сравнение 2.0 TDI BKD и 2.0.TDI BKP двигатели

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
drkpetrov
Мнения: 34
Регистриран на: Вто 16 окт 2007 14:31
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

сравнение 2.0 TDI BKD и 2.0.TDI BKP двигатели

Мнениеот drkpetrov » Чет 21 юли 2011 9:00


Здравейте колеги,доста четох за проблема PD на 2.0 TDI двигателите на VAG ,но моля споделете вашия теоритичен и практически опит по отношение надежност,икономичност,честота на повреда PD




Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4309
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: сравнение 2.0 TDI BKD и 2.0.TDI BKP двигатели

Мнениеот tdi fen » Чет 21 юли 2011 9:06


BKP е с проблемните дюзи иначе и двата могат да дадат ядове с главата http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 0%B2%D0%B0


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: сравнение 2.0 TDI BKD и 2.0.TDI BKP двигатели

Мнениеот kiki1 » Чет 21 юли 2011 12:58


Де да имаше проблем само с главата и дюзите :banghead: .Не е лошо да попрочетете и тази тема за балансшафта.
http://audibg.com/forum/index.php?showt ... 771&st=20&


Aimbotfan
Мнения: 358
Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Козлодуй

Re: сравнение 2.0 TDI BKD и 2.0.TDI BKP двигатели

Мнениеот Aimbotfan » Чет 21 юли 2011 17:40


BMP(2,0 TDI 8v 103kW) е с DPF и не е с пиезо-дюзи и системата му за управления на двигателя е Бош(2005-2008).
BKP(2,0 TDI 16v 103kW) е с пиезо-дюзи, но е с обикновен катализатор и системата му за управление на двигателя е Симос(2005-2008).
BKC(1,9 TDI 8v 77kW) е пак без пиезо-дюзи, но с обикновен катализатор(DPF се предлага като екстра), а системата му за управление е Бош(след 2005-2009 го слагат като двигател).
BMR(2,0 TDI 16v 130kW) е с пиезо-дюзи, и имa DPF. (2006-2008) го слагат като двигател.
Всички гореописани двигатели са Помпа-Дюза!

CBBB(2,0 TDI 16v 130kW), е с пиезо-дюзи, но е Common Rail. Има DPF, и се слага от 2008 година насам.

BKD мисля, че го слагат само на Golf 5 ;) Но не намирам дали е с пиезоелектрически, или с обикновени дюзи. Съдейки по годините на производство 2003-2008, май ще да е с обикновени.


Потребителски аватар
legaltk
Мнения: 90
Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
Автомобил: 1.9 TDI
Двигател: AXR
Местоположение: София

Re: сравнение 2.0 TDI BKD и 2.0.TDI BKP двигатели

Мнениеот legaltk » Чет 21 юли 2011 18:28


tdi fen написа:BKP е с проблемните дюзи иначе и двата могат да дадат ядове с главата http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 0%B2%D0%B0

.......... и тази тема :beer


Потребителски аватар
The^Maniac
Мнения: 343
Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: сравнение 2.0 TDI BKD и 2.0.TDI BKP двигатели

Мнениеот The^Maniac » Пет 22 юли 2011 8:07


Aimbotfan написа:BMP(2,0 TDI 8v 103kW) е с DPF и не е с пиезо-дюзи и системата му за управления на двигателя е Бош(2005-2008).
BKP(2,0 TDI 16v 103kW) е с пиезо-дюзи, но е с обикновен катализатор и системата му за управление на двигателя е Симос(2005-2008).
BKC(1,9 TDI 8v 77kW) е пак без пиезо-дюзи, но с обикновен катализатор(DPF се предлага като екстра), а системата му за управление е Бош(след 2005-2009 го слагат като двигател).
BMR(2,0 TDI 16v 130kW) е с пиезо-дюзи, и имa DPF. (2006-2008) го слагат като двигател.
Всички гореописани двигатели са Помпа-Дюза!

CBBB(2,0 TDI 16v 130kW), е с пиезо-дюзи, но е Common Rail. Има DPF, и се слага от 2008 година насам.

BKD мисля, че го слагат само на Golf 5 ;) Но не намирам дали е с пиезоелектрически, или с обикновени дюзи. Съдейки по годините на производство 2003-2008, май ще да е с обикновени.

Колега, много полезна информация!!! Дали някой запознат може да сподели по няколко думи за всеки двигател дали е сполучлив и какъв му е проблема?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта