Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла

Мнениеот dobrin » Пет 28 окт 2011 23:55


Провокиран от тази тема макар при мен да няма така изразено претрисане, реших да видя показателите на 4-и канал и останах с впечатлението, че не е съвсем както трябва. Освен това центровката беше на закъснение и реших, с помощта на Ники по телефона и Ваското на място да мръднем леко. Първоначално, преди промяната, на празен ход, т.нар. Steering Angle (някой ако може да поясни какъв е този показател, едва ли е за позицията на волана) беше 0.00. След бутането отиде на -2.97. По мое впечатление, може би колата пуши една идея по-малко и като че ли маааалко по-лесно се развърта. Може и да си внушавам.
Така и така реших да си играя, направих един лог файл, който обаче, противно на прочетеното в последствие, пуснах едновременно на три канала - 4, 13 и 133. Първия заради синхронизацията, втория заради дюзите и третия за турбината.
Пускам го тук и моля за коментари по-запознатите, особено по отношение на синхронизацията, показанията на дюзите в различните режими и евентуално относно налягането на турбината.
Log.28.10.2011.xls




Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл

Мнениеот Andonov » Съб 29 окт 2011 17:51


Не знам, защо така ти го дава ВАГКОМ-а но Steering Angle е точно синхронизацията.
Била ти е добре, щом е показвала 0.00. Не е трябвало да я местите.

Показанията на дюзите се гледат само на празен ход. Както при студен мотор, така и при загрял.
Ти от какво претрисане се оплакваш? На празен ход или в ускорение в диапазона 1600-2000об/мин.


Потребителски аватар
kiki1
Мнения: 465
Регистриран на: Нед 19 окт 2008 16:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл

Мнениеот kiki1 » Съб 29 окт 2011 18:32


А помниш ли какво показваха дюзите,когато синхронизацията беше на 0 ?


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл

Мнениеот ifidik » Нед 30 окт 2011 17:08


върни си синхронизацията на нула, оправете проблема с пренадуването на турбината и тогава сподели какво тресене имаш.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл

Мнениеот dobrin » Нед 30 окт 2011 18:28


Е добре тогава, какво е Idle Stabilization? И защо съм със закъснение (ATDC)?
А за турбината 1.6 пик, е много така ли? Съмнявам се, че може да има чип ... (не съм проверявал какви са нормите на тази турбина на този двигател)
Иначе претрисане, макар и много рядко и съвсем не мога да хвана някаква закономерност, имам само на празен ход.


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл

Мнениеот Andonov » Пон 31 окт 2011 8:55


Пика ти е нормален. Той е за секунда само.

Претрисането при някой се оправя след смяна на маховик, при други - разпръсквачи.
Аз го имах точно, както го обесняваш. Смених маховик и вече нямам претрисане, а хода му беше 1см.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл

Мнениеот niks76 » Пон 31 окт 2011 9:06


забелязъл съм че на дизелите на ваг след 2005г синхронизация на -1.6 се отразява много по добре на работата на мотора отколкото 0. най добре се вижда разликата при студено време 8)


Потребителски аватар
Andonov
Мнения: 3925
Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ямбол
Контакти:

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл

Мнениеот Andonov » Пон 31 окт 2011 9:10


Заводско излизат на -2. Гледано на няколко чисто нови коли.

Но когато имах проблем с маховика при синхронизация 0, мотора работи много по-добре, не тресе толкова често, пали една идея по-леко и ускорява малко по-добре, от колкото като беше на -2.


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл

Мнениеот niks76 » Пон 31 окт 2011 9:34


ти си с 1.9(макар че е едц16 е старото поколение разработка) а аз визирам винтиловите мотори-при тях на минус работата е идея по твърда и мотора е по пъргав отколкото на 0


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл

Мнениеот ifidik » Пон 31 окт 2011 12:24


не виждам нищо нормално в тоя пик, даже е възможно това да е макса на мапа и да не хваща по големите стойности.аз не виждам адекватно управление на турбината.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл

Мнениеот rabotnika » Пон 31 окт 2011 23:05


ifidik написа:не виждам нищо нормално в тоя пик, даже е възможно това да е макса на мапа и да не хваща по големите стойности.аз не виждам адекватно управление на турбината.
+1
чистенето на турбината е елементарно така че вземи го направи
и вземи си върни синхронизацията на 0
Колеги/колежки :lol: / кви са тия глупости дето ги дрънкате да си дава синхронизацията на ''-'' бре?да не прекалявате със :drunk :drunk :drunk :screwy :screwy :screwy пробвал съм на не една кола и няма нищо по добро от точния синхрон
Ники,аз неща да карам трактор а ПОМПА ДЮЗА бре! кви са тия неща ко ви става на всички :wink:


Потребителски аватар
niks76
VW експерт
VW експерт
Мнения: 5312
Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Париж

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл

Мнениеот niks76 » Пон 31 окт 2011 23:37


Ванка ела насам и пак ще говорим-стотина опитни зайчета ти ги събирам за 5минути с 2.0 16v тди двигател за експерименти със синхронизацията.............


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл

Мнениеот ifidik » Вто 01 ное 2011 7:45


всеки може да си слага синхронизация каквато му харесва.на - върви в ниските, на + върви във високите.като мотор с два вала, позволява да се прави заигравка, всичко това обаче няма нищо общо с претрисането на мотора.


Потребителски аватар
rabotnika
Предупреждение за вечен БАН
Мнения: 1427
Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
Автомобил: VW Golf MK3
Двигател: AJM++
Местоположение: Разград

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл

Мнениеот rabotnika » Вто 01 ное 2011 9:38


Значи всепак идваме на моята че на 0 е най добре 8)
А за претрисането.......... още не съм видял от синхонизация да тресе :wink:
вземи по скоро мерки с тая турбина че може да я сменяш скоро като гледам как си тавани МАП сензора.........


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл

Мнениеот dobrin » Пет 04 ное 2011 0:01


Днес върнахме синхронизацията на 0.00. Реално, се колебае между 0.00 и -0.35.
Автомобилът върви доста прилично, почти не пуши, да не кажа въобще, дори при много сериозно ускорение на пълна газ. Направих и няколко лога - на дюзите (но забравих да пусна и канал, от който да се виждат оборотите), на 4 канал за синхронизацията, и на 1,8 и 10 канали.
LOG.PD.xls
(70 KиБ) Свален 261 пъти

LOG.4.xls
(69.5 KиБ) Свален 163 пъти

LOG.1.8.10.xls
(55.5 KиБ) Свален 140 пъти



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта