са много неудобни :cry:


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот krasio00o » Чет 25 дек 2008 21:52


остай седалките интересува ме мотора как е ?


Потребителски аватар
Fen
Мнения: 295
Регистриран на: Пон 29 май 2006 19:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Fen » Чет 25 дек 2008 21:53


Наистина има доста писано във форума за този двигател. Накратко - много несполучлив, много харчи. Реално е 7-8 коня повече от чистия дизел, което почти не го усещаш като вървеж, а харчи повече от едно TDI 90/110 коня. Моят съвет да търсиш TDI щом искаш нещо по - мощно.


Потребителски аватар
komitov
Мнения: 176
Регистриран на: Нед 23 дек 2007 19:53
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна

Мнениеот komitov » Чет 25 дек 2008 21:59


Oстави този AAZ да почива в мир и добави парички и си купи 1Z че на този ;маикъл болтън; ще му търсиш шаибата на коляновия вал някъде из нивите .


Потребителски аватар
buller
Мнения: 2164
Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
Двигател: 1_8T AWT
Местоположение: София

Мнениеот buller » Чет 25 дек 2008 22:39


Fen написа:Наистина има доста писано във форума за този двигател. Накратко - много несполучлив, много харчи.

Да, определено харчи повече от TDI, но и самата технология е много по-стара!
Ако имаш възможност - вземи си TDI - по-нов, по-пъргав, по-икономичен :idea:
Достатъчно ли са тези предимства?


Потребителски аватар
kidgo
Мнения: 52
Регистриран на: Нед 12 фев 2006 22:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Мнениеот kidgo » Съб 27 дек 2008 0:29


Всичко писано по горе е вярно,но AAZ си има и някои предимства-няма компютър,дебитомер,клапан N75(все скъпи и трудно установими от наште майстори неща като дефектират)-по проста му е подръжката и ако е читав може да ти върши работа!Само шпонката на коляновия вал се разбива често,но трябва да се следи дали болта на колелото е стегнат,а при нас са идвали за ремонт валове и от безинови двигатели, и от 1Z , и от AFN!Вярно че при тях е по добре измислена шпонката-но разхлаби ли се болта и при тях се случва!


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот rosen79 » Съб 27 дек 2008 0:36


И аз съм на мнение,че ТДИ-то е по добро от ААЗ,но всичко е относително.Има и много добри и пазени ААЗ-ки, веднага се сещам за един такъв на колега от форума,надали има втори като него.Ако на някой не му се вярва да погледне гаража на колегата KIKO946,и ще се увери.


Потребителски аватар
krasio00o
Мнения: 765
Регистриран на: Нед 14 окт 2007 0:52
Автомобил: Passat B5
Двигател: ADR 1998
Местоположение: Варна

Мнениеот krasio00o » Съб 27 дек 2008 12:36


Благодарско колеги :)


amonik
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 14 окт 2008 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново, Vento AAZ

Мнениеот amonik » Нед 28 дек 2008 11:15


колега, аз имам венто 1.9 тд и мога да кажа че съм много доволен. не съм имал никакви проблеми по двигателя, имам колата само от няколко месеца, и колегите може да сметнат че не я имам достатъчно отдавна за да давам мнения, но двигателя си е добре а и колата като цяло. градско ми харчи точно 7 на сто, на няколко пъти съм я засичал и все толкова излиза. извънградско 5 - 6,5 зависи дали я настъпваш. понеже купето е тежко 1235 кг мисля 4е беше на вентото, набира малко по-бавно при ниски обороти, и съответно при изпреварване се нуждая от малко по-голяма видимост, това е единственият недостатък за който се сещам. е разбира се ако намерисх тди си вземи него, но ако намериш читаво AAZ както аз не се замисляй много. иначе като максимална скорост не съм я пробвал, но в4ера малко я настъпах и 140 на точно 3600 оборота. а иначе 120 на около 3000-3200 оборота, моля колегите с тди да споделят относно скорост/обороти че ми е интересно, а също дали е с голф пасат или венто, че все пак има разлика в теглото на купето.


amonik
Мнения: 49
Регистриран на: Вто 14 окт 2008 9:40
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново, Vento AAZ

Мнениеот amonik » Нед 28 дек 2008 11:19


сега прочетох за поддръжката, значи досега не ми се е налагало да правя ремонти, но ремък, масла и филтри ми излезе 250 лв за консумативи и 50 лв за работа, общо 300 кинта.аз бях нагласил повече.


Потребителски аватар
blagi1972
Мнения: 207
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 19:56
Автомобил: GOLF 4
Двигател: ALH
Местоположение: София

Мнениеот blagi1972 » Пон 29 дек 2008 23:52


Колега,аз съм с 1.9 TD моторААЗ и наистина има проблем в шпонката на коляновия вал.Иначе не харчи много,икономичен е,но проблема е в това,че болта колкото и да го стягаш той се разхлабва,превърта ангренажното колело,замазва гнездото за шпонката на вала и ще станеш като мен-клапани в бутала.Ремонта не е скъп:"само" 500 лева :( Но може би аз съм малко пристрастен,защото за 2 месеца правих три пъти едно и също нещо,понеже не е имало кой да залепи болта с лепило Локтайд №243.Той е специално за тези цели.Успех!


Потребителски аватар
Jetman
Мнения: 435
Регистриран на: Пон 28 авг 2006 8:09
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Jetman » Вто 30 дек 2008 0:04


Мисля че основните + и - на AАZ ги споменаха колегите, аз ще допълня само за скоростите - малко по-къси са от на ТДИ, което за града може да е добре, но извънградско е малко по-кофти, понеже е в по високи обороти и е по-шумничък. При мен (ТДИ 1Z) при 90км/ч е на 1900 оборота, при 120 - 2200-2400, а при 160 е на 3400. Просто скоростите са по-дълги, особенно 5, поради което колата върви с по-ниски обороти при дадена скорост и оттам - по-нисък разход и по-малко шум.

П.П. Колата е Г3 Вариант - комби, теглото е приблизително колкото на Венто.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 26 госта