1,9 TDI 105к.с. код BKC
- Stivi
- Мнения: 8303
- Регистриран на: Пет 02 дек 2005 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Правец-Поморие
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Това с жилото е за колегата със задържащите спирачки а не за скоростите
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: Вто 06 апр 2010 15:15
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Ако не се лъжа, скоростите също са с 2 жила или се бъркам ?
- pavkomk2
- Мнения: 428
- Регистриран на: Съб 15 ное 2008 13:38
- Автомобил: Jetta mk2
- Двигател: 112 PB -- 139 KR
- Местоположение: Севлиево
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
да с 2 са но са регулирани.
- ingenera7
- Мнения: 52
- Регистриран на: Пет 25 дек 2009 20:12
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
За много години! Ще ми помогнете ли с избора на масло за скоростна кутия и филтър за BKC
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 04 апр 2022 17:59
- Автомобил: VW GOLF 5 19 TDI 105 hp
- Двигател: BKC 2004
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Като чета постовете в темата за ниския разход на гориво, се замислям сериозно дали двигателя ми не е различен от BKC.
Градско ми гори 9-10/100 а на магистрално каране 140 км/ч 7/100 км.
Две години имам колата и преминах през рециклиране на турбина, премахване на катализатор, подмяна на о- пръстени на дюзите и калпачетата, както и изпробването на няколко добавки за почистване на горивната система и резултата е че не мога да сваля разхода до нещо приемливо.
Градско ми гори 9-10/100 а на магистрално каране 140 км/ч 7/100 км.
Две години имам колата и преминах през рециклиране на турбина, премахване на катализатор, подмяна на о- пръстени на дюзите и калпачетата, както и изпробването на няколко добавки за почистване на горивната система и резултата е че не мога да сваля разхода до нещо приемливо.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пон 02 яну 2023 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Предполагам много зависи колко е "тежък" десния крак на водача.Аз сравнително скоро съм с този мотор и то на Голф Плюс, и направо съм изумен от ниския разход, като сравнявам със служебните дизели които са CR и то само на 2год.
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
И аз съм голф плюс автоамтик и извънградско го докарвам до около с около 100-110 км/ч 5,5, градско по борд 8-9. Миналаат година по тракия натоварен до Бургас със 130-140 даде около 6,5-7
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пон 02 яну 2023 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
И това е много но сигурно идва от автомата...
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
freewaynikolay написа:И това е много но сигурно идва от автомата...
На теб какъв разход ти дава ?
Принципно, извънградско особенно по магистрала не би трябвало да има ралика в ръчка и автомат.
Градско като карам често се чува турбото при смяна на предавките, из форума витаят мнения че е нормално, ама знам ли.
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: Пон 02 яну 2023 18:45
- Автомобил:
- Двигател:
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
София-Ахтопол, Ахтопол-София-4.8л./100км.Вчера се прибрахме.Двама човека, пълен багажник, няколко стека бира и още багаж на задната седалка-нормално багажника на Голф Плюс си е направо смешен, но на мен не ми пречи.Изрично си поставих за цел икономично шофиране-120км./ч и много рядко повече при изпреварване.На отиване климатик само последните около 50км. преди Бургас.После си свалих прозореца да ми мирише на море.На връщане почти изцяло на климатик,че тръгнахме късно. От дълги години ходим до Ахтопол поне 2-3 пъти през сезона и това ми е първата кола дето с един резервоар отивам и се връщам и даже не светна лампата за зареждане.
Градско в София не съм засичал, че основно друга кола карам там.
Градско в София не съм засичал, че основно друга кола карам там.
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
На мен миналата година до Ахтопол ми даде около 6 с 130-140 по магистралата.
Почвам да му се чудя дали му има нещо на моя.
ПП: Оффф много съм зле. Моят е ВХЕ
Почвам да му се чудя дали му има нещо на моя.
ПП: Оффф много съм зле. Моят е ВХЕ
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 04 апр 2022 17:59
- Автомобил: VW GOLF 5 19 TDI 105 hp
- Двигател: BKC 2004
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
freewaynikolay написа:Предполагам много зависи колко е "тежък" десния крак на водача.Аз сравнително скоро съм с този мотор и то на Голф Плюс, и направо съм изумен от ниския разход, като сравнявам със служебните дизели които са CR и то само на 2год.
Кракът ми не мога да кажа че е тежък. Преди това карах Ауди с роторна помпа и там разхода беше чувствително надолу.
Тези дни започнах да си подменям вакуум маркучите и забелязах че маркуча за обратната нафта в участъка от тандем помпата до сензора за температура на горивото стои като омаслен. Не мирише на нафта. Почистих го с обезмаслител и след два дни пак изглеждаше така. Изглежда здрав но възможно ли е там някъде да се крие проблема с високия разход на гориво.
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: Пон 04 апр 2022 17:59
- Автомобил: VW GOLF 5 19 TDI 105 hp
- Двигател: BKC 2004
Re: 1,9 TDI 105к.с. код BKC
Мога ли с VCDS да разбера дали колата е ремапвана по параметрите на турбината, защото точно преди година я рециклирах заради разход на масло 1 литър на 1000 км. От около месец пак взе да ми омаслява на входа на интеркулера и кората под него е омазана с масло. Маслото си беше на максимум и сега за месец е на средата.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 51 госта