Ето един лог от днес, след известна интервенция.
Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла
- Supawiza
- Мнения: 996
- Регистриран на: Съб 17 юни 2006 8:25
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Стара Загора
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла
Значи логовете ги правете в диапазона 1800-4000 об. на 4-та с пълна газ.
На колко е направена да надува турбината?
Вижда ми се,че прави голям пик.
На колко е направена да надува турбината?
Вижда ми се,че прави голям пик.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла
Логовете са правени, където може точно в този диапазон, точно на тази предавка. Рядко стигам до 4000, защото няма място или има трафик.
Турбината и преди това имаше пикове от 2601, дори ми се струва по-често и за по-дълъг период.
Турбината и преди това имаше пикове от 2601, дори ми се струва по-често и за по-дълъг период.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла
Ами днес, макар да знаех от доста време, че трябва да почистя турбината, останах без нея.
Утре разглобявам, надявам се да е само това ...
Утре разглобявам, надявам се да е само това ...
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла
Турбината е на салата - скъсана е оста. От там перките са станали на ..., особено тази на студената част.
Двигателят се завърта на ръка - включен на 6 скорост, вдигнат на трупче автомобила, въртя колелото, което е във въздуха. Надявам се всичко да е наред и да се размина само с ново турбо. Всяко зло за добро.
Двигателят се завърта на ръка - включен на 6 скорост, вдигнат на трупче автомобила, въртя колелото, което е във въздуха. Надявам се всичко да е наред и да се размина само с ново турбо. Всяко зло за добро.
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: българия,София
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла
Не е по темата,ама и двете колела ли са във въздуха?като завъртиш едното-другото на къде се върти?Извадени ли са подгревните свещи?
Все ми се струва,че като въртиш едното колело по-лесно се развърта диференциала(без мех блокаж,де) отколкото дв.
Сори за офф-а,ако това го знаеш,поне други колеги да не сбъркат.
Все ми се струва,че като въртиш едното колело по-лесно се развърта диференциала(без мех блокаж,де) отколкото дв.
Сори за офф-а,ако това го знаеш,поне други колеги да не сбъркат.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла
Само едното колело е във въздуха, подгревните свещи не са извадени.
- ifidik
- Мнения: 1709
- Регистриран на: Пон 05 ное 2007 18:34
- Автомобил: Corrado TDI 4x4
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла
задължително първото палене и малко след това с изваден маркуч към смукатела.
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла
Да, непременно. Дори се чудя дали да не пръсна в кулера нещо за почистване на маслото и след това да запаля? Защото е челен и ще ми отнеме време свалянето, не ми се занимава, а и нямам чак толкова време.
Очаквам си тези дни хибридната турбинка
Очаквам си тези дни хибридната турбинка
- tdi fen
- Мнения: 4253
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла
кулера и турбопътищата се свалят и се почистват на автомивка защото са пълни с малки парченца от перките които са способни да скапят новата турбина
- nasko1978
- Мнения: 2183
- Регистриран на: Сря 25 юли 2007 9:47
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Nürnberg ,Перник
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла
tdi fen написа:кулера и турбопътищата се свалят и се почистват на автомивка защото са пълни с малки парченца от перките които са способни да скапят новата турбина
- Aprilia
- Мнения: 1300
- Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Торино, Италия
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла
tdi fen написа:кулера и турбопътищата се свалят и се почистват на автомивка защото са пълни с малки парченца от перките които са способни да скапят новата турбина
Само не се сещам как от интеркулера ще се върнат в турбината
Иначе виж да отидат в мотора да
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30000
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Пасат Б6 2.0 TDI PD 88kw BWV - няколко лог файла
Сега видях, че не съм написал крайния резултат. След като ми дойде хибридната турбина, се наложи да преправя част от турбо пътищата, тъй като студената част е от Мерцедес Спринтер (идентична почти изцяло с такава от V6 двигателите на VAG). rocoboy ми направи един преходник, защото има разлика в диаметъра на високото налягане от студения охлюв (мисля 60 мм) и оригиналните турбо пътища (50 мм). Взех от Хеед силиконови маркучи на 45 % за да мога да направя нужните ми завои и всичко стана супер.
След като вързах турбината, но без да вързвам турбо пътищата, запалих и всичко беше ОК. Последва и трудоемкото сваляне на бронята, за да се махне челния кулер, който, заедно с всички турбо пътища, обстойно измих с обезмаслител за спирачки на TRW и след това на автомивка. Ново масълце естествено. Ходих при Брезел за да се мапне колата отново с новата турбина и всичко е ОК от тогава.
Ето и един файл от скоро, но е само на 10, 11 и 13 канали.
След като вързах турбината, но без да вързвам турбо пътищата, запалих и всичко беше ОК. Последва и трудоемкото сваляне на бронята, за да се махне челния кулер, който, заедно с всички турбо пътища, обстойно измих с обезмаслител за спирачки на TRW и след това на автомивка. Ново масълце естествено. Ходих при Брезел за да се мапне колата отново с новата турбина и всичко е ОК от тогава.
Ето и един файл от скоро, но е само на 10, 11 и 13 канали.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: gogaresko и 172 госта