Колата е Пасат 1,9ТДИ 110к.с и проблема е,че като я изрежа до 3000об и ми спира турбото.Спирам,гася,паля и турбото роботи пак го когато си пойска.Закачих я днес на ВАГ копм. и даде 2 грешки.
Thursday, 06 January 2011, 08:39:46
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 028 906 021 GL
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1415
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 05319
2 Faults Found:
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)
28-10 - Short to B+ - Intermittent
00575 - Shareware Version. To Decode all DTCs
17-00 - Please Register/Activate
---------------------------------------------------------------------------
Thursday, 06 January 2011, 08:42:00
VAG-COM Version: Release 409.1-US
Control Module Part Number: 028 906 021 GL
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 00SG 1415
Software Coding: 00002
Work Shop Code: WSC 05319
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
17-00 - Control Difference
Някой ако може да помогне,какво точно дава и къде да ровичкам ще му съм задължен.Моля помагайте,че съм от Бургас и тука един читав майстор няма.
Такаааа.... изключването на турбото беше от 2 скъсани вакуумни маркуча на ЕГР-а и на Н75,въприки това свалих турбото(не беше,чак толкова замърсено,имаше съвсем леко омазняване) аксиален луфт няма,има около 2-3мм радиален луфт.Гадното стържене беше от акуатора направо си личеше как е остъргал самата пластинка на която се държи(явно не правилен монтаж). Свалени колектори изчистени и те бяха относително чисти.Свален интеркулер,съвсем леко омаслен и той изчистен.Смених маслото,ролки,агренажен ремък,рекъм на хидравликата и всички филтри.Корегиране на центровката,сваляне на фарове,миене от вътре и полиране от вън.Сменени всички вакууми и слагане на скоби.Всичко това ми излезе 330лв.Резултата е.....-газ днес на 4-та до влизане в червения сектор до 170км,всичко е ОК само дето пак доста осезаемо си чувам турбото.Решил съм да го сменя само да намеря читово,защото гледах поне 10 турбини за по 350лв,ама са по зле дори от моето(ако някой има налично да звънка на 0884400510). Имам познати който от своя страна познават тези който рицеклират турбините и мнението им беше"ако е твой човек му кажи да си купи 2-ра утотреба вместо рицеклиране). Мнението ми е ако има някой с проблеми на изключване на турбото първо проверка на всички вакууми.Преди това пак ми изключваше и пак беше скъсан вакум.
Пасат 1,9 ТДИ Проблеми с турбото-решен поне за сега :)
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Пасат 1,9 ТДИ Проблеми с турбото-решен поне за сега :)
Последна промяна от slavi77_bs на Пет 14 яну 2011 21:33, променено общо 2 пъти.
Re: Проблеми с турбото
има един електромагнитен клапан G71 който се включва при такива изрязвания и прекъсва вакуумното управление на турбото за да не отлетиш на някъде нарича се разтоварващ клапан!проблемен е за много хора до сега. консултирай се с човек на място който ги разбира тези неща!
- sasho_mf
- Мнения: 622
- Регистриран на: Пет 29 сеп 2006 13:41
- Автомобил: Toyota Corolla Verso
- Двигател:
- Местоположение: BG
Re: Проблеми с турбото
Виж тази тема може да ти е полезна viewtopic.php?f=24&t=82526&p=1078887&hilit=Intake+Manifold+Pressure#p1078887
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Проблеми с турбото
значи досега четох,клапани Н75,ЕГР,маркучи и т.н-и аз забелязах,че клапана над турбото(акуатора)не се движи много и е доста ръждясал,с отверката пак се движи трудно.Другата седмица свалям турбината с акуатора. Въпроса ми е друг,какво става като откачя вакуума на акуатора?Какво проверявам и как трябва да се държи колата с откачен вакумм и да я тествалим ли откачена на пълна газ на 3,4 предавка
- BRUKLLIN
- Мнения: 363
- Регистриран на: Пон 15 сеп 2008 21:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Passat- TDI 110hp. AFN
Re: Проблеми с турбото
Ако имаш ВАГ-КОМ под ръка направи един хубав лог и даи да го видим!
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Проблеми с турбото
проблема е че нямам и в б-с майсторите са е...ти тоз днес докато взема флашката и се върна от работа изтрил всичко,сега пак трябва да търся друг и пак 30лв
грешка 00519 чета,че е нещо G71,къде се намира това?
грешка 00519 чета,че е нещо G71,къде се намира това?
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблеми с турбото
не търси датчика.проблема е в турбината.
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблеми с турбото
Варна ти е близо,Ифидик ще ти свърши работа.
Но ти май се вкарваш във филми вече!
Но ти май се вкарваш във филми вече!
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Проблеми с турбото
съвсем се обърках,чета теми със същите симптоми и се е оказвало H75,абе аз турбината ще я свалям да я чистя и да видя акуатора,че аз там най-много се съмнявам ама гледам и чета да знам ако не се оправи къде да рушкам
-
- Мнения: 84
- Регистриран на: Нед 21 ное 2010 20:41
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Проблеми с турбото
Актуатора може да го провериш лесно - като запалиш колата,той трябва да се събере максимално,като я изгасиш се връща в изходно положение,след малко.Хода трябва да му е около 10-12 мм.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Проблеми с турбото
с почистване на геометрията,ще се оправи.за да набие грешка в датчика,значи тая турбина надува поне двойно от зададеното.не натискай колата докато не я оправиш, че турбото няма да издържи.
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Проблеми с турбото
на мен ми прави ход не повече от 5мм и чувам стържене като го движя.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Проблеми с турбото
хода е двойно по голям
- andro69
- Мнения: 58
- Регистриран на: Нед 23 сеп 2007 23:42
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: Проблеми с турбото
аз от бургас ходя при ifidik и ако ти отидеш един път пътя ште ти се струва много малко.
-
- Мнения: 111
- Регистриран на: Пон 28 сеп 2009 9:39
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: burgas
Re: Проблеми с турбото
Благодаря на всички за мненията,забравих да спомена,че преди 5-6м имах подобен проблем и се оказа скъсан вакуумен маркуч.Тези дни съм зает,но другата седмица ще разхвърляме пасатора,като започнем със сваляне на турбото,чистене,проверка на акуатора(аз все пак си залагам на него),подмяна на всички вакууми и накрая с Н75. Като разбера от какво е ще пиша.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: nikidimow и 184 госта