Zinoto написа: Съжелявам, че писах толкова много и предлагам
Поне виж кое как се пише - https://www.youtube.com/watch?v=h8Bf-bl6PWg
Неграмотният в едно е награмотен във всичко.
Zinoto написа: Съжелявам, че писах толкова много и предлагам
horsito написа:....
Аз спирам вече да пиша по темата явно няма смисъл.
samo_pechka написа:ще се слага на А4 Б5 1.9 тди . Със 140амп.алтернатор съм.
samo_pechka написа: държа да е AGM
Ще се радвам на съвет .
Търси се мощност, безпроблемност и дълъг експл. срок
radi_nrj написа:AGM и висок стартов ток са 2 взаимно изключващи се нeща. Всички автомобилни AGМ акумулатори са ребрандирани полутракционни. С дебели ляти плочи са, което гарантира дълъг живот и голям резервен капацитет, но е за сметка на стартовия ток.
така правя , повече от 315мм не влизат, този 80Ач е такъвzahri-emin написа:Взимаш най-големия който може да вкараш на мястото за акумулатор
Ами набързо в гугъла, примерно за Бг модел , сходни са описанията и на другите http://www.monbat.com/bg/pages/gem.htmlpolovera_9n3 написа: ..но какво е AGM?
GreyGreen написа:Миналия месец смених акумулатора и сложих на АФН-а VARTA SILVER DYNAMIC 74ah - 750A и сега колата пали в момента на завъртането на ключа, даже ми беше странно в началото. Имаше проблеми и с топлия старт, които също изчезнаха и явно причината е била в стария акумулатор.