сравнение 2.0 TDI BKD и 2.0.TDI BKP двигатели
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 16 окт 2007 14:31
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
сравнение 2.0 TDI BKD и 2.0.TDI BKP двигатели
Здравейте колеги,доста четох за проблема PD на 2.0 TDI двигателите на VAG ,но моля споделете вашия теоритичен и практически опит по отношение надежност,икономичност,честота на повреда PD
- tdi fen
- Мнения: 4309
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: сравнение 2.0 TDI BKD и 2.0.TDI BKP двигатели
BKP е с проблемните дюзи иначе и двата могат да дадат ядове с главата http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 0%B2%D0%B0
Re: сравнение 2.0 TDI BKD и 2.0.TDI BKP двигатели
Де да имаше проблем само с главата и дюзите .Не е лошо да попрочетете и тази тема за балансшафта.
http://audibg.com/forum/index.php?showt ... 771&st=20&
http://audibg.com/forum/index.php?showt ... 771&st=20&
-
- Мнения: 358
- Регистриран на: Вто 06 юли 2010 0:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Козлодуй
Re: сравнение 2.0 TDI BKD и 2.0.TDI BKP двигатели
BMP(2,0 TDI 8v 103kW) е с DPF и не е с пиезо-дюзи и системата му за управления на двигателя е Бош(2005-2008).
BKP(2,0 TDI 16v 103kW) е с пиезо-дюзи, но е с обикновен катализатор и системата му за управление на двигателя е Симос(2005-2008).
BKC(1,9 TDI 8v 77kW) е пак без пиезо-дюзи, но с обикновен катализатор(DPF се предлага като екстра), а системата му за управление е Бош(след 2005-2009 го слагат като двигател).
BMR(2,0 TDI 16v 130kW) е с пиезо-дюзи, и имa DPF. (2006-2008) го слагат като двигател.
Всички гореописани двигатели са Помпа-Дюза!
CBBB(2,0 TDI 16v 130kW), е с пиезо-дюзи, но е Common Rail. Има DPF, и се слага от 2008 година насам.
BKD мисля, че го слагат само на Golf 5 Но не намирам дали е с пиезоелектрически, или с обикновени дюзи. Съдейки по годините на производство 2003-2008, май ще да е с обикновени.
BKP(2,0 TDI 16v 103kW) е с пиезо-дюзи, но е с обикновен катализатор и системата му за управление на двигателя е Симос(2005-2008).
BKC(1,9 TDI 8v 77kW) е пак без пиезо-дюзи, но с обикновен катализатор(DPF се предлага като екстра), а системата му за управление е Бош(след 2005-2009 го слагат като двигател).
BMR(2,0 TDI 16v 130kW) е с пиезо-дюзи, и имa DPF. (2006-2008) го слагат като двигател.
Всички гореописани двигатели са Помпа-Дюза!
CBBB(2,0 TDI 16v 130kW), е с пиезо-дюзи, но е Common Rail. Има DPF, и се слага от 2008 година насам.
BKD мисля, че го слагат само на Golf 5 Но не намирам дали е с пиезоелектрически, или с обикновени дюзи. Съдейки по годините на производство 2003-2008, май ще да е с обикновени.
- legaltk
- Мнения: 90
- Регистриран на: Пон 21 фев 2011 13:37
- Автомобил: 1.9 TDI
- Двигател: AXR
- Местоположение: София
Re: сравнение 2.0 TDI BKD и 2.0.TDI BKP двигатели
tdi fen написа:BKP е с проблемните дюзи иначе и двата могат да дадат ядове с главата http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewt ... 0%B2%D0%B0
.......... и тази тема
- The^Maniac
- Мнения: 343
- Регистриран на: Вто 13 мар 2007 18:51
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: сравнение 2.0 TDI BKD и 2.0.TDI BKP двигатели
Aimbotfan написа:BMP(2,0 TDI 8v 103kW) е с DPF и не е с пиезо-дюзи и системата му за управления на двигателя е Бош(2005-2008).
BKP(2,0 TDI 16v 103kW) е с пиезо-дюзи, но е с обикновен катализатор и системата му за управление на двигателя е Симос(2005-2008).
BKC(1,9 TDI 8v 77kW) е пак без пиезо-дюзи, но с обикновен катализатор(DPF се предлага като екстра), а системата му за управление е Бош(след 2005-2009 го слагат като двигател).
BMR(2,0 TDI 16v 130kW) е с пиезо-дюзи, и имa DPF. (2006-2008) го слагат като двигател.
Всички гореописани двигатели са Помпа-Дюза!
CBBB(2,0 TDI 16v 130kW), е с пиезо-дюзи, но е Common Rail. Има DPF, и се слага от 2008 година насам.
BKD мисля, че го слагат само на Golf 5 Но не намирам дали е с пиезоелектрически, или с обикновени дюзи. Съдейки по годините на производство 2003-2008, май ще да е с обикновени.
Колега, много полезна информация!!! Дали някой запознат може да сподели по няколко думи за всеки двигател дали е сполучлив и какъв му е проблема?
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта