Г4 AHF закъса в Смолянски окръг - Решено

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Г4 AHF закъса в Смолянски окръг - Решено

Мнениеот hooligan_sk » Вто 17 фев 2009 9:18


Колеги, пускам нова тема за моята печка поради най-шибаното възможно място за закъсване. Мястото е кв. Койнарци, град Мадан, Смолянски окръг... ако беше в София знам к'во да правя ама ей го на, карък... Та проблема е, изминал съм 300км до там без ник'ви грижи, за пръв път пълня резервоара до горе и излизам на дълъг път. Там съм я гасил и палил многократно за каране в местноста. И в един момент я гася, след 30мин няма никой. Акумулатор 95 Ач нов, свещи добри, върти двигателя яко, няма палене! На другата сутрин пали що-годе добре, като се има предвид че съм я въртял на стартер доста време. И сякаш работи нормално на място... тръгвам да пробвам, още на място ми прави впечатление че едвам удържа да спре на 900 оборота като пусна газта... в движение се развърта нормално, минах 500 метра и угасна, явно като съм махал от предавка... и няма палене от там, пробвахме внимателно с дърпане, пак не става... Сега колата е в сервизче, където момчето много се старае, ама просто рядко са виждали такива коли там!? След още една вечер в сервиза на другия ден пак пали, при подаване на много газ и при падане на оборотите гасне и после с 1000 зора пали. До тук е проверено - пусната е нафта директно към помпата за да се избегне евентуален въздух. На стартер помпата бута нафта в двигателя, отвъртяхме едната тръбичка, веднага потече. Колата не може да се свърже с компютър, нищо не се засича при сканиране, даже и сервизни интервали не намира. Логично = ЕКУ да е аут, сега се търси такова със същия номер в Смолянски окръг за проба. Обаче ако компа е сдал съвсем багажа тоя мотор защо и как пали като преседи много време?

Нека ако има някой от СМОЛЯН или окръга който кара ТДИ да ми каже сервиз или майстор където със сигурност разбират от такива мотори! Също така дайте идеи какво друго може да се направи!? Възможно ли е такова нещо да се получи от дебитомер, сега чак се замислих, а в сервиза сигурно още не са се сетили :(

ПП: Колата никога не е имала проблеми с топло и студено палене, винаги от раз.

Последна промяна от hooligan_sk на Чет 26 фев 2009 15:07, променено общо 1 път.




Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг

Мнениеот Dobromirski » Вто 17 фев 2009 10:00


На ECU-то му няма нищо . 99% проблема ти е в релето което му подава ток при даване на конатакт. (Лампата за подгряването свети ли за малко при подаване на контакт , демек тества ли се ? ) Ако не, значи е от релето.
Провери го на аутодатата , кой номер беше и къде се намира, отвори , почисти и си готов. Ако е дало фира окъси контактите за да се прибереш.
Ако не можеш да го намериш, драсни ще погледна в аутодатата .


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг

Мнениеот hooligan_sk » Вто 17 фев 2009 10:09


Благодаря за реакцията, въпроса е че аз вчера се прибрах, а колата остана в сервиза там... сега научавам че ще свалят помпата да я носят в Пловдив за чистене. Кажи, моля те, къде и какво е т'ва реле за да им кажа по тел. да го проверят първо :(

ПП: Всички лампи работят както винаги, дори и при откачен от буксата комп!??


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг

Мнениеот Dobromirski » Вто 17 фев 2009 10:27


Абсурд, не си погледнал внимателно просто , нормално е когато човек се ядоса :)
Та при откачена букса на ECU-то , лампата за подгряване въобще няма да ти светне!!!
Релетата за ECU-то са 2, гледам .
Над педала на съединителя може да бъде или второто на средния ред , или четвъртото на най-долния ред в зависимост дали си с електронно или механично реле за подгревните свещи. По вероятно е да е на 2-ят ред второто.
Другото е в двигателният отсек, там са 2 броя - второто.
Има разлика в схемите след май месец 99 година, кажи коя година ти е колата , да ти кажа къде какво да мериш !


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг

Мнениеот hooligan_sk » Вто 17 фев 2009 10:29


98 е колата


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг

Мнениеот Dobromirski » Вто 17 фев 2009 10:56




Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг

Мнениеот hooligan_sk » Вто 17 фев 2009 15:31


Релета уж проверени, имало ток до компа, с изваден темп датчик колата пали и топла и студена, сменен е самия датчик с нов, не е от него явно проблема, остава проблема с гасненето при повече газ. :| Развивани са дюзи, само дето ми разръчкаха колата... казах да ми я сглобят както си е била, дано не са успели да я прецакат съвсем.


Потребителски аватар
gomez
Мнения: 1447
Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг

Мнениеот gomez » Вто 17 фев 2009 15:39


Човече, отиди да запалиш свещ, пък дано на са ти потрошили колата. :bishop


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг

Мнениеот hooligan_sk » Сря 18 фев 2009 15:07


Утре ще се пробвам да докарам колата на самоход, като се откачи темп. датчик успява да пали... После при ventoman да видим голфа боб яде ли :lol:


Потребителски аватар
Съмнителният
Мнения: 1092
Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
Автомобил: Bora 4 motion
Двигател: BDE 2002
Местоположение: София

Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг

Мнениеот Съмнителният » Сря 18 фев 2009 20:45


Колега, къде ти е колата в Рудозем, Средногорци или в Мадан?


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг

Мнениеот hooligan_sk » Пет 20 фев 2009 18:23


Съмнителният написа:Колега, къде ти е колата в Рудозем, Средногорци или в Мадан?


В Мадан беше, но след огромни усилия се дотътри в София в най-голямата буря :) Хванах й цаката как се кара без да се дави и изобщо да работи нормално - на скорост винаги трябва да има малко газ подадена от педала, пускаш газта както е на предавка и при следващо натискане умира пушейки нещо светло... а ако вместо това изключа на нулева - гасне веднага :? И така 260 км минах засилвайки на предавка и по инерция... харчи нормално btw, под 5/100 :lol:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг

Мнениеот hooligan_sk » Пон 23 фев 2009 10:21


hooligan_sk написа:
Съмнителният написа:Колега, къде ти е колата в Рудозем, Средногорци или в Мадан?


В Мадан беше, но след огромни усилия се дотътри в София в най-голямата буря :) Хванах й цаката как се кара без да се дави и изобщо да работи нормално - на скорост винаги трябва да има малко газ подадена от педала, пускаш газта както е на предавка и при следващо натискане умира пушейки нещо светло... а ако вместо това изключа на нулева - гасне веднага :? И така 260 км минах засилвайки на предавка и по инерция... харчи нормално btw, под 5/100 :lol:


Омаслен ремък, прескочил зъб и няма центровка... те тва се оказа :?


Потребителски аватар
Ventoman
Мнения: 980
Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг

Мнениеот Ventoman » Чет 26 фев 2009 9:08


Вчера раглобих колата и се хванах за главата :D

Освен всички глупости направени по колата, видях най-големите глупости при скоро (УЖ) сменения ангренаж.

Проблем номер 1. Тръгнах да проверявам белезите на колата, пустия му маховик целия нашарен с боя. Добре че продават добри химии под формата на спрей, та успях да намеря белега. Прескочил беше един зъб на коляновия вал. ОК, почнах да разглобявам. Тръгвам да свалям тампона на двигателя, от 5 болта които са ми необходими да развия, бяха стегнати само два. Уж сменените ремъци, махам пистовия ремък, напукан - поне на няколко години. На обтегача на пистовия ремък, измъкнали едната резба и навили по-дебела шпилка, преходна с изолирбанд по средата. Толкова беше дълга, че се наложи и нея да развия за да махна обтегача. Но какво забелязах. На горния капак на ангренажа, едното болтче незавито пред изпадане, а и другото незавито, но опирало в ролката на пистовия обтегач, та това го е спасило от изпадане, само малко е изшлайфано. Обтегача на пистовия ремък си се оказа оригинален, несменян от поне 5 години, също така и паразитната ролка.
Естествено че бяха превъртяни главите на болтовете на демпферната шайба (както и един на капака на клапаните). Последва да проверя при всичкото масло и грес и к'во ли не при ангренажа, коя от уж сменените ролки става да се ползва. Е па :applause: на предишния майСтор. Поне момчето няма да дава пари пак за едни и същи части. Просто е дал пари за смяна на ремъци и ролки, смяна семеринг на коляновия вал, а пича си ги е прибрал без да пипне нищо. Тръгнах да свалям ролките, всичките са оригнинални и си личи, че са на много години. След това последва още по-интересното, оказа се че ремъка не е превъртял от маслото, а зъбчето на обтяжната ролка, което се законтря в блока, го няма. Скъсало се е от годините. :horror: От там дойде и логичното обяснение защо ролката уж си е опъната както трябва, а седеше неестествено.
Развих и централния болт на коляновия вал, махнах забчатката :applause: семеринга си е оригиналния несменян от как е излязал Голфа от завода. didoriginal беше с мен и го викнах да види семеринга да се посмее, а той ми отговори "след всичко видяно до сега да не мислиш че съм си помислил че ще е сменен".
Водната помпа не съм я гледал защото мочето даже пред мен се обади на баш майСтора да го пита какво е сменено, а той отговори че само водната помпа не е сменил.

Единственото което мога да кажа е
:applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause: :applause:

Браво, продължавайте все така да крадете парите на хората ! :applause:

Довечера ще гледам да направя снимки да бъде документирано казаното от мен, а тук може да се похвали момчето, кой е този велик майСтор. mhihi


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг

Мнениеот bai_ILIA » Чет 26 фев 2009 11:16


тоя майстор трябва да го лашкат отзад анадолските манафи...инструмента се топва в мед, после в пясък и в дивия - така ша се научат да не крадат!! :twisted:


Потребителски аватар
hooligan_sk
Модератор
Модератор
Мнения: 7821
Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
Двигател: EA888 evo4
Местоположение: София

Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг

Мнениеот hooligan_sk » Чет 26 фев 2009 12:34


Отивам да го пусна тва на принтера че не запомних нищо по тел :lol:



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: SPPetrov и 213 госта