Оправих центровката ,оказа се че имам само една такава резка и при първия опит не съм я видял и съм мръднал напред до този "чеп" ,по този начин съм бил на закъснение. Те тези "чепове са 4 (добре че не пробвах всички Всичко ОК обаче колата пак прекъсва и пушиу яко. След известно време пак гледах белезите си съвпадат. Незнам от какво се получава това. Вече мисля ,че бащтами е прав " Козата си иска пръч" Ще трябва да се ходи при дизелджии и това сие.
Криза ,не криза ще отделя там колкото трябва.
Някой ако може да даде съвет ,на драго сърце ще го приема.
голф 3 1,9 ТД центровка
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
колега ти хубаво ще ходиш да ръсиш парички ама първо я виж да не би да гълта много въздух и за това да прекъсва и да имаш по трудно палене !
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: Съб 29 яну 2011 20:34
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
Паленето си е добре вече , а въздух мисля че не дърпа. Понеже свалях и горивния филтър да го проверя какво ще изтече отвътре и сега имаше балончета ,но като се обезвъздоши и спряха сега да кажем на 1-2мин. все още минава по едно малко мехурче ама мисля ,че защото не се е обезвъздошил още напълно. Мисля да сипя малко двутактово масалце в нафтата да видя дали не някоя дюза ,пък вземе да се изчисти.
Не знам вече ,най вероятно е дюза или гнп ,защото прекъсва и пушляви само когато е на обороти ,а когато я карам и е над 1700об. всичко е наред.Само когато е на място трябва да е на обогатител иначе яко мени обороти и гасне.
Не знам вече ,най вероятно е дюза или гнп ,защото прекъсва и пушляви само когато е на обороти ,а когато я карам и е над 1700об. всичко е наред.Само когато е на място трябва да е на обогатител иначе яко мени обороти и гасне.
- slavi13
- Мнения: 103
- Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: irlandia
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
ако е на място става с въздушен пистолет, ако клина ти е заминал, сменяш вала с нова зъбчатка, че ако ти превърти , ще сменяш двигател. белеси, отзат на маховика, помпата, 27мм болт и оставаш леко свободно на разпределителният вал зъбчатката като същевременно си сложил планката отзад на разпределителният вал, това е, ще запали, и после по шумът и пушека ще направиш финната центровка, и си провери подгревателните свещи, че ако неработят, ще се чудиш дали не си обаркал центровката, предкамерното запалване иска подгряване, доколкото разбирам ми говориш за 1Y двигател
-
- Мнения: 3443
- Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
Не,аз му давах пример чрез 1Y(моя),колегата е с AAZ.А по-горе има снимка на маховик-това е на бензинка(затова има маркер "+6 град.").За зацепката-направил е,ама за помпата..ако е бърникано..не знам,освен да инвестира и в индикатор и да центрова хода на плунжера..ама ако са връткани други винтове...Иначе съм съгласен,сутрин (макар и лято) си подгрява,че и аванс и подръпвам за 10-30сек.,що да се мъчи и претриса..Ако са монтирани добре горивните маркучи,да не го плаши някое и друго мехурче по входящия!И на празен филтър съм палил,само се обезвъздушава,т.е.май не е от въздух ефекта
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
Аз успях да запаля...Белезите трябва до мм да съвпаднат..въпроса е сега как ще се реши проблема с тази шпонка на вала..с лепило ме съмнява а и ми се струва че шайбата на коляновия вал играе леко
- freezone
- Мнения: 192
- Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
Днес смених ангренажния ремък с оптяжната ролка,водната помпа,пистовия ремък,ремъка на сервото,масла и филтри.Коляновия вал се законтря като си на 5-та и натискащ спирачките.Колегата по горе казва че вижда мехурчета преди ГНП-то,съветвам го да види клапана на горивния филтър-много често се прецакват и от там дърпат въздух.При хубаво белязани зъбни колела и маховик няма какво да се обърка с центровката!
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
Някой може ли да каже еднозначно кой е белега за зацепване на ангренаж намиращ се на маховика на двигател AAZ.
Имам два белега, като "пети" и се колебая на първия или втория белег да зацепя ремъка по посокока на въртене.
Никъде не открих белег "черта".
Имам два белега, като "пети" и се колебая на първия или втория белег да зацепя ремъка по посокока на въртене.
Никъде не открих белег "черта".
- kiko946
- Мнения: 636
- Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
- Автомобил: GOLF 3
- Двигател: AAZ 1992 g
- Местоположение: София
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
spawn написа:Някой може ли да каже еднозначно кой е белега за зацепване на ангренаж намиращ се на маховика на двигател AAZ.
Имам два белега, като "пети" и се колебая на първия или втория белег да зацепя ремъка по посокока на въртене.
Никъде не открих белег "черта".
КОлега и аз като погоре некой беше написсал преди да сваля ремъка качвам буталотоо на първи цилиндър на г. м т и тогавва излизат всички бележки ,двете гърбици на рапределителния вал трябва да са нагоре , и след това сваляш стария ремък.
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Горна Оряховица
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
Единсвената оправа е нова шпонка на коляновия вал в противоположна страна - Гаранция 200 000км!!!
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
странно , аз на моя AAZ последно преди по малко от месец правих центровка на ремъка и обърнах внимание ,че имам само един единствен белег на маховика дори си го познах ,защото преди 1 година пак правих и тогава го маркирах с маркер,че да не би да има друг белег.
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
Здравейте колеги ..Изчетох всичко което сте писали по проблема .Сега да почна и аз колянов вал от 1Z става !! Ще трябва обаче и зъбчатката на ангр.ремък и тя да е от 1Z ! Задължително вала се "челосва" на струг ,нова зъбчатка ,НОВ БОЛТ !!! Вала се монтира и колата тръгва За белезите....доколкото зная и самият аз съм отварял дизеларки :белеза на коляновия вал (в скор.кут.)беше ЕДИН -черта ! Ако е имало други...търсих-не видях!Съмнява ме че ако на някои колеги са "повече", или не ги "различават" или съединителя не е от дизел ами от бензинов модел (колеги с бензинки да кажат дали е така) не съм сигурен Има бензинки със "същата" система съединител (прът и "обратен" притискател )За "бензинките"трябват два ,че някой път и три белега :дали е така .За колегата дето пише че му "играе" шайбата-лошо..отива на Колата се спира ,има един специален "инструмент" (аз го нямам за съжаление ) с него вала се "челосва" нова зъбчатка,НОВ БОЛТ ,стяга се по предписание и колата тръгва без да "тресе" шайба..Другия вариант :вади се мотора ,изважда се вала (не е необходимо да се демонтира главата ) челосва се на струг и т.н. но е по-скъпо и времеотнемащо,всеки сам да си реши А за да "губи" центровка дизела...причините....поне аз докато не погледна не мога да кажа ! Нещо може да не е наред с шайбата на кол.вал .Може просто да не е добре "центрована " помпата (и да създава тая илюзия) .Може проблема да е в самото ГНП ( авансатора ,центробежните тежести в помпата и др) Ако има проблем с дюзи -също работи мн. кофти и неравномерно ...във всеки случай е за човек който е наясно какво прави
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
bochogo написа:Аз успях да запаля...Белезите трябва до мм да съвпаднат..въпроса е сега как ще се реши проблема с тази шпонка на вала..с лепило ме съмнява а и ми се струва че шайбата на коляновия вал играе леко
аз съм го решавал този проблем без да свалям вала копуваш си ново зъбно колело пробиваш го на настолна бор машина някаде дето ляга на вала с една бургия 6мм на зимаш болта които го стяга към коляновия вал и му режеш част от главата така че като го сложиш да се вижда пробитата дупка слагаш зъбното колело на вала гласиш си центровката перфекно по маховика и по другите белези и зимаш бургия 6мм и през дупката която си пробил на зъбното колело почваш да дупчиш вала (лесно се дупчи ) пробиваш около сантиметър зимаш бургията слагаш я обрата в дупката бележиш това което стърчи и го режеш после пак я слагаш слагаш обикновен не рязан болт стегеш докато имаш сила и шпонката става вечна
- samo_pechka
- Мнения: 8389
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
Ами то проблема не е за клина точно, проблема е в "биенето" на шайбата ...Причината основно е в подбито(повредено) чело на кол.вал . Ако не се оправи челото и да слагаш двайсет бургии- все тая ще е рано или късно
- stangero
- Мнения: 548
- Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: lozen
Re: Центровка голф3 1,9 ТД
няколко коли са така вече едната е на един съсед вече 4 година