Купих колата преди точно година и имаше проблеми с една рейка на нафтовата помпа, беше ремонт който отлагах доста време, поради което карах с доста ниски обороти и си мислих че проблема ми идва от самите ниски обороти...
I.Та проблема е следния: При самото потегляне като отпусна съединителя сякаш колата леко заглъхва... в смисъл оборотите и падат малко под нормалното... От какво може да е това?
II.Друг проблем който се появи след ремонта на въпросната рейка: Колата държи много стабилни обороти и съм доволен, но от как е направен този ремонт, на около 1800 оборота се усеща вибрация в педала, а на 3000 оборота започва едно страшно неприятно и силно зъзнене от към арматурното табло... Някой сблъсквал ли се е с нещо такова?(Нямаше такива проблеми преди регулажа на нафтовата помпа)
III.И последния ми въпрос е: Защо може да ми се вдига температурата на двигателя при наклон(при дори и най-малкия наклон ми се вдига температурата и после като мина на равно или надолу се стабилизира постепенно)? Някои ми казаха че е нормално, но наблюдавам как се държи голфа на майка ми (golf 4 1.9 sdi) и пасата на баща ми(passat 4 1.9 tdi), но при тях няма трепване на температурата дори и при много сериозни баири...Знам че моя голф е бая по-стар от техните коли но все пак ми се струва странно да вдига 110 градуса за нула време като тръгна нагоре по баира...
Golf 1.9 TD 1993 няколко неща за които искам да питам...
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Golf 1.9 TD 1993 няколко неща за които искам да питам...
Да ти кажа звъненето от арматурното табло и вибрациите в педала си ги имам откакто си купих колата-карай си и си свиркай! Хич да не ти пука .Ако се притесняваш много иди я прегледай в сервиз.Аз вече така 4000 км карам и свикнах .А за температурата нещо май е механична повредата в самата стрелка може да се е олабила и от наклона гравитацията я мърда!
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Golf 1.9 TD 1993 няколко неща за които искам да питам...
Ами мене ме притеснява звънкането повече щото 20 000 километра нямаше никви проблеми, със 180 съм го карал тоя голф и нямаше звук...
Re: Golf 1.9 TD 1993 няколко неща за които искам да питам...
Колега опита ни със старият Сеат толедо 1,9тд 75 коня е същият....навъртяхме му около 100000км в България...От известно време започна това звънтене в арматурното табло, но не идея си нямам какъв е проблема...Другият проблем е нетърмите вибрации при по-големи обороти в цялата кола и в педала, както казваш ти....Иначе от както е купена турбото никога не съм го чувал, което малко ме съмнява...И според мен може да върви една идея по-добре.
- Dizel_fen
- Мнения: 435
- Регистриран на: Сря 29 апр 2009 18:58
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Хасково,VW Polo 1.9D AEF
Re: Golf 1.9 TD 1993 няколко неща за които искам да питам...
Всичко е нормално колеги! Караме с най-лошата нафта в европа,караме по най-лошите пътища в европа,сменяме частите с най-големите турски ментета,майстори много,знаещи и можещи много малко!Пълно е с фалшиви масла,все гледаме по евтина часта да намерим и по -евтин ремонт.Аз даже им се чудя как издържат тея коли .Вс пак караме в България,за 50 000 километра предници,нафтови помпи,скоростни кутии,вибрации,тропане виене е нормално да се получи и развали!
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Golf 1.9 TD 1993 няколко неща за които искам да питам...
Всички шумоления изчезнаха след като сложих добавка за нафтата на STP, много съм доволен, ама проблема с температурата ми е много належащ... дали може да е от термостат?
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Golf 1.9 TD 1993 няколко неща за които искам да питам...
Някой няма ли някаква идея от какво може да дига толкова сериозно температура тоя голф? Не повредена стрелката действително след баир(дори и по-кратък) си е като в котелното на параход...
- buller
- Мнения: 2164
- Регистриран на: Пет 14 апр 2006 11:33
- Автомобил: VW Passat B5_5 Exclusive
- Двигател: 1_8T AWT
- Местоположение: София
Re: Golf 1.9 TD 1993 няколко неща за които искам да питам...
Щом загрява - нещо нередно по системата: термостат, температурен датчик, антифриз и пътища... Нормално е в жегите да се вдига температурата при качване на баир, но след като мине определени градуси се включват перките и заедно с потокът въздух, който влиза при движение, температурата бързо влиза в нормални граници.
На мен на изкачването на Витиня се вдига до 95 градуса, но после се чува как се пускат перките и температурата постепенно се смъква до 80 градуса, което е нормалното за моята кола (не питай защо)
На мен на изкачването на Витиня се вдига до 95 градуса, но после се чува как се пускат перките и температурата постепенно се смъква до 80 градуса, което е нормалното за моята кола (не питай защо)
- milmar
- Мнения: 4933
- Регистриран на: Съб 22 мар 2008 2:57
- Автомобил: Passat B4 and B6 Variant
- Двигател: 1Z and CBDC
- Местоположение: Русе
Re: Golf 1.9 TD 1993 няколко неща за които искам да питам...
За дизел с оригиналния датчик за температура , при изкачване на баир няма как да е 80 градуса , хайде сега . Нормално е да е около 85-95 градуса , т.е. около температурата за включване на "перката" (първа степен) . Ако първа степен на вентилатора не успее да охлади , тогава температурата се качва още и "залепва" точно някъде около 110 градуса - при тази температура включва 2-ра степен .
Аз имах тази ситуация преди време . Купих колата и без да съм я пробвал потеглих по работа в София . По пътя в голям баир си качваше 110 градуса но се колебаеше , т.е. падаше и малко надолу . Обаче в задръстванията в София закова на 110 ... особено с климатика .
Обилно и старателно измиване на радиаторите в домашни условия с веро и много вода , меко казано реши проблема . В най-големите жеги навъртях 1000 км по морето и не видях повече от 80-85 много рядко 90 градуса с климатик и газ до дупка .Има теми по въпроса с миенето на радиатори , термостати , вентилатори и т.н. Чети и помисли , трябва да е нещо от всичките възможни причини .
ПП Не забравяй - възможен е и дефект на водната помпа .
ПП2 Като прочетох отново и другите точки от изложението ти , си мисля че нещата може да са по-сложни
Аз имах тази ситуация преди време . Купих колата и без да съм я пробвал потеглих по работа в София . По пътя в голям баир си качваше 110 градуса но се колебаеше , т.е. падаше и малко надолу . Обаче в задръстванията в София закова на 110 ... особено с климатика .
Обилно и старателно измиване на радиаторите в домашни условия с веро и много вода , меко казано реши проблема . В най-големите жеги навъртях 1000 км по морето и не видях повече от 80-85 много рядко 90 градуса с климатик и газ до дупка .Има теми по въпроса с миенето на радиатори , термостати , вентилатори и т.н. Чети и помисли , трябва да е нещо от всичките възможни причини .
ПП Не забравяй - възможен е и дефект на водната помпа .
ПП2 Като прочетох отново и другите точки от изложението ти , си мисля че нещата може да са по-сложни
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Golf 1.9 TD 1993 няколко неща за които искам да питам...
Колата вече е изрядна по първа и втора точка Сега вече остава да помисля по трета
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Golf 1.9 TD 1993 няколко неща за които искам да питам...
Точка 3-та оправена
- Traytor
- Мнения: 1657
- Регистриран на: Пон 24 авг 2009 3:09
- Автомобил: Audi A4 B6 Avant Quattro
- Двигател: AKE 2004
- Местоположение: София
Re: Golf 1.9 TD 1993 няколко неща за които искам да питам...
Предния път когато са ми сменяли ремъка на динамото не са го закачили като хората... минавал е отгоре на ролката на водната помпа и дори и да е успявал да я завърти я е въртял на обратно... Сега всичко е перфектно няма излишни шумове и колата над 80 градуса не вдига
- vinixxx
- Мнения: 1813
- Регистриран на: Пет 31 юли 2009 11:52
- Автомобил: Seat Altea
- Двигател: BJB
- Местоположение: Смолян
Re: Golf 1.9 TD 1993 няколко неща за които искам да питам...
Traytor написа:Предния път когато са ми сменяли ремъка на динамото не са го закачили като хората... минавал е отгоре на ролката на водната помпа и дори и да е успявал да я завърти я е въртял на обратно... Сега всичко е перфектно няма излишни шумове и колата над 80 градуса не вдига
преди година като ми сменяха ангренажа и на мен ми зацепиха по погрешния начин водната помпа и ударих в една гора 110градуса,да еба майсторите бездарни
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: dafi_dimo и 208 госта