AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
zando_yes
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 18 мар 2013 13:30
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: Враца

Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!

Мнениеот zando_yes » Пон 14 окт 2013 14:39


Здравейте колеги, пасата ми е 1.9 TDI ATJ PD 115 к.с., имам идентичен проблем с колата и ще помоля автора на темата да даде информация до къде е стигнал с решаването на проблема...
Поздрави




Потребителски аватар
mironti
Мнения: 222
Регистриран на: Чет 31 май 2007 21:36
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Смолян

Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!

Мнениеот mironti » Вто 15 окт 2013 17:06


Здравейте, преди време и аз имах същия проблем, оправи се чрез следното: свалих капака на двигателя и забелязах, че буксата на ървата дюза е хлабава, издърпах буксата след което е разглобих, стиснах с клещи обувката и отново си е сглобих. След тази процедъра проблеми съм нямал.


zando_yes
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 18 мар 2013 13:30
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: Враца

Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!

Мнениеот zando_yes » Пет 18 окт 2013 9:20


Онзи ден четох из форума , че имало някаква букса под задната седалка и играела роля за този проблем..Свалих я (въпреки че тя си беше закачена добре) и я закачих отново, изчаках няколко дни, за да видя как е, но от тогава до сега сутрин не придърпва колата...Странно !!!!


StrEagle
Мнения: 792
Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
Автомобил: Polo 6C
Двигател: DAJA
Местоположение: София

Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!

Мнениеот StrEagle » Пон 21 окт 2013 15:22


Разменете кабелите на дюзите, ако не може - разменете самите дюзи. Да кажем 1-ва с 2-ра.
Ако проблема остане на 1-ви цилиндър - сменете кабелите.
Ако проблема се премести на 2-ри цилиндър - търсете друга дюза..


tcviatkov
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 17 яну 2010 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!

Мнениеот tcviatkov » Чет 20 мар 2014 8:04


Извинявам се за глупавия въпрос.
Аз имам идентичен проблем колата като загрееше и започваше да прекъсва като бензинова
Вчера обаче започна здраво да тресе и светнаха един удивителен на бордкомпа авс и есп понеже съм в германия човека от АДАС който дойде каза че проблема е в кабелите или дюза първи цилиндър колата ми е Ауди а2 1,2TDI. Въпросът ми е да рискувам ли да сменя кабелите или да я карам в сервиз.защото тук не си играят сменят с ново а дюзата е 500€ и труда е около 300 Другият ми въпрос е трудно ли се сваля тази дюза защото съм виждал на едно БМВ какъв зор беше и накрая за малко да се скъса.
Благодаря предварително!


tcviatkov
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 17 яну 2010 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!

Мнениеот tcviatkov » Чет 20 мар 2014 8:11


Пропуснах да кажа че човека от АДАС като напръска буксата и колата за малко се подобри но не се оправи


tcviatkov
Мнения: 8
Регистриран на: Нед 17 яну 2010 9:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: България

Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!

Мнениеот tcviatkov » Чет 20 мар 2014 16:32


Благодаря коментарите ви ми помогнаха.
При мен бяха кабели


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!

Мнениеот lz2aii » Чет 20 мар 2014 16:40


Ако не е тайна, колко ти излязоха кабелите като цена?


zando_yes
Мнения: 19
Регистриран на: Пон 18 мар 2013 13:30
Автомобил: VW Passat B6
Двигател: CBAB 2010
Местоположение: Враца

Re: AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър

Мнениеот zando_yes » Сря 07 май 2014 17:31


Колеги, от около няколко дни колата при първи старт започна да работи като на три цилиндъра. Оставих я при майстора и диагностиката показа електрически проблем на дюза на първи цилиндър. Смениха се кабелите, защото били доста зле и сега няма грижи....


red.devilll
Мнения: 1385
Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
Автомобил:
Двигател:

Re: AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър

Мнениеот red.devilll » Чет 08 май 2014 23:31


Отговора са ти го дали над твоето мнение.Ако пак ти дава грешка на същия цилиндър проблем с кабели ако се измести на другия цилиндър проблемна ПД


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър

Мнениеот dmode101 » Нед 08 юни 2014 20:07


Ще ползвам темата на колегата, понеже проблемът е подобен.

Случката е следната.

В петък тръгваме на кратко семейно пътешествие. В началото, из столичното задръстване проблеми няма. В един момент на Ботевградско шосе забелязах, че при подаване на газ припушва черно. Викам си - сигурно нещо горивото е кофти. Излизаме на Хемус, взе да придърпва леко и пак черен пушек. Продължих да карам, но започнаха лошите предчувствия... Слязохме от Хемус, минахме Ботевград и тресенето при подаване на газ взе да става тежко, пушека също. Спрях на една отбивка, колата тресеше жестоко на празен ход. Носехме лаптопа, кабела си стои в колата и разбира се я закачих за проверка. Грешката беше misfire cylinder 1 detected. Показания на дюзите, 1-ва - 3.00, 2-ра беше ОК, 3-та - -3.00, 4-та - -1.2. Носех гедоре и свалих капака на клапаните за да видя кабелите. Пристегнах буксите на 1-ва дюза, макар че не бяха хлабави и турих обратно капака. Резултат нямаше - яко тресене и пушеци. Тръгнахме обратно към София и с мъка се прибрахме. Положението се влоши още повече докато стигнем. Едва потеглях от място, опитваше се да гасне, за пушека не ми се говори. Маслото и антифриза са в норми. Преди няма и 1000км. сменяхме уплътнения на дюзите и всичко беше перфектно. Днес я палих, трудно запали - пак тресене и лютив сив пушек. Не знам как ще я закарам тази кола до сервиз...

Сега, след този ферман, възниква въпросът - дюза на първи цилиндър ли със сигурност е проблема или може да бъде от кабелите? Подчертавам, че драмата се разви постепенно, не изведнъж. Изключително ще съм благодарен за компетентни мнения. :beer


Потребителски аватар
Dobromirski
Мнения: 1582
Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
Автомобил: Seat Leon
Двигател: ARL 150+ hp
Местоположение: Плевен
Контакти:

Re: AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър

Мнениеот Dobromirski » Сря 11 юни 2014 7:09


Не е от кабелите.
1. Ти сигурен ли си , че последният път си налял нафта в тази кола ?
2. Провери ли нивото на маслото как е ? (притеснявам се от лош монтаж преди 1000 км )


dmode101
Мнения: 387
Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София Passat B6 DSG

Re: AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър

Мнениеот dmode101 » Сря 11 юни 2014 7:40


Нафта е, намерих си бележката. Освен ако на бензиностанцията, при зареждане от цистерната не са объркали танковете :eek Довечера ще душа около филтъра със сигурност. Маслото е на нормално ниво и не мирише на гориво. Уплътненията ги сменя проверен форумен майстор. Свалих шината и проверих кабелите - нищо им няма. Ще купувам дюза явно.

Edit:
Източих малко гориво - нафта си е.


Потребителски аватар
lz2aii
Мнения: 1330
Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
Автомобил: VW Passat B 5.5
Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
Местоположение: Габрово

Re: AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър

Мнениеот lz2aii » Пон 16 юни 2014 10:58


Залагам на това, че проблема е в дюзата. Имах същия проблем и след смяна на дюзата проблема се оправи. При мен обаче стойностите на проблемната дюза не бяха толкова критични. Не ми харесват обаче и стойностите на 3-та дюза.


mitaka26
Мнения: 16
Регистриран на: Сря 14 апр 2010 16:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: kz

Re: AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър

Мнениеот mitaka26 » Пон 16 юни 2014 20:01


ами износен разпределителен вал



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 169 госта