Колеги, пускам нова тема за моята печка поради най-шибаното възможно място за закъсване. Мястото е кв. Койнарци, град Мадан, Смолянски окръг... ако беше в София знам к'во да правя ама ей го на, карък... Та проблема е, изминал съм 300км до там без ник'ви грижи, за пръв път пълня резервоара до горе и излизам на дълъг път. Там съм я гасил и палил многократно за каране в местноста. И в един момент я гася, след 30мин няма никой. Акумулатор 95 Ач нов, свещи добри, върти двигателя яко, няма палене! На другата сутрин пали що-годе добре, като се има предвид че съм я въртял на стартер доста време. И сякаш работи нормално на място... тръгвам да пробвам, още на място ми прави впечатление че едвам удържа да спре на 900 оборота като пусна газта... в движение се развърта нормално, минах 500 метра и угасна, явно като съм махал от предавка... и няма палене от там, пробвахме внимателно с дърпане, пак не става... Сега колата е в сервизче, където момчето много се старае, ама просто рядко са виждали такива коли там!? След още една вечер в сервиза на другия ден пак пали, при подаване на много газ и при падане на оборотите гасне и после с 1000 зора пали. До тук е проверено - пусната е нафта директно към помпата за да се избегне евентуален въздух. На стартер помпата бута нафта в двигателя, отвъртяхме едната тръбичка, веднага потече. Колата не може да се свърже с компютър, нищо не се засича при сканиране, даже и сервизни интервали не намира. Логично = ЕКУ да е аут, сега се търси такова със същия номер в Смолянски окръг за проба. Обаче ако компа е сдал съвсем багажа тоя мотор защо и как пали като преседи много време?
Нека ако има някой от СМОЛЯН или окръга който кара ТДИ да ми каже сервиз или майстор където със сигурност разбират от такива мотори! Също така дайте идеи какво друго може да се направи!? Възможно ли е такова нещо да се получи от дебитомер, сега чак се замислих, а в сервиза сигурно още не са се сетили
ПП: Колата никога не е имала проблеми с топло и студено палене, винаги от раз.
Г4 AHF закъса в Смолянски окръг - Решено
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Г4 AHF закъса в Смолянски окръг - Решено
Последна промяна от hooligan_sk на Чет 26 фев 2009 15:07, променено общо 1 път.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг
На ECU-то му няма нищо . 99% проблема ти е в релето което му подава ток при даване на конатакт. (Лампата за подгряването свети ли за малко при подаване на контакт , демек тества ли се ? ) Ако не, значи е от релето.
Провери го на аутодатата , кой номер беше и къде се намира, отвори , почисти и си готов. Ако е дало фира окъси контактите за да се прибереш.
Ако не можеш да го намериш, драсни ще погледна в аутодатата .
Провери го на аутодатата , кой номер беше и къде се намира, отвори , почисти и си готов. Ако е дало фира окъси контактите за да се прибереш.
Ако не можеш да го намериш, драсни ще погледна в аутодатата .
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг
Благодаря за реакцията, въпроса е че аз вчера се прибрах, а колата остана в сервиза там... сега научавам че ще свалят помпата да я носят в Пловдив за чистене. Кажи, моля те, къде и какво е т'ва реле за да им кажа по тел. да го проверят първо
ПП: Всички лампи работят както винаги, дори и при откачен от буксата комп!??
ПП: Всички лампи работят както винаги, дори и при откачен от буксата комп!??
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг
Абсурд, не си погледнал внимателно просто , нормално е когато човек се ядоса
Та при откачена букса на ECU-то , лампата за подгряване въобще няма да ти светне!!!
Релетата за ECU-то са 2, гледам .
Над педала на съединителя може да бъде или второто на средния ред , или четвъртото на най-долния ред в зависимост дали си с електронно или механично реле за подгревните свещи. По вероятно е да е на 2-ят ред второто.
Другото е в двигателният отсек, там са 2 броя - второто.
Има разлика в схемите след май месец 99 година, кажи коя година ти е колата , да ти кажа къде какво да мериш !
Та при откачена букса на ECU-то , лампата за подгряване въобще няма да ти светне!!!
Релетата за ECU-то са 2, гледам .
Над педала на съединителя може да бъде или второто на средния ред , или четвъртото на най-долния ред в зависимост дали си с електронно или механично реле за подгревните свещи. По вероятно е да е на 2-ят ред второто.
Другото е в двигателният отсек, там са 2 броя - второто.
Има разлика в схемите след май месец 99 година, кажи коя година ти е колата , да ти кажа къде какво да мериш !
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг
98 е колата
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг
Релета уж проверени, имало ток до компа, с изваден темп датчик колата пали и топла и студена, сменен е самия датчик с нов, не е от него явно проблема, остава проблема с гасненето при повече газ. Развивани са дюзи, само дето ми разръчкаха колата... казах да ми я сглобят както си е била, дано не са успели да я прецакат съвсем.
- gomez
- Мнения: 1447
- Регистриран на: Пон 26 мар 2007 16:27
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг
Човече, отиди да запалиш свещ, пък дано на са ти потрошили колата.
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг
Утре ще се пробвам да докарам колата на самоход, като се откачи темп. датчик успява да пали... После при ventoman да видим голфа боб яде ли
- Съмнителният
- Мнения: 1092
- Регистриран на: Чет 08 юни 2006 8:45
- Автомобил: Bora 4 motion
- Двигател: BDE 2002
- Местоположение: София
Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг
Колега, къде ти е колата в Рудозем, Средногорци или в Мадан?
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг
Съмнителният написа:Колега, къде ти е колата в Рудозем, Средногорци или в Мадан?
В Мадан беше, но след огромни усилия се дотътри в София в най-голямата буря Хванах й цаката как се кара без да се дави и изобщо да работи нормално - на скорост винаги трябва да има малко газ подадена от педала, пускаш газта както е на предавка и при следващо натискане умира пушейки нещо светло... а ако вместо това изключа на нулева - гасне веднага И така 260 км минах засилвайки на предавка и по инерция... харчи нормално btw, под 5/100
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг
hooligan_sk написа:Съмнителният написа:Колега, къде ти е колата в Рудозем, Средногорци или в Мадан?
В Мадан беше, но след огромни усилия се дотътри в София в най-голямата буря Хванах й цаката как се кара без да се дави и изобщо да работи нормално - на скорост винаги трябва да има малко газ подадена от педала, пускаш газта както е на предавка и при следващо натискане умира пушейки нещо светло... а ако вместо това изключа на нулева - гасне веднага И така 260 км минах засилвайки на предавка и по инерция... харчи нормално btw, под 5/100
Омаслен ремък, прескочил зъб и няма центровка... те тва се оказа
- Ventoman
- Мнения: 980
- Регистриран на: Чет 20 яну 2005 18:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг
Вчера раглобих колата и се хванах за главата
Освен всички глупости направени по колата, видях най-големите глупости при скоро (УЖ) сменения ангренаж.
Проблем номер 1. Тръгнах да проверявам белезите на колата, пустия му маховик целия нашарен с боя. Добре че продават добри химии под формата на спрей, та успях да намеря белега. Прескочил беше един зъб на коляновия вал. ОК, почнах да разглобявам. Тръгвам да свалям тампона на двигателя, от 5 болта които са ми необходими да развия, бяха стегнати само два. Уж сменените ремъци, махам пистовия ремък, напукан - поне на няколко години. На обтегача на пистовия ремък, измъкнали едната резба и навили по-дебела шпилка, преходна с изолирбанд по средата. Толкова беше дълга, че се наложи и нея да развия за да махна обтегача. Но какво забелязах. На горния капак на ангренажа, едното болтче незавито пред изпадане, а и другото незавито, но опирало в ролката на пистовия обтегач, та това го е спасило от изпадане, само малко е изшлайфано. Обтегача на пистовия ремък си се оказа оригинален, несменян от поне 5 години, също така и паразитната ролка.
Естествено че бяха превъртяни главите на болтовете на демпферната шайба (както и един на капака на клапаните). Последва да проверя при всичкото масло и грес и к'во ли не при ангренажа, коя от уж сменените ролки става да се ползва. Е па на предишния майСтор. Поне момчето няма да дава пари пак за едни и същи части. Просто е дал пари за смяна на ремъци и ролки, смяна семеринг на коляновия вал, а пича си ги е прибрал без да пипне нищо. Тръгнах да свалям ролките, всичките са оригнинални и си личи, че са на много години. След това последва още по-интересното, оказа се че ремъка не е превъртял от маслото, а зъбчето на обтяжната ролка, което се законтря в блока, го няма. Скъсало се е от годините. От там дойде и логичното обяснение защо ролката уж си е опъната както трябва, а седеше неестествено.
Развих и централния болт на коляновия вал, махнах забчатката семеринга си е оригиналния несменян от как е излязал Голфа от завода. didoriginal беше с мен и го викнах да види семеринга да се посмее, а той ми отговори "след всичко видяно до сега да не мислиш че съм си помислил че ще е сменен".
Водната помпа не съм я гледал защото мочето даже пред мен се обади на баш майСтора да го пита какво е сменено, а той отговори че само водната помпа не е сменил.
Единственото което мога да кажа е
Браво, продължавайте все така да крадете парите на хората !
Довечера ще гледам да направя снимки да бъде документирано казаното от мен, а тук може да се похвали момчето, кой е този велик майСтор.
Освен всички глупости направени по колата, видях най-големите глупости при скоро (УЖ) сменения ангренаж.
Проблем номер 1. Тръгнах да проверявам белезите на колата, пустия му маховик целия нашарен с боя. Добре че продават добри химии под формата на спрей, та успях да намеря белега. Прескочил беше един зъб на коляновия вал. ОК, почнах да разглобявам. Тръгвам да свалям тампона на двигателя, от 5 болта които са ми необходими да развия, бяха стегнати само два. Уж сменените ремъци, махам пистовия ремък, напукан - поне на няколко години. На обтегача на пистовия ремък, измъкнали едната резба и навили по-дебела шпилка, преходна с изолирбанд по средата. Толкова беше дълга, че се наложи и нея да развия за да махна обтегача. Но какво забелязах. На горния капак на ангренажа, едното болтче незавито пред изпадане, а и другото незавито, но опирало в ролката на пистовия обтегач, та това го е спасило от изпадане, само малко е изшлайфано. Обтегача на пистовия ремък си се оказа оригинален, несменян от поне 5 години, също така и паразитната ролка.
Естествено че бяха превъртяни главите на болтовете на демпферната шайба (както и един на капака на клапаните). Последва да проверя при всичкото масло и грес и к'во ли не при ангренажа, коя от уж сменените ролки става да се ползва. Е па на предишния майСтор. Поне момчето няма да дава пари пак за едни и същи части. Просто е дал пари за смяна на ремъци и ролки, смяна семеринг на коляновия вал, а пича си ги е прибрал без да пипне нищо. Тръгнах да свалям ролките, всичките са оригнинални и си личи, че са на много години. След това последва още по-интересното, оказа се че ремъка не е превъртял от маслото, а зъбчето на обтяжната ролка, което се законтря в блока, го няма. Скъсало се е от годините. От там дойде и логичното обяснение защо ролката уж си е опъната както трябва, а седеше неестествено.
Развих и централния болт на коляновия вал, махнах забчатката семеринга си е оригиналния несменян от как е излязал Голфа от завода. didoriginal беше с мен и го викнах да види семеринга да се посмее, а той ми отговори "след всичко видяно до сега да не мислиш че съм си помислил че ще е сменен".
Водната помпа не съм я гледал защото мочето даже пред мен се обади на баш майСтора да го пита какво е сменено, а той отговори че само водната помпа не е сменил.
Единственото което мога да кажа е
Браво, продължавайте все така да крадете парите на хората !
Довечера ще гледам да направя снимки да бъде документирано казаното от мен, а тук може да се похвали момчето, кой е този велик майСтор.
- bai_ILIA
- Мнения: 722
- Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг
тоя майстор трябва да го лашкат отзад анадолските манафи...инструмента се топва в мед, после в пясък и в дивия - така ша се научат да не крадат!!
- hooligan_sk
- Модератор
- Мнения: 7821
- Регистриран на: Пет 04 апр 2008 20:06
- Автомобил: Tiguan R + Golf MKV GTI
- Двигател: EA888 evo4
- Местоположение: София
Re: Г4 AHF закъса в Смолянски окръг
Отивам да го пусна тва на принтера че не запомних нищо по тел
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: SPPetrov и 213 госта