голф 3 1,9 ТД центровка

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
paveliza
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 29 яну 2011 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Центровка голф3 1,9 ТД

Мнениеот paveliza » Сря 18 май 2011 18:11


Оправих центровката ,оказа се че имам само една такава резка и при първия опит не съм я видял и съм мръднал напред до този "чеп" ,по този начин съм бил на закъснение. Те тези "чепове са 4 (добре че не пробвах всички :oops: Всичко ОК обаче колата пак прекъсва и пушиу яко. След известно време пак гледах белезите си съвпадат. Незнам от какво се получава това. Вече мисля ,че бащтами е прав " Козата си иска пръч" Ще трябва да се ходи при дизелджии и това сие.
Криза ,не криза ще отделя там колкото трябва.
Някой ако може да даде съвет ,на драго сърце ще го приема.




Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Центровка голф3 1,9 ТД

Мнениеот ventotdi » Сря 18 май 2011 18:30


колега ти хубаво ще ходиш да ръсиш парички ама първо я виж да не би да гълта много въздух и за това да прекъсва и да имаш по трудно палене !


paveliza
Мнения: 18
Регистриран на: Съб 29 яну 2011 20:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Центровка голф3 1,9 ТД

Мнениеот paveliza » Сря 18 май 2011 19:07


Паленето си е добре вече , а въздух мисля че не дърпа. Понеже свалях и горивния филтър да го проверя какво ще изтече отвътре и сега имаше балончета ,но като се обезвъздоши и спряха сега да кажем на 1-2мин. все още минава по едно малко мехурче ама мисля ,че защото не се е обезвъздошил още напълно. Мисля да сипя малко двутактово масалце в нафтата да видя дали не някоя дюза ,пък вземе да се изчисти.
Не знам вече ,най вероятно е дюза или гнп ,защото прекъсва и пушляви само когато е на обороти ,а когато я карам и е над 1700об. всичко е наред.Само когато е на място трябва да е на обогатител иначе яко мени обороти и гасне.


Потребителски аватар
slavi13
Мнения: 103
Регистриран на: Нед 08 май 2011 19:35
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: irlandia

Re: Центровка голф3 1,9 ТД

Мнениеот slavi13 » Сря 18 май 2011 23:48


ако е на място става с въздушен пистолет, ако клина ти е заминал, сменяш вала с нова зъбчатка, че ако ти превърти , ще сменяш двигател. белеси, отзат на маховика, помпата, 27мм болт и оставаш леко свободно на разпределителният вал зъбчатката като същевременно си сложил планката отзад на разпределителният вал, това е, ще запали, и после по шумът и пушека ще направиш финната центровка, и си провери подгревателните свещи, че ако неработят, ще се чудиш дали не си обаркал центровката, предкамерното запалване иска подгряване, доколкото разбирам ми говориш за 1Y двигател


emo-gar
Мнения: 3443
Регистриран на: Съб 16 сеп 2006 23:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София,Lantra 1.5 ,Golf 3-ABS,Vento-R.I.P.

Re: Центровка голф3 1,9 ТД

Мнениеот emo-gar » Чет 19 май 2011 20:27


Не,аз му давах пример чрез 1Y(моя),колегата е с AAZ.А по-горе има снимка на маховик-това е на бензинка(затова има маркер "+6 град.").За зацепката-направил е,ама за помпата..ако е бърникано..не знам,освен да инвестира и в индикатор и да центрова хода на плунжера..ама ако са връткани други винтове...Иначе съм съгласен,сутрин (макар и лято) си подгрява,че и аванс и подръпвам за 10-30сек.,що да се мъчи и претриса..Ако са монтирани добре горивните маркучи,да не го плаши някое и друго мехурче по входящия!И на празен филтър съм палил,само се обезвъздушава,т.е.май не е от въздух ефекта


bochogo
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Центровка голф3 1,9 ТД

Мнениеот bochogo » Нед 26 юни 2011 16:26


Аз успях да запаля...Белезите трябва до мм да съвпаднат..въпроса е сега как ще се реши проблема с тази шпонка на вала..с лепило ме съмнява а и ми се струва че шайбата на коляновия вал играе леко :?


Потребителски аватар
freezone
Мнения: 192
Регистриран на: Пет 09 апр 2010 20:15
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Sofia

Re: Центровка голф3 1,9 ТД

Мнениеот freezone » Пон 27 юни 2011 0:24


Днес смених ангренажния ремък с оптяжната ролка,водната помпа,пистовия ремък,ремъка на сервото,масла и филтри.Коляновия вал се законтря като си на 5-та и натискащ спирачките.Колегата по горе казва че вижда мехурчета преди ГНП-то,съветвам го да види клапана на горивния филтър-много често се прецакват и от там дърпат въздух.При хубаво белязани зъбни колела и маховик няма какво да се обърка с центровката!


spawn
Мнения: 25
Регистриран на: Пон 22 авг 2005 16:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Центровка голф3 1,9 ТД

Мнениеот spawn » Съб 06 авг 2011 22:15


Някой може ли да каже еднозначно кой е белега за зацепване на ангренаж намиращ се на маховика на двигател AAZ.

Имам два белега, като "пети" и се колебая на първия или втория белег да зацепя ремъка по посокока на въртене.
Никъде не открих белег "черта".


Потребителски аватар
kiko946
Мнения: 636
Регистриран на: Съб 26 апр 2008 11:37
Автомобил: GOLF 3
Двигател: AAZ 1992 g
Местоположение: София

Re: Центровка голф3 1,9 ТД

Мнениеот kiko946 » Вто 09 авг 2011 21:04


spawn написа:Някой може ли да каже еднозначно кой е белега за зацепване на ангренаж намиращ се на маховика на двигател AAZ.

Имам два белега, като "пети" и се колебая на първия или втория белег да зацепя ремъка по посокока на въртене.
Никъде не открих белег "черта".


КОлега и аз като погоре некой беше написсал преди да сваля ремъка качвам буталотоо на първи цилиндър на г. м т и тогавва излизат всички бележки ,двете гърбици на рапределителния вал трябва да са нагоре , и след това сваляш стария ремък.


bochogo
Мнения: 94
Регистриран на: Съб 25 окт 2008 15:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Горна Оряховица

Re: Центровка голф3 1,9 ТД

Мнениеот bochogo » Пон 26 сеп 2011 7:24


Единсвената оправа е нова шпонка на коляновия вал в противоположна страна - Гаранция 200 000км!!!


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Центровка голф3 1,9 ТД

Мнениеот ventotdi » Пон 26 сеп 2011 11:16


странно , аз на моя AAZ последно преди по малко от месец правих центровка на ремъка и обърнах внимание ,че имам само един единствен белег на маховика дори си го познах ,защото преди 1 година пак правих и тогава го маркирах с маркер,че да не би да има друг белег.


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Центровка голф3 1,9 ТД

Мнениеот samo_pechka » Сря 07 дек 2011 13:01


Здравейте колеги ..Изчетох всичко което сте писали по проблема .Сега да почна и аз :lol: колянов вал от 1Z става !! Ще трябва обаче и зъбчатката на ангр.ремък и тя да е от 1Z ! Задължително вала се "челосва" на струг ,нова зъбчатка ,НОВ БОЛТ !!! Вала се монтира и колата тръгва 8) За белезите....доколкото зная и самият аз съм отварял дизеларки :белеза на коляновия вал (в скор.кут.)беше ЕДИН -черта ! Ако е имало други...търсих-не видях!Съмнява ме че ако на някои колеги са "повече", или не ги "различават" или съединителя не е от дизел ами от бензинов модел (колеги с бензинки да кажат дали е така) не съм сигурен :roll: Има бензинки със "същата" система съединител (прът и "обратен" притискател )За "бензинките"трябват два ,че някой път и три белега :дали е така :screwy .За колегата дето пише че му "играе" шайбата-лошо..отива на :bishop Колата се спира ,има един специален "инструмент" (аз го нямам за съжаление :( ) с него вала се "челосва" нова зъбчатка,НОВ БОЛТ ,стяга се по предписание и колата тръгва без да "тресе" шайба..Другия вариант :вади се мотора ,изважда се вала (не е необходимо да се демонтира главата ) челосва се на струг и т.н. но е по-скъпо и времеотнемащо,всеки сам да си реши :mrgreen: А за да "губи" центровка дизела...причините....поне аз докато не погледна :Mr Green Fun не мога да кажа ! Нещо може да не е наред с шайбата на кол.вал .Може просто да не е добре "центрована " помпата (и да създава тая илюзия) .Може проблема да е в самото ГНП ( авансатора ,центробежните тежести в помпата и др) Ако има проблем с дюзи -също работи мн. кофти и неравномерно ...във всеки случай е за човек който е наясно какво прави mhihi


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Центровка голф3 1,9 ТД

Мнениеот stangero » Нед 03 юни 2012 10:51


bochogo написа:Аз успях да запаля...Белезите трябва до мм да съвпаднат..въпроса е сега как ще се реши проблема с тази шпонка на вала..с лепило ме съмнява а и ми се струва че шайбата на коляновия вал играе леко :?



аз съм го решавал този проблем без да свалям вала копуваш си ново зъбно колело пробиваш го на настолна бор машина някаде дето ляга на вала с една бургия 6мм на зимаш болта които го стяга към коляновия вал и му режеш част от главата така че като го сложиш да се вижда пробитата дупка слагаш зъбното колело на вала гласиш си центровката перфекно по маховика и по другите белези и зимаш бургия 6мм и през дупката която си пробил на зъбното колело почваш да дупчиш вала (лесно се дупчи ) пробиваш около сантиметър зимаш бургията слагаш я обрата в дупката бележиш това което стърчи и го режеш после пак я слагаш слагаш обикновен не рязан болт стегеш докато имаш сила и шпонката става вечна :Mr Green Fun


Потребителски аватар
samo_pechka
Мнения: 8352
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
Двигател: V-twin 2002 + R4 1989

Re: Центровка голф3 1,9 ТД

Мнениеот samo_pechka » Нед 03 юни 2012 13:39


Ами то проблема не е за клина точно, проблема е в "биенето" на шайбата ...Причината основно е в подбито(повредено) чело на кол.вал . Ако не се оправи челото и да слагаш двайсет бургии- все тая ще е :bishop рано или късно death


Потребителски аватар
stangero
Мнения: 548
Регистриран на: Чет 02 дек 2010 19:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: lozen

Re: Центровка голф3 1,9 ТД

Мнениеот stangero » Нед 03 юни 2012 15:18


няколко коли са така вече едната е на един съсед вече 4 година



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: fur1ous, Google [Bot], tdi fen и 59 госта