Кой акумулатор е по-добър за дизел
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: Съб 05 дек 2009 13:52
- Автомобил: audi a3
- Двигател: asz+brezel
- Местоположение: варна
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
Боша за мен са доста стабилни,купих си колата с Бощ-силвър и изкарах 2 зими,а акумулатора е произведен 2006,тоест 5 години бой,сега го дарих на един авер с Лада,и си купих Варта с отстъпка за 157лв 72 или 74А,и колата започна да пали много по бързо като е топла,става дума за АФН....Че с 2 думи намерете някой авер да ви вземе хубав с отстъпка,вместо да давате по 150лв за някви момбати или искра....
- Stivi
- Мнения: 8305
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
Аз преди 3г смених Exide / и той беше на 3г/ с Бош S3 ,тази година при първите студове сутрин след непалене 4-5 дена едвам превъртя и ги размених пак със стария Exide с малката подробност че той през това време беше закачен като резервно захранване на котлето а неговата електроника постоянно го разрежда и зарежда за да е в кондиция и сега си върти та се къса,да видим в сериозния студ как ще се държи !
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
Взех голфа преди 2 год. със акумулатор Урсус,който взе да издава багажа вече и трябва да го сменям скоро, но се колебая каква марка да избера. БЕРГА, МОЛЛ, БАННЕР- на тези съм се спрял, но кой?
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
blanco написа:БЕРГА, МОЛЛ, БАННЕР- на тези съм се спрял, но кой?
Все тая вземи най-евтиния.
- sonaris
- Мнения: 85
- Регистриран на: Съб 06 фев 2010 19:56
- Автомобил: VW Passat B4 Syncro
- Двигател: ADY
- Местоположение: Пловдив / България
- Контакти:
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
Аз съм карал BOSH Silver изкара 5-6 години. Сега на бензина съм с по новия модел
това е стария. Този беше 72Ah
това е новия. Този е 74Ah мисля. Bosh имат и една още по нова серия.
Карам го втора година не е е мръднал и е от малкото акумулатори с 3 години гаранция.
Цената само може да не ти хареса. Зимата нямам никакви проблеми. Между другото лоши акумулатори няма има лоши Алтернатори/Генератори. И обикновено всякакви оттечки правят проблемите с Акумулатора.
Забравих да спомена че се купува от оторизиран дилър и се заверява гаранцията след проверка в BOSH сервиз е 3 години. Иначе е 1 година.
Добри отзиви съм получавал от FIAM, BERGA и от EXIDE които между другото също са много добри.
Успех
това е стария. Този беше 72Ah
това е новия. Този е 74Ah мисля. Bosh имат и една още по нова серия.
Карам го втора година не е е мръднал и е от малкото акумулатори с 3 години гаранция.
Цената само може да не ти хареса. Зимата нямам никакви проблеми. Между другото лоши акумулатори няма има лоши Алтернатори/Генератори. И обикновено всякакви оттечки правят проблемите с Акумулатора.
Забравих да спомена че се купува от оторизиран дилър и се заверява гаранцията след проверка в BOSH сервиз е 3 години. Иначе е 1 година.
Добри отзиви съм получавал от FIAM, BERGA и от EXIDE които между другото също са много добри.
Успех
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
Айде и в тази тема да се запиша...
Вече почти 3 години карам Пасата,но акумулатора се предаде.Преди светеше зелено,но последния месец светна черно,пробвахме със зареждане,но нямаше ефект.
Оказа се,че акумулатора е на колата от 2005г,на клемата си има щампа с година и месец.
Параметрите се виждат на снимката- 80Аh/640A
Опитах се да разгадая марката на акумулатора за да си купя пак такъв,но неуспях (VW Skoda Seat Audi),само това е като лепенка и нищо друго.
Доста гледах по сайтове и магазини,като цена и качество се спрях на aкумулатор
85Ah/800A - VARTA SILVER DYNAMIC
Времето ще покаже дали изборът ми е бил правилен,но предполагам че акумулатор с тези параметри би трябвало да издържи доста годинки.
Вече почти 3 години карам Пасата,но акумулатора се предаде.Преди светеше зелено,но последния месец светна черно,пробвахме със зареждане,но нямаше ефект.
Оказа се,че акумулатора е на колата от 2005г,на клемата си има щампа с година и месец.
Параметрите се виждат на снимката- 80Аh/640A
Опитах се да разгадая марката на акумулатора за да си купя пак такъв,но неуспях (VW Skoda Seat Audi),само това е като лепенка и нищо друго.
Доста гледах по сайтове и магазини,като цена и качество се спрях на aкумулатор
85Ah/800A - VARTA SILVER DYNAMIC
Времето ще покаже дали изборът ми е бил правилен,но предполагам че акумулатор с тези параметри би трябвало да издържи доста годинки.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
Колеги,,нормално ли е на две седмици да дозареждам акумулатора сега в тези студове,на 2 години е ,но лошото е че го карам на къси разстояния,3-4 км.и като добавим няколко пъти сприране тръгване ,фарове парно,след 15 дни върти ,но не така ,от раз да пали.Та питам да не взема да го скапя,или да го дозареждам на месец веднъж.Зарядното ми е електронно и го държа 14-15 часа 74ач.720 стартов ток.
- tdi fen
- Мнения: 4285
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
аз минавам около 200 км седмично и пак го дозареждам всеки месецstivenj написа:Колеги,,нормално ли е на две седмици да дозареждам акумулатора сега в тези студове,на 2 години е ,но лошото е че го карам на къси разстояния,3-4 км.и като добавим няколко пъти сприране тръгване ,фарове парно,след 15 дни върти ,но не така ,от раз да пали.Та питам да не взема да го скапя,или да го дозареждам на месец веднъж.Зарядното ми е електронно и го държа 14-15 часа 74ач.720 стартов ток.
-
- Мнения: 433
- Регистриран на: Пет 23 окт 2009 0:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
И аз карам предимно градско, но зареждам акумулатора веднъж годишно - в началото на зимата.
-
- Мнения: 568
- Регистриран на: Пон 20 апр 2009 15:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: veliko turnovo, VW Polo-1.9-D
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
tdi fen написа:аз минавам около 200 км седмично и пак го дозареждам всеки месецstivenj написа:Колеги,,нормално ли е на две седмици да дозареждам акумулатора сега в тези студове,на 2 години е ,но лошото е че го карам на къси разстояния,3-4 км.и като добавим няколко пъти сприране тръгване ,фарове парно,след 15 дни върти ,но не така ,от раз да пали.Та питам да не взема да го скапя,или да го дозареждам на месец веднъж.Зарядното ми е електронно и го държа 14-15 часа 74ач.720 стартов ток.
Ще се пробвам и аз на месец да дозареждам,лошото е ,че на къси разстояния и много палене и гасене има през деня ,то няма кога да се зареди от алтернатора.Като добавим фарове,парно и той увяхва,но си мисля ,че ако беше 64 ач.щеше да е по добре с дозареждането от алтернатора .
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
Има ли значение,акумулатора обслужваем ли е или не.
И само обслужваемите ли трябва да се дозареждат,аз стария акумулатор никога не го бях дозареждал...
И само обслужваемите ли трябва да се дозареждат,аз стария акумулатор никога не го бях дозареждал...
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
PagocmuH написа:Има ли значение,акумулатора обслужваем ли е или не.
И само обслужваемите ли трябва да се дозареждат,аз стария акумулатор никога не го бях дозареждал...
Дали има значение за кое?
И да може (трябва) да се дозарежда и необслужваемия акумулатор, а това че е необслужваем нищо не значи освен че се очаква да не се долива вода, което пък не е съвсем така. На баща ми му дадох моята старата ИСКРА уж необслужваем на около 3 години и като го отворих ей така от любопитство и нямаше нито 1 клетка която да в нормите а на няколко дори и плочите бяха сухи, така че ако има възможност необслужваем акумулатор да му се проверява нивото на електролита си го проверете недейте разчита че всичко е ОК .
Иначе за дозареждането аз никога не съм зареждал акумулатор когато всичко си ми е било изправно.
- PagocmuH
- Мнения: 1072
- Регистриран на: Пет 24 апр 2009 18:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кукерландия
- Контакти:
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
Колега как да отворя клетката,както всичко е залепено и не може да се отвори,тоест мога да го отворя,но после никога няма да може да се затвори.
Пробвах с акумулатора на Голфа,който е Бош и не успях после да затворя клетките.
Вартата ми е на същия принцип и стария на Пасата,който свалих и тои беше така залепен.
Да не говорим с колко отверки и приспособления ги отворих.
А стария акумулатор на Пасата който се предаде пробвах да го заредя,но неуспешно.
Нямаше никакъв резултат от зареждането.
Пробвах с акумулатора на Голфа,който е Бош и не успях после да затворя клетките.
Вартата ми е на същия принцип и стария на Пасата,който свалих и тои беше така залепен.
Да не говорим с колко отверки и приспособления ги отворих.
А стария акумулатор на Пасата който се предаде пробвах да го заредя,но неуспешно.
Нямаше никакъв резултат от зареждането.
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пет 11 ное 2011 21:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: djulunica veliko tirnovsko
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
монбат е супер вече 5година го карам без проблем е
това е за теб послушаи ме няма да збъркаш -съвет
повече от 5секунди не върти на стартер и ще караш
като мен 5година сам прицени парите са твои!!!!1
това е за теб послушаи ме няма да збъркаш -съвет
повече от 5секунди не върти на стартер и ще караш
като мен 5година сам прицени парите са твои!!!!1
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: Пет 31 авг 2007 12:40
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Кой акумулатор е по-добър за дизел
PagocmuH написа:Колега как да отворя клетката,както всичко е залепено и не може да се отвори,тоест мога да го отворя,но после никога няма да може да се затвори.
Пробвах с акумулатора на Голфа който е Бош и не успях после да затворя клетките.
Вартата ми е на същия принцип и стария на пасата който свалих и тои беше така залепен да не говорим с колко отверки и приспособления ги отворих.
А стария акумулатор на Пасата който се предаде пробвах да го заредя,но неуспешно.
Нямаше никакъв резултат от зареждането.
Колега явно зависи какъв а акумулатора На искра необслужваемия акумулатор си е напълно като обслужваем такъв но капачките на клетките са под лепенките . БТВ не съветвам никой да ги отваря преди да изтече гаранцията . Също така ако няма лесен начин по добре не пипайте, но до мен си беше съвсем нормален акумулатор и се отварят лесно. В момента и на 2-та дизела(Шаран 1З и Пасат Б4 АФН) съм с "усилената" искра и за в момента няма ядове.На шарана аку-то е на над 3 години като преди това го търкалях на една бензинова 405 и акуто седя 4-5 месеца без да се кара и без да се зарежда но устиска. Сега е подложено на много кофти цикъл 2 км каране и спиране и все още даяни. На моя пасат пак със същия също за в момента нямам проблеми но той няма още и 2 години така че е нормално, а като го сложих и ми изчезна проблема с топлия старт
БТВ за зареждането и ефекта на заминал акумулатор наистина няма никакъв , лично съм гледал заминал си акумулатор как седи на зарядно 12 часа откачат го от зарядното при което колата не може да завърти ... така че ако акумулатора е мъртвец няма файда от зареждането.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 52 госта