Нов съм тук Скоро си купих голф 4 и сега я качиш на VAG-COM показа ми грешки но ги изчистих остана само една която не можа да се изчисти и това ми е вапроса някои ако може да каже каде е точно грешката ??? мерси предварително
Грешката е:
Engine Coolant Temp Sensor (G62)
Въпросче: грешката е: Engine Coolant Temp Sensor (G62)
- Bewolf
- Мнения: 72
- Регистриран на: Вто 16 юни 2009 22:11
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Гоце Делчев
Re: Въпросче: грешката е: Engine Coolant Temp Sensor (G62)
KpukaTa написа:Нов съм тук Скоро си купих голф 4 и сега я качиш на VAG-COM показа ми грешки но ги изчистих остана само една която не можа да се изчисти и това ми е вапроса някои ако може да каже каде е точно грешката ??? мерси предварително
Грешката е:
Engine Coolant Temp Sensor (G62)
Температурнят сензор е това. И на мен до скоро ми даваше тази грешка и се оказа, че с годините 2 от 4те кабела се бяха прекъснали на буксата. А при теб може и самият сензор да е развален.
- KpukaTa
- Мнения: 7
- Регистриран на: Чет 20 яну 2011 20:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Кюстендил
Re: Въпросче: грешката е: Engine Coolant Temp Sensor (G62)
а каде се намира този датчик колега да си го сменя ???
-
- VW експерт
- Мнения: 1055
- Регистриран на: Сря 01 окт 2008 21:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: Въпросче: грешката е: Engine Coolant Temp Sensor (G62)
Третият вариант е някой да е правил нещо за топлото палене.
- gicho76
- Мнения: 235
- Регистриран на: Пон 30 окт 2006 19:21
- Автомобил: VW Golf VI Variant
- Двигател: 1600 tdi CAYC
- Местоположение: Асеновград
Re: Въпросче: грешката е: Engine Coolant Temp Sensor (G62)
KpukaTa написа:а каде се намира този датчик колега да си го сменя ???
намира се на самия тръбопровод преди да влезне във фланеца с 3-те подгревни свещи за антифриза /ако имаш такива/. с 4 кабела е, но първо огледай самите кабели да няма прекъснат, след това замери съпротивлението на датчика на студено и на топло ако се променя от 4-5килоома до към 500ома значи си бачка ОК, другаде ще търсиш по кабелите, някой куплунг с окислена връзка примерно.....ako пък се оккаже за смяна просто му вадиш скобата и сменяш за 1-2 секунди на студена кола да не се попариш
п.с. и аз така питах няколко годиини наред с цялата гама на VW и вече реших проблемите като смених марката, но винаги турбо дизел с директно впръскване....
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 185 госта