Здравейте,
Имам проблем с първото палене сутрин на 1.9 AVF.
Претриса първите 4-5 секунди и пуши.
След това няма никакъв проблем, гася паля и няма претрисане.
Все едно стартира на 3 цилиндъра.
Като цяло от както я имам го има този проблем със студеният старт зимата при ниски температури.
Но в последно време се задълбочи и пали все по трудно.
Скоро датчика на антифриза, който е зад блока на гуменото съединение спря да работи и държеше високи обороти докато загрее до 90 градуса.
Тогава палеше от четвърт и без никакво претрисане, все едно топла.
Свещите са сменени и пълно обслужване на дюзите, гумички и всичко!
От какво може да е и някой имал ли е подобен проблем?
Благодаря Ви предварително!
Проблем с първото запалване на двигателя Пасат Б 5.5 Пасат 1.9 ТДИ
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с първото запалване на двигателя Пасат Б 5.5 Пасат 1.9 ТДИ
Ваг Ком приятел ти е нужен.
1.Проверка за изгоряла подгревна свещ.Проверка на захранването към подгревни свещи.
2.Проверка на стойности на дюзите при суден старт.
3.Проверка на синхронизацията на вала.
4.Проверка на стойностите на датчика за температурата на антифриза при студен мотор.
За всичко без първото ти е нужен Ваг Ком и студена кола.
1.Проверка за изгоряла подгревна свещ.Проверка на захранването към подгревни свещи.
2.Проверка на стойности на дюзите при суден старт.
3.Проверка на синхронизацията на вала.
4.Проверка на стойностите на датчика за температурата на антифриза при студен мотор.
За всичко без първото ти е нужен Ваг Ком и студена кола.
-
- Мнения: 1873
- Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Re: Проблем с първото запалване на двигателя Пасат Б 5.5 Пасат 1.9 ТДИ
Към написаното от колегата е възможно и да е паднала малко компресията. Разход на масло има ли?
- Lupender
- Мнения: 708
- Регистриран на: Съб 29 окт 2011 18:22
- Автомобил: SEAT Cordoba
- Двигател: TDI 1.9 ASV
- Местоположение: Благоевград
Re: Проблем с първото запалване на двигателя Пасат Б 5.5 Пасат 1.9 ТДИ
Ако на диагностика не излиза нищо, провери връзките до ЕГР-а, също и стартера.
- tdi fen
- Мнения: 4244
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Проблем с първото запалване на двигателя Пасат Б 5.5 Пасат 1.9 ТДИ
профилактика на стартера
Re: Проблем с първото запалване на двигателя Пасат Б 5.5 Пасат 1.9 ТДИ
Колега когато инжекторите са обсужвани сменен ли е снопа с кабелите който ги захранва. Ако не си мога да ти гарантирам на 90 процента ,че има хлабав пин на някоя дюза и проблема е точно от там, а не нито в подгревни свещи нито в датчици и тем подобни.Аз го играх същия тоя номер, студена колата палеше и работеше на 3 цилиндъра до следващото стартиране на двигателя. Проблема реших като свалих капака на главата и стегнах пиновете на буксите и почистих с контактен спрей, има клипове в youtube разгледай не е нещо сложно.
- NathaN
- Мнения: 247
- Регистриран на: Съб 02 юли 2011 9:17
- Автомобил: Seat Ibiza 6L
- Двигател: PD 131кс BLT 2006
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с първото запалване на двигателя Пасат Б 5.5 Пасат 1.9 ТДИ
1. Ваг ком проверка на температурният датчик или някоя дюза тоест както казва колегата може снопа да се ебава ще излиза (Missfire Detected), другото което е проверка на 4ти канал как е центроовката
2. Ако е наред всичко от първото,смяна опръстени на дюзи
3. Ако пак не се оправи от второто отиваш на тандем помпа
4. Износен вал
5. Проблемна глава тоест получават се ръбове на леглата на дюзите и дори при смяна на опръстените не се оправя и се налага смяна на глава
2. Ако е наред всичко от първото,смяна опръстени на дюзи
3. Ако пак не се оправи от второто отиваш на тандем помпа
4. Износен вал
5. Проблемна глава тоест получават се ръбове на леглата на дюзите и дори при смяна на опръстените не се оправя и се налага смяна на глава
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: Вто 26 яну 2016 21:30
- Автомобил: АУДИ А4 Б6
- Двигател: AVF
- Местоположение: Плевен
Re: Проблем с първото запалване на двигателя Пасат Б 5.5 Пасат 1.9 ТДИ
Ако има хлабав пин на дюза провери стойностите на дюзите при палене която има хлабав пин и няма добър контакт ще скочи на 2.8+или -
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 171 госта