2.0 турбо дизел интерколер 140 коня 2007 г.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Amtela
Мнения: 173
Регистриран на: Вто 24 фев 2009 23:32
Автомобил: Lexus IS220d 2010
Двигател: 177hp
Местоположение: Варна

2.0 турбо дизел интерколер 140 коня 2007 г.

Мнениеот Amtela » Вто 14 юли 2009 17:36


Какво може да кажете за 2.0 тди мотора със 140 конски сили от 2007 г.
Посочиха ми този форум като добър и се надявам да ми помогнете.
Ако има значение смятам да взема на много добра цена един златист Авант Ауди А 4 фев.2007 година със въпросния 2.0 тди 140 коня мотор от Франция. Ще пристигне от Франция до няколко дни...вълнува ме ще дрънчи ли и вършее като комбайн тая помпа дюза както първите пъмп дюз на фолксваген груп и А 4 от 96 г. което съм чувал как зловещо трака.




jordanpar
Мнения: 840
Регистриран на: Вто 20 фев 2007 15:01
Автомобил:
Двигател:

Re: 2.0 турбо дизел интерколер 140 коня 2007 г.

Мнениеот jordanpar » Вто 14 юли 2009 20:57


Вземай,после ще му мислиш.


Потребителски аватар
rosen79
Мнения: 3203
Регистриран на: Чет 04 сеп 2008 8:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2.0 турбо дизел интерколер 140 коня 2007 г.

Мнениеот rosen79 » Вто 14 юли 2009 21:43


Като дойде,качи се въре запали го,и сам ще си прецениш дали трака.Ако всичко ти харесва, и всичко по колата е наред взимай.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: 2.0 турбо дизел интерколер 140 коня 2007 г.

Мнениеот morfei1 » Вто 14 юли 2009 21:47


Хух..... Ауди 96 с ПД мотор няма, слушал си явно някъв друг дизел, който е бил в окаяно състояние. Дано да е без DPF филтър.


Потребителски аватар
Deo
Мнения: 124
Регистриран на: Съб 14 апр 2007 16:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 турбо дизел интерколер 140 коня 2007 г.

Мнениеот Deo » Вто 14 юли 2009 23:55


Значи аз карам Голф 5 с такъв двигател. Последните месеци имах малко проблеми с колата та се наложи да обикалям по сервизите. Като цяло и в двата сервиза, които посетих (единия официалния на "околовръстното) майсторите бяха на едно мнение, че 1.9 105 коня е доста по-здравия двигател, което е нормално. От друга страна разликата във вървежа е доста усезаема :)
Общо взето трудно ще получиш повече информация за нередности с двигателя, защото колкото и да е, все още са си новички колите и тепърва ще се появяват проблеми.
Иначе да не се изхвърлям, но двигателя работи почти като бензинов. 8)


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: 2.0 турбо дизел интерколер 140 коня 2007 г.

Мнениеот KirilGeorgiev » Сря 15 юли 2009 11:34


2007г 140кс не е пд и не трака като комбаин


Потребителски аватар
Amtela
Мнения: 173
Регистриран на: Вто 24 фев 2009 23:32
Автомобил: Lexus IS220d 2010
Двигател: 177hp
Местоположение: Варна

Re: 2.0 турбо дизел интерколер 140 коня 2007 г.

Мнениеот Amtela » Сря 15 юли 2009 15:50


KirilGeorgiev написа:2007г 140кс не е пд и не трака като комбаин


2.0 TDI PD 100-125kW
This engine was made to replace the older higher-powered versions of the 1.9 TDI. It is the first double overhead camshaft (DOHC) four-cylinder TDI (Turbocharged Direct Injection) engine made by Volkswagen Group. There will be an even more powerful version of this engine for new Audi TT TDI.

Configuration
inline four cylinder 1,968 cubic centimetres (120.1 cu in) Turbocharged Direct Injection (TDI)
Head
four valves per cylinder, DOHC, compression ratio 18.5:1
two valves per cylinder, SOHC version, developed for VW Passat B5 GP (last editions) and continued in B6 MY'06 with particle filter
Fuel system
Pumpe Düse (PD) Unit Injector multi-point direct injection (DI), piezo actuators valve, pressure up to 2200 bar
Aspiration
switched induction manifold for turbulence control, turbocharger, intercooler
Engine management
Bosch EDC 16 / Siemens VDO SIMOS PPD1
Exhaust
diesel particulate filter (DPF)
Output
100 kilowatts (136 PS; 134 bhp) @ 4,000 rpm, 310 newton metres (229 ft·lbf) @ 1,750-2,500 rpm
103 kilowatts (140 PS; 138 bhp) @ 4,000 rpm, 320 newton metres (236 ft·lbf) @ 1,750 rpm
125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 4,200 rpm, 350 newton metres (258 ft·lbf) @ 1,800-2,500 rpm
aftermarket 150 kilowatts (204 PS; 201 bhp)
Applications
VW Golf Mk5, VW Touran, VW Jetta V, VW Passat since 2005, VW Tiguan, Audi A3 (8P), Audi A4 (B7, B8), Audi A6 (C6), SEAT Leon, SEAT Altea and XL, SEAT Toledo, Škoda Octavia, Dodge Caliber, Jeep Compass, Mitsubishi Lancer, Mitsubishi Grandis, Mitsubishi Outlander, Chrysler Sebring sedan, Chrysler Sebring (convertible), Dodge Avenger
References
VWAG (2005-03-04). New VW Passat In Depth. Press release. http://www.germancarfans.com/news_previ ... gen/1.html.

2.0 TDI CR 103-147kW
Configuration
inline four cylinder 1,968 cubic centimetres (120.1 cu in) Turbocharged Direct Injection (TDI), Bore x Stroke (mm): 81 x 92.5
Head
four valves per cylinder, DOHC, compression ratio: 18:1 (103kW), 16.5:1 (125kW)
Fuel system
Common Rail (CR) multi-point direct injection (DI) with 8 nozzle output, piezo elements, pressure up to 1850 bar
Aspiration
turbocharger, intercooler, water cooled exhaust gas recirculation (EGR)
Aspiration (200hp)
twin registered turbochargers with different diameters
Engine management
Bosch EDC 17
Exhaust
diesel particulate filter (DPF)
Output
103 kilowatts (140 PS; 138 bhp) @ 3,750-4,150 rpm, 320 newton metres (236 ft·lbf) @ 1,750-2,800rpm
105 kilowatts (143 PS; 141 bhp) @ 4,200 rpm, 320 newton metres (236 ft·lbf) @ 1,750-2,500rpm
125 kilowatts (170 PS; 168 bhp) @ 4,200 rpm, 350 newton metres (258 ft·lbf) @ 1,750-2,500rpm
147 kilowatts (200 PS; 197 bhp) @ 4,400 rpm, 400 newton metres (295 ft·lbf) @ 2,500-3,000rpm
Applications
VW Tiguan, Audi A4 B8, SEAT Exeo, Skoda Superb Mk2 (125 kW), VW Jetta TDI Clean Diesel (140 hp), SEAT Leon Mk2, SEAT Altea, SEAT Toledo Mk3, Škoda Octavia 1Z (125 kW), VW Passat CC


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: 2.0 турбо дизел интерколер 140 коня 2007 г.

Мнениеот maimo » Сря 15 юли 2009 17:45


взимаи супер и двигатела стига да вси4ко да му е ок :D


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: 2.0 турбо дизел интерколер 140 коня 2007 г.

Мнениеот morfei1 » Сря 15 юли 2009 23:57


KirilGeorgiev написа:2007г 140кс не е пд и не трака като комбаин


Ако не е ПД, то какво е?


Потребителски аватар
OvivO
Мнения: 422
Регистриран на: Нед 18 май 2008 20:53
Автомобил: какъвто си искам
Двигател: с който си искам
Местоположение: София

Re: 2.0 турбо дизел интерколер 140 коня 2007 г.

Мнениеот OvivO » Чет 16 юли 2009 0:13


не е ли вече common-rail ? Аз съм с PD и си трака, не е като атмосферен, но . . .


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: 2.0 турбо дизел интерколер 140 коня 2007 г.

Мнениеот morfei1 » Чет 16 юли 2009 0:22


CR се слага в Голф, с излизането на Голф 6 и то мисля само 110к.с вариант, поне досега. 140к.с мисля си е ПД.... :roll:

Г5 си ПД.


Потребителски аватар
feikot
Мнения: 3659
Регистриран на: Сря 25 фев 2009 16:37
Автомобил: Passat B5
Двигател: AFN AVG
Местоположение: Казанлък/София

Re: 2.0 турбо дизел интерколер 140 коня 2007 г.

Мнениеот feikot » Чет 16 юли 2009 8:07


Amtela написа: TDI (Turbocharged Direct Injection) .............................. Turbocharged Direct Injection (TDI)



И къде видя в описанието че е турбо дизел интеркулер....


Потребителски аватар
Amtela
Мнения: 173
Регистриран на: Вто 24 фев 2009 23:32
Автомобил: Lexus IS220d 2010
Двигател: 177hp
Местоположение: Варна

Re: 2.0 турбо дизел интерколер 140 коня 2007 г.

Мнениеот Amtela » Чет 16 юли 2009 14:11


Темата може да се заключи.


Потребителски аватар
Plamen_ig
Мнения: 17
Регистриран на: Пет 22 авг 2008 8:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: 2.0 турбо дизел интерколер 140 коня 2007 г.

Мнениеот Plamen_ig » Пон 19 окт 2009 8:31


аз карам VW Touran 2.0 TDI 140ph 2005г повече от година.Минал съм 40000км и за сега сипвам само нафта.
Отвън се чува малко тракане(все пак е дизел),но от вътре е супер тихо.Това лято го тествах на магистралата с 210км. и вътре си остана тихо.А за такова купе се оказа,че се държи много стабилно при тази скорост.Не се усети кикакво заклащане.
С две думи - МНОГО ДОВОЛЕН!


Потребителски аватар
bai_ILIA
Мнения: 722
Регистриран на: Нед 20 яну 2008 10:24
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: 2.0 турбо дизел интерколер 140 коня 2007 г.

Мнениеот bai_ILIA » Пон 19 окт 2009 9:23


morfei1 написа:CR се слага в Голф, с излизането на Голф 6 и то мисля само 110к.с вариант, поне досега. 140к.с мисля си е ПД.... :roll:

Г5 си ПД.


Има 140-ка КР и още как :) последните весии са такива. виж текста по-горе :) описано е черно на бяло там а и не само там има инфо за това...

applications
VW Golf Mk6, VW Tiguan, Audi A4 (B8), SEAT Exeo, Škoda Superb Mk2 (125 kW), VW Jetta Mk5 TDI CleanDiesel (140PS), SEAT Leon Mk2, SEAT Altea, SEAT Toledo Mk3, Škoda Octavia 1Z (125kW), VW Passat CC

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Vo ... _103-147kW



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: @nTon и 88 госта