относно Голф V 2.0 140 коня

Volkswagen или Audi, Golf или Passat, Bentley или Bugatti - това е мястото да питате, да споделите и да разберете
Потребителски аватар
Plamen Revanski
Мнения: 74
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

относно Голф V 2.0 140 коня

Мнениеот Plamen Revanski » Чет 14 яну 2010 20:47


колеги предстой ми покупка на такъв Голф с този мотор,дизел 140 коня,искам да искажете мнения ако знаете нещо за него.
Благодаря предварително :)




Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: относно Голф V 2.0 140 коня

Мнениеот morfei1 » Чет 14 яну 2010 20:50


Пукат глави, иначе са си супер :) .


Потребителски аватар
Plamen Revanski
Мнения: 74
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: относно Голф V 2.0 140 коня

Мнениеот Plamen Revanski » Чет 14 яну 2010 20:54


само си чувал или имаш преки наблюдения върху няколко автомобила?


Потребителски аватар
passat6
Мнения: 89
Регистриран на: Пон 20 юли 2009 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: относно Голф V 2.0 140 коня

Мнениеот passat6 » Чет 14 яну 2010 21:44


Колега, двигателя е много добър. Карам го вече 50 000км. и нямам никакви проблеми на пасат 6. Много е динамичен и пъргаф. На голфа ще бъде още по-добре. Никой от форума не се е оплакал от спукана глава, а и аз не съм чул от никой подобно оплакване. Имаше една статия в автобилд за тествания пасат, но от ФВ са им отговорили, че няма никакъв проблем. И не се касаеше до пукнатина на главата а на блока, която се затваря при загряване. А и единствен автомобил не е представителна извадка за всички произведени няколко стотин автомобила. При редовна смяна на консумативи и добавка за подържане чистотата на дюзите няма никакви проблеми. С ръчни скорости е доста икономичен на пасат, а на голф сигурно още повече. Аз съм с ДСГ и също е поносимо. Този двигател се монтира и на Ауди А4 и А6. Няма ГНП. Въпросът ти е правилен. В същност чуй мнение от хора които го карат този двигател, а не от чули за него. Единичен констатиран проблем не е определящ за всички. Скоро беше паднал Бойнг, но ги карат по целия свят като най-надежните самолети.


Потребителски аватар
passat6
Мнения: 89
Регистриран на: Пон 20 юли 2009 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sofia

Re: относно Голф V 2.0 140 коня

Мнениеот passat6 » Чет 14 яну 2010 21:48


И на светофара и на магистралата вадиш дробовете на останалите в този клас. 230 км./час си ги прави, нагоре ме беше страх.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: относно Голф V 2.0 140 коня

Мнениеот morfei1 » Чет 14 яну 2010 22:05


Е, то с 230 се пукат глави :Mr Green Fun

@Plamen Revanski, не, нямам опит с тях нито преки наблудения. Това не променя картинката обаче :) .

Грешката е моя, не глава а блок имах предвид и има колеги с такива проблеми.

Не всички 2.0 140к.с го имат този проблем. Аз лично незнам точно по какво се познава. Още не са чак толкова много разпространени, за да им знаем детските болести :).

Последна промяна от morfei1 на Чет 14 яну 2010 23:55, променено общо 4 пъти.


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: относно Голф V 2.0 140 коня

Мнениеот kiki1 » Чет 14 яну 2010 22:10


Даа и за съжаление не е един.По надолу в раздела имаше тема за тоя мотор :(


Потребителски аватар
Plamen Revanski
Мнения: 74
Регистриран на: Пон 26 ное 2007 22:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: относно Голф V 2.0 140 коня

Мнениеот Plamen Revanski » Чет 14 яну 2010 22:16


Благодаря ви колеги,иначе съм се спрял на този мотор с автоматична скоростна кутия с DSG.


cucurko
Мнения: 48
Регистриран на: Пет 18 яну 2008 14:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: относно Голф V 2.0 140 коня

Мнениеот cucurko » Чет 14 яну 2010 22:39


По известните проблеми от първите години на производството на този мотор сa наистина по-голяма склонност към спукване на глави, дефектни маслени помпи, дефектни EGR охладители, може би и балансиращи валове. Доколкото знам са изчистени до края на 2006-та година. Според мен ако търсиш такава кола от първите серии се спри на 1.9TDI, който за съжаление е с доста по-ниска мощност.

Интересното, че Ауто Билд бяха писали, че и 1.9TDI пука глави, пък за него не се е вдигнал шум.

Колко от моторите ще го направят господ ще каже, 230км/ч за продължително време със сигурност помага.

Иначе нашето 2.0TDI от средата на 2007 е абсолютно безпроблемен и доста приятен мотор...поне за 32 000км...


Потребителски аватар
esto
Мнения: 150
Регистриран на: Сря 30 юли 2008 20:09
Автомобил: caddy ecofuel
Двигател: BSX
Местоположение: Хановер

Re: относно Голф V 2.0 140 коня

Мнениеот esto » Чет 14 яну 2010 22:41


morfei1 написа:Пукат глави, иначе са си супер :) .


пукат глави само първите BKD мотори до 2007/процента на пукналите не е много голям/,но това не мисля,че трябва да откаже колегата.
аз съм със същия и съм много доволен вече 80 0000 и е идеален за тунинг.


Потребителски аватар
morfei1
Мнения: 5670
Регистриран на: Съб 23 авг 2008 18:11
Автомобил:
Двигател:
Контакти:

Re: относно Голф V 2.0 140 коня

Мнениеот morfei1 » Чет 14 яну 2010 23:57


Е, това не го казвам, за да го откажа от колата. Просто информативно, да се знае. Аз примерно като си вземах моята, си знаех съединител (скъпоструващ консуматив), турбина (рядко, но скъпоструващо) и дюзи (рядко, но скъпоструващи)..... това не ме отказа от колата и от Голф4:)

Но пък проблемите на 6-така на Ауди и скъпоструващото им решаване ме отказаха от А6 и от Ауди.

Хубаво е човек да знае какво го чака и какво може да му се случи, доколкото може да се предвиди и дали може да си го позволи. След това изборът е лесен :) .

@Plamen Revanski, DSG-то е добър избор :да: .

Гледай само да е без DPF. Той можеби ще ти създава известни проблеми и неудобства. Не е като катализатора да го изкормиш и да го изхвърлиш, поне засега :) .


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: относно Голф V 2.0 140 коня

Мнениеот kiki1 » Пет 15 яну 2010 9:06


Plamen Revanski написа:Благодаря ви колеги,иначе съм се спрял на този мотор с автоматична скоростна кутия с DSG.

А кефа от DSG е невероятен и си струва всеки лев,но задължително да го гледа човек,който е в час с тия мотори..Успех :beer


Потребителски аватар
maimo
Мнения: 966
Регистриран на: Пон 12 ное 2007 22:26
Автомобил: GOLF 5 GTI
Двигател: AXX-2005
Местоположение: Варна

Re: относно Голф V 2.0 140 коня

Мнениеот maimo » Пет 15 яну 2010 20:20


ве4е 160000 с този двигател никакви проблеми и аз съм DSG- скоростна кутия и филтър за твърди 4астици.съвет от мен гледаи колата да е от германия кода на двигателя да е BMM нека да е с филтър за твърди 4астици сУпер е като я режеш а отзад няма грам дим.относно пукането на глави и така нататъка колата на магистралат под 160-180 не пада и с 4асове държа 200-220 не помня някога да съм доливал антифриз или масло сменям го на 25000 само 4е струва 40лв литъра :D относно за DSG имаи предвит 4е и на тяx се сменя маxовик обикновенно към 100000км заминава


KirilGeorgiev
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 2709
Регистриран на: Сря 18 мар 2009 13:50
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: относно Голф V 2.0 140 коня

Мнениеот KirilGeorgiev » Пет 15 яну 2010 21:05


Това 220-230 км дето сте написали са пълни глупости.Колата е хубава но това са непостижими скорости за този мотор ако не е пипан.И като го изрежеш си пропушва доволно.


Потребителски аватар
palikari
Мнения: 449
Регистриран на: Пет 07 сеп 2007 19:53
Автомобил: GOLF 5 Polo Lounge tdi 2015
Двигател: BMM-2006
Местоположение: София

Re: относно Голф V 2.0 140 коня

Мнениеот palikari » Пет 15 яну 2010 21:23


Ей,много компетентни се завъдихте бе.



Върни се в “Избор и покупка на автомобил”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: chriss и 63 госта