Тампон на двигателя - 1z
Тампон на двигателя - 1z
Преди около година ми се наложи да сменя тампона на двигателя (този които е от дясно на него между двигателя и купето, ако се гледа отвън). От тогава започнаха неприятни вибрации в купето и мисля, че там е проблема. Въпросът ми е следния: има два вида тампони на който съм се спрял. Единият е SWAG от ауто + и струва към 100 лева. Другият е от аутохелп, води се първо качесвто и струва около 40 лева (не знам марката). Склонен съм да дам 100 лева, но не знам има ли смисъл. Тоест дали скъпият е наистина по-добър или няма разлика. Някакви идеи или препоръки, може и други марки.
Re: Тампон на двигателя - 1z
bats написа:Преди около година ми се наложи да сменя тампона на двигателя (този които е от дясно на него между двигателя и купето, ако се гледа отвън). От тогава започнаха неприятни вибрации в купето и мисля, че там е проблема. Въпросът ми е следния: има два вида тампони на който съм се спрял. Единият е SWAG от ауто + и струва към 100 лева. Другият е от аутохелп, води се първо качесвто и струва около 40 лева (не знам марката). Склонен съм да дам 100 лева, но не знам има ли смисъл. Тоест дали скъпият е наистина по-добър или няма разлика. Някакви идеи или препоръки, може и други марки.
Ами колега разликата е в живота на тампона,ако вземеш Сваг ще ти изкара по дълго време.
Re: Тампон на двигателя - 1z
Ясно, може би ще се насоча към него. Въпросът беше, че този който ми сложиха последно явно е с лошо качество, защото ако не се лъжа, след смяната му започнаха по големите вибрации. А сега като стане студено и в началото доста тресе. Но явно ще трябва да вложа повече пари
Re: Тампон на двигателя - 1z
колега, и аз като тебе реших да си сменя единия тампон. Вибрациите си останаха, че дори се засилиха. оказа се, че и втория беше за смяна. смених ги и двата, моторчето заспа. Моите са Феби. Сменяй и двата според мен. и още нещо, много е важно като се сложат тампоните, преди да ги затегнеш да приповдигнеш мотора да се понамести, и тогава затягай.
Re: Тампон на двигателя - 1z
Това с повдигането майстора трябва да го направи... Те даже са 3 тампона, но другите два уж били здрави. Аз мисля този спецялно да сменям, защото след неговата подмяна се появиха вибрации, явно са ми сложили някои некачествен.
Възможно ли е да не го е сложил добре и за това да тресе?
Възможно ли е да не го е сложил добре и за това да тресе?
- Kung_Fu_Panda
- Мнения: 398
- Регистриран на: Пет 17 апр 2009 8:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: софия
Re: Тампон на двигателя - 1z
класика в жанра, сакапан тампон за дизел = вибрации
сваг му е майката
и 3-те комплект са към 190-200лв но наистина единия от тях е над 100лв сам, ако имаш познат в магазин можеш да ги вземеш за 150 комплекта
скоро ги смених със сваг и съм много доволен, колата заспа
сменяй ги всички заедно, защото другите "здравите" са разхлабени и новия ще го отнесе
има едни зъбчета дето се нацелват като се монтират тампоните но дори и да не са нацелени според мен няма да тресе, ще се върти и ще се скъса сигурно по-бързо
просто е некачествен и не обира вибрациите
сваг му е майката
и 3-те комплект са към 190-200лв но наистина единия от тях е над 100лв сам, ако имаш познат в магазин можеш да ги вземеш за 150 комплекта
скоро ги смених със сваг и съм много доволен, колата заспа
сменяй ги всички заедно, защото другите "здравите" са разхлабени и новия ще го отнесе
има едни зъбчета дето се нацелват като се монтират тампоните но дори и да не са нацелени според мен няма да тресе, ще се върти и ще се скъса сигурно по-бързо
просто е некачествен и не обира вибрациите
Re: Тампон на двигателя - 1z
колега аз имах същият проблем след като смених моя тампон собственоръчно който бях закупил за 25лв.(италянски поне така каза продавача)и сеполучи едно неприятно тракане при настъпването на студовете,като при мен започнаха да се удрят трабите на интеркулера в пластмасите на вентилатора на радятора,явно не го бях затегнал или след известно време(каране) се беше наместил и след стягането му нямам този проблем но установих че предният централен тампон и той вече е за смяна.Та съветат ми е да провериш дали не е отхлабена гайката или да отидеш при майстора който го е ремонтирал и да му направиш рекламаций
- stoqnov_s
- Мнения: 182
- Регистриран на: Вто 12 юни 2007 19:46
- Автомобил: AUDI A4
- Двигател:
- Местоположение: Варна-Силистра 1.6D JP- Трак Трака Та Трак
Re: Тампон на двигателя - 1z
Моторите на Голф2 от 80те години и те ли са с 3 маслени танпона
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 213 госта