Провокиран от тази тема макар при мен да няма така изразено претрисане, реших да видя показателите на 4-и канал и останах с впечатлението, че не е съвсем както трябва. Освен това центровката беше на закъснение и реших, с помощта на Ники по телефона и Ваското на място да мръднем леко. Първоначално, преди промяната, на празен ход, т.нар. Steering Angle (някой ако може да поясни какъв е този показател, едва ли е за позицията на волана) беше 0.00. След бутането отиде на -2.97. По мое впечатление, може би колата пуши една идея по-малко и като че ли маааалко по-лесно се развърта. Може и да си внушавам.
Така и така реших да си играя, направих един лог файл, който обаче, противно на прочетеното в последствие, пуснах едновременно на три канала - 4, 13 и 133. Първия заради синхронизацията, втория заради дюзите и третия за турбината.
Пускам го тук и моля за коментари по-запознатите, особено по отношение на синхронизацията, показанията на дюзите в различните режими и евентуално относно налягането на турбината.
Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл
Не знам, защо така ти го дава ВАГКОМ-а но Steering Angle е точно синхронизацията.
Била ти е добре, щом е показвала 0.00. Не е трябвало да я местите.
Показанията на дюзите се гледат само на празен ход. Както при студен мотор, така и при загрял.
Ти от какво претрисане се оплакваш? На празен ход или в ускорение в диапазона 1600-2000об/мин.
Била ти е добре, щом е показвала 0.00. Не е трябвало да я местите.
Показанията на дюзите се гледат само на празен ход. Както при студен мотор, така и при загрял.
Ти от какво претрисане се оплакваш? На празен ход или в ускорение в диапазона 1600-2000об/мин.
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл
А помниш ли какво показваха дюзите,когато синхронизацията беше на 0 ?
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл
върни си синхронизацията на нула, оправете проблема с пренадуването на турбината и тогава сподели какво тресене имаш.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл
Е добре тогава, какво е Idle Stabilization? И защо съм със закъснение (ATDC)?
А за турбината 1.6 пик, е много така ли? Съмнявам се, че може да има чип ... (не съм проверявал какви са нормите на тази турбина на този двигател)
Иначе претрисане, макар и много рядко и съвсем не мога да хвана някаква закономерност, имам само на празен ход.
А за турбината 1.6 пик, е много така ли? Съмнявам се, че може да има чип ... (не съм проверявал какви са нормите на тази турбина на този двигател)
Иначе претрисане, макар и много рядко и съвсем не мога да хвана някаква закономерност, имам само на празен ход.
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл
Пика ти е нормален. Той е за секунда само.
Претрисането при някой се оправя след смяна на маховик, при други - разпръсквачи.
Аз го имах точно, както го обесняваш. Смених маховик и вече нямам претрисане, а хода му беше 1см.
Претрисането при някой се оправя след смяна на маховик, при други - разпръсквачи.
Аз го имах точно, както го обесняваш. Смених маховик и вече нямам претрисане, а хода му беше 1см.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл
забелязъл съм че на дизелите на ваг след 2005г синхронизация на -1.6 се отразява много по добре на работата на мотора отколкото 0. най добре се вижда разликата при студено време
- Andonov
- Мнения: 3925
- Регистриран на: Вто 06 мар 2007 8:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ямбол
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл
Заводско излизат на -2. Гледано на няколко чисто нови коли.
Но когато имах проблем с маховика при синхронизация 0, мотора работи много по-добре, не тресе толкова често, пали една идея по-леко и ускорява малко по-добре, от колкото като беше на -2.
Но когато имах проблем с маховика при синхронизация 0, мотора работи много по-добре, не тресе толкова често, пали една идея по-леко и ускорява малко по-добре, от колкото като беше на -2.
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл
ти си с 1.9(макар че е едц16 е старото поколение разработка) а аз визирам винтиловите мотори-при тях на минус работата е идея по твърда и мотора е по пъргав отколкото на 0
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл
не виждам нищо нормално в тоя пик, даже е възможно това да е макса на мапа и да не хваща по големите стойности.аз не виждам адекватно управление на турбината.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл
+1ifidik написа:не виждам нищо нормално в тоя пик, даже е възможно това да е макса на мапа и да не хваща по големите стойности.аз не виждам адекватно управление на турбината.
чистенето на турбината е елементарно така че вземи го направи
и вземи си върни синхронизацията на 0
Колеги/колежки / кви са тия глупости дето ги дрънкате да си дава синхронизацията на ''-'' бре?да не прекалявате със пробвал съм на не една кола и няма нищо по добро от точния синхрон
Ники,аз неща да карам трактор а ПОМПА ДЮЗА бре! кви са тия неща ко ви става на всички
- niks76
- VW експерт
- Мнения: 5312
- Регистриран на: Нед 25 юни 2006 19:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Париж
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл
Ванка ела насам и пак ще говорим-стотина опитни зайчета ти ги събирам за 5минути с 2.0 16v тди двигател за експерименти със синхронизацията.............
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл
всеки може да си слага синхронизация каквато му харесва.на - върви в ниските, на + върви във високите.като мотор с два вала, позволява да се прави заигравка, всичко това обаче няма нищо общо с претрисането на мотора.
- rabotnika
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 1427
- Регистриран на: Вто 03 окт 2006 21:15
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: AJM++
- Местоположение: Разград
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл
Значи всепак идваме на моята че на 0 е най добре
А за претрисането.......... още не съм видял от синхонизация да тресе
вземи по скоро мерки с тая турбина че може да я сменяш скоро като гледам как си тавани МАП сензора.........
А за претрисането.......... още не съм видял от синхонизация да тресе
вземи по скоро мерки с тая турбина че може да я сменяш скоро като гледам как си тавани МАП сензора.........
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл
Днес върнахме синхронизацията на 0.00. Реално, се колебае между 0.00 и -0.35.
Автомобилът върви доста прилично, почти не пуши, да не кажа въобще, дори при много сериозно ускорение на пълна газ. Направих и няколко лога - на дюзите (но забравих да пусна и канал, от който да се виждат оборотите), на 4 канал за синхронизацията, и на 1,8 и 10 канали.
Автомобилът върви доста прилично, почти не пуши, да не кажа въобще, дори при много сериозно ускорение на пълна газ. Направих и няколко лога - на дюзите (но забравих да пусна и канал, от който да се виждат оборотите), на 4 канал за синхронизацията, и на 1,8 и 10 канали.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта