Възможно ли е замяна на генератори...от GTI на 1.9TD

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Възможно ли е замяна на генератори...от GTI на 1.9TD

Мнениеот WasteLand_TD » Нед 19 сеп 2004 17:29


Колеги искам да ви питам дали мога да взема генератор от бензинов голф 3 GTI номера му е 028 903 025 B и да го заменя с моя който е с номер 028 903 025 H.Колата ми е 1.9ТД AAZ 75 h.p
Налага ми се щото искам да сменя въобще цялото захващане към генератора.Аз и преди бях постнал тема за климати4ната стойка който си спомня.Взех си обикновена стойка на старо за 30-на лева но се оказа че моя генератор няма да стане на обикновената стойка.Моя генератор е 70А Bosch.Този дето съм намерил от голф 3-та също е Bosch 70A.Но кожуха му друг - той е за тази обикновена стойка за която говоря.Та дали ще работи ако го сложа него.Има ли някаква разлика.Вентото е с оборотомер, а оборотите се вземат от генератора!!А ако не става , възможно ли е да се вземат вътрешностите от моя генератор и да се сложат на другя.Трябва ми проклетия кожух....
Деееба и шибан проблем.................
Ако някой поназнайва ще съм му благодарен ако сподели нещо....




Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 19 сеп 2004 18:14


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 14:51, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 19 сеп 2004 18:57


vw_golf_2_Memphis написа:Има проблем само с Амперите!Защото на дизеловите двигатели са доста повече-от порядъка на 90А.
А на бензиновите е около 70А.
Но щом казваш че стария ти е 70А значи от ГТИ-я ще стане одма!Никакви проблеми :wink: слагай го...


Братче нищо верно няма в това. На дизела му трябват много ампери само в момента на запалването. И на това му се вика стартов ток, който е някъде около 400-450 ампера, но само за единичен момент.
Аз съм с дизел и алтернатора ми е 40А /или около 40/. Още нещо при запален дизел няма никаква консумация от страна на двигателя, докато при бензин - бобина, свещи и т.н. При мене съм пробвал и по-слаб и по-мощен алтернатор и няма проблем. Нали за това има реле за да не се презарежда акумулатора.

WasteLand_TD ако закрепването става и всичко пасва слагай го не се притеснявай.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Нед 19 сеп 2004 19:09


разликата е в диодната плочка-оттам се изважда оборотомера.
занеси ги и двата на алтернаторджия да ти ги натъмъни и слагай и пей.
проблема е че за да свалиш и качиш плочката е необходим много мощен поялник защото диодите не търпят много прегряване-сам можеш да ги наакаш качествено...


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 19 сеп 2004 20:49


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 14:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Нед 19 сеп 2004 21:57


идеята на алтернатора е че при всякакви обороти вади еднакво напрежение-другото се вика динамо.
а иначе дали от дизел или не-важни са 90те ампера-заради евентуално завишената консумация-е те затва са ти говорили хората.
а на дизелите им слагат по баяти алтернатори щото имат и по баяти акумулатори и по ячко ги сецкат на палене-та да има мегдан да зареди и на къс път а не само ако си минал 200км.


Потребителски аватар
vw_golf_2_Memphis
Мнения: 3836
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vw_golf_2_Memphis » Нед 19 сеп 2004 22:01


...

Последна промяна от vw_golf_2_Memphis на Чет 20 яну 2011 14:52, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил: Passat B35i
Двигател: AGG
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот vaskoto1 » Нед 19 сеп 2004 22:03


а не ама ако почне да пали трудно(никога да не му се случва дано)и почне да кара кратко-ще го усети че му е слаб.


Потребителски аватар
°niksi°
Бай Брадър
Мнения: 5088
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот °niksi° » Нед 19 сеп 2004 22:47


vw_golf_2_Memphis написа:Тогава как на Никси е 40А?
Акумулатора да не му е 36Ач :wink:


Малко съм послъгал. Значи пише на алтернатора 40А-63А. Акумулатора ми е 72А. Ама пак ще проверя за по сигурно.


WasteLand_TD
Мнения: 740
Регистриран на: Пон 14 юни 2004 9:31
Автомобил: E60_LCI_M57TU2_235+Golf4_ASV
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WasteLand_TD » Вто 21 сеп 2004 10:31


10x мом4ета за отговорите , мисля да пробвам.....:)



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта