Tikvata написа:някое колело на вала вала има едно колело което е на ангренажния ремък и евентуално 2-ро за хидравликата това са колелата по вала и те са вънщни ако ти превърти 1-вото колело което е на ангренажа зависи с колко може да има големи поражения или просто да не работи колата добре все едно си прескочил центровката с 1 зъб ако мислищ че е това си виш центровката колянов разпределитен маховник има белези или оригиналните или такива които са правени от майстора който ти е смянал ремъка ако белезите ти идват може да имаш въздух някъде такаче маркуча който ти е за входящата нафта от филтъра до помпата го замени със прозрачен (ако не е) и е запали и виш има ли балончета вътре.другия момент вече са центровки на помпа или самата помпа или дюзи
Благодаря ти колега!!!