Здравейте колеги, пасата ми е 1.9 TDI ATJ PD 115 к.с., имам идентичен проблем с колата и ще помоля автора на темата да даде информация до къде е стигнал с решаването на проблема...
Поздрави
AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър
- mironti
- Мнения: 222
- Регистриран на: Чет 31 май 2007 21:36
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Смолян
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
Здравейте, преди време и аз имах същия проблем, оправи се чрез следното: свалих капака на двигателя и забелязах, че буксата на ървата дюза е хлабава, издърпах буксата след което е разглобих, стиснах с клещи обувката и отново си е сглобих. След тази процедъра проблеми съм нямал.
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 18 мар 2013 13:30
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Враца
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
Онзи ден четох из форума , че имало някаква букса под задната седалка и играела роля за този проблем..Свалих я (въпреки че тя си беше закачена добре) и я закачих отново, изчаках няколко дни, за да видя как е, но от тогава до сега сутрин не придърпва колата...Странно !!!!
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: Вто 19 юли 2011 13:11
- Автомобил: Polo 6C
- Двигател: DAJA
- Местоположение: София
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
Разменете кабелите на дюзите, ако не може - разменете самите дюзи. Да кажем 1-ва с 2-ра.
Ако проблема остане на 1-ви цилиндър - сменете кабелите.
Ако проблема се премести на 2-ри цилиндър - търсете друга дюза..
Ако проблема остане на 1-ви цилиндър - сменете кабелите.
Ако проблема се премести на 2-ри цилиндър - търсете друга дюза..
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
Извинявам се за глупавия въпрос.
Аз имам идентичен проблем колата като загрееше и започваше да прекъсва като бензинова
Вчера обаче започна здраво да тресе и светнаха един удивителен на бордкомпа авс и есп понеже съм в германия човека от АДАС който дойде каза че проблема е в кабелите или дюза първи цилиндър колата ми е Ауди а2 1,2TDI. Въпросът ми е да рискувам ли да сменя кабелите или да я карам в сервиз.защото тук не си играят сменят с ново а дюзата е 500€ и труда е около 300 Другият ми въпрос е трудно ли се сваля тази дюза защото съм виждал на едно БМВ какъв зор беше и накрая за малко да се скъса.
Благодаря предварително!
Аз имам идентичен проблем колата като загрееше и започваше да прекъсва като бензинова
Вчера обаче започна здраво да тресе и светнаха един удивителен на бордкомпа авс и есп понеже съм в германия човека от АДАС който дойде каза че проблема е в кабелите или дюза първи цилиндър колата ми е Ауди а2 1,2TDI. Въпросът ми е да рискувам ли да сменя кабелите или да я карам в сервиз.защото тук не си играят сменят с ново а дюзата е 500€ и труда е около 300 Другият ми въпрос е трудно ли се сваля тази дюза защото съм виждал на едно БМВ какъв зор беше и накрая за малко да се скъса.
Благодаря предварително!
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
Пропуснах да кажа че човека от АДАС като напръска буксата и колата за малко се подобри но не се оправи
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: Нед 17 яну 2010 9:52
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
Благодаря коментарите ви ми помогнаха.
При мен бяха кабели
При мен бяха кабели
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: проблем с помпа дюза на 1 ви цилиндър!!!!
Ако не е тайна, колко ти излязоха кабелите като цена?
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: Пон 18 мар 2013 13:30
- Автомобил: VW Passat B6
- Двигател: CBAB 2010
- Местоположение: Враца
Re: AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър
Колеги, от около няколко дни колата при първи старт започна да работи като на три цилиндъра. Оставих я при майстора и диагностиката показа електрически проблем на дюза на първи цилиндър. Смениха се кабелите, защото били доста зле и сега няма грижи....
-
- Мнения: 1385
- Регистриран на: Чет 23 сеп 2010 21:48
- Автомобил:
- Двигател:
Re: AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър
Отговора са ти го дали над твоето мнение.Ако пак ти дава грешка на същия цилиндър проблем с кабели ако се измести на другия цилиндър проблемна ПД
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър
Ще ползвам темата на колегата, понеже проблемът е подобен.
Случката е следната.
В петък тръгваме на кратко семейно пътешествие. В началото, из столичното задръстване проблеми няма. В един момент на Ботевградско шосе забелязах, че при подаване на газ припушва черно. Викам си - сигурно нещо горивото е кофти. Излизаме на Хемус, взе да придърпва леко и пак черен пушек. Продължих да карам, но започнаха лошите предчувствия... Слязохме от Хемус, минахме Ботевград и тресенето при подаване на газ взе да става тежко, пушека също. Спрях на една отбивка, колата тресеше жестоко на празен ход. Носехме лаптопа, кабела си стои в колата и разбира се я закачих за проверка. Грешката беше misfire cylinder 1 detected. Показания на дюзите, 1-ва - 3.00, 2-ра беше ОК, 3-та - -3.00, 4-та - -1.2. Носех гедоре и свалих капака на клапаните за да видя кабелите. Пристегнах буксите на 1-ва дюза, макар че не бяха хлабави и турих обратно капака. Резултат нямаше - яко тресене и пушеци. Тръгнахме обратно към София и с мъка се прибрахме. Положението се влоши още повече докато стигнем. Едва потеглях от място, опитваше се да гасне, за пушека не ми се говори. Маслото и антифриза са в норми. Преди няма и 1000км. сменяхме уплътнения на дюзите и всичко беше перфектно. Днес я палих, трудно запали - пак тресене и лютив сив пушек. Не знам как ще я закарам тази кола до сервиз...
Сега, след този ферман, възниква въпросът - дюза на първи цилиндър ли със сигурност е проблема или може да бъде от кабелите? Подчертавам, че драмата се разви постепенно, не изведнъж. Изключително ще съм благодарен за компетентни мнения.
Случката е следната.
В петък тръгваме на кратко семейно пътешествие. В началото, из столичното задръстване проблеми няма. В един момент на Ботевградско шосе забелязах, че при подаване на газ припушва черно. Викам си - сигурно нещо горивото е кофти. Излизаме на Хемус, взе да придърпва леко и пак черен пушек. Продължих да карам, но започнаха лошите предчувствия... Слязохме от Хемус, минахме Ботевград и тресенето при подаване на газ взе да става тежко, пушека също. Спрях на една отбивка, колата тресеше жестоко на празен ход. Носехме лаптопа, кабела си стои в колата и разбира се я закачих за проверка. Грешката беше misfire cylinder 1 detected. Показания на дюзите, 1-ва - 3.00, 2-ра беше ОК, 3-та - -3.00, 4-та - -1.2. Носех гедоре и свалих капака на клапаните за да видя кабелите. Пристегнах буксите на 1-ва дюза, макар че не бяха хлабави и турих обратно капака. Резултат нямаше - яко тресене и пушеци. Тръгнахме обратно към София и с мъка се прибрахме. Положението се влоши още повече докато стигнем. Едва потеглях от място, опитваше се да гасне, за пушека не ми се говори. Маслото и антифриза са в норми. Преди няма и 1000км. сменяхме уплътнения на дюзите и всичко беше перфектно. Днес я палих, трудно запали - пак тресене и лютив сив пушек. Не знам как ще я закарам тази кола до сервиз...
Сега, след този ферман, възниква въпросът - дюза на първи цилиндър ли със сигурност е проблема или може да бъде от кабелите? Подчертавам, че драмата се разви постепенно, не изведнъж. Изключително ще съм благодарен за компетентни мнения.
- Dobromirski
- Мнения: 1582
- Регистриран на: Нед 31 дек 2006 10:12
- Автомобил: Seat Leon
- Двигател: ARL 150+ hp
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър
Не е от кабелите.
1. Ти сигурен ли си , че последният път си налял нафта в тази кола ?
2. Провери ли нивото на маслото как е ? (притеснявам се от лош монтаж преди 1000 км )
1. Ти сигурен ли си , че последният път си налял нафта в тази кола ?
2. Провери ли нивото на маслото как е ? (притеснявам се от лош монтаж преди 1000 км )
-
- Мнения: 387
- Регистриран на: Чет 19 май 2005 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София Passat B6 DSG
Re: AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър
Нафта е, намерих си бележката. Освен ако на бензиностанцията, при зареждане от цистерната не са объркали танковете Довечера ще душа около филтъра със сигурност. Маслото е на нормално ниво и не мирише на гориво. Уплътненията ги сменя проверен форумен майстор. Свалих шината и проверих кабелите - нищо им няма. Ще купувам дюза явно.
Edit:
Източих малко гориво - нафта си е.
Edit:
Източих малко гориво - нафта си е.
- lz2aii
- Мнения: 1330
- Регистриран на: Съб 09 фев 2013 12:45
- Автомобил: VW Passat B 5.5
- Двигател: AVB 1.9 TDI 2002
- Местоположение: Габрово
Re: AJM проблем с помпа-дюза на 1-ви цилиндър
Залагам на това, че проблема е в дюзата. Имах същия проблем и след смяна на дюзата проблема се оправи. При мен обаче стойностите на проблемната дюза не бяха толкова критични. Не ми харесват обаче и стойностите на 3-та дюза.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 169 госта