Аз пък мисля че отворите (или затапените фабрично отвори)на предната решетка не влияят изобщо върху вървенето и разхода на дизеловите автомобили с турбонапълване. Компресора (турбината) достатъчно яко си смуче, и 1см празнина зад затапените отвори на решетката си е доста място, и ако някой си мисли че тоя компресор (и двигател) колкото и кубици да е, може толкова силно да засмуче, че да направи вакуум, т.е да се получи недостиг на свеж въздух пред всмуктеля на филтъра - ми се струва почти невероятно.
И..още в началото съм го написал, че е много вероятно - първоначално да са пускани екземпляри с решетки с отвори, но след появилите се доста оплаквания от засмукване на вода при газене на големи локви или силен дъжд-повреди по двигателите, фабрично са започнали да оставят тази решетка затапена. Въпреки, че така в двигателя влиза горещ въздух, но, колкото и да е горещ, той след турбината-когато се компримира - се нагрява още мноооого повече - затова има интеркулер след турбото в крайна сметка.
Така, че, оставете дрелките..колеги с автомобили с решетки, ама без отвори
А другите (с решетки с отвори)- по Фнимателно през локвите