Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - коментар на лог файл

Мнениеот dobrin » Пет 11 ное 2011 18:08


Ето един лог от днес, след известна интервенция.
LOG.chip.dobrin.xls
(92.5 KиБ) Свален 143 пъти




Потребителски аватар
Supawiza
Мнения: 996
Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла

Мнениеот Supawiza » Пет 11 ное 2011 18:24


Значи логовете ги правете в диапазона 1800-4000 об. на 4-та с пълна газ.
На колко е направена да надува турбината?
Вижда ми се,че прави голям пик.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла

Мнениеот dobrin » Вто 15 ное 2011 0:34


Логовете са правени, където може точно в този диапазон, точно на тази предавка. Рядко стигам до 4000, защото няма място или има трафик.
Турбината и преди това имаше пикове от 2601, дори ми се струва по-често и за по-дълъг период.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла

Мнениеот dobrin » Пет 30 мар 2012 0:03


Ами днес, макар да знаех от доста време, че трябва да почистя турбината, останах без нея.
Утре разглобявам, надявам се да е само това ... :roll:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла

Мнениеот dobrin » Съб 31 мар 2012 21:45


Турбината е на салата - скъсана е оста. От там перките са станали на ..., особено тази на студената част.
Двигателят се завърта на ръка - включен на 6 скорост, вдигнат на трупче автомобила, въртя колелото, което е във въздуха. Надявам се всичко да е наред и да се размина само с ново турбо. Всяко зло за добро.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла

Мнениеот gancho » Пон 02 апр 2012 8:36


Не е по темата,ама и двете колела ли са във въздуха?като завъртиш едното-другото на къде се върти?Извадени ли са подгревните свещи?
Все ми се струва,че като въртиш едното колело по-лесно се развърта диференциала(без мех блокаж,де) отколкото дв.
Сори за офф-а,ако това го знаеш,поне други колеги да не сбъркат.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла

Мнениеот dobrin » Пон 02 апр 2012 22:35


Само едното колело е във въздуха, подгревните свещи не са извадени.


Потребителски аватар
ifidik
Мнения: 1709
Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
Автомобил: Corrado TDI 4x4
Двигател:
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла

Мнениеот ifidik » Вто 03 апр 2012 6:40


задължително първото палене и малко след това с изваден маркуч към смукатела.


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла

Мнениеот dobrin » Сря 04 апр 2012 10:38


Да, непременно. Дори се чудя дали да не пръсна в кулера нещо за почистване на маслото и след това да запаля? :roll: Защото е челен и ще ми отнеме време свалянето, не ми се занимава, а и нямам чак толкова време.
Очаквам си тези дни хибридната турбинка :twisted:


Потребителски аватар
tdi fen
Мнения: 4253
Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
Двигател: TDI AGR
Местоположение: София

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла

Мнениеот tdi fen » Сря 04 апр 2012 11:22


кулера и турбопътищата се свалят и се почистват на автомивка защото са пълни с малки парченца от перките които са способни да скапят новата турбина


Потребителски аватар
nasko1978
Мнения: 2183
Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Nürnberg ,Перник

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла

Мнениеот nasko1978 » Сря 04 апр 2012 15:21


tdi fen написа:кулера и турбопътищата се свалят и се почистват на автомивка защото са пълни с малки парченца от перките които са способни да скапят новата турбина

:да:


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла

Мнениеот Aprilia » Сря 04 апр 2012 15:54


tdi fen написа:кулера и турбопътищата се свалят и се почистват на автомивка защото са пълни с малки парченца от перките които са способни да скапят новата турбина

Само не се сещам как от интеркулера ще се върнат в турбината :roll:
Иначе виж да отидат в мотора да :wink:


Потребителски аватар
dobrin
Чингис хан
Мнения: 30000
Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла

Мнениеот dobrin » Пон 17 сеп 2012 14:45


Сега видях, че не съм написал крайния резултат. След като ми дойде хибридната турбина, се наложи да преправя част от турбо пътищата, тъй като студената част е от Мерцедес Спринтер (идентична почти изцяло с такава от V6 двигателите на VAG). rocoboy ми направи един преходник, защото има разлика в диаметъра на високото налягане от студения охлюв (мисля 60 мм) и оригиналните турбо пътища (50 мм). Взех от Хеед силиконови маркучи на 45 % за да мога да направя нужните ми завои и всичко стана супер.

След като вързах турбината, но без да вързвам турбо пътищата, запалих и всичко беше ОК. Последва и трудоемкото сваляне на бронята, за да се махне челния кулер, който, заедно с всички турбо пътища, обстойно измих с обезмаслител за спирачки на TRW и след това на автомивка. Ново масълце естествено. Ходих при Брезел за да се мапне колата отново с новата турбина и всичко е ОК от тогава.
Ето и един файл от скоро, но е само на 10, 11 и 13 канали.
Passat.xls



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: gogaresko и 172 госта