Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
MilenVw
Мнения: 1
Регистриран на: Пон 09 юни 2014 21:06
Автомобил:
Двигател:

Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.

Мнениеот MilenVw » Пон 09 юни 2014 21:14


Kolegi Problema na kolata mi e sledniq palq kolata tragvam i nabira mnogo dobre no idva moment kim 120 i spira da nabira kakto trqbva spiram gasq palq na novo i pak nabira do 120 i posle pak spira da nabira kolata e vw golf 4 1.9 tdi 110 konq AHF molq pomognete bezpomoshten sam v SWEDEN

Колеги, проблема на колата ми е следния паля колата тръгвам и набира много добре но идва момент към 120 и спира да набира както трябва. Спирам гася паля на ново и пак набира до 120 и после пак спира да набира колата е голф 4 1.9 тди 110 коня АХФ моля помогнете безпомощен съм в Швеция.




xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.

Мнениеот xxx_man » Вто 10 юни 2014 9:04


провери да караш с разкачен дебитомер!ако набира повече без него , значи е за смяна!Имаш ли някакви проблеми с турбото ??Нещо да свети по таблото?


Zinoto
Мнения: 1871
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.

Мнениеот Zinoto » Вто 10 юни 2014 11:47


Дебитомера си му е ок на човека, геометрията на турбината е за чистене. Направи следното: При работещ двигател, накарай някой да угаси колата, а ти гледай лостчето на турбината, което трябва да мърда за да регулира надува. Когато се угаси мотора трябва да мръдне в обратната посока на тази когато се запали мотора. Най-вероятно ще мръдне малко или прекалено бавно ще се връща. При угасен мотор пробвай с нещо метално да го раздвижиш като натискаш в посоката, която мърда при запалване на мотора, и в обратната посока натиска пружината, но също помагай за да се раздвижи. Това го прави на студен мотор, защото ще се опариш. Трябва да раздвижиш колкото можеш по-добре. След това веднага отиваш на магистрала и набираш плавно, ако забие гасиш палиш и пак, целта е плавно да ускоряваш и да подмине 120, 130, 140 без да забие. След това правиш ластици от 80 до 140-150 на пълна газ и ако не забива след това едно 80 километра магистрално каране със 130-140 и си готов. Ако не се получава както съм ти описал най-вероятно е запекла много геометрията или имаш проблем с клапана, който управлява N75, в такъв случай без сервиз и то с компютърна диагностика няма да се справиш.


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8289
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.

Мнениеот Stivi » Вто 10 юни 2014 20:35


Да не забравиш първо да огледаш ВСИЧКИ маркучета за разкачени или скъсани такива icon_idea


SACHO7803
Мнения: 434
Регистриран на: Пет 23 май 2008 9:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Русе

Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.

Мнениеот SACHO7803 » Вто 10 юни 2014 23:25


ако проблема му беше скъсани мъркучета то геометрията нямаше да се "прибира"а момчето казва че има мощност до 120 :biggrin естествено че става въпрос отново за спекла геометрия.странно ми е и много интересно защо само ваг автомобилите страдат от тая болест при положение че същите турбини се вграждат и в много други марки автомобили?някой има ли отговор на въпроса?много "мастори"има във форума.като са толкова майстори нека обяснят :screwy

Последна промяна от IvanMan на Сря 11 юни 2014 4:33, променено общо 1 път.
Причина: Не цитирай предишното мнение!


novatora
Мнения: 1066
Регистриран на: Чет 22 ное 2012 12:34
Автомобил: vw passat b5.5
Двигател: AVF 2001
Местоположение: Петрич
Контакти:

Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.

Мнениеот novatora » Сря 11 юни 2014 12:49


Според мен зацапването се получава от недобре измислената система егр. С времето и калпавото ни гориво проблема с променливата геометрия става хроничен. Аз не познавам човек който да не си е чистил геометрията в БГ. Масовото слагане на масла по не спецификация на турбината и мотора също са голям фактор. Всеки иска икономия и гяволък и после става майсторлък. Като цяло променливата геометрия е измислена за икономия на гориво. Аз се стремя да карам и доста извънградско за да не чистя турбината скоро време. Предния собственик я е чистил. Прави ми впечатление че ваг автомобилите са с характер. Случвало ми се е при пенсионерско каране и леко изпреварване да забие. След това зверски тормоз с различни ластици до 4000-4300 оборота на всички предавки не забива. Всички клапани, маркучи и де що има връзки са подменени. На празен ход колата е часовник. Колектори чисти и накрая пак осгова варианта с хроничната болест променлива геометрия. Всезонно ли трябва да се чистят тея инженерни творения. Трябва да дадем поръчка в немско да ни изработят за бг турбина тип бай мангал издръжлива на тукашните условия :)


Zinoto
Мнения: 1871
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.

Мнениеот Zinoto » Сря 11 юни 2014 17:45


Променливата геометрия не дава икономия спрямо обикновената!


xxx_man
Мнения: 538
Регистриран на: Пет 29 ное 2013 10:38
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF
Местоположение: Варна

Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.

Мнениеот xxx_man » Сря 11 юни 2014 17:59


Проблемите с тая геометрия са точно 2:
1.Че хората на запад карат 5-6 максимум 10 години и сменят колата с нова от магазина,а ние я вземаме на 10-14 години и си я гледаме като нова,ама уви тя вече е втора да не кажа трета младост!!!
2. Горивата и по -специално нафтата в БГ е пълен боклук и в нея имам какво ли не!И тоя всичкия мазгоч като изгори познай къде отива!


Потребителски аватар
Stivi
Мнения: 8289
Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Правец-Поморие

Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.

Мнениеот Stivi » Сря 11 юни 2014 20:08


novatora написа: Аз не познавам човек който да не си е чистил геометрията в БГ.


Абе не е като да няма :) За 160 000км в БГ смених само клапана на геометрията че австрийската сол не прощава,но иначе турбината не е пипана,но може и да е заради това че редовно минавах /сега по рядко/ разстоянието Правец-Поморие и по магистралата не падам под 130 :wink Представям си ако сваля колекторите да чистя какво ще видя :eek


kristiqndanielabg
Мнения: 5
Регистриран на: Нед 07 апр 2019 21:53
Автомобил:
Двигател:

Re: RE: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.

Мнениеот kristiqndanielabg » Вто 28 май 2019 20:50


MilenVw написа:Kolegi Problema na kolata mi e sledniq palq kolata tragvam i nabira mnogo dobre no idva moment kim 120 i spira da nabira kakto trqbva spiram gasq palq na novo i pak nabira do 120 i posle pak spira da nabira kolata e vw golf 4 1.9 tdi 110 konq AHF molq pomognete bezpomoshten sam v SWEDEN

Колеги, проблема на колата ми е следния паля колата тръгвам и набира много добре но идва момент към 120 и спира да набира както трябва. Спирам гася паля на ново и пак набира до 120 и после пак спира да набира колата е голф 4 1.9 тди 110 коня АХФ моля помогнете безпомощен съм в Швеция.
Колега карам същия голф със същия мотор и на мен при 120 ми забива муцуната обаче при мен всички вакум маркучи са много зле и първо ще ги сменя и после ще по чистя геометрията и ще се оправи съвет от мен не вярвай на всеки кой каквото ти каже защото един ще ти каже че трябва турбо да смениш друг нещо друго по добре я закачи на компютър ако не ти се занимава дай я на някой да ти изчисти геометрията и ще се оправи сигурен съм.


Потребителски аватар
don_lisan
Мнения: 28
Регистриран на: Сря 11 юни 2008 16:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.9 110 к.с. AHF проблем с набирането.

Мнениеот don_lisan » Вто 02 юли 2019 16:02


Колеги и аз имам същия проблем - 120 км и после няма никой. Ходих на майстор закачиха я на комп няма грешка. Препоръчайте ми майстор за София, Хиподрума, Лагера, Красно село. Предварително благодаря!



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Kassy и 54 госта